SPOILER: 2015 game releasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door Pheno op 25-12-2014 23:16:40 ]
Dat is alleen als je FOK!+ hebt.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef Jiang153 het volgende:
En na 3 delen extra zit ik nog niet in de OP![]()
Injustice is nu wel handig
Of modpowers hebtquote:Op donderdag 25 december 2014 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is alleen als je FOK!+ hebt.
Pff zonde, heerlijk om op 2de kerstdag een beetje uit te slapen, daneroll croissantjes in de oven en daarna met de kids naar ikeaquote:Op donderdag 25 december 2014 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben blij dat ik het te druk heb om te gamen nuzou hem nu graag aan willen slingeren maar om 0545 gaat mijn wekker
Discriminatie hierquote:Op donderdag 25 december 2014 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is alleen als je FOK!+ hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:35 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Pff zonde, heerlijk om op 2de kerstdag een beetje uit te slapen, daneroll croissantjes in de oven en daarna met de kids naar ikea
Maar dat kunnen ook gewoon zolderkamerautisten (FOK!kers) zijn die zitten te kloten toch?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:20 schreef Maraca het volgende:
[..]Je kunt zien wie aanvalt, wie wordt aangevallen en wat voor technieken ze gebruiken. Amerika is echt zwaar de lul
China, Frankrijk maar ook Amerika zelf zit volop in de aanval
Nee weer Lizard, ging om een weddenschap wat ik begreep via Twitchquote:Op donderdag 25 december 2014 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zou eventueel ook kunnen komen door het nieuwe aantal Xboxes en PS4's die worden geactiveerd.
was da?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
'Murica krijgt de volle laag
Ik kan nu zeggen dat ik de ps1 heb gehad ( de dikke), ps2 (dikke), ps3 (dikke 2de generatie) en de PS4quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:44 schreef Catch22- het volgende:
Chuck Norris in dit topic, ik ben in de war...
En hoeveel heb je open gehad?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik kan nu zeggen dat ik de ps1 heb gehad ( de dikke), ps2 (dikke), ps3 (dikke 2de generatie) en de PS4
Superman was OP ze hebben hem generved daarom.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:13 schreef Jiang153 het volgende:
Net Injustice gefinished en tjongejonge wat slaat Superman traag zeg
Favoriete characters toch wel The Flash en Green Arrow
Had wel struggles met het spelen als Supermanquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:25 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Superman was OP ze hebben hem generved daarom.
Ja ze hebben hem generved, samen met nog een paar anderen die ook OP waren bijv Scorpion en nog een paarquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:28 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Had wel struggles met het spelen als Superman
En Aquaman is ook aids met z'n kut aanvallen vanuit de grond
Wil het misschien platinum halen. Kan je me helpen met sommige trophies etc..?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:31 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja ze hebben hem generved, samen met nog een paar anderen die ook OP waren bijv Scorpion en nog een paar
Wat is die dikke witte streep van Zweden naar Amerika dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe resogun confirmedquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Hier werkt PSN weer sinds een kleine 15 min. Nu online Fifa aan het doenquote:Op vrijdag 26 december 2014 08:09 schreef Revje1 het volgende:
pff word zeker weer niks vandaag met de servers. Doet het nog steeds niet.
Van wat ik begreep kun je niet DDoSen vanaf een proxy, omdat je dan de proxy platgooit. Maar voor de technische details moet je bij de anderen in dit topic zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 23:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar dat kunnen ook gewoon zolderkamerautisten (FOK!kers) zijn die zitten te kloten toch?
Ook een DDoS, maar dan via een andere techniekquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat is die dikke witte streep van Zweden naar Amerika dan?
maintenance, met dank aan die scriptkiddiesquote:Op vrijdag 26 december 2014 08:09 schreef Revje1 het volgende:
pff word zeker weer niks vandaag met de servers. Doet het nog steeds niet.
Gemeenquote:Op vrijdag 26 december 2014 08:45 schreef Jay_Snake het volgende:
Hier werkt PSn gewoon weer sinds een kleine 45 min, online gamen, psn store functioneert
Sony nutwitter:AskPlayStation twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 08:33:36Our engineers are continuing to work hard to resolve the network issues users have experienced today. Thanks for your continued patience! reageer retweet
quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:43 schreef Rijst het volgende:
Sony nutwitter:AskPlayStation twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 08:33:36Our engineers are continuing to work hard to resolve the network issues users have experienced today. Thanks for your continued patience! reageer retweet
[ afbeelding ]
Denk eerder:quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:43 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Lizard Squad accounts voor Mega aangeboden omdat hij Destiny wilde spelen. Nu zijn de DDOS aanvallen gestoptquote:
Hij heeft toch niks meer te zeggen over MegaUpload? Daarvoor heeft die nog in de bak gezetenquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft Lizard Squad accounts voor Mega aangeboden omdat hij Destiny wilde spelen. Nu zijn de DDOS aanvallen gestopt
dat is idd wel het risico dat je loopt als je zaken gaat doen met dit soort lui, goede intenties van kim dotcom, maar het zou dus onvoorziene consequenties kunnen hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:35 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Gemengde gevoelens. Ben blij dat Kim dit gedaan heeft, maar voor je het weet gaan andere kinderen DDoSen omdat ze ook iets willen
Dat is vast niet zo gemakkelijk. Maar zou mooi zijn jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:41 schreef Maraca het volgende:
Plottwist: de vouchers worden getrackt en de 'crew' van Lizard Squad wordt opgepakt
Lijkt me sterk, Kim Dotcom (toen nog Kim Schmitz) was vroeger zelf een hacker. Daar is ie rijk van geworden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:41 schreef Maraca het volgende:
Plottwist: de vouchers worden getrackt en de 'crew' van Lizard Squad wordt opgepakt
Dat zal Kim nevernooit doen, met als risico dat ze Kim aanvallen en mega.com platgooienquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:41 schreef Maraca het volgende:
wel als je destiny wil spelenquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:12 schreef bombmannl het volgende:
Kimdotcom wat een knuppel. Zaken doen met ddossersmet terroristen ga je toch ook niet onderhandelen
Nu snel psn en xbox live ddossen om Lizard squad te naaienquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:35 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Gemengde gevoelens. Ben blij dat Kim dit gedaan heeft, maar voor je het weet gaan andere kinderen DDoSen omdat ze ook iets willen
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel als je destiny wil spelen
Die kleine kut kinderen die elke dag kunnen spelenquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:26 schreef Bloem84 het volgende:
Het werkt hier weer eens voor geen meter dat kut PlayStation network, echt altijd gezeik als ik eens een paar dagen vrij heb om te gamen.
Destiny moet je ook niet spelen joh.. dus in dat opzicht is het wel positief dat psn down is.. :-)quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:52 schreef pimuuuuuh het volgende:
Beter fixxen ze het snel. Destiny kan je nog niet spelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |