Tering, dat is mij toch echt te vroeg, ik moet om 11:00 er zijn. Dat is me al vroeg genoegquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:51 schreef smegmanus het volgende:
Maandagochtend 07:00 Valk, Woensdagochtend Luvro (vuurwerkmania).
Ik woon er zelf niet meer, maar ben met kerst en oud&nieuw bij familie die in de provincie wonenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Jij ook ? ( Zo ja, vuurwerk halen bij West aan de Sontweg
![]()
)
Kon niet later kiezen via vuurwerkperdoos.nl..quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Tering, dat is mij toch echt te vroeg, ik moet om 11:00 er zijn. Dat is me al vroeg genoeg
Die tijd heb ik gehad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wie gaat er gewoon overdags stoken, hier op Fok! ?
Ik steek om 12 uur nooit wat af. Vind dat zonde.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gehad.
Ik steek rond een uur of 6 wat af, zodat ik mijn zoontje alvast kan voorbereiden op hetgeen om middernacht gaat losbarsten.
Mwah misschien wat tussendoor in de tuin, maar non-stop word hem niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wie gaat er gewoon overdags stoken, hier op Fok! ?
Waarom zou dat zonde zijn?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik steek om 12 uur nooit wat af. Vind dat zonde.
Niet alles opmaken bij valk ik kom daarna lolquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:51 schreef smegmanus het volgende:
Maandagochtend 07:00 Valk, Woensdagochtend Luvro (vuurwerkmania).
Omdat 2 miljoen andere het zelfde doen op dat moment.quote:
Succes!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef DaveDave09 het volgende:
Morgen de winkel gereedmaken en vanaf maandag knallen
Mag je nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:35 schreef Plamboom het volgende:
[..]
Succes!
Welke winkel als ik vragen mag?
Hier in de straat is het vrij rustig met oud op nieuw. Tuurlijk hoor je heel veel vuurwerk, en zie je wel het 1 en ander. Maar wat je zelf afsteekt, trekt natuurlijk meer aandacht, dan iets wat 100 meter verderop wordt afgestoken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:14 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Omdat 2 miljoen andere het zelfde doen op dat moment.
Waar?quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:36 schreef smegmanus het volgende:
Vandaag eens in de bunker neuzen wat cakes in real life bekijken!
Zullen we ook een meldpunt maken voor overlast van roken. Heb je in 1 dag meer klachten dan 10 jaar klachten over vuurwerk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:09 schreef DaveDave09 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rwerkoverlast__.html
Op 17miljoen mensen
De Cruel Tractionquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef stoeltafel het volgende:
Welke cakeboxen moet ik dit jaar hebben??
Had vorig jaar garden of eden, 4 elements, big mammo en nog. Rubro en Royal fireworkss hebbrn weer erg mooi spul.
Klopt, maar mijn hobby gaat puur om de pyrotechniek. Die ene dag in het jaar is alleen speciaal omdat het dan eindelijk legaal mag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier in de straat is het vrij rustig met oud op nieuw. Tuurlijk hoor je heel veel vuurwerk, en zie je wel het 1 en ander. Maar wat je zelf afsteekt, trekt natuurlijk meer aandacht, dan iets wat 100 meter verderop wordt afgestoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |