Aardappelkroketjes zijn voor de plebs. Pommes duchesse zijn Kerst.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:35 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Serieus... die dingen zijn in mijn psyche zo nauw verbonden met de kerstviering dat ik er verdikkeme wel haakjes aan kan maken en ze in de boom kan hangen. The Highest of Noms
Ik wil best een pleb zijn, als het me aardappelkroketjes oplevert.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aardappelkroketjes zijn voor de plebs. Pommes duchesse zijn Kerst.
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil best een pleb zijn, als het me aardappelkroketjes oplevert.
J'accuse!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:38 schreef Myraela het volgende:
Aardappelkroketjes zijn voor de plebs. Pommes duchesse zijn Kerst.
Je had ze in het kerstpakket kunnen stoppen.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil best een pleb zijn, als het me aardappelkroketjes oplevert.
krokant inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2014 22:39 schreef Harmankardon het volgende:
Maar wel met krokant korstje, geen zompige rotzooi.
Ik heb nog nooit zompige aardappelkroketjes op. Wel zompige bitterballen, dat was bij Fera.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:39 schreef Harmankardon het volgende:
Maar wel met krokant korstje, geen zompige rotzooi.
Wow, bitterballen verneukenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zompige aardappelkroketjes op. Wel zompige bitterballen, dat was bij Fera.Haha, toch opgegeten.
Alweer strippokeren?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
Als je dadelijk nog mee wil doen Engeltje
Je bent uitgenodigd om lid te worden van mijn eigen pokerclub voor online Home Games.<br><br>-
Als je de gratis PokerStarssoftware nog niet hebt, download deze dan via www.pokerstars.eu
Open de hoofdlobby en klik op de tab 'Home Games'
Klik op de knop 'Lid worden van een club'-
Vul mijn club-ID-nummer in: 1969571
Vul mijn uitnodigingscode in: Royco1isgod
Dat is alles! Zodra ik je lidmaatschap goedgekeurd heb, kunnen we samen online Home Games spelen.
Ga voor meer informatie naar <a href="[#home-games-intro#]">onze pagina over Home Games</a>.
Die had Twi toch gemaakt?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zompige aardappelkroketjes op. Wel zompige bitterballen, dat was bij Fera.Haha, toch opgegeten.
Ik had zoiets ranzigs in mijn kerstpakket, bitterballenragout. Werkelijk waar niet te vretenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijna niet meer, niet overdrijven hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Yv heeft op dit moment geen kleren meer in haar kast hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |