Als hij zijn eetpatroon heeft vastgehouden dan moeten ze hem eruit zagenquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds op de 1e verdieping van Graceland, want dat deel mag je nog steeds niet bezoeken...
Nee, keuken was schoon de laatste keren dat ik er was...quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als hij zijn eetpatroon heeft vastgehouden dan moeten ze hem eruit zagen
Wel een goed gebouwd huis dan, met goede fundering.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als hij zijn eetpatroon heeft vastgehouden dan moeten ze hem eruit zagen
Ja, uiteindelijk wel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk lukt jou dat!
Zoals elk jaar...
Alles goed?
Daar zijn de meningen over verdeeld hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:17 schreef Fred_B het volgende:
Eén van de beste Franse platen in de lijst.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjonge. Ga je slapen met Ramazotti (oke, Rammstein nog gehoord), wordt je wakker met Zucchero en nu Dion. T lijkt wel of k wansmaak aantrek.
Het is je lot.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjonge. Ga je slapen met Ramazotti (oke, Rammstein nog gehoord), wordt je wakker met Zucchero en nu Dion. T lijkt wel of k wansmaak aantrek.
Immortalityquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze heeft een mooie stem, maar die uithalen, daar kan ik slecht tegen. Maar toch jammer dat Immortality eruit is.
O, dat laatste is minder...quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel.
Ja met ons wel
Mijn moeder heeft alleen huidkanker op haar neus, dat is van de week weg gesneden en dinsdag wordt er weer nieuw huid op die plek geplaatst en gekeken of er voldoende weg is gesneden.
Ik zou gewoon een shirt aantrekken...quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:20 schreef Homdeck het volgende:
Francoise Hardy is welmaar die gaat ook richting uitgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |