En een stuk beter dan elk nummer van The Beatles...quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Man man man wat een lekker nummertje is dit toch![]()
![]()
![]()
Beste nummer dat ik heb gehoord sinds ik online benquote:
Fout van oud, hoor.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beste nummer dat ik heb gehoord sinds ik online ben
Nu ben ik vandaag nou niet echt bijzonder lang onlinequote:
Ik vind het geweldig, maar hoort het in de Top2000....eigenlijk nietquote:
Echte muziek idd, totaal niet commercieel ook.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:55 schreef het_fokschaap het volgende:
Terecht dat dit in de top 2000 staat!
Ik volgde ze al toen ze nog underground waren.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Echte muziek idd, totaal niet commercieel ook.
Gisteravond in de auto was 1 of ander vaag liedje met een helehoop fuck erin aan de beurt. Dan vind ik dat de BSB er vaker in mogen als zulke meuk er ook in komtquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig, maar hoort het in de Top2000....eigenlijk niet
Dat was het zekerquote:
Ik denk dat het dweilen wordt.quote:
Die heb ik even gemist dan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gisteravond in de auto was 1 of ander vaag liedje met een helehoop fuck erin aan de beurt. Dan vind ik dat de BSB er vaker in mogen als zulke meuk er ook in komt
Ik wist niet dat Eamonn er ook instond?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gisteravond in de auto was 1 of ander vaag liedje met een helehoop fuck erin aan de beurt. Dan vind ik dat de BSB er vaker in mogen als zulke meuk er ook in komt
Waren ze daar maar geblevenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik volgde ze al toen ze nog underground waren.
Ik heb geen idee hoe het liedje ging en van wie het was (ik kende het verder ook niet) maar ik heb een heleboel keer fuck gehoordquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Eamonn er ook instond?
Je kan een hoop van Claudia zeggen, maar niet dat ze man is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:59 schreef Spezza19 het volgende:
Claudia de Breij op 19?
Man, man, man, man, man…….
Prima nummer trouwensquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Eamonn er ook instond?
Die heb ik gemist dan. wel de goeie zender?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het liedje ging en van wie het was (ik kende het verder ook niet) maar ik heb een heleboel keer fuck gehoord
Ik zat al te zoeken welke twee cijfers erachter hoorden, maar helaas...quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:59 schreef Spezza19 het volgende:
Claudia de Breij op 19?
Man, man, man, man, man…….
Is ze het vrouwtje in de relatie dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kan een hoop van Claudia zeggen, maar niet dat ze man is.
Zelf denkt ze van wel want ze valt op vrouwen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kan een hoop van Claudia zeggen, maar niet dat ze man is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |