1. Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf zwaar vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn extreem zware vuurwerkbommen te maken.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maandagavond mijn bestelling ophalen
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zoveel heb ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:15 schreef koenie95 het volgende:
En Maandagmiddag, dinsdagmiddag en dinsdagavond![]()
Maar op maandagavond het grootste gedeelte
Naja, bij 2 van de 4 ophaal momenten hoef ik maar een ding op te halen. 2 doorlontboxenquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet
Wordt bij mij ieder jaar minder...
Maandagochtend naar duitseland. Maandagavond en dinsdagavond ophalen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik win nooit wat met dat soort dingen
Gayyyyquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jij mag mijn prijsje wel zijn![]()
Tering, dat is mij toch echt te vroeg, ik moet om 11:00 er zijn. Dat is me al vroeg genoegquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:51 schreef smegmanus het volgende:
Maandagochtend 07:00 Valk, Woensdagochtend Luvro (vuurwerkmania).
Ik woon er zelf niet meer, maar ben met kerst en oud&nieuw bij familie die in de provincie wonenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Jij ook ? ( Zo ja, vuurwerk halen bij West aan de Sontweg
![]()
)
Kon niet later kiezen via vuurwerkperdoos.nl..quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Tering, dat is mij toch echt te vroeg, ik moet om 11:00 er zijn. Dat is me al vroeg genoeg
Die tijd heb ik gehad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wie gaat er gewoon overdags stoken, hier op Fok! ?
Ik steek om 12 uur nooit wat af. Vind dat zonde.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gehad.
Ik steek rond een uur of 6 wat af, zodat ik mijn zoontje alvast kan voorbereiden op hetgeen om middernacht gaat losbarsten.
Mwah misschien wat tussendoor in de tuin, maar non-stop word hem niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wie gaat er gewoon overdags stoken, hier op Fok! ?
Waarom zou dat zonde zijn?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik steek om 12 uur nooit wat af. Vind dat zonde.
Niet alles opmaken bij valk ik kom daarna lolquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:51 schreef smegmanus het volgende:
Maandagochtend 07:00 Valk, Woensdagochtend Luvro (vuurwerkmania).
Omdat 2 miljoen andere het zelfde doen op dat moment.quote:
Succes!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef DaveDave09 het volgende:
Morgen de winkel gereedmaken en vanaf maandag knallen
Mag je nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:35 schreef Plamboom het volgende:
[..]
Succes!
Welke winkel als ik vragen mag?
Hier in de straat is het vrij rustig met oud op nieuw. Tuurlijk hoor je heel veel vuurwerk, en zie je wel het 1 en ander. Maar wat je zelf afsteekt, trekt natuurlijk meer aandacht, dan iets wat 100 meter verderop wordt afgestoken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:14 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Omdat 2 miljoen andere het zelfde doen op dat moment.
Waar?quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:36 schreef smegmanus het volgende:
Vandaag eens in de bunker neuzen wat cakes in real life bekijken!
Zullen we ook een meldpunt maken voor overlast van roken. Heb je in 1 dag meer klachten dan 10 jaar klachten over vuurwerk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:09 schreef DaveDave09 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rwerkoverlast__.html
Op 17miljoen mensen
De Cruel Tractionquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef stoeltafel het volgende:
Welke cakeboxen moet ik dit jaar hebben??
Had vorig jaar garden of eden, 4 elements, big mammo en nog. Rubro en Royal fireworkss hebbrn weer erg mooi spul.
Klopt, maar mijn hobby gaat puur om de pyrotechniek. Die ene dag in het jaar is alleen speciaal omdat het dan eindelijk legaal mag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier in de straat is het vrij rustig met oud op nieuw. Tuurlijk hoor je heel veel vuurwerk, en zie je wel het 1 en ander. Maar wat je zelf afsteekt, trekt natuurlijk meer aandacht, dan iets wat 100 meter verderop wordt afgestoken.
Heb geen foto maar heb ze wel gezien... zijn best fors hoor 20x25 schat ik ongeveer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:47 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Waar?
Ben benieuwd naar de real-life versie/foto's van de "We like it"
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heb geen foto maar heb ze wel gezien... zijn best fors hoor 20x25 schat ik ongeveer.
Kostdat en waar dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:30 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens deze nog gekocht omdat oude voorraad en scherpe prijs.
Heerlijk, hier houd ik wel van.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:54 schreef tja77 het volgende:
Zojuist bestelling geplaatst, met onder meer dit blok.
Ja, het zijn er 2, maar wat een geweld...heerlijk
Deze ook er een paar bij gedaan, zul je dan ook wel kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heerlijk, hier houd ik wel van.
Vorig jaar gehad, mooi om in je finale te verwerken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Deze ook er een paar bij gedaan, zul je dan ook wel kunnen waarderen.
Welk merk ect?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik wil eigenlijk nog voor een 10tje max een leuke cake halen om gewoon rond een uurtje of 7 wat te knallen... aanraders?
Ik heb nu al 15 pijlen voor tussen door, 1 mine cake en 2 salute cakes... wil nu nog een leuke cake ernaastquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Welk merk ect?
Maar voor tussendoor zou ik een pijlen pakket halen. Dan heb je meer plezier van om af en toe wat te schieten. Een cake is in 1x weg.
Geen slechte prijs voor zo'n cake.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik heb nu al 15 pijlen voor tussen door, 1 mine cake en 2 salute cakes... wil nu nog een leuke cake ernaast
Ik denk dat dit hem gaat worden voor 7,95
Zal het wel gemist hebben, maar sinds wanneer mag dit in NL? Ding heeft toch 2250 gram kruit? Dacht dat 500 de max was.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
http://www.vuurwerkbieb.n(...)geisha-flower-stars/
Omlabeling
Heb je een rubro dealer in de buurt?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik wil eigenlijk nog voor een 10tje max een leuke cake halen om gewoon rond een uurtje of 7 wat te knallen... aanraders?
Zijn meerdere cakes in een box, je mag inderdaad niet meer dan 500 gram in één cake.quote:Op zondag 28 december 2014 12:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zal het wel gemist hebben, maar sinds wanneer mag dit in NL? Ding heeft toch 2250 gram kruit? Dacht dat 500 de max was.
Zijn er hier ook mensen uit de omgeving Hoorn/Medemblik met wat tips voor goede vuurwerkwinkels met goede deals? Wolff is hier bijvoorbeeld niet te krijgen in de omgeving.
Zoek voor rond de 100 euro wat leuk vuurwerk.
www.fietsenhalmiddenmeer.nl is een bekende. Wel ff opletten, niet alles is even kwalitatiefquote:Op zondag 28 december 2014 12:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zal het wel gemist hebben, maar sinds wanneer mag dit in NL? Ding heeft toch 2250 gram kruit? Dacht dat 500 de max was.
Zijn er hier ook mensen uit de omgeving Hoorn/Medemblik met wat tips voor goede vuurwerkwinkels met goede deals? Wolff is hier bijvoorbeeld niet te krijgen in de omgeving.
Zoek voor rond de 100 euro wat leuk vuurwerk.
Zoek voor totaal 100 euro.quote:Op zondag 28 december 2014 12:55 schreef Euroknallertje het volgende:
[..]
Zijn meerdere cakes in een box, je mag inderdaad niet meer dan 500 gram in één cake.
Weet niet wat er bij je in de buurt zit,maar rubro heeft wel leuke boxen voor rond de 100 euro.
Als er een zena dealer bij je in de buurt zit moet je daar zeker ook kijken hebben echt mooie producten
Lesli had ik ook wat mooie dingen in de actie gezien ja.quote:Op zondag 28 december 2014 12:47 schreef Euroknallertje het volgende:
[..]
Heb je een rubro dealer in de buurt?
Zo ja, kijk dan naar de heavy legend 16 of 25
Lesli heeft bijvoorbeeld de gold Mary, voor 6 euro ok een prima cake.
Zag dat je een cake van Wolff uitkoos , wolff heeft ook prima budgetcakes
Heb daar voor het eerst ook wat dingen besteld, ben benieuwd!quote:Op zondag 28 december 2014 12:57 schreef Sheffield het volgende:
[..]
www.fietsenhalmiddenmeer.nl is een bekende. Wel ff opletten, niet alles is even kwalitatief
Ik ga morgenavond.quote:Op zondag 28 december 2014 13:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Morgenvroeg maar even naar de Lidl in Duitsland
Is dan niet t leukste al weg?quote:
Nee, vorig jaar ook gedaan. Stukje verder DLD in gereden, genoeg te krijgen... de Weco Black ice nog volop op voorraad.quote:Op zondag 28 december 2014 14:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Is dan niet t leukste al weg?
Vorig jaar ging ik voor t eerst naar de lidl in Uelsen. Ik was er om half 9. Toen was het al knettertje druk met Nederlanders
Ik schaamde me echt om Nederlander te zijn op dat moment. Wat een gegraai naar al het vuurwerkniet normaal.
De winkels in Duitsland worden constant bevoorraad, volgens mij is zelfs alles er op de 31e nog welquote:Op zondag 28 december 2014 14:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Is dan niet t leukste al weg?
Vorig jaar ging ik voor t eerst naar de lidl in Uelsen. Ik was er om half 9. Toen was het al knettertje druk met Nederlanders
Ik schaamde me echt om Nederlander te zijn op dat moment. Wat een gegraai naar al het vuurwerkniet normaal.
Morgenvroeg heel mijn zwikkie bij elkaar.quote:Op zondag 28 december 2014 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgenavond eindelijk alles in huis
Nice! En dan meteen de straat opquote:Op zondag 28 december 2014 15:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Morgenvroeg heel mijn zwikkie bij elkaar.
Ik stook uitsluitend na 31 december 18:00 uur. Ik moet het goede voorbeeld geven aan mijn zoontje. Dus om 18:00 uur gaan de chain thunder 500 en nog wat andere illegale matjes de lucht in.quote:Op zondag 28 december 2014 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice! En dan meteen de straat op? Of hou je je in tot 31 dec 18.00
quote:Op zondag 28 december 2014 15:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik stook uitsluitend na 31 december 18:00 uur. Ik moet het goede voorbeeld geven aan mijn zoontje. Dus om 18:00 uur gaan de chain thunder 500 en nog wat andere illegale matjes de lucht in.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik stook uitsluitend na 31 december 18:00 uur. Ik moet het goede voorbeeld geven aan mijn zoontje. Dus om 18:00 uur gaan de chain thunder 500 en nog wat andere illegale matjes de lucht in.
Jij hebt de ES gewonnen op VWC, net als ik hahaquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:54 schreef Plamboom het volgende:
Ik mag maandag heel Nederland door crossen om vuurwerk te halen.
Ik begin bij Orthen in Den Bosch, dan door naar De Kanonslag in Cappelle ad IJssel en vanuit daar naar Valk vuurwerk ik Nijverdal. En voor al die bestellingen heb ik niets betaald(lang leve prijsvragen en facebook acties
)
Lucky bastard.quote:Op zondag 28 december 2014 15:59 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Jij hebt de ES gewonnen op VWC, net als ik haha
Waar? Mag ik hem overnemen ?quote:Op zondag 28 december 2014 16:23 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Nja is 1 pot, te ver rijden op het op te halen helaas
Van mij wel maar mag niet van de vuurwerkwinkel, je moet hem op komen halen met ID-kaart en mag niemand anders machtigenquote:
Was voor mij ook al geen doen zag ikquote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Van mij wel maar mag niet van de vuurwerkwinkel, je moet hem op komen halen met ID-kaart en mag niemand anders machtigenCapelle a/d IJssel is het.
Voor mij perfect te doen... Helaas, maar snap het ook wel weer van de vuurwerkwinkelquote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Van mij wel maar mag niet van de vuurwerkwinkel, je moet hem op komen halen met ID-kaart en mag niemand anders machtigenCapelle a/d IJssel is het.
Ben benieuwd hoe het er daar aan toe gaat.quote:Op zondag 28 december 2014 14:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Heb daar voor het eerst ook wat dingen besteld, ben benieuwd!
Die had ik vorig jaar, klapte na 3 schoten uit elkaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik heb nu al 15 pijlen voor tussen door, 1 mine cake en 2 salute cakes... wil nu nog een leuke cake ernaast
Ik denk dat dit hem gaat worden voor 7,95
Hoe kan dat nu? Ons vuurwerk wordt toch allemaal zo goed getest door de iLT?quote:Op zondag 28 december 2014 17:02 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Die had ik vorig jaar, klapte na 3 schoten uit elkaar.
Schijnt vaker te gebeuren volgens VWC
Die shockwave zijn erg goed.quote:Op zondag 28 december 2014 16:56 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het er daar aan toe gaat.
Bij dit soort winkels kun je volgens mij prima aanbiedingen halen, als je ff uitzoekt wat goed is
Mmhh, heb ook al wat filmpjes gezien waar de hele handel in 5 sec afgevuurd wordt... Anders maar even verder kijken.quote:Op zondag 28 december 2014 17:02 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Die had ik vorig jaar, klapte na 3 schoten uit elkaar.
Schijnt vaker te gebeuren volgens VWC
Ga in de voorverkoop nog 2 pakken pijlen kopen, denk de lightyears.quote:Op zondag 28 december 2014 20:03 schreef MissionPhailed het volgende:
Morgenmiddag vuurwerk oppikken bij AnoBen toch wel benieuwd naar die enkele 40 grams pijlen die erbij zitten (weet de naam niet direct)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |