SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry, was even vergeten hoe je kerstmis in het engels schreef.
Ik vin helemaal mooiquote:Op donderdag 25 december 2014 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En het is merry he nouja kan gebeuren doe je niks aan,
[kriz]Maes is wel te drinken hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry, was even vergeten hoe je kerstmis in het engels schreef.
thanks voor de feedback, voel me een stuk minder onzeker nu!quote:Op donderdag 25 december 2014 21:31 schreef Sapstengel het volgende:
Mag allebei, happy Christmas wordt vooral gebruikt in de UK, merry in de VS.
gelukkig maarquote:Op donderdag 25 december 2014 21:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
Ik vin helemaal mooi
[ afbeelding ]
nou proost dan maar he!quote:Op donderdag 25 december 2014 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[kriz]Maes is wel te drinken hoor.
[ afbeelding ]
ben je gekquote:
Er heeft op dit moment maar één turk gereageerd in dit topic.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ojee, wat doe ik hier, ik ben geen Turk.
Ben je eenzaam.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Kom jij onze topic nou vervuilen, vieze domoezquote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, iets met saaie kerst.quote:
Nee.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:35 schreef xminator het volgende:
Laten we alle eensame fokkers verzamelen op een grote krizmast tinychat.
Straks ben je ook nog alleen op die tinychat, dubbele klapquote:Op donderdag 25 december 2014 21:35 schreef xminator het volgende:
Laten we alle eensame fokkers verzamelen op een grote krizmast tinychat.
Dat bier is Belgisch, drink het nooit verderquote:Op donderdag 25 december 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nou proost dan maar he!
[..]
Er heeft op dit moment maar één turk gereageerd in dit topic.
Popcornquote:Op donderdag 25 december 2014 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat?
ik heb geen kracht voor tc
oh op de een of andere manier dacht ik dat dat xminiator wasquote:
It is so lonely this Christmas..quote:Op donderdag 25 december 2014 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Straks ben je ook nog alleen op die tinychat, dubbele klap
Jai kommen hier prate tegen mai?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh op de een of andere manier dacht ik dat dat xminiator was
ik had best vaak dat hij haperde ja, even op pauze zetten en wachten helpt wel..
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Jai kommen hier prate tegen mai?
eigenlijk was ik er al en kwam jij. hier praten tegen maiquote:Op donderdag 25 december 2014 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Jai kommen hier prate tegen mai?
Beter had je jan gevraagd iets leuks te typen. Dit is em niet geworden kabe.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eigenlijk was ik er al en kwam jij. hier praten tegen mai
ik post niet om jou te pleasen thoquote:Op donderdag 25 december 2014 21:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Beter had je jan gevraagd iets leuks te typen. Dit is em niet geworden kabe.
Dat doe je liever anders hequote:Op donderdag 25 december 2014 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik post niet om jou te pleasen tho
Dit is natuurlijk een leugen van de hoogste orde, ik zou haar radio2 luistersessies niet durven te verstoren komende dagen met Youtubenummersquote:Op donderdag 25 december 2014 22:00 schreef Peunage het volgende:
Deze moest ik voor KB posten, van Jan.
Zo emotioneel en diepquote:Op donderdag 25 december 2014 22:00 schreef Peunage het volgende:
Deze moest ik voor KB posten, van Jan.
Ok het was een leugen.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een leugen van de hoogste orde, ik zou haar radio2 luistersessies niet durven te verstoren komende dagen met Youtubenummers
1 van ons 2 is niet goed met hints, en ik ben het nietquote:Op donderdag 25 december 2014 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben helemaal niet alleen deze kerst.
Kom niet aan mijn privé.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat luister jij voor muziek dan ?
Ik zal wat Franse wijn meenemenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben helemaal niet alleen deze kerst.
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
Mathemaat op die Kbhosseltoer door Nederlands meezingers te posten.
AWW babe kom mn hand vragen danquote:Op donderdag 25 december 2014 22:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
1 van ons 2 is niet goed met hints, en ik ben het niet [ afbeelding ]
jammer voor hem dat dit dan niet mijn genre is 😠quote:Op donderdag 25 december 2014 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
Mathemaat op die Kbhosseltoer door Nederlandse meezingers te posten.
Jij bent deze week echt geobsedeerd met trouwen. Je wilt iedere man in dit topic in jouw privé hebben, lijkt het.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
AWW babe kom mn hand vragen dan
nietwaar. Alleen peunage.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij bent deze week echt geobsedeerd met trouwen. Je wilt iedere man in dit topic in jouw privé hebben, lijkt het.
Ik zou een cheesecake met vijl bakken voor je, inclusief fotoreportage voor Borte okok vooruitquote:
Het heeft eigenlijk een verborgen betekenis, dat ik niemand kan vinden.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou een cheesecake met vijl bakken voor je, inclusief fotoreportage voor Borte okok vooruit
Maak je geen zorgen Peunage. Ik zal een Nederlandse vriendin voor je vinden... Die voor jullie dates zal betalenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het heeft eigenlijk een verborgen betekenis, dat ik niemand kan vinden.
Alleen jou moest ze niet toch.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:14 schreef Mathemaat het volgende:
KB moet alleen nog trouwen met peunage, dan heeft ze elke man hier gehad
Ga je daarna lesbisch KB?
doe je zelfquote:Op donderdag 25 december 2014 22:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het heeft eigenlijk een verborgen betekenis, dat ik niemand kan vinden.
Ja die gaat zelf broodjes pindakaas meenemen en zoquote:Op donderdag 25 december 2014 22:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Peunage. Ik zal een Nederlandse vriendin voor je vinden... Die voor jullie dates zal betalen
Das waarquote:Op donderdag 25 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alleen jou moest ze niet toch.
Wowowow. Wat een steek. Doet best pijn...quote:Op donderdag 25 december 2014 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nietwaar. Alleen peunage.
Nee, niemandquote:
Manager adviseerde mij pas in februari te beginnen ivm mijn prive omstandigheden.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, niemand.
Maar ik heb het ook niet nodig.
Hoe gaat het met je scriptie trouwens?
Ga je dan alleen aan je scriptie werken? Je moet namelijk in een flow komen en dan tot de einde doorgaan. Eruit en erin komen is lastiger, dan het klinkt.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Manager adviseerde mij pas in februari te beginnen ivm mijn prive omstandigheden.
En en, hoe is het gelukt?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee het is ook niet luchtig geworden gelukkig. Ik haal hem zo uit de oven.
quote:
waarom buk je.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
Wow mn broek scheurde toen ik bukte vandaag.
Heb je foto(verslag) gemaakt?quote:
Nee, ik werk 40 uur per week en doe daarnaast de scriptie in mijn avonduren.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ga je dan alleen aan je scriptie werken? Je moet namelijk in een flow komen en dan tot de einde doorgaan. Eruit en erin komen is lastiger, dan het klinkt.
quote:
wasmetjouquote:Op donderdag 25 december 2014 23:42 schreef Peunage het volgende:
Gone girl, meh. Ik heb de eerste 10 minuten gekeken, daarna geskipt naar de laatste 20 minuten of zo, waar de vragen werden beantwoord zeg maar
Hoi Crip.quote:
Ik ben Turk voor één topic.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Hey Dagoo. Wat doe jij hier dannn?
Oh, ja meer iets voor jou.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Stiekem las ik 'maes' (=biermerk) in de TT.
Oh, nou ja, omdat het staat in de TT, en de OP. Enzo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom Turk, Turken zijn in de minderheid hier tegenwoordig.
quote:
Jij met je hoofdquote:Op donderdag 25 december 2014 23:42 schreef Peunage het volgende:
Gone girl, meh. Ik heb de eerste 10 minuten gekeken, daarna geskipt naar de laatste 20 minuten of zo, waar de vragen werden beantwoord zeg maar
wtf is er met jou loserquote:Op donderdag 25 december 2014 23:42 schreef Peunage het volgende:
Ik weet het toch al met je hoofdquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We gaan het je niet vertellen. Met je eigenwijze hoofd.
Multiculti hier. D:quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, nou ja, omdat het staat in de TT, en de OP. Enzo.
[..]
Beter een dooie eend op je kussen dan..quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Morgen een dood eend op je kussen D:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Morgen een dood eend op je kussen D:
Oh, dan is het niet zo erg.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oooww shiiii :$ niet jij a sahbi, een pekingeend
Nee, niet eens aan gedacht thb.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je foto(verslag) gemaakt?
Waitinkkk.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, is gelukt![]()
Zal morgen even een foto maken.
Mwah, ik geef niet heel veel neuken.quote:
Dawww wanneer geef of krijg je wel een neuk danquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, ik geef niet heel veel neuken.
Tja, geen idee. Forever Alone is a bitch.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Dawww wanneer geef of krijg je wel een neuk dan
Oh sryquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ssst hij moet het niet verwachtenN-Korea mobsters are on their way
I feel youquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, geen idee. Forever Alone is a bitch.
Karel.quote:
Sorry. Maar ik zie dan steeds die meme voor me. Ik lach dan steedsquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:39 schreef Crip het volgende:
[..]
vallah dit heb je al min 2 x tegen mij gezegd.
Zomaarquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hij heeft een vriendinHoezo denk je dt?
Ik heb echt geen woorden voor wat er naast hem zitquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij doet wel altijd alsof hij ghay is. Ik vind hem echt geweldig zou hem zo huwen.
Is niet echt haten. Check nooit zijn video's.quote:
Trisha tho.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb echt geen woorden voor wat er naast hem zit
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, niet eens aan gedacht thb.
[..]
Damn, hij heeft echt een harige borst btw.quote:
Jij als Arabier mag ook niet klagen toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Damn, hij heeft echt een harige borst btw.
Jawel maar wel heeel zwaar omdat je het warm eet. Wanneer toetjes warm zijn is de intensiteit van de suiker echt x 1000. Heb zo vaak gehad dat ik bv een cake/cupcake bakte en een stukje warm at en bij mezelf dacht OH NEE, TE VEEL SUIKER INGEDAAN, terwijl ze gekoeld helemaal niet te zoet waren.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Maar ik hoop dat het gesmaakt heeft.
Langer dan ik 163 ongquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:47 schreef mrstylo het volgende:
Hoe lang is zij? Ze lijkt mij echt een Snookie
HARIGE LKKRE BEERquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Damn, hij heeft echt een harige borst btw.
Dat is zo'n 10 cm langer dan Snooky. Snooky is echt 1.50 ofzo, niet?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Langer dan ik 163 ong![]()
http://www.modelmayhem.com/1021856
Ja volgensmij wel. Ik ben 6 cm langer da snooki FUCK YEA BITCHquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is zo'n 10 cm langer dan Snooky. Snooky is echt 1.50 ofzo, niet?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Langer dan ik 163 ong![]()
http://www.modelmayhem.com/1021856
Ff googlenquote:Genres:
Acting
Bodypaint
Cosplay
Dance
Editorial
Erotic
Fashion
Fetish
Fit Modeling
Glamour
Lifestyle
Lingerie
Parts Modeling
Pinup
Promotional Modeling
Spokesperson / Host
Sports
Stunt
Swimwear
Underwater
Ik 36quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja volgensmij wel. Ik ben 6 cm langer da snooki FUCK YEA BITCH
Nee bij mij valt het echt mee. Kan het letterlijk op 2 handen tellenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij als Arabier mag ook niet klagen toch?
Wow Snooki is 1.42!!!quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja volgensmij wel. Ik ben 6 cm langer da snooki FUCK YEA BITCH
Had je er geen (naturel)ijs bij gedaan om de suiker van de cake wat te neutraliseren?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jawel maar wel heeel zwaar omdat je het warm eet. Wanneer toetjes warm zijn is de intensiteit van de suiker echt x 1000. Heb zo vaak gehad dat ik bv een cake/cupcake bakte en een stukje warm at en bij mezelf dacht OH NEE, TE VEEL SUIKER INGEDAAN, terwijl ze gekoeld helemaal niet te zoet waren.
Aaahw zieligquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:58 schreef Landysh het volgende:
Ik moest net lachen om iets en vond mezelf daarna best wel bitchy.
Er is zo'n chick die ik ken, verder geen contact mee ofzo maar elke keer als ik haar tegenkom op social media is ze zich aan het voorbereiden op haar huwelijk.De laatste keer dat ik haar op facebook had was zo'n 2/3 jaar geleden en toen was ze ook bezig met haar huwelijk en uitzet. Steeds foto's posten van haar toekomstige (nieuwbouw) huis waar zij en haar verloofde in zouden gaan wonen zogenaamd en verder iedere post over haar verloving en huwelijk. Ze is nu zeker 2/3 keer verloofd geweest maar blijkbaar nog niet getrouwd. Maar dat weerhoud haar er niet van om nog steeds iedere detail over haar verloving te delen op social media.
Had ik niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je er geen (naturel)ijs bij gedaan om de suiker van de cake wat te neutraliseren?
Ik heb zelfs dat geluk nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee bij mij valt het echt mee. Kan het letterlijk op 2 handen tellen
Ff checkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Kijk gwn de foto's die ze op haar profiel heeft zitten ook naked tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is allemaal een en dezelfde chick.
[ Bericht 6% gewijzigd door Landysh op 26-12-2014 01:20:23 ]
Lach maar. Later word ik wel een miljonairquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is 37 en speelde een 16jarige in Hannah MontanaWowquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:11 schreef Landysh het volgende:
Het is best interessant hoe haren, make-up en kleding je look zo kunnen veranderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is allemaal een en dezelfde chick.
Leuke serie?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Probeer het eens en vertel ons jouw ervaring. Is best een bekend gerecht, maar nooit echt 'zin' in gehad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand wel eens guacamole gegeten? Ik zelf nog niet, maar lijkt me wel lekker om eens zelf te maken.
Dat zijn pas echte acteurs. Best geweldig eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yes, absoluut. Maar het is zo apart hoe ze zo kan veranderen van look.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Probeer het eens en vertel ons jouw ervaring. Is best een bekend gerecht, maar nooit echt 'zin' in gehad.
[..]
Dat zijn pas echte acteurs. Best geweldig eigenlijk.
Vrouwelijke Christian Bale:Maar bij haar is het zonder gewichtsverlies. Dus nog meer wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet die serie echt kijken btw. Is echt tof.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Probeer het eens en vertel ons jouw ervaring. Is best een bekend gerecht, maar nooit echt 'zin' in gehad.
[..]
Dat zijn pas echte acteurs. Best geweldig eigenlijk.
Vrouwelijke Christian Bale:Robert De Niro in Raging Bull was ook best indrukwekkend. Voor een aantal scènes in dezelfde film is hij 27 kg aangekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar 20 episodes zie ik. Zal na Dallas ... Club, het kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar bij haar is het zonder gewichtsverlies. Dus nog meer wow.
Je moet die serie echt kijken btw. Is echt tof.
Ik ben al klaar met de serie.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar 20 episodes zie ik. Zal na Dallas ... Club, het kijken.
Kijkt het lekker weg?
Robert de Niro is sowieso een baas.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Robert De Niro in Raging Bull was ook best indrukwekkend. Voor een aantal scènes in dezelfde film is hij 27 kg aangekomen.
[ afbeelding ]
Jij ookquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:31 schreef JanPiraat het volgende:
Mrstylo gefeliciteerd met boxing day morgen, even genietings zetten toch
Oh oke, maar waarom vroeg je het dan?quote:
Hij is op dezelfde dag jarig als ik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Robert de Niro is sowieso een baas.
Heb je taxi driver al gezien ?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Robert de Niro is sowieso een baas.
Vroeg wat?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij ook
Heb de hele dag niks gepland (als het goed is.....denk(hoop) ik)
[..]
Oh oke, maar waarom vroeg je het dan?
Jared Leto ook behoorlijk...quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Matthew McConaughey ook zo een, vooe de film Dallas Buyers Club is hij ook best veel afgevallen en alles.
en dit heugelijke feit moest je natuurlijk met ons delen op fok...je vrienden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:58 schreef Landysh het volgende:
Ik moest net lachen om iets en vond mezelf daarna best wel bitchy.
Er is zo'n chick die ik ken, verder geen contact mee ofzo maar elke keer als ik haar tegenkom op social media is ze zich aan het voorbereiden op haar huwelijk.De laatste keer dat ik haar op facebook had was zo'n 2/3 jaar geleden en toen was ze ook bezig met haar huwelijk en uitzet. Steeds foto's posten van haar toekomstige (nieuwbouw) huis waar zij en haar verloofde in zouden gaan wonen zogenaamd en verder iedere post over haar verloving en huwelijk. Ze is nu zeker 2/3 keer verloofd geweest maar blijkbaar nog niet getrouwd. Maar dat weerhoud haar er niet van om nog steeds iedere detail over haar verloving te delen op social media.
Jouw pogingen om stoer over te komen zijn zo triest, Montelly. Beter gewoon je bek houden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
en dit heugelijke feit moest je natuurlijk met ons delen op fok...je vrienden.
Laat maar. Je vroeg alleen of iemand het had gezien.quote:
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij is op dezelfde dag jarig als ik.
weenie denk t niequote:
Ja Jared ook. Echt goede film, terecht dat ze zoveel prijzen gekregen hebben ervoor!quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jared Leto ook behoorlijk...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jouw pogingen om stoer over te komen zijn zo triest, Montelly. Beter gewoon je bek houden.
Beetje de bitchboy uithangen hiero en vervolgens via dm huilen en vragen waarom mensen zo tegen je doen.
Oude klassieker met DeNiro, zou je eens moeten proberenquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
[..]
weenie denk t nie
[..]
Ja Jared ook. Echt goede film, terecht dat ze zoveel prijzen gekregen hebben ervoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer overkomenquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jouw pogingen om stoer over te komen zijn zo triest, Montelly. Beter gewoon je bek houden.
Beetje de bitchboy uithangen hiero en vervolgens via dm huilen en vragen waarom mensen zo tegen je doen.
Psych?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:39 schreef Peunage het volgende:
Je had vroeger zo'n serie over zo'n ultraslimme geniale dude. Hij was zo begaafd dat hij in elke aflevering een andere beroep had en zo. Z'n voornaam was volgens mij ook Jared.
Moest jij ook een traantje laten?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja Jared ook. Echt goede film, terecht dat ze zoveel prijzen gekregen hebben ervoor!
Peu heb je The interview al gezien?quote:
He, dit ken ik. Keek vroeger vaak. Helemaal vergetenquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:43 schreef Peunage het volgende:
THE PRETENDER
The Pretender is an American television series that aired on NBC from 1996 to 2000. The series starred Michael T. Weiss as Jarod, a genius and former child prodigy with the ability to become anyone he wants to be, i.e., to flawlessly impersonate anyone in virtually any line of work. (e.g. a fireman, a doctor, etc.) Patrick Bauchau and Andrea Parker co-starred as Sydney, Jarod's childhood teacher and mentor, and Miss Parker, a childhood friend. They are both operatives for a mysterious organization called "The Centre", which took Jarod from his parents as a child and developed his special talents with the intention of making him one of their agents, while also using his brilliant intellect for their own evil purposes. After escaping from their custody, Jarod begins traveling the country, searching for clues to his true identity while posing as a doctor, police officer, attorney, or some other character who helps those in trouble.
Alvast gedownload, ik kijk hem morgen wel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Peu heb je The interview al gezien?
Goede serie. Begreep er alleen geen fuck vanquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
He, dit ken ik. Keek vroeger vaak. Helemaal vergeten
Say what?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:37 schreef Landysh het volgende:
Ik heb dat laatste tijd vaak he. Series/films/bepaalde eten dat ik tegenkom en helemaal vergeten dat ik het kendequote:Op vrijdag 26 december 2014 01:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Goede serie. Begreep er alleen geen fuck van
Ik weet niet meer zo goed. Moet je aan jan vragen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moest jij ook een traantje laten?
Damn, das ist klar unglaublichquote:
Ehm mijn blog?quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:05 schreef Crip het volgende:
Ey toerkoes, ik heb een recept nodig voor Sarma/Dolma hoe jullie het ook precies noemen ( wijnbladeren gevuld gewoon)
Ik had ht eens bij een Turkse vriendin gegeten en ze waren in een soort tomatensausje gekookt heeft iemand dat recept? Anders gewoon een ander lekker recept
Klik op homepage dannnn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat was de naam ook alweer, ik vergeet het steeds.
Ook zo met tomatensaus?
Gevonden!quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Klik op homepage dannnn.
Ja, precies zo.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Gevonden!
Zit toch geen tomatensaus bij/op? Zo aan de buitenkant bedoel ik o:
Ziet er lekker uit ik ga jouw recept maken ^_^quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:23 schreef Landysh het volgende:
Oh. Je kan wat tomatensaus en kruiden toevoegen aan het water maar bij mij zit er al genoeg in.
Laat me weten of het smaakte.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit ik ga jouw recept maken ^_^
wat zeg jij koolquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja het lijkt op dolma alleen niet met kool. Gwn sarma met tomaten ish sausje
accuali is dolanquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:30 schreef Peunage het volgende:
Haha, lees nu pas de TT.
KB is eigenlijk Dolan.
met witte kool toch gerold. Weetkveel mannnnn zo confusingquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat zeg jij kool
dolma is gwn druivenbladeren ook
Mwah nee. Soms doen mensen wel met spitskool ja, maar zoals k het ken vooral met druivenbladeren.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:32 schreef Crip het volgende:
[..]
met witte kool toch gerold. Weetkveel mannnnn zo confusing
ah okay ^^quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mwah nee. Soms doen mensen wel met spitskool ja, maar zoals k het ken vooral met druivenbladeren.
Je kan ook met courgette, paprika, ui, wortel doen. Alles kan!
Sarma. Dolma is gevulde paprikaquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat zeg jij kool
dolma is gwn druivenbladeren ook
dit skkltjequote:Op vrijdag 26 december 2014 11:38 schreef Peunage het volgende:
Oh wacht, ik weet al wat jij bedoelt, weet alleen niet meer hoe het heet. Allemaal soorten groenten gevuld met Dolma vulling. Courgette, aubergine, etc.
Thanks hemsooo mijn ouders zijn er nu ook!quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Wil je wat uit memleket? Ik ga er nu heen.
Yeah sure, geloof ik niks van. Ze hebben al je gegevens en komen je vinden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie noem jij 7mar a ezeltje.
[ afbeelding ]
Ga ik sowieso doen volgende keer.
Wat willen ze doen dan. Ik maak toch niks stuk of zoquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Yeah sure, geloof ik niks van. Ze hebben al je gegevens en komen je vinden.
Jouquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie noem jij 7mar a ezeltje.
[ afbeelding ]
Ga ik sowieso doen volgende keer.
Ik had het gister erover dat ik naar de winter efteling wilde <333333quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Crip schtj kom samen naar de efteling dan, ik kom undercover als vrouw
Wat lief van Deuce.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:35 schreef Crip het volgende:
Heb iemand gevonden die met mij naar Rdam wilt volgende week en sushi met mij wilt eten.
Herhaling van gisterenavondquote:
Dit plaatje bij de commentsquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:35 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1043230985699960&permPage=1
Sarmaquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:23 schreef Crip het volgende:
Borte ik ga morgen je sarma maken..
Ik zag salca in je recept staan dus ik zo wtf is dat ik ga zo googlen maar eerst drinken uit de koelkast pakken. Zie ik opeens een pot salca staan die er al heel lang staat maar mij nooit is opgevallen en ik wist niet wat het was.Dus handig.
Perfect! Had een vriendin mee en zij helpt zoquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo lang wachten voor ik die cizkek kan proeven.![]()
Hoe was de ikea stimorol?
Met vlees of zonder? Olijfolie en citroen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sarma![]()
Mn oma maakt die perfect.
Zonder vlees? Wat ben je, Grieks?quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Met vlees of zonder? Olijfolie en citroen?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zonder vlees? Wat ben je, Grieks?
en diabetesquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
4 eetlepels suiker... oeps dat was de halve suikerpot.![]()
Hahahahahah leukkkkquote:
Dit is oud. Nu twerken we op bruiloften.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahahahahah leukkkk
Kunnen de Turken hier ook zo leuk dansen?
Hebbe gij filmpjes? Stuur op whatsappquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is oud. Nu twerken we op bruiloften.
Als ze defensief niet zo verschrikkelijk slecht waren zouden ze makkelijk strijden om de titel. Zelfs Servet Çetin zou het achterin beter doen dan de huidige centrale verdedigers.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Die bakt er precies helemaal niets van. Gelukkig geblesseerd.
Alsof ik je nmr heb :squote:Op vrijdag 26 december 2014 19:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Hebbe gij filmpjes? Stuur op whatsapp
En de jouwequote:Op vrijdag 26 december 2014 19:18 schreef Landysh het volgende:
Kb pics or it didnt happen.
En Peunage waar is jouw pic?
na de 20 min in de oven heb ik hem eruit gehaald maar de topping die bewoog nog wel mee enzoquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:18 schreef Landysh het volgende:
Drama inderdaad hahah. Vandaag ook. Tegen de top gaat het gewoon altijd mis. Titel kunnen ze dus gewoon vergeten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:05 schreef Reddead het volgende:
[..]
Als ze defensief niet zo verschrikkelijk slecht waren zouden ze makkelijk strijden om de titel. Zelfs Servet Çetin zou het achterin beter doen dan de huidige centrale verdedigers.
Oh my. Kreeg meteen zin.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
na de 20 min in de oven heb ik hem eruit gehaald maar de topping die bewoog nog wel mee enzohoort dat????
Wil je mijn pic zien?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:18 schreef Landysh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mijn broertje had dit stukje als een josti gesneden natuurlijk met zo'n fruitmesje.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wil je mijn pic zien?
Hij ziet er wel echt doorbakken uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mijn broertje had dit stukje als een josti gesneden natuurlijk met zo'n fruitmesje.Hoe lang heb je hem gebakken en smaakte hij?
Jaaa, don't worry. Gaat stollen in de koelkast.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
na de 20 min in de oven heb ik hem eruit gehaald maar de topping die bewoog nog wel mee enzohoort dat????
En Stimo gecen verdim ya.![]()
1:30 uur ofzo. En ja hij is lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij ziet er wel echt doorbakken uit.Hoe lang heb je hem gebakken en smaakte hij?
ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:15 schreef Landysh het volgende:
Was je cheesecake zacht toen je de topping erop deed, kb?
Lol dat had je wel gemerkt hoor, bij mij was die cheesecake een beetje waterbedachtig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik weet het niet meerik heb meteen die topping erop gedaan
![]()
Eigenlijk wel. Hoe koud is je koelkast? Zet hem anders buiten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet hij ook echt 4-5 uur in de koelkast of kan ik hem na de twee uur afkoelen gewoon aansnijden?
of minder lang in de koelkast?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet hij ook echt 4-5 uur in de koelkast of kan ik hem na de twee uur afkoelen gewoon aansnijden?
of minder lang in de koelkast?
oh nee dan was dat niet zo. ook doorbakken zekerquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lol dat had je wel gemerkt hoor, bij mij was die cheesecake een beetje waterbedachtig.Ik moest er niet te hard op duwen zeg maar.
koelkast is wel koudquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Hoe koud is je koelkast? Zet hem anders buiten.
In het originele recept staat 24 uur.
watquote:
quote:
Skkltjes.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dacht ook al aan deze reactie inderdaad
Was toch gewoon goed?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh nee dan was dat niet zo. ook doorbakken zeker
[..]
koelkast is wel koud
buiten vertrouw ik niet ivm regen enz
[..]
wat
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat ging over de topping, toen ik hem eruithaalde bewoog hij meer mee zegmaar, dan de eerste keeeeerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:27 schreef Landysh het volgende:
Ik heb de eerste paar keer ook gehad dat die te doorbakken was maar hij smaakte nog steeds goed.
Ik heb wel steeds een beetje geproefd en smaakte wel lekker ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:27 schreef Landysh het volgende:
Ja topping stolt pas in de koelkast. Maar wel apart dat je cheesecake hard was zeg maar, vooral omdat ik de baktijden nog heb aangepast en echt het minimale heb gedaan.
Hoeveel cm is je springvorm?
Maar verder maakt het niet uit kb. Ik heb de eerste paar keer ook gehad dat die te doorbakken was maar hij smaakte nog steeds goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |