Appjes sturen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:29 schreef wolfrolf het volgende:
Wie heeft er hier allemaal een gesproken appje gestuurd naar Radio 2 xD
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:30 schreef Specularium het volgende:
Zo jongens, daar ben ik dan eindelijk.
Omnomnomquote:
Ik was cool en had gelijk al door dat het aids was.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
Baseballs was hooguit twee weken nieuw en leuk.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, gelukkig ga je er goed mee om
Welkom.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:30 schreef Specularium het volgende:
Goeie timing wel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:30 schreef Specularium het volgende:
De meeste hier denk ikquote:
Ik ookquote:
Sinds wanneer probeert Danny Vera Elvis na te doen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Zanger probeert Elvis te doen, net als Danny Vera, ze kunnen het beiden niet
Eens.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Zanger probeert Elvis te doen, net als Danny Vera, ze kunnen het beiden niet
Ja jammer hè, elk jaar heb je ze dan net uitgewist.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:32 schreef LDS het volgende:
The Baseballs? Serieus zo hoogwas deze gasten helemaal vergeten joh
Als je dit na Mag Ik Dan Bij Jou hoort is er eigenlijk weinig op aan te merken.quote:
Ach die vind ik ook zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als je dit na Mag Ik Dan Bij Jou hoort is er eigenlijk weinig op aan te merken.
Style mashups zijn vaak wel grappig. 2 many dj's is ook wel aardig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was cool en had gelijk al door dat het aids was.
Het was ooit #748, daarna alleen maar gezakt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:32 schreef LDS het volgende:
The Baseballs? Serieus zo hoogwas deze gasten helemaal vergeten joh
Met 0 hits en 0 platen in de Top 2000 valt het met dat overschatten toch wel mee?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens.
Danny Vera nog zo'n overgewaardeerde zanger wmb.
Ik nietquote:
A Stroke of Genius, DIE moet in de lijstquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Style mashups zijn vaak wel grappig. 2 many dj's is ook wel aardig.
Maar het trucje is snel uitgewerkt.
Jaaaaquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Kijk al die 40+ vrouwtjes meeswingen, gênant.
Bij mij gaat de radio na "Imagine" sowieso uit. Er zijn namelijk geen betere nummers dan dat; het moet een misverstand zijn dat er 37 nummers boven zijn gezet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als je dit na Mag Ik Dan Bij Jou hoort is er eigenlijk weinig op aan te merken.
Dat geldt wel voor veel meer nummers in de hele lijst. Geeft te denken over de staat van de mensheid.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:33 schreef peaceman het volgende:
Ben sprakeloos dat mensen hier op stemmen.
Sowieso, want wat doet Clau erboven.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mij gaat de radio na "Imagine" sowieso uit. Er zijn namelijk geen betere nummers dan dat; het moet een misverstand zijn dat er 37 nummers boven zijn gezet.
Dat uit alle muziek waar je uit kon kiezen dat in jouw top stond en niet alleen bij jou, maar bij een heleboel anderen ookquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:35 schreef 4-elements het volgende:
Dat geldt wel voor veel meer nummers in de hele lijst. Geeft te denken over de staat van de mensheid.
Qua tekst/boodschap ben ik dat helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mij gaat de radio na "Imagine" sowieso uit. Er zijn namelijk geen betere nummers dan dat; het moet een misverstand zijn dat er 37 nummers boven zijn gezet.
Heeft hij ooit zelf een plaat gemaakt? Volgens mij speelt hij vooral covers. Maar door een aantal mensen wordt hij wel overschat wmb.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met 0 hits en 0 platen in de Top 2000 valt het met dat overschatten toch wel mee?
tja maar dat doen de opiniepeilingen ook al...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor veel meer nummers in de hele lijst. Geeft te denken over de staat van de mensheid.
Hij schrijft ook zelf muziek. Ik vind het geen slechte muzikant, maar hij is ook niet super ofzoquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heeft hij ooit zelf een plaat gemaakt? Volgens mij speelt hij vooral covers. Maar door een aantal mensen wordt hij wel overschat wmb.
Dit ga ik even quoten in 40+ met een mooi verhaal erbij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Kijk al die 40+ vrouwtjes meeswingen, gênant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |