SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Gaan we samen op vakantie dan?quote:
hi.quote:
kan gebeuren hermannquote:
Ja jonge ik moest toch een TT bedenkenquote:
hoi Zelfscanner, ik heb je nog niet gezien hier. kan je misschien jezelf even voorstellen? wat zijn je hobby's bijvoorbeeld?quote:
Naar Thailand voor jou?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Gaan we samen op vakantie dan?
had dan 'met kerst' gedaan manquote:Op donderdag 25 december 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja jonge ik moest toch een TT bedenken
Dat was wel beter geweest idd.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
had dan 'met kerst' gedaan man
Klinkt goed, boek jij of boek ik?quote:
deadprez bashen om een TTquote:Op donderdag 25 december 2014 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
had dan 'met kerst' gedaan man
haha nee.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Klinkt goed, boek jij of boek ik?
nu niet meerquote:
Digitale travestie.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoi Zelfscanner, ik heb je nog niet gezien hier. kan je misschien jezelf even voorstellen? wat zijn je hobby's bijvoorbeeld?
schuld van blackingsquote:
,-,quote:
Dikke mannen van middelbare leeftijd die fapjes machen terwijl ze hier doen alsof ze een meisje zijn.quote:
ik heb je wel 3 keer verkozen manquote:
mapima?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dikke mannen van middelbare leeftijd die fapjes machen terwijl ze hier doen alsof ze een meisje zijn.
Waarom moest ik eigenlijk aan de man/vrouw komenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:33 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik heb je wel 3 keer verkozen man
Bijvoorbeeldquote:
NOUUUUUUUUUUUUUUU IK BEN BLANKquote:Op donderdag 25 december 2014 23:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Die neger heeft het altijd gevreten!
Zeg dat maar tegen Geertjequote:Op donderdag 25 december 2014 23:34 schreef Blackings het volgende:
[..]
NOUUUUUUUUUUUUUUU IK BEN BLANK
Snap ook niet waarom men vrouwen zo zou willen martelen eigk.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waarom moest ik eigenlijk aan de man/vrouw komen
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom men vrouwen zo zou willen martelen eigk.
ik vind je best aardig eigenlijkquote:
Ik kan aardig zijn, maar op het internet heb ik daar niet zo veel aanquote:Op donderdag 25 december 2014 23:35 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik vind je best aardig eigenlijk
Sssshhhhhquote:Op donderdag 25 december 2014 23:36 schreef Blackings het volgende:
KLB / die shit niet diggen
centraal mofos
wutquote:
Jouw sociale beperking overtreft zelfs de mijne, dus deze gedachtegang is te begrijpen.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik kan aardig zijn, maar op het internet heb ik daar niet zo veel aan
Niet waar.quote:
quote:
Dat zien we morgen welquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik en Prez wonen in Limboland en kunnen dit niet bevestigen.
vooral zuid limbolandquote:Op donderdag 25 december 2014 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik en Prez wonen in Limboland en kunnen dit niet bevestigen.
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:39 schreef hoink581 het volgende:
Heb je ook een gif van iemand met poep in z'n ogen.
paar tieten voor jou dan:quote:Op donderdag 25 december 2014 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gvd als mensen gifs van kontjes gaan posten wil ik dat ook gaan doen
Als jij ze post ga ik ervan genietenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gvd als mensen gifs van kontjes gaan posten wil ik dat ook gaan doen
ben ik ineens in /b/ beland ofzoquote:Op donderdag 25 december 2014 23:41 schreef Eyip het volgende:
[..]
paar tieten voor jou dan:
[ afbeelding ]
Laten we maar hopen dat het niet klopt, anders is het jouw schuld en kom ik je in elkaar stompen.quote:
Bedreiging.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat het niet klopt, anders is het jouw schuld en kom ik je in elkaar stompen.
quote:
gvdquote:
beterschap, frankquote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat als ik morgen wakker word ik gewoon blijf liggen. Frank is ziek.
Wow wat een topcrimineel die wordt gezocht door de popo staat op de CIA top wantenquote:
Frank is geen vent maar absent.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan het me ook niet voorstellen, het is niet echt koud genoeg voor die shit.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Prez woont Maasje, dus nee.
Dan niet, sterf dan maar van de kou LULquote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Prez woont Maasje, dus nee.
lekker toch #freeklbquote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nadeel is dat ik er wel uit kom. Anders wel kwaadschiks.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Frank is geen vent maar absent.
neequote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens iemand nog in de fok app?
ja jijquote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens iemand nog in de fok app?
Ik heb net een kaartje bekeken en ze geven tussen de -16 en de -19 voor dat gebied hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan het me ook niet voorstellen, het is niet echt koud genoeg voor die shit.
okquote:
Vraag mevrouw Drebin of ze je morgen aan je dop zuigt om je te wekken.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nadeel is dat ik er wel uit kom. Anders wel kwaadschiks.
En djedjequote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik heb net een kaartje bekeken en ze geven tussen de -16 en de -19 voor dat gebied hoor
[ [url=http://forum.fok.nl/templates/forum2009/html/showimg.html?http%3A//img.ctrlv.in/img/14/12/25/549c924b781fd.png]afbeelding[/url] ]
Daar zit allemaal geen gevoel meer in, een hoop herrie of gewoon uit bed rollen werkt beter.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vraag mevrouw Drebin of ze je morgen aan je dop zuigt om je te wekken.
https://zippy.gfycat.com/AmbitiousComfortableAmurratsnake.webmquote:
?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon beschrijven viezerikje. Komt zeker uit het keldertje.
Waarom ga je sws in een whatsappgroepje met FOK!kers zitten?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
En nog twee grote losers dus ik ga uit die app denk ik![]()
![]()
wat nou julliequote:
Djedjequote:Op donderdag 25 december 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom ga je sws in een whatsappgroepje met FOK!kers zitten?
Komt goed, morgen een wijntje ipv koffie.quote:
quote:
imgurquote:Op donderdag 25 december 2014 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Blackings welke fileuploader moet ik gebruiken?
swagloadquote:Op donderdag 25 december 2014 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Blackings welke fileuploader moet ik gebruiken?
Je kent de regels, doerak.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:48 schreef Blackings het volgende:
omg frank ik vraag of het mag en dan zeg je niks, post ik het is het niet ok
foboquote:
quote:
Staan in haar foboquote:
maar neppe piemels mogen toch gewoon :cquote:Op donderdag 25 december 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kent de regels, doerak.
Hang die maar boven je bed.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:50 schreef Blackings het volgende:
[..]
maar neppe piemels mogen toch gewoon :c
lolquote:Op donderdag 25 december 2014 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hang die maar boven je bed.
Dacht dat dat een echte wasquote:Op donderdag 25 december 2014 23:50 schreef Blackings het volgende:
[..]
maar neppe piemels mogen toch gewoon :c
ja echt erg dat ie dan weg isquote:Op donderdag 25 december 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
zou wel zielig zijn als blackings dadelijk een ban krijgt ofzo, zo met de kerst.
Dat weer 'ie nog net wat'ie voor tweede kerstdag moet vragen voor onder de boom.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
zou wel zielig zijn als blackings dadelijk een ban krijgt ofzo, zo met de kerst.
Dan wordt t strafbaarquote:
moh ik heb idd niet echt iets bijzonders gedaan.quote:
Gewoon ff wachten op nieuw clowntje jatogquote:Op donderdag 25 december 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
ga radio klb makenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:52 schreef Blackings het volgende:
[..]
moh ik heb idd niet echt iets bijzonders gedaan.
neppiemel gepost.
een Replica van mijn penis gepostquote:
stoute jongenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:52 schreef Blackings het volgende:
[..]
neppiemel gepost.
Lilleke uiertieten sind verboten.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:52 schreef Blackings het volgende:
neppiemel gepost.
nicequote:
Is tegen oogontstekingquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die kun je gewoon ondercummen. Geil.
Sluit je de eerste dag niet af met je vriendin hoink?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die kun je gewoon ondercummen. Geil.
Stiekem vind ik het wel jammer dat mijn vriendin geen bril heeft. Kun je gewoon in haar gezicht spuiten zonder gezeik met zaad in der ogen te krijgen.quote:
Ligt naast me tv te kijken. Had in de planning wel een neukpartijtje staan, maar de mannelijkheid heeft nog niet zo'n drang.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sluit je de eerste dag niet af met je vriendin hoink?
Een paintje mag wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef Remqo het volgende:
Betekent dat, dat ik ook geen dildo's en nep piemols mag verstoppen in de komende paints?
goed planquote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godver al m'n posts worden verwijderd kan ik ze net zo goed niet typen
Waarom zag ik die al van drie kilometer aankomenquote:
Tja. Zo werkt het nu eenmaal. De wereld zit vol mysteries.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:58 schreef Blackings het volgende:
ik vind het toch apart dat je borsten mag posten maar sperma weer niet
Tieten zijn softcore, sperma hardcore. Donslippen zoals jij kennen alleen hardcore dus dan snap je het verschil niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:58 schreef Blackings het volgende:
zo heet ik nietquote:
ik vond 'm best creatief anders hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zag ik die al van drie kilometer aankomen
tieten zijn gezond, aldus yvonnequote:Op donderdag 25 december 2014 23:58 schreef Blackings het volgende:
idd ik kijk alleen vastgebonden chicks met een dode hond in hun mond dus dan snap ik soft en hard niet meer.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tieten zijn softcore, sperma hardcore. Donslippen zoals jij kennen alleen hardcore dus dan snap je het verschil niet.
af en toe op een harde piemel stikken is ook best gezond hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
tieten zijn gezond, aldus yvonne
Was hij anders nietquote:Op donderdag 25 december 2014 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo heet ik niet
[..]
ik vond 'm best creatief anders hoor
die van haar zijn niet echt gezond tbfquote:Op donderdag 25 december 2014 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
tieten zijn gezond, aldus yvonne
Dodelijk in mijn gevalquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
af en toe op een harde piemel stikken is ook best gezond hoor
Boemquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:00 schreef Blackings het volgende:
[..]
die van haar zijn niet echt gezond tbf
Gelukkig maar, ik heb nog genoeg ideeėn voor de komende Tatjana'squote:
quote:
Nog 3 dagen heb je volgens notaris hoink.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik heb nog genoeg ideeėn voor de komende Tatjana's
Zet die tv gewoon uit man.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef hoink581 het volgende:
YOUP GAAT WEER FLAPPIE ZINGEN.
Heb dat aarsnummer nu al tig keer gehoord vandaag.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zin om daar te posten met al die kerstdrukte nu sjongejongejonge
Correct.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog 3 dagen heb je volgens notaris hoink.
echt jammer dat deze reeks niet door kan, is toch super gezellig en er kwamen steeds meer users bijquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn eerste keer. Een keer te veelquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef hoink581 het volgende:
YOUP GAAT WEER FLAPPIE ZINGEN.
Heb dat aarsnummer nu al tig keer gehoord vandaag.
dood oder gebandquote:
Heb je toevallig nog zin om de nieuwe tussenstand te fixen?quote:
Haha. Nu niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog zin om de nieuwe tussenstand te fixen?
Kan niet, geen tv-aansluiting.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe jij de tv ook uit als je wederhelft kijkt?!
banquote:
Begrijpelijk wel.quote:
Vroeger tranen met tuiten gehuild. Akelige vader.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn eerste keer. Een keer te veel
1 KLB SC in KLB. Zijn tal users (Mortaxx, Blauwtijgertje etc.) die er ook in zijn gaan posten. In het begin zijn ze misschien wat kribbig, maar als je normaal doet is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
echt jammer dat deze reeks niet door kan, is toch super gezellig en er kwamen steeds meer users bij
Ik heb een verzameling in een ander topic lopen, maar het bevalt me op zich wel dus misschien ga ik gewoon door na de verkiezingen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
oh ik heb niets tegen die users daar hoor, maar dit is gewoon anders.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
1 KLB SC in KLB. Zijn tal users (Mortaxx, Blauwtijgertje etc.) die er ook in zijn gaan posten. In het begin zijn ze misschien wat kribbig, maar als je normaal doet is er niets aan de hand.
heb er een paar dagen lang in gepost, ze waren altijd kribbigquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
In het begin zijn ze misschien wat kribbig, maar als je normaal doet is er niets aan de hand.
hiermee bedoel ik geen permaban, maar dat ik niet meer terug kom op fok lolquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Blackings het volgende:
als ik geband word blijf ik trouwens weg voor altijd denk ik
Omdat het niet mag/tijdelijk is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Blackings het volgende:
[..]
oh ik heb niets tegen die users daar hoor, maar dit is gewoon anders.
Hou nou eens op man. Mortaxx zat daar altijd en BT is ook zo'n halve slappe.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
1 KLB SC in KLB. Zijn tal users (Mortaxx, Blauwtijgertje etc.) die er ook in zijn gaan posten. In het begin zijn ze misschien wat kribbig, maar als je normaal doet is er niets aan de hand.
Mortaxx zat er zeker niet altijd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou nou eens op man. Mortaxx zat daar altijd en BT is ook zo'n halve slappe.
misschien moet ik je naam en faam geven daar zoals ik hier met jou heb gedaanquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb er een paar dagen lang in gepost, ze waren altijd kribbig
Valt best mee hoor, ik heb er afgelopen zomer ook een tijdje gepost en zo erg is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb er een paar dagen lang in gepost, ze waren altijd kribbig
Vind die vader wel een baasjequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vroeger tranen met tuiten gehuild. Akelige vader.
ik was allang populair a mattiequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:05 schreef Blackings het volgende:
[..]
misschien moet ik je naam en faam geven daar zoals ik hier met jou heb gedaan
Het is daar ubersaai behalve als je gaat rellen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, ik heb er afgelopen zomer ook een tijdje gepost en zo erg is het allemaal niet.Maar ik vind het verder ook niet heel boeiend daar.
Ik heb tegenwoordig bijna nooit meer zin om te rellen. Vind het leuker om andermans rellen te lezen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is daar ubersaai behalve als je gaat rellen.
Normaal doen in KLB SC... lolquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
haha deadprez wordt een soft lulletjequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig bijna nooit meer zin om te rellen. Vind het leuker om andermans rellen te lezen.
Ik word oudquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha deadprez wordt een soft lulletje
Ik weet zeker dat jullie er prima kunnen posten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Normaal doen in KLB SC... lol
Wat moet jij gesmuld hebben van mij afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig bijna nooit meer zin om te rellen. Vind het leuker om andermans rellen te lezen.
jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat moet jij gesmuld hebben van mij afgelopen dagen.
Ik schaam me er een beetje voor eigenlijk.
Al 7 jaar bij dezelfde prezje. Daar komt het door.quote:
Als bepaalde niet nader te noemen users daar weg gaan, dan zeker.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jullie er prima kunnen posten.
Vertrouwen in een hopeloze zaak.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jullie er prima kunnen posten.
Wiejowquote:
Over een paar maanden al 9 jaar zelfs.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al 7 jaar bij dezelfde prezje. Daar komt het door.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als bepaalde niet nader te noemen users daar weg gaan, dan zeker.
Allemachtig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Over een paar maanden al 9 jaar zelfs.
Wat?quote:
Ik dacht dat jij 24 was ofzo?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
yes, was 15 toen we iets kregenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij 24 was ofzo?
Je zegt dat je geen tv aansluiting hebtquote:
Ja is niet zo raar tochquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zegt dat je geen tv aansluiting hebt
Nee ik heb bijna 9 jaar iets met iemand waar ik niet meer mee samen ben.quote:
Mwah. Je ziet het tegenwoordig niet vaak meer. Het heeft wel iets leuks wat jullie hebben.quote:
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. Je ziet het tegenwoordig niet vaak meer. Het heeft wel iets leuks wat jullie hebben.
Wat liefquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik heb bijna 9 jaar iets met iemand waar ik niet meer mee samen ben.
Weet niet, ken niet veel mensen zondrrquote:
Nog steeds lekker aanduwen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb jij al een vriendinnetje op het oog, guus?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar nu jij er bent breekt hier de hel los wss
kuthaas
1 keer in de 3 maandenquote:
hou je bek vieze dikke gansquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar nu jij er bent breekt hier de hel los wss
kuthaas
Nopequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij al een vriendinnetje op het oog, guus?
De eeuwige, doch zeer begeerlijke vrijgezel?quote:
Nee, hoezo?quote:
Rip in piecequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Blackings komt niet meer terug heb ik uit betrouwbare bron vernomen
Gvd, als het zo doorgaat blijft er niemand meer over hier.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
heeft hij een ban?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Fuck maar met je chickie niet met mij vriend
Wie weet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De eeuwige, doch zeer begeerlijke vrijgezel?
boksquote:
Shots fired whehewquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
Misschien heeft Guus wel een vriendje op het oog.
:$ :$quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
Misschien heeft Guus wel een vriendje op het oog.
homofoobquote:
Grapje tochquote:
Ha, etto.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoe het ook zij, ik heb een heerlijke kerst gehad met familie en overige naasten; hoop dat jullie ook van een mooie kerst hebben mogen genieten.
Ik vind het ook vreemd dat mensen ervoor kiezen om zo door het leven te gaan hoor.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:20 schreef eend112 het volgende:
Guus rijgt over een jaar of 2 dagelijks een andere chimi aan zijn schwanz.
Op jouw leeftijd moet je je ook nog niet binden guus, lekker genieten van het leven. Gelijk heb je.quote:
Kan prima met een vriendin hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd moet je je ook nog niet binden guus, lekker genieten van het leven. Gelijk heb je.
Kijkt ze weer mee?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan prima met een vriendin hoor.
Niet eens.quote:
Hollanders he.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een taal weer zeg...
Je kunt het toch ook wat charmanter brengen?
quote:
hey modus alles goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |