SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Tombe la Neige...Top 2000 een van de weinige lijsten waar liedjes van 50(!) jaar oud ook gewoon in staan
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Heb jij toch ook met voetbal.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vindt de Top 2000 zware aids maar toch kijk je er naar.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Laat hem lekker. Idioot dat het isquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vindt de Top 2000 zware aids maar toch kijk je er naar.![]()
In een 'Het beste van 2014' zou ie ook behoorlijk uit de toon vallenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:38 schreef Knipoogje het volgende:
Tombe la Neige...Top 2000 een van de weinige lijsten waar liedjes van 50(!) jaar oud ook gewoon in staan![]()
![]()
Sky Radio classicWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Maar ook hier gaan we rap afscheid van nemen door de jeugdige stemmers van tegenwoordig
464 531 347 506 496 493 387 427 226 355 795 635 895 1475 1743 1839 Tombe La Neige Adamobeter een knipoog dan een blauw oog![]()
Ja, dus kijk uit wat je zegt!quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oi, daar zitten Jane en ik zondag ook tussen, he.
Rellende_Rotscholier
![]()
JAAAAAAAAA PHIL COLLINS GEKKENHUISHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
En dat is dus wat het zo leuk maaktquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:38 schreef Knipoogje het volgende:
Tombe la Neige...Top 2000 een van de weinige lijsten waar liedjes van 50(!) jaar oud ook gewoon in staan
staat echt van alles in. Dat zie je niet in veel lijstjes
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Moet ie maar duidelijke pratenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ietsiepietsie minder volgens mij, maar het kan ook meer zijn![]()
![]()
Ik ben een katalysator voor succes.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd zaten we in deel #27. We liggen dus 4 topics voor.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hier heb ik niets tegen in te brengen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb jij toch ook met voetbal.![]()
Ik zal het nummer niet missen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:39 schreef Knipoogje het volgende:
Maar ook hier gaan we rap afscheid van nemen door de jeugdige stemmers van tegenwoordig
464 531 347 506 496 493 387 427 226 355 795 635 895 1475 1743 1839 Tombe La Neige Adamo![]()
Toch heb ik het gevoel dat het nu beter te volgen is. Tijd voor Bløf, dan is het topic zo vol met zure posts!quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd zaten we in deel #27. We liggen dus 4 topics voor.![]()
prima nummer voor de sub top 2000Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat zal het zijn. Waar is FritsFlits trouwens?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben een katalysator voor succes.![]()
I CAN FEEL IT COMING IN THE AIR TONIIIIIIIIGHTReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Van Phil staat dit al in de sub lijst...
A Groovy Kind Of Love Phil Collins
Sussudio Phil Collins
That's Just The Way It Is Phil Collins
Two Hearts Phil Collinsbeter een knipoog dan een blauw oog![]()
Maar het is geen wedstrijd !!1!!1!quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd zaten we in deel #27. We liggen dus 4 topics voor.![]()
Dat moment dat je wilt slapen, nog even naar de nummers van het komend uur kijkt en vervolgens nog drie uur wakker blijft![]()
Dat heeft iedereen hoor, met zijn prachtige glimmende schedel.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gekkigheid kent geen tijd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
JAAAAAAAAA PHIL COLLINS GEKKENHUIS![]()
Van Firth of Fifth naar dit... veelzijdigheid kunnen we Phil niet ontzeggen.My friends all drive horses![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:41 schreef JanPiraat het volgende:
Dat moment dat je wilt slapen, nog even naar de nummers van het komend uur kijkt en vervolgens nog drie uur wakker blijft
Heel even om mijn beeld nog maar eens te bevestigenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vindt de Top 2000 zware aids maar toch kijk je er naar.![]()
Er moeten wel Franse liedjes in blijven. Zou jammer zijn als straks alles Engels en Nederlands is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het nummer niet missen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Waarheden nog zo laat op de dag.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gekkigheid kent geen tijd.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Maar Frans is een hele lelijke taal, die mogen er best uit hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er moeten wel Franse liedjes in blijven. Zou jammer zijn als straks alles Engels en Nederlands is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Irritant hè? Als je Google zoekt naar plaatjes van Salamander Klöpping staat mijn UI tussen de zoekresultaten.quote:![]()
![]()
Les Lacs du Connemara blijft er in tot de eeuwigheidquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Frans is een hele lelijke taal, die mogen er best uit hoor.
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Laat ik dat maar doenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat telt niet, want edit, snel vergeten dus weer![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Laura
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
HIER KOMMT DIE SONNEquote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik heb wel een zwak voor Italiaanse spleetjesWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Laura. Heeft Paultje de Leeuw ook nog een hit aan te danken.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Het is niet voor niets dat draakplaat en braakplaat slechts 1 letter van elkaar verschillenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Die hebben we ook al gehoord vandaag.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:44 schreef Martinello het volgende:
Laura. Heeft Paultje de Leeuw ook nog een hit aan te danken.
Huh?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Frans is een hele lelijke taal, die mogen er best uit hoor.
Als het allemaal te oud wordt heb ik nog wel iets nieuws.
Noir Desir - Le Vent Nous Portera![]()
![]()
WTF, hebben mensen echt zo'n selfie-stok?
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja, die mag er ook wel in.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Huh?
Noir Desir - Le Vent Nous Portera
Ik ben nog steeds een beetje verliefdquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was vroeger ook een beetje verliefd op Laura Pausini.![]()
Vorig jaar nog op gestemdquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Huh?
Noir Desir - Le Vent Nous Portera![]()
![]()
Laura Pausini brak door nadat ze "La Solitudine" bij All You Need Is Love zong. Het nummer was kort daarvoor gestrand in de Tipparade, maar werd na die uitzending alsnog een grote hit.![]()
sinds ze haar geslachtsdeel liet zien?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje verliefd![]()
![]()
En terechtquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:46 schreef Elfletterig het volgende:
Laura Pausini brak door nadat ze "La Solitudine" bij All You Need Is Love zong. Het nummer was kort daarvoor gestrand in de Tipparade, maar werd na die uitzending alsnog een grote hit.![]()
![]()
Nee, dat is geen reden voor mij om verliefd te zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:46 schreef D. het volgende:
[..]
sinds ze haar geslachtsdeel liet zien?![]()
Andre!How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ik had dit jaar bewust een andere lijstquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook, dit jaar was ik het vergeten![]()
![]()
Geen zon hier te bekennen, in Australië wel...quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel een raar moment hè? Midden in de nacht...![]()
Dat siert jequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dat is geen reden voor mij om verliefd te zijn.![]()
![]()
Ja en dan Sonne, terwijl het donker is!quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel een raar moment hè? Midden in de nacht...Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Met Raggel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Helaas heeft hij zich voortgeplant.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Helaas heeft hij zich voortgeplant.![]()
![]()
Experimenteel dan...quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat het erger is dan MH17quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zo meteen op 1834: Eurythmics, met een nummer dat nog nooit eerder in de lijst stond: Here Comes The Rain Again![]()
Ja idd. Beetje Jiddische invloeden, niks mis mee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als er toch een Hazes in moet, doe dan maar Poei PoeiJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Elfletterig, de man van de feitjes!quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
Zo meteen op 1834: Eurythmics, met een nummer dat nog nooit eerder in de lijst stond: Here Comes The Rain AgainReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ok bedanktquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
Zo meteen op 1834: Eurythmics, met een nummer dat nog nooit eerder in de lijst stond: Here Comes The Rain Again![]()
Strategische keuzes? Vind het altijd wel grappig dat mensen niet ieder jaar dezelfde lijst hebben. Ik stem op gevoel en heb dit jaar weer een totaal andere lijst dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had dit jaar bewust een andere lijst![]()
1829: Will And The People - Lion In The Morning Sun
1828: Rammstein - Sonne
1827: A-Ha - The Sun Always Shines On TV
We gaan een zonnig blokje muziek tegemoet....![]()
Zou Elfletterig elfletterige feitjes hebben?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elfletterig, de man van de feitjes!![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat het erger is dan MH17![]()
![]()
Lekker midden in de nacht, dromen van verre oordenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
Het viel me op toen ik vorige week de lijst doorbladerde. Veel andere 80s bands hebben juist posities ingeleverd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elfletterig, de man van de feitjes!![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
Was het maar zomer![]()
![]()
A-haquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan een zonnig blokje muziek tegemoet....
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
26 december * 01:00-02:00 uur
1833 10CC I'm Mandy Fly Me
1832 Michael Jackson I Just Can't Stop Loving You
1831 Eros Ramazzotti Un Emozione Per Sempre
1830 Harry Klorkestein Oh Oh Den Haag
1829 Will And The People Lion In The Morning Sun
1828 Rammstein Sonne
1827 A-Ha The Sun Always Shines On TV
1826 Foreigner Waiting For A Girl Like You
1825 Deep Blue Something Breakfast At Tiffany's
1824 Boney M Rivers Of Babylon
1823 Demis Roussos My Friend The Wind
1822 Charles Trenet La Mer
1821 Blondie Heart Of Glass
1820 Alquin Wheelchair Groupie![]()
Ik heb dit jaar gekozen voor een 80's synth lijstquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Strategische keuzes? Vind het altijd wel grappig dat mensen niet ieder jaar dezelfde lijst hebben. Ik stem op gevoel en heb dit jaar weer een totaal andere lijst dan vorig jaar.![]()
Lion in the morning sunquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
Ah, editquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:53 schreef Tijn het volgende:
Wie is dit nou weer?
[ afbeelding ]
De DJ kon vanavond niet en heeft toen z'n accountant maar in zijn plaats gestuurd ofzo?![]()
![]()
Eensquote:Hun latere albums (2000 - 2010, vier stuks) zijn erg onderschat, trouwens.
The Sun Always Shines On TV is na een jaar afwezigheid terug in de lijst.![]()
![]()
Wat later in de nacht komt Dusty Springfield ons vertellen dat de zomer voorbij is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:55 schreef MadMaster het volgende:
Na regen komt pas zonneschijn, logisch...![]()
Het gaat weer alle kanten op
1833 I'm Mandy Fly Me 10CC 1976
1832 I Just Can't Stop Loving You Michael Jackson 1987
1831 Un Emozione Per Sempre Eros Ramazzotti 2003
1830 Oh Oh Den Haag Harry Klorkestein 1982
1829 Lion In The Morning Sun Will And The People 2012
1828 Sonne Rammstein 2001
1827 The Sun Always Shines On TV A-Ha 1986
1826 Waiting For A Girl Like You Foreigner 1982
1825 Breakfast At Tiffany's Deep Blue Something 1996
1824 Rivers Of Babylon Boney M 1978
1823 My Friend The Wind Demis Roussos 1973
1822 La Mer Charles Trenet 1952
1821 Heart Of Glass Blondie 1979
1820 Wheelchair Groupie Alquin 1975![]()
Ik schrik er wel een beetje van hoe close up die mensen in het café tegenwoordig in beeld worden genomen.
Daar is een liedje over gemaakt, Four Seasons In One Day...quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat later in de nacht komt Dusty Springfield ons vertellen dat de zomer voorbij is.![]()
Sterktequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:57 schreef Jane het volgende:
Ik schrik er wel een beetje van hoe close up die mensen in het café tegenwoordig in beeld worden genomen.![]()
Voor die tijd vooruitstrevend?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is trouwens best een vooruitstrevend nummer voor die tijd. Klinkt fijn.
Hoezo?![]()
Ja. En vraag me af of ze zich er van bewust zijn dat ze constant bekeken worden. Kheb het er niet aangegeven zien staan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:57 schreef Jane het volgende:
Ik schrik er wel een beetje van hoe close up die mensen in het café tegenwoordig in beeld worden genomen.![]()
Prachtig nummer. Eén van de mooiste, zo niet DE mooiste, van Crowded House.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar is een liedje over gemaakt, Four Seasons In One Day...![]()
![]()
Loopt een cameraman rond, dan weet je toch dat je in beeld kunt komenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:58 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja. En vraag me af of ze zich er van bewust zijn dat ze constant bekeken worden. Kheb het er niet aangegeven zien staan.Jij ook?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Into Temptationquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prachtig nummer. Eén van de mooiste, zo niet DE mooiste, van Crowded House.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Waarvoor zijn ze er anders?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:58 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja. En vraag me af of ze zich er van bewust zijn dat ze constant bekeken worden. Kheb het er niet aangegeven zien staan.
Is geen reet te beleven in dat nep café...![]()
Die loopt er niet constant volgens mij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Loopt een cameraman rond, dan weet je toch dat je in beeld kunt komen![]()
Het komt uit 1984. Sommige sounds erin klinken moderner. Bijna trance-achtig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor die tijd vooruitstrevend?
Hoezo?
Volgens wiki is dit nummer trouwens nooit een hit geweest in Nederland.![]()
Ik ben er een paar jaar geleden geweest met Jane, toen het voor het eerst open was voor het publiek en het nog niet zo druk was. Hartstikke leuk was dat, hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarvoor zijn ze er anders?
Is geen reet te beleven in dat nep café...![]()
Hier ook zo. Alleen was het toch best wel druk, langer dan een half uur binnen kon niet. Moest je weer opnieuw aansluiten. En er liep niemand met een camera. Tis wel leuk om een keer mee te maken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben er een paar jaar geleden geweest met Jane, toen het voor het eerst open was voor het publiek en het nog niet zo druk was. Hartstikke leuk was dat, hoor.![]()
Even uit nieuwsgierigheid, wat kost een biertje daar?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:01 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Hier ook zo. Alleen was het toch best wel druk, langer dan een half uur binnen kon niet. Moest je weer opnieuw aansluiten. En er liep niemand met een camera. Tis wel leuk om een keer mee te maken.Jij ook?![]()
Volgens mij kwam dat later pas. Wij hebben er in elk geval uuuuuren gezeten, geen probleem toen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:01 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Alleen was het toch best wel druk, langer dan een half uur binnen kon niet. Moest je weer opnieuw aansluiten.![]()
Toen wij er waren stonden er nog geen rijen en mocht je zo lang blijven als je wilde. Wel al een paar jaartjes geleden, dus.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:01 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Hier ook zo. Alleen was het toch best wel druk, langer dan een half uur binnen kon niet. Moest je weer opnieuw aansluiten. En er liep niemand met een camera. Tis wel leuk om een keer mee te maken.
Hmmm, wij waren er tussen Kerst en Oud&Nieuw, in 2012. Op een zondag.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat later pas. Wij hebben er in elk geval uuuuuren gezeten, geen probleem toen.![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:03 schreef empa1010 het volgende:
[..]
wij waren er tussen Kerst en Oud&Nieuw![]()
![]()
Ja, met pasen is het cafe niet open..quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:03 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Hmmm, wij waren er tussen Kerst en Oud&Nieuw, in 2012. Op een zondag.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik sla me er wel doorheenquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat je ze mist. Take That heeft diverse goede songs![]()
![]()
I'm Not In Love blijft geweldig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
10cc. Enorm veel gave, bijzondere en experimentele muziek gemaakt.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Inderdaad. Krijgen niet de waardering die ze wel verdienen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
10cc. Enorm veel gave, bijzondere en experimentele muziek gemaakt.![]()
Prachtnummer jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:04 schreef Martinello het volgende:
[..]
I'm Not In Love blijft geweldig., had ik niet van ze verwacht toen ik alleen nog maar Dreadlock Holiday kende en verder ging researchen haha
![]()
Donna is ook leuk, en uiteraard Dreadlock Holidayquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:04 schreef Martinello het volgende:
[..]
I'm Not In Love blijft geweldig.![]()
![]()
Ben er ook een aantal jaar geleden geweest.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben er een paar jaar geleden geweest met Jane, toen het voor het eerst open was voor het publiek en het nog niet zo druk was. Hartstikke leuk was dat, hoor.
DJ's achter een glazen wand en in het 'café' was het een dooie boel...![]()
Meer rammstein?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Te weinig geluisterd nog. Maar traditionele verjaardag hier
Komende dagen swl volop
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, die heb ik gemistquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al geweest...
Allen warten auf das Licht...![]()
![]()
Hmmm deze intro, smeer me soms helemaal in met boter en doe dan net of Michael het in mijn oor fluistert![]()
Ik heb Sonne met m'n middelbare school coverband gespeeld.
Wat ongelofelijk schraal moet dat geklonken hebben![]()
![]()
Deze intro?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:08 schreef JanPiraat het volgende:
Hmmm deze intro, smeer me soms helemaal in met boter en doe dan net of Michael het in mijn oor fluistert![]()
![]()
Of je dit nou over een hifi van 10.000 euro of je strandradiootje speelt, de producties van Quincy Jones klinken altijd super.![]()
Ben niet zo'n liefhebber van de ballads van Michael Jackson.
Dansen wil ik op zijn muziek!My friends all drive horses![]()
Ik ga op 1 oor. Zoveel Ramazotti op n dag kan een mens niet an..Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Schande dat Pino D'angio er niet instaat.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:12 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het wel tijd voor een revival van Italiaanse popmuziek.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Mijn eerste, maar ik snap je puntquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga op 1 oor. Zoveel Ramazotti op n dag kan een mens niet an..![]()
![]()
Nog ff wachten hè, hierna Harry Klorkesteinquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga op 1 oor. Zoveel Ramazotti op n dag kan een mens niet an..![]()
Ja en daarna Rammstein etc etc. Morgen weer op tijd op. Ik mis vannacht niet zoveel zie ik. Een sinatra duo (van nancy naar frank en dan ook nog es strangers in the night) maar dat is t dan ookquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:14 schreef Tijn het volgende:
Je gaat toch niet slapen als je nog maar 3 minuten van Oh Oh Den Haag verwijderd bent?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Over een dikke 1500 nummer komen we zijn werk weer tegenquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nog ff wachten hè, hierna Harry Klorkestein![]()
![]()
Ik wacht nog tot Boney Mquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wacht A-ha nog af, daarna vind ik het wel mooi geweest.![]()
Het heeft wel zijn charme, uiteindelijk.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, op praktijkschoolquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:19 schreef Martinello het volgende:
[..]
Allemaal cum laude afgestudeerd?![]()
Alles in het Haags is automatisch grappigquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het heeft wel zijn charme, uiteindelijk.
Koot & Bie met een Brabantse tongval ofzo, daar moet je toch niet aan denken?![]()
Dat jaar van Oh Oh Cherso hun intrede
Hadden ze ook nog een beetje geluk met de opleving van ADO Den Haag.![]()
Damn, dit kan echt niet in de top 2000![]()
![]()
in de tussentijd maar live NBA basketball opgezet: Cavs @ Heat
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Heet dit nummer serieus "Lion in the morning sun"?
Niet "Lying in the morning sun"?Want dat is wat ik altijd meezing
![]()
![]()
Komt door dat achterlijke Engelsquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:21 schreef Tijn het volgende:
![]()
Toch 4 handjes gezienquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk dat café eens heerlijk losgaan.![]()
In Den Haag is het 'Lying'...quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:21 schreef Tijn het volgende:
![]()
Leuk om een keer op een festival gehoord te hebben, maar 0 eeuwigheidswaarde dit...
Ging deze zanger niet eens stagediven waarna een meisje naar het ziekenhuis moest?My friends all drive horses![]()
Serieus? Jezusquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ging deze zanger niet eens stagediven waarna een meisje naar het ziekenhuis moest?![]()
![]()
Nou, héérlijk was dat.
Dat was Ou Est Le Swimming Poolquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:22 schreef PippenScottie het volgende:
Leuk om een keer op een festival gehoord te hebben, maar 0 eeuwigheidswaarde dit...
Ging deze zanger niet eens stagediven waarna een meisje naar het ziekenhuis moest?
En die dook daarna ook de eeuwige jachtvelden in![]()
![]()
BAM BAM BAM BAMBAM BAM BAMBAMBAMBMABMABMAMBBAM BAM BAM BAMBAM BAM BAMBAMBAMBMABMABMAMBAMBAMBBAM BAM BAM BAMBAM BAM BAMBAMBAMBMABMABMAMBAMBAMBBAM BAM BAM BAMBAM BAM BAMBAMBAMBMABMABMAMBAMBAMBBAM BAM BAM BAMBAM BAM BAMBAMBAMBMABMABMAMBAMBAMBBAM BAM BAM BAMBAM BAM BAMBAMBAMBMABMABMAMBAMBAMBBAM BAM BAM BAMBAM BAM BAMBAMBAMBMABMABMAMBAMBAMBBAM BAM BAM BAMBAM BAM BAMBAMBAMBMABMABMAMBAMBAMB AMBAMB
RAMMMMSTEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wel jammer, Ou Est Le Swimming Pool was best tof.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was Ou Est Le Swimming Pool
En die dook daarna ook de eeuwige jachtvelden in![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
EINSHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ow, hij ook dusquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-stagedive~a3303042/![]()
![]()
gemütlich, jah.quote:Lying awake, wondering if there is a Dog...
Staat die er niet in?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Amerika had ik liever in de lijst gezien, dat was zelfs nog een klein hitje.![]()
![]()
Die leken potentie te hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:24 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Wel jammer, Ou Est Le Swimming Pool was best tof.![]()
![]()
De top 2000 is wel een stuk beter te pruimen sinds Radio 2 ook Rammstein/Metallica/Nirvana/Muse/Radiohead etc toelaat.My friends all drive horses![]()
Dat is pas echt slecht, Mickey Mouse und Coca Cola...quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Amerika had ik liever in de lijst gezien, dat was zelfs nog een klein hitje.![]()
Heb gewoon al vanaf 21 uur radio aan op de televisie, terwijl ik ook Cultura hebnog even mensen kieken erbij vanaf nu
![]()
Schandalig ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is pas echt slecht, Mickey Mouse und Coca Cola...Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
sschaapquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:26 schreef JanPiraat het volgende:
Heb gewoon al vanaf 21 uur radio aan op de televisie, terwijl ik ook Cultura hebnog even mensen kieken erbij vanaf nu
![]()
und das weiBe hausequote:Op vrijdag 26 december 2014 01:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is pas echt slecht, Mickey Mouse und Coca Cola...T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik kan ze live prima hebben, hun studio albums zijn me te smooth...quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
Toch wel een fijne plaat, dat nummer van Rammstein.![]()
Ik vind al die eerste albums van Rammstein behoorlijk goed te pruimen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
Toch wel een fijne plaat, dat nummer van Rammstein.![]()
Het eurodance origineel is beter
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |