SPOILER: 2015 game releasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door Pheno op 25-12-2014 23:16:40 ]
Dat is alleen als je FOK!+ hebt.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef Jiang153 het volgende:
En na 3 delen extra zit ik nog niet in de OP![]()
Injustice is nu wel handig
Of modpowers hebtquote:Op donderdag 25 december 2014 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is alleen als je FOK!+ hebt.
Pff zonde, heerlijk om op 2de kerstdag een beetje uit te slapen, daneroll croissantjes in de oven en daarna met de kids naar ikeaquote:Op donderdag 25 december 2014 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben blij dat ik het te druk heb om te gamen nuzou hem nu graag aan willen slingeren maar om 0545 gaat mijn wekker
Discriminatie hierquote:Op donderdag 25 december 2014 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is alleen als je FOK!+ hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:35 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Pff zonde, heerlijk om op 2de kerstdag een beetje uit te slapen, daneroll croissantjes in de oven en daarna met de kids naar ikea
Maar dat kunnen ook gewoon zolderkamerautisten (FOK!kers) zijn die zitten te kloten toch?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:20 schreef Maraca het volgende:
[..]Je kunt zien wie aanvalt, wie wordt aangevallen en wat voor technieken ze gebruiken. Amerika is echt zwaar de lul
China, Frankrijk maar ook Amerika zelf zit volop in de aanval
Nee weer Lizard, ging om een weddenschap wat ik begreep via Twitchquote:Op donderdag 25 december 2014 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zou eventueel ook kunnen komen door het nieuwe aantal Xboxes en PS4's die worden geactiveerd.
was da?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
'Murica krijgt de volle laag
Ik kan nu zeggen dat ik de ps1 heb gehad ( de dikke), ps2 (dikke), ps3 (dikke 2de generatie) en de PS4quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:44 schreef Catch22- het volgende:
Chuck Norris in dit topic, ik ben in de war...
En hoeveel heb je open gehad?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik kan nu zeggen dat ik de ps1 heb gehad ( de dikke), ps2 (dikke), ps3 (dikke 2de generatie) en de PS4
Superman was OP ze hebben hem generved daarom.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:13 schreef Jiang153 het volgende:
Net Injustice gefinished en tjongejonge wat slaat Superman traag zeg
Favoriete characters toch wel The Flash en Green Arrow
Had wel struggles met het spelen als Supermanquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:25 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Superman was OP ze hebben hem generved daarom.
Ja ze hebben hem generved, samen met nog een paar anderen die ook OP waren bijv Scorpion en nog een paarquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:28 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Had wel struggles met het spelen als Superman
En Aquaman is ook aids met z'n kut aanvallen vanuit de grond
Wil het misschien platinum halen. Kan je me helpen met sommige trophies etc..?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:31 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja ze hebben hem generved, samen met nog een paar anderen die ook OP waren bijv Scorpion en nog een paar
Wat is die dikke witte streep van Zweden naar Amerika dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe resogun confirmedquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Hier werkt PSN weer sinds een kleine 15 min. Nu online Fifa aan het doenquote:Op vrijdag 26 december 2014 08:09 schreef Revje1 het volgende:
pff word zeker weer niks vandaag met de servers. Doet het nog steeds niet.
Van wat ik begreep kun je niet DDoSen vanaf een proxy, omdat je dan de proxy platgooit. Maar voor de technische details moet je bij de anderen in dit topic zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 23:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar dat kunnen ook gewoon zolderkamerautisten (FOK!kers) zijn die zitten te kloten toch?
Ook een DDoS, maar dan via een andere techniekquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat is die dikke witte streep van Zweden naar Amerika dan?
maintenance, met dank aan die scriptkiddiesquote:Op vrijdag 26 december 2014 08:09 schreef Revje1 het volgende:
pff word zeker weer niks vandaag met de servers. Doet het nog steeds niet.
Gemeenquote:Op vrijdag 26 december 2014 08:45 schreef Jay_Snake het volgende:
Hier werkt PSn gewoon weer sinds een kleine 45 min, online gamen, psn store functioneert
Sony nutwitter:AskPlayStation twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 08:33:36Our engineers are continuing to work hard to resolve the network issues users have experienced today. Thanks for your continued patience! reageer retweet
quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:43 schreef Rijst het volgende:
Sony nutwitter:AskPlayStation twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 08:33:36Our engineers are continuing to work hard to resolve the network issues users have experienced today. Thanks for your continued patience! reageer retweet
[ afbeelding ]
Denk eerder:quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:43 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Lizard Squad accounts voor Mega aangeboden omdat hij Destiny wilde spelen. Nu zijn de DDOS aanvallen gestoptquote:
Hij heeft toch niks meer te zeggen over MegaUpload? Daarvoor heeft die nog in de bak gezetenquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft Lizard Squad accounts voor Mega aangeboden omdat hij Destiny wilde spelen. Nu zijn de DDOS aanvallen gestopt
dat is idd wel het risico dat je loopt als je zaken gaat doen met dit soort lui, goede intenties van kim dotcom, maar het zou dus onvoorziene consequenties kunnen hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:35 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Gemengde gevoelens. Ben blij dat Kim dit gedaan heeft, maar voor je het weet gaan andere kinderen DDoSen omdat ze ook iets willen
Dat is vast niet zo gemakkelijk. Maar zou mooi zijn jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:41 schreef Maraca het volgende:
Plottwist: de vouchers worden getrackt en de 'crew' van Lizard Squad wordt opgepakt
Lijkt me sterk, Kim Dotcom (toen nog Kim Schmitz) was vroeger zelf een hacker. Daar is ie rijk van geworden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:41 schreef Maraca het volgende:
Plottwist: de vouchers worden getrackt en de 'crew' van Lizard Squad wordt opgepakt
Dat zal Kim nevernooit doen, met als risico dat ze Kim aanvallen en mega.com platgooienquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:41 schreef Maraca het volgende:
wel als je destiny wil spelenquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:12 schreef bombmannl het volgende:
Kimdotcom wat een knuppel. Zaken doen met ddossersmet terroristen ga je toch ook niet onderhandelen
Nu snel psn en xbox live ddossen om Lizard squad te naaienquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:35 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Gemengde gevoelens. Ben blij dat Kim dit gedaan heeft, maar voor je het weet gaan andere kinderen DDoSen omdat ze ook iets willen
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel als je destiny wil spelen
Die kleine kut kinderen die elke dag kunnen spelenquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:26 schreef Bloem84 het volgende:
Het werkt hier weer eens voor geen meter dat kut PlayStation network, echt altijd gezeik als ik eens een paar dagen vrij heb om te gamen.
Destiny moet je ook niet spelen joh.. dus in dat opzicht is het wel positief dat psn down is.. :-)quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:52 schreef pimuuuuuh het volgende:
Beter fixxen ze het snel. Destiny kan je nog niet spelen..
twitter:FinestSquad twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 05:41:45PSN and Xbox are down for maintenance. Not from attacks. They are recovering. reageer retweet
Geen enkele problemen hier met SP. Je hebt digitaal gekocht? Snap niet dat mensen dat zoveel doen... er zit niet 1 echt groot voordeel aan. Wel een hoop nadelen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:02 schreef HansvanOchten het volgende:
En natuurlijk werken ook de single player games niet......
Onzin, want vijf uur geleden NA dat bericht zeggen ze dat dat PSN alweer up is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
twitter:FinestSquad twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 05:41:45PSN and Xbox are down for maintenance. Not from attacks. They are recovering. reageer retweet
Waarom zijn mensen hier fan van? Dan zit er toch een steekje los.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef bombmannl het volgende:
http://m.csmonitor.com/Wo(...)ied-to-the-Sony-hack
Hier interresant artikel over die hackersgroep ( weet niet of het al eerder gepost is)
Ik heb de concentratie van een vlieg, dus als ik van spel wil wisselen hoef ik de bank niet af. Maar ik kan driveclub, sleeping dogs en GTA wel gewoon spelen. De psn store werkte vanmorgen bij mij ookquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
Geen enkele problemen hier met SP. Je hebt digitaal gekocht? Snap niet dat mensen dat zoveel doen... er zit niet 1 echt groot voordeel aan. Wel een hoop nadelen.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:47 schreef Jimbo het volgende:
vraag me trouwens af of dat finest squad niet gewoon weer LS is die loopt te trollen.
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Volgens mij is Lizard Squad onderdeel van Finest Squad om zo zelf werk te creëren
Zet je internet uit. Schijnt weleens te helpen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die kleine kut kinderen die elke dag kunnen spelen
Gvd twee keer per jaar een weekje of twee vakantie hebben van het werk en dan niet mijn SINGLE PLAYER spellen kunnen spelen. Want aangeschaft via PSN en dan kan ie niet verifiëren ofzo. Flikkers.
Haal los voor 374 incl btw geen reisk. en spel los goedkoopquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef hvan het volgende:
Weet er iemand nog een leuke PS4 bundel ergens te vinden?
Na deze verveelde kerstdagen wil ik er aankomend weekend eentje kopen. Ik zie hier en daar de PS4+fifa bundel, deze staat boven aan mijn lijstje momenteel. Maar andere/betere suggesties zijn zeker welkom. een bundel met GTA5 en/of Last of us (deze koop ik er dan sowieso bij) zijn ook zeker welkom.
http://www.budgetgaming.nl/consoles/1/console-ps4.htmlquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef hvan het volgende:
Na deze verveelde kerstdagen wil ik er aankomend weekend eentje kopen. Ik zie hier en daar de PS4+fifa bundel, deze staat boven aan mijn lijstje momenteel. Maar andere/betere suggesties zijn zeker welkom. een bundel met GTA5 en/of Last of us (deze koop ik er dan sowieso bij) zijn ook zeker welkom.
bij mediamarkt ps4+fifa15 voor 399,-. Heb daar gtav los bijgekocht voor 49,-quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef hvan het volgende:
Ze hadden toch shit van kim gekregen?quote:
Ik meen dat Sony alles offline heeft gehaald voor een hardware-upgradequote:Op vrijdag 26 december 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze hadden toch shit van kim gekregen?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik meen dat Sony alles offline heeft gehaald voor een hardware-upgrade
Ik heb net een jaar plus gekocht. Dat schiet opquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:34 schreef FredVleespet het volgende:
Alsof we een vergoeding gaan krijgen. Hooguit 2 dagen extra plus.
If I could I would maar had op Wii U.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:34 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wil het misschien platinum halen. Kan je me helpen met sommige trophies etc..?
Yep, voor een betaalde dienst mag je meer verwachtenquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:46 schreef Principia het volgende:
Ai, dit is wel vervelend hoor. Gebeurt naar mijn mening toch te vaak dat PSN offline is, zeker nu we er 50 euro per jaar voor neerleggen.
vooral dat. Maar goed dragon age werkt, dus ik game deze dagen gewoonquote:
En het is niet hun schuld dat het de afgelopen dagen plat lagquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:46 schreef Principia het volgende:
Ai, dit is wel vervelend hoor. Gebeurt naar mijn mening toch te vaak dat PSN offline is, zeker nu we er 50 euro per jaar voor neerleggen.
Neem aan dat er toch een gedeelte van dat geld besteed kan worden aan de beveiliging van de servers, ben verder niet op de hoogte van de technische achtergrond van de hackers en of het voorkomen had kunnen worden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En het is niet hun schuld dat het de afgelopen dagen plat lag
Ik ookquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
vooral dat. Maar goed dragon age werkt, dus ik game deze dagen gewoon
De aanval ging ook wel een tijd door en daarna heb je al die mensen die meteen weer gaan inloggen wat in feite ook weer een ddos is zeg maarquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het sowieso moeilijk te bevatten dat in deze tijd iets nog langer dan 24h eruit ligt.
Nou ja, Lizard Squad schijnt het een maand van te voren aangekondigd te hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En het is niet hun schuld dat het de afgelopen dagen plat lag
Dacht dat je een typfout maakte met da:i.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:26 schreef l0lownkill het volgende:
Ik hoor hier toch veel over da:i, ik heb met veel plezier skyrim uitgespeeld, en heb hier erg van genoten. Zijn deze games vergelijkbaar?
Ik ben het nog steeds aan het ontcijferenquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat je een typfout maakte met da:i.
Dragonage?quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds aan het ontcijferen
Geoje postquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker nooit het eerste deel gespeeldover 2de wil ik het liever niet hebben
Inquisition.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik kan die I dan ook niet plaatsen, en de game zegt mij ook niet echt wat![]()
Zo slecht?quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker nooit het eerste deel gespeeldover 2de wil ik het liever niet hebben
Beide zijn dezelfde soort games jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:26 schreef l0lownkill het volgende:
Ik hoor hier toch veel over DA:I (aka dragon age: inquisition aka drakentijdperk: inquisitie) , ik heb met veel plezier skyrim uitgespeeld, en heb hier erg van genoten. Zijn deze games vergelijkbaar?
Ik heb gewoon geen zin in die discussiequote:
Ik vraag om je mening, ik ken het hele spel nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in die discussie
Een ddos aanval kun je volgens mij niet voorkomen dus Sony zal de oplossing moeten gaan zoeken in het compenseren van PSN users.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:46 schreef Principia het volgende:
Ze zullen zich gewoon beroepen op hun EULA oid. en een dikke vinger naar iedereen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:18 schreef eight het volgende:
[..]
Een ddos aanval kun je volgens mij niet voorkomen dus Sony zal de oplossing moeten gaan zoeken in het compenseren van PSN users.
Ze kunnen natuurlijk ook wijzen naar dezelfde problemen bij Xbox Live maar het zou desondanks mooi zijn als er toch wat compensatie tegenover komt te staan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:18 schreef eight het volgende:
[..]
Een ddos aanval kun je volgens mij niet voorkomen dus Sony zal de oplossing moeten gaan zoeken in het compenseren van PSN users.
Damn moederneukers. Beide kerstdagen lekker vrij en dan niet eens een beetje lekker online kunnen. GTA free roam is ook wel eens een keer genoegquote:
Kijk, dat is het probleem. Ik wil graag NBA 2K15 doen, MyGM is een offline modus. Toch heb ik daar zelfs PSN voor nodig. Is ook gewoon belachelijk van 2K...quote:
Het schijnt dat je in settings internettoegang uit moet zetten om singleplayer games te kunnen spelen. Ik kan het zelf niet checken want nog geen PS4.quote:
Tja ze willen aandacht en dat krijgen ze nu in grote aantallen. Dit ga je dus nog veel vaker zienquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Damn moederneukers. Beide kerstdagen lekker vrij en dan niet eens een beetje lekker online kunnen. GTA free roam is ook wel eens een keer genoeg
Ah thanks zal vanavond proberen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het schijnt dat je in settings internettoegang uit moet zetten om singleplayer games te kunnen spelen. Ik kan het zelf niet checken want nog geen PS4.
Eerste deel was een geweldige RPG en het tweede deel kon niet aan de verwachtingen voldoen en was simpelweg niet af. Inquisition is weer een top-game, absoluut top 3 materiaal wat 2014 betreft.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik vraag om je mening, ik ken het hele spel niet
Jep allebei grote open wereld (in Dragon Age niet echt 1 wereld maar meerdere open gebieden). Het leunt wel wat meer op het verhaal en dialogen dan een Skyrim. Het is ook het 3e deel in de serie dus jezelf een beetje inlezen in de lore kan geen kwaad, maar het is geen vereiste. Een verschil in de combat is dat je met een team van 4 speelt (waarbij je elke partymember individueel kan besturen), het sneak element is dus niet echt aanwezig itt Skyrim. Verder hebben ze wel veel met elkaar gemeen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:26 schreef l0lownkill het volgende:
Ik hoor hier toch veel over DA:I (aka dragon age: inquisition aka drakentijdperk: inquisitie) , ik heb met veel plezier skyrim uitgespeeld, en heb hier erg van genoten. Zijn deze games vergelijkbaar?
Dat bedacht ik mij ook net. Helemaal geen mailtje ofzo en op Twitter zitten ze alleen maar copy paste reacties te gevenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:58 schreef Rogan het volgende:
Het is vooral erg matig dat Sony helemaal geen informatie geeft.
Daarnaast lijkt het mij niet meer dan normaal dat deze 2 dagen extra vergoed gaan worden ofzo.
Gewoon nul communicatie. Kan echt niet als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij ook net. Helemaal geen mailtje ofzo en op Twitter zitten ze alleen maar copy paste reacties te geven
Hopelijk compenseren ze hetquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:02 schreef Rogan het volgende:
[..]
Gewoon nul communicatie. Kan echt niet als je het mij vraagt.
Ik mag het hopen, maar ik reken er absoluut niet op.quote:
Ik heb geen moeite met het betalen voor een service zoals Xbox Live en PSN. Maar dan moet dit shit gewoon goed werken en moet er een duidelijk voordeel zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat we nooit meer hoeven te betalen voor PS+.
Ja, een indie ofzoquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:05 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, maar ik reken er absoluut niet op.
Zal wel iets zijn in de vorm van een gratis game ofzo.
Hoe jij het vertelt denk ik zo van "Ooh die moet ik hebben" maar die combat is gewoon helemaal andersquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:55 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jep allebei grote open wereld (in Dragon Age niet echt 1 wereld maar meerdere open gebieden). Het leunt wel wat meer op het verhaal en dialogen dan een Skyrim. Het is ook het 3e deel in de serie dus jezelf een beetje inlezen in de lore kan geen kwaad, maar het is geen vereiste. Een verschil in de combat is dat je met een team van 4 speelt (waarbij je elke partymember individueel kan besturen), het sneak element is dus niet echt aanwezig itt Skyrim. Verder hebben ze wel veel met elkaar gemeen.
twitter:FinestSquad twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 17:48:22PSN isnt being attacked. It is offline per the request of Playstation executives. They are "investigating" apparently. Xbox should be online reageer retweet
Het is natuurlijk geen 1 op 1 cloon van Skyrim en dat moet je ook niet verwachten. Zal wel anders zijn voor mensen die de eerste 2 delen niet gespeeld hebben, maar als je ze hebt gespeeld dan zie je wel dat er veel Skyrim-invloeden inzitten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:10 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoe jij het vertelt denk ik zo van "Ooh die moet ik hebben" maar die combat is gewoon helemaal anders![]()
Dat is gewoon een Fok!ker die aandacht wilquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
twitter:FinestSquad twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 17:48:22PSN isnt being attacked. It is offline per the request of Playstation executives. They are "investigating" apparently. Xbox should be online reageer retweet
Jij zekerquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is gewoon een Fok!ker die aandacht wil
Ik wil best toegeven dat ik soms tijd teveel heb, maar er zijn grenzenquote:
Nee, is in een of andere oorlog met Lizard Squad, maar ik denk dat ze in elkaar verwezen zijn om zo te kunnen verdienenquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Finestsquad is toch diegene die alles zou fixen?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik wil best toegeven dat ik soms tijd teveel heb, maar er zijn grenzen
Ja, en degene die beweert het uiteindelijk gefixt te hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Finestsquad is toch diegene die alles zou fixen?
Kim Dotcom is de veroorzaker, die heeft ze ingehuurd, om zo de 'good guy' te zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, en degene die beweert het uiteindelijk gefixt te hebbenTerwijl dit door Kim Dotcom is 'opgelost'
Hij maakt wel akelig veel reclame voor Mega jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Kim Dotcom is de veroorzaker, die heeft ze ingehuurd, om zo de 'good guy' te zijn.
Ook weer opgelost, laten we zoals ze in 'Murica ze gaan aanklagenquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij maakt wel akelig veel reclame voor Mega ja
We worden rijk!quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ook weer opgelost, laten we zoals ze in 'Murica ze gaan aanklagen
Krijgt Sony een paar Mega vouchers ter compensatiequote:Op vrijdag 26 december 2014 18:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gewoon de rekening en schade dat Sony heeft geleden verhalen op deze snot kinderen.
Ter waarde van 99 dollar, en als ze lief zijn dan worden ze omgezet naar levenslangquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Krijgt Sony een paar Mega vouchers ter compensatie
Kunnen ze mooi een paar ton per persoon betalen wanneer ze civielrechtelijk gedaagd wordenquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Krijgt Sony een paar Mega vouchers ter compensatie
Maar dan mag PSN niet meer offline gaanquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ter waarde van 99 dollar, en als ze lief zijn dan worden ze omgezet naar levenslang
En offline zal ie gaanquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar dan mag PSN niet meer offline gaan
Ga op je Vita spelenquote:
Ksstquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Xbox werkt weer, Playstation bijna
![]()
twitter:FinestSquad twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 18:17:39Playstation Conference Call. brb reageer retweet
WUTquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:31 schreef Maraca het volgende:
twitter:FinestSquad twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 18:17:39Playstation Conference Call. brb reageer retweet
Schopje BNWtwitter:FinestSquad twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 17:48:22PSN isnt being attacked. It is offline per the request of Playstation executives. They are "investigating" apparently. Xbox should be online reageer retweet
Ik heb het al sinds de PS3 en de games daar zijn vaak topquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met het betalen voor een service zoals Xbox Live en PSN. Maar dan moet dit shit gewoon goed werken en moet er een duidelijk voordeel zijn.
Dat is er gewoon nog niet. Leuk hoor, al die gratis games. Maar er zijn in totaal maar 2 of 3 die ik daadwerkelijk langer dan een uur heb gespeeld.
Het is allemaal erg karig en dit maakt het allemaal niet beter.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:36 schreef Maraca het volgende:
Schopje BNWtwitter:FinestSquad twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 17:48:22PSN isnt being attacked. It is offline per the request of Playstation executives. They are "investigating" apparently. Xbox should be online reageer retweet
en gelijk hebben ze. Ga lizardmensjes maar aanklagen voor compensatiequote:Op vrijdag 26 december 2014 16:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze zullen zich gewoon beroepen op hun EULA oid. en een dikke vinger naar iedereen.
Paar kinderen of een miljardenbedrijf... hmm.. lastigquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
en gelijk hebben ze. Ga lizardmensjes maar aanklagen voor compensatie
Kim Yong Un is boos over iets, misschien over Homefront?quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:36 schreef Maraca het volgende:
van die kinderen kun je winnen. Sony kan gewoon wijzen naar hun EULA. Staat vast wat in over aanvallen van derden. Als ze iets geven is het om goodwill. Vorige keer hadden we hier maanden last van, dit zijn twee dagen .quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Paar kinderen of een miljardenbedrijf... hmm.. lastig
quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb het al sinds de PS3 en de games daar zijn vaak topen sinds kort een vita waarvag ik al 16 gig aan games erop heb staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ze het niet doen krijgen ze een slechte reputatie en gaan mensen kiezen voor de XBone, dus ik neem aan dat ze wel iets doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
van die kinderen kun je winnen. Sony kan gewoon wijzen naar hun EULA. Staat vast wat in over aanvallen van derden. Als ze iets geven is het om goodwill. Vorige keer hadden we hier maanden last van, dit zijn twee dagen .
Dat semi turn based vind ik helaas niksquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:14 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen 1 op 1 cloon van Skyrim en dat moet je ook niet verwachten. Zal wel anders zijn voor mensen die de eerste 2 delen niet gespeeld hebben, maar als je ze hebt gespeeld dan zie je wel dat er veel Skyrim-invloeden inzitten.
Na 2 dagen niet online kunnen stap jij over naar de xbox (die trouwens ook een dag offline was)?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:13 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Maar als ze het niet doen krijgen ze een slechte reputatie en gaan mensen kiezen voor de XBone, dus ik neem aan dat ze wel iets doen.
Naast Exalted Plains ook Crestwood vandaag even volledig gedaanquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:49 schreef Pheno het volgende:
En dragon age is geweldig. Who needs PSN
Maar mensen die games kochten via de ps store konden die dus ook niet spelen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:30 schreef Rossdale het volgende:
2 dagen ps+ erbij voor de verloren tijd en het is ok. Dit is geen fout van Sony en ik hoef dan ook geen compensatie, anders dan de 2 dagen PS+ waar ik voor betaald heb.
Een game gratis weggeven kost ze niks (levert ze minder omzet op dat wel).quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:30 schreef Rossdale het volgende:
2 dagen ps+ erbij voor de verloren tijd en het is ok. Dit is geen fout van Sony en ik hoef dan ook geen compensatie, anders dan de 2 dagen PS+ waar ik voor betaald heb.
Waarom is xbox live binnen 20 min up en duurt het bij psn zo tyfus lang? Ik vind het wel degelijk ook sony die je wat kan aanrekenenquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:30 schreef Rossdale het volgende:
Omdat PSN in zijn geheel offline is gehaald door de hoge herenquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:41 schreef Massief het volgende:
[..]
Waarom is xbox live binnen 20 min up en duurt het bij psn zo tyfus lang? Ik vind het wel degelijk ook sony die je wat kan aanrekenen
Ze krijgen eindelijk pentium 486 serversquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Omdat PSN in zijn geheel offline is gehaald door de hoge heren, ik meen te hebben gelezen dat ze een hardware-upgrade aan het uitvoeren zijn.
Vooruitgangquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ze krijgen eindelijk pentium 486 servers
Met DOS?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ze krijgen eindelijk pentium 486 servers
Ja, dat zeker maar dan zouden ze flink van het padje af zijn als ze dat uitgerekend nu zouden doenquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Of ze gaan nu -eindelijk- eens een fatsoenlijke firewall en anti-DDoS protectie neer poten, mag ook wel na al die jaren
Tis nu toch al platquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ja, dat zeker maar dan zouden ze flink van het padje af zijn als ze dat uitgerekend nu zouden doen
Da's waar ;')quote:
Hoef je niet te gebruiken toch? Alleen als je op hard of nightmare wil spelen zul je het moeten gebruiken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat semi turn based vind ik helaas niks
Anders had ik deze game wel gefraudeerd maar doe het dan maar volgende maand met Dragonball z en dying light
Ik meen ergens iets te hebben gelezen over een nieuwe firewall, maar waarquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:12 schreef Maraca het volgende:
Waar komt het verhaal over nieuwe servers vandaan?
quote:
twitter:AskPlayStation twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 20:47:01@jezra83 Our Team is working to fix it as soon as possible, please try again later. reageer retweet
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:49 schreef Maraca het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:AskPlayStation twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 20:47:01@jezra83 Our Team is working to fix it as soon as possible, please try again later. reageer retweet
"Have I answered all your customer concerns in a timely, polite manner?"
Internet op je PS4 helemaal uitschakelen? Bij sommige games werkt het.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mooi kut ook dat ik de Dragon Age singleplayer nu niet kan spelen doordat ik niet met de Dragon Age servers kan verbinden
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:49 schreef Maraca het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:AskPlayStation twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 20:47:01@jezra83 Our Team is working to fix it as soon as possible, please try again later. reageer retweet
"Have I answered all your customer concerns in a timely, polite manner?"
Ik kan maar niet wennen om het met een controller te spelen..quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:27 schreef poker4lifee het volgende:
gewoon bazengame Binding of Isaac spelen joh, niks aan de hand
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen om het met een controller te spelen..
Dat zeggen ze al 2 dagenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Op internet las ik net dat hij het weer moest doen
Ik begin steeds meer te denken dat dit inderdaad een publiciteitsstunt is voor Megaquote:
Zal ongetwijfeld goed werken met zo'n cheatapparaatquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:45 schreef Wisheh het volgende:
Zijn hier nog meer mensen met een XIM4? Had de XIM Edge voor de PS3 en dat was een bazen apparaat. Hoe is de XIM4 met BF4 of met COD:AW? Iemand ervaringen?
Hmm DA:I werkt gewoon hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mooi kut ook dat ik de Dragon Age singleplayer nu niet kan spelen doordat ik niet met de Dragon Age servers kan verbinden
Oh je had het al doorquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ah, gewoon wachten, dan verbindt hij niet met Dragon Age en kan je gewoon aan de slag
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld goed werken met zo'n cheatapparaat
Jimbo heeft er eentjequote:Op vrijdag 26 december 2014 21:45 schreef Wisheh het volgende:
Zijn hier nog meer mensen met een XIM4? Had de XIM Edge voor de PS3 en dat was een bazen apparaat. Hoe is de XIM4 met BF4 of met COD:AW? Iemand ervaringen?
Ja hè, het geeft echt zo'n gevoel vanquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat dit inderdaad een publiciteitsstunt is voor Megaalleen niet in samenwerking met Xbox en Sony
Ja, er zijn meer mensen die dat denken. En dan heb je een paar "maar Kim zou dat nooit doen, want dan kan hij zelf geen CoD meer spelenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ja hè, het geeft echt zo'n gevoel van
tot op zeker hoogtequote:Op vrijdag 26 december 2014 19:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Een game gratis weggeven kost ze niks (levert ze minder omzet op dat wel).
Een ddos is op te vangen... kost wat geld daar niet van maar dat zijn ze nu ook kwijt aan niet verkochte games.
Ik kwam ook van pc af en is mij ook gelukt. Met keyboard en muis heb je gewoon een enorm voordeel. Maar goed als je dat leuk vindt moet je het doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:22 schreef Wisheh het volgende:
[..]Kom van de PC af en kan gewoon niet wennen aan die stickjes. Haalt voor mij de complete fun eruit als ik gewoon kills niet kan maken die kleuter van 5 op de pc met zijn ogen dicht maakt. Oh en laatste staan op de scoreboard is ook niet wat ik gewend ben
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, er zijn meer mensen die dat denken. En dan heb je een paar "maar Kim zou dat nooit doen, want dan kan hij zelf geen CoD meer spelen" reacties er tussen zitten. Zucht
Ja, laten we ze vooral aandacht geven.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:46 schreef Maraca het volgende:
Interview met Lizard Squad: http://www.dailydot.com/technology/lizard-squad-hackers/
ben 26, de ps4 is mijn eerste console, had voor battlefield nog nooit een online shooter gespeeld en sta nu ook standaard in de top 3. Niet zeiken, gewoon spelen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:22 schreef Wisheh het volgende:
[..]Kom van de PC af en kan gewoon niet wennen aan die stickjes. Haalt voor mij de complete fun eruit als ik gewoon kills niet kan maken die kleuter van 5 op de pc met zijn ogen dicht maakt. Oh en laatste staan op de scoreboard is ook niet wat ik gewend ben
26 zijn en nog gamenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:17 schreef n8n het volgende:
[..]
ben 26, de ps4 is mijn eerste console, had voor battlefield nog nooit een online shooter gespeeld en sta nu ook standaard in de top 3. Niet zeiken, gewoon spelen.
Dan game jij ook nog wel als je 26 bentquote:
Geen paniek! Playstation heeft eindelijk een updatequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef Rijst het volgende:
jaaaaa psn is te lang down. Dan ga ik rare dingen zeggen.
't is me alleen een raadsel waarom ze dit als een update zien. Dit copy pasten ze al 2 dagentwitter:AskPlayStation twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 23:10:50Update: We are working to restore full network services for all platforms - thanks, as always, for your patience! reageer retweet
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen paniek! Playstation heeft eindelijk een update't is me alleen een raadsel waarom ze dit als een update zien. Dit copy pasten ze al 2 dagentwitter:AskPlayStation twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 23:10:50Update: We are working to restore full network services for all platforms - thanks, as always, for your patience! reageer retweet
Ze updaten je dat het probleem nog steeds hetzelfde is en ze er mee bezig zijn?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen paniek! Playstation heeft eindelijk een update't is me alleen een raadsel waarom ze dit als een update zien. Dit copy pasten ze al 2 dagentwitter:AskPlayStation twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 23:10:50Update: We are working to restore full network services for all platforms - thanks, as always, for your patience! reageer retweet
Ben 25 en game ook nog wel (als ik tijd heb). Lekker stukje ontspanning op vrijdagavond na een lange werk week. Altijd even biertje erbij en verstand op '0'quote:
Jepquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze updaten je dat het probleem nog steeds hetzelfde is en ze er mee bezig zijn?
Ja gewoon mee stoppen inderdaad. Net zoals geen film meer kijken na je 30ste, stoppen met boeken lezen, niet meer op internet als je 32 bent en alle vormen van vermaak afschaffen.quote:
't is dat ze "bedankt Hans" niet zullen snappenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een bot update zichzelf, een update-bot
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
't is dat ze "bedankt Hans" niet zullen snappen
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zou je die bot ook in een infinite loop kunnen krijgen
Bijgaand treft u het formulier aan waar het over gaatquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:13 schreef Jiang153 het volgende:
Injustice wordt ook saai zo in je eentje en heb niks anders![]()
Jammer dat ik geen rpgs heb nu...
Deze game had ik voor de helft klaar op de ps3 voordat ik overschakelde naar ps4 maar een derde keer kopen is ook weer zoiets
[ afbeelding ]
En iemand die kan zien of deze zin klopt deze zin:
"Bijgaand deze mail treft u nogmaals het formulier waar het over gaat aan."
Er is volgens mij iets met de volgorde of ik zie spoken
Oke thanks! Vond het al zo vreemdquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Bijgaand treft u het formulier aan waar het over gaat
Leuk The Crew maar één dag kunnen spelen en nu weer ditquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Morgen maar unity op cd halen, kan ik in elk geval single player spelen als dit weer gebeurd. Alleen gta 5 - die ik al heb uit gespeeld- is ook zo
Eigenaardig. Op mijn PS3 werkt het wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
ZE moeten die PSN verplichting voor Netflix ook schrappen. Zelfs dat werkt niet.
Heh, psn doet het weer? Bij mij niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Komt iemand nog een potje CoD AW doen? Tis zo eenzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |