ben ik ineens in /b/ beland ofzoquote:Op donderdag 25 december 2014 23:41 schreef Eyip het volgende:
[..]
paar tieten voor jou dan:
[ afbeelding ]
Laten we maar hopen dat het niet klopt, anders is het jouw schuld en kom ik je in elkaar stompen.quote:
Bedreiging.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat het niet klopt, anders is het jouw schuld en kom ik je in elkaar stompen.
quote:
gvdquote:
beterschap, frankquote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat als ik morgen wakker word ik gewoon blijf liggen. Frank is ziek.
Wow wat een topcrimineel die wordt gezocht door de popo staat op de CIA top wantenquote:
Frank is geen vent maar absent.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan het me ook niet voorstellen, het is niet echt koud genoeg voor die shit.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Prez woont Maasje, dus nee.
Dan niet, sterf dan maar van de kou LULquote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Prez woont Maasje, dus nee.
lekker toch #freeklbquote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nadeel is dat ik er wel uit kom. Anders wel kwaadschiks.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Frank is geen vent maar absent.
neequote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens iemand nog in de fok app?
ja jijquote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens iemand nog in de fok app?
Ik heb net een kaartje bekeken en ze geven tussen de -16 en de -19 voor dat gebied hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan het me ook niet voorstellen, het is niet echt koud genoeg voor die shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |