tieten zijn gezond, aldus yvonnequote:Op donderdag 25 december 2014 23:58 schreef Blackings het volgende:
ik vind het toch apart dat je borsten mag posten maar sperma weer niet
idd ik kijk alleen vastgebonden chicks met een dode hond in hun mond dus dan snap ik soft en hard niet meer.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tieten zijn softcore, sperma hardcore. Donslippen zoals jij kennen alleen hardcore dus dan snap je het verschil niet.
af en toe op een harde piemel stikken is ook best gezond hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
tieten zijn gezond, aldus yvonne
Was hij anders nietquote:Op donderdag 25 december 2014 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo heet ik niet
[..]
ik vond 'm best creatief anders hoor
die van haar zijn niet echt gezond tbfquote:Op donderdag 25 december 2014 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
tieten zijn gezond, aldus yvonne
Dodelijk in mijn gevalquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
af en toe op een harde piemel stikken is ook best gezond hoor
Boemquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:00 schreef Blackings het volgende:
[..]
die van haar zijn niet echt gezond tbf
Gelukkig maar, ik heb nog genoeg ideeën voor de komende Tatjana'squote:
quote:
Nog 3 dagen heb je volgens notaris hoink.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik heb nog genoeg ideeën voor de komende Tatjana's
Zet die tv gewoon uit man.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef hoink581 het volgende:
YOUP GAAT WEER FLAPPIE ZINGEN.
Heb dat aarsnummer nu al tig keer gehoord vandaag.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zin om daar te posten met al die kerstdrukte nu sjongejongejonge
Correct.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog 3 dagen heb je volgens notaris hoink.
echt jammer dat deze reeks niet door kan, is toch super gezellig en er kwamen steeds meer users bijquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog 3 dagen heb je volgens notaris hoink.
Mijn eerste keer. Een keer te veelquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef hoink581 het volgende:
YOUP GAAT WEER FLAPPIE ZINGEN.
Heb dat aarsnummer nu al tig keer gehoord vandaag.
dood oder gebandquote:
Heb je toevallig nog zin om de nieuwe tussenstand te fixen?quote:
Haha. Nu niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog zin om de nieuwe tussenstand te fixen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |