Geweldige anime hequote:
Er komt blijkbaar een zesdelige VN, eerste volume komt in mei 2015.quote:Op zondag 28 december 2014 23:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geweldige anime he
Er komt een nieuw project, maar ik weet niet precies wat dat wordt. (anime? vn?)
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
BASED KYOANI
KYOANI ALLWAYS FINDS A WAY
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2014 20:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
HEIL KYOANI, ELKE KEER REDDEN ZIJ ANIME![]()
10/10 show
KYOANI
BASED ZOALS ALTIJD
Instant volgen gewoon!quote:
Ook die ga ik kijken!quote:
Ik loop nu 3 ep's achter met UBW. Maar eens even afkijken. Anders heb ik ze over drie maanden nog niet gekeken.quote:Op zondag 28 december 2014 23:53 schreef Kyubey het volgende:
Die laatste UBW episodede verhaallijn is nu wel heel anders dan de Fateroute, mooi
dan wordt het spannend.
Als die jazzanine maar niet zo misleidend is als Hanayamata, dat ze rond episode 10 nog bezig zijn met leden zoeken en melodrama. Jazz en moe is alles wat ik vraag.
Echt zo'n jazzfan geworden sinds Sakamichi no apollon?quote:Op zondag 28 december 2014 23:53 schreef Kyubey het volgende:
Die laatste UBW episodede verhaallijn is nu wel heel anders dan de Fateroute, mooi
dan wordt het spannend.
Als die jazzanine maar niet zo misleidend is als Hanayamata, dat ze rond episode 10 nog bezig zijn met leden zoeken en melodrama. Jazz en moe is alles wat ik vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Jaquote:Op maandag 29 december 2014 01:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt zo'n jazzfan geworden sinds Sakamichi no apollon?
Iedere dag totdat Commie niet meer achterloopt met Cross Angequote:Op maandag 29 december 2014 08:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Iedere dag totdat Commie niet meer achterloopt met Psycho-Pass 2.
Ondanks de doelgroep was K-ON! volgens mij ook wel populair bij vrouwen, om dezelfde reden dat Danshi Koukousei no Nichijou populair was bij mannen.quote:Op maandag 29 december 2014 17:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nieuwe kyoani anime: kleine meisjes die grote dingen (instrumenten) vasthouden. Sex sells.
Speel je zelf instrumenten?quote:Op zondag 28 december 2014 23:53 schreef Kyubey het volgende:
dan wordt het spannend.
Blame Japanese extreme sexual frustation.quote:Op maandag 29 december 2014 17:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nieuwe kyoani anime: kleine meisjes die grote dingen (instrumenten) vasthouden. Sex sells.
Opvolger van K-On?quote:Op maandag 29 december 2014 21:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Bas > Hoorn > Tuba > Trompet = Trombone is dat zilverkleurige ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Iedere dag totdat Commie niet meer achterloopt met Cross Angequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Iedere dag totdat Commie niet meer achterloopt met Psycho-Pass 2
Iedere da-a oh wow, Commie loopt gelik met HS wat een heldenquote:Op woensdag 31 december 2014 11:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ noem het een citeer-mij-nietje]afbeelding ]
Iedere dag totdat Commie niet meer achterloopt met Psycho-Pass 2. Crosse Ange 12 is er editie.
Ik wou eerst protesteren en je een landverrader noemen maar toen: [Commie] Tsukimonogatari [8K5GF9H].mkv. Heil, Commie, heil Jing, heil faggosaurus.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Iedere da-a oh wow, Commie loopt gelik met HS wat een heldenBASED COMMIE HAIL COMMIE
COMMIE RED ANIME WEER EENS MET HUN GLORIEUZE SUBS
quote:
Senaquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niku niku niku..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik blijf de monogatari series best moeilijk vinden om weg te kijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Trouwens deel 1 van Tsukimonogatari op nieuwjaarsavond gezien (dus zeg maar de eerste 20 minuten). Tsuhiki krijgt haar eigen tandenborstel scene! (Of iets in de geest daarvan.)
Heb je Zetsubou-sensei ook bekeken?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:33 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik blijf de monogatari series best moeilijk vinden om weg te kijken.
Kost best veel aandacht om alles te kunnen volgen.
Maar wat een serie, Arararagi-san (shitsure kamimashita) best lolicon
Ivm 20 jarig jubileum is er een anime gemaakt.quote:
Thanks, heb hem snel ff van Nyaa geplukt. Best wel fan van de Tales serie dus altijd leuk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ivm 20 jarig jubileum is er een anime gemaakt.
Was dec. 30 op TV. Subs zijn net vrijgekomen. Hoop dat het niet bij 1 deel blijft want het einde was nogal open
http://en.wikipedia.org/wiki/Tales_of_Zestiria
"Media adaptations"
Ufotable created a made-for-television anime titled Teiruzu Obu Zesutiria: Dōshi no Yoake (テイルズ オブ ゼスティリア: 導師の夜明け?, lit. "Tales of Zestiria: Dawn of the Monk").[40] It was broadcast on December 30, 2014. The anime is also included on the game's disc.[38] A manga adaptation written and illustrated by Shiramine begins serialization in Japan in early 2015 in Monthly Comic Zero Sum.[66]
PV:
Ik heb er 4 platinum op de ps3quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Thanks, heb hem snel ff van Nyaa geplukt. Best wel fan van de Tales serie dus altijd leuk.
Tales of Xillia 1 en 2 geplat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb er 4 platinum op de ps3
Let vooral op de stijl van de anime. Die is erg goed
Die enquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tales of Xillia 1 en 2 geplat.De rest niet tho.
Koufuku Graffiti. Lipsmakkend lekker.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:14 schreef Kyubey het volgende:
Volgens thecartdriver kwam er dit seizoen toch een serie vol met tandenpoetsscenes?
Ach als je een paar grapjes mist dan is dat toch niet zo erg? De monogatari-serie heeft zo veel obscure woordgrapjes als een Shakespeare-stuk en die mis je al geheid omdat je geen Japans verstaat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:33 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik blijf de monogatari series best moeilijk vinden om weg te kijken.
Kost best veel aandacht om alles te kunnen volgen.
Maar wat een serie, Arararagi-san (shitsure kamimashita) best lolicon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen ik terug kwam om de screenshot te nemen snapte ik het grapje dat er op volgde ook meteen.“An interesting thing is a good thing.”
Ik heb slechte herinneringen aan de combinatie Gil en Illya en 2wei hintte er nu net op dat er zoiets stond te gebeuren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wow, er komt nog een prisma ilya serie![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb slechte herinneringen aan de combinatie Gil en Illya en 2wei hintte er nu net op dat er zoiets stond te gebeuren.
Je moet eens weten wat ik met haar en miyu zou doenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij zou haar glimlach niet beschermen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens Lupin 3-Daisuke Jigen's Gravestone in 1080P.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik met haar en miyu zou doenWat moet ik me daarbij bedenken? Zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://boards.4chan.org/a/thread/119216956
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij bedenken? Zoiets:Ja, zoiets ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://boards.4chan.org/a/thread/119216956
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Yep, natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
Totalvamp, heb je die raws van de nieuwe to love manga chapters gezien?
echt wtf
Maar die babyquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:54 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Yep, natuurlijk
Ecchi als vanouds xD
Hij is ook al hond, panties, muis geweestquote:
Je vergeet Karen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:59 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Hij is ook al hond, panties, muis geweest
Sowieso is Mikan beste Imoute ooit.
quote:edit: wat een fucking kut verjaardag ook, blij dat het voorbij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |