SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry, was even vergeten hoe je kerstmis in het engels schreef.
Ik vin helemaal mooiquote:Op donderdag 25 december 2014 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En het is merry he nouja kan gebeuren doe je niks aan,
[kriz]Maes is wel te drinken hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry, was even vergeten hoe je kerstmis in het engels schreef.
thanks voor de feedback, voel me een stuk minder onzeker nu!quote:Op donderdag 25 december 2014 21:31 schreef Sapstengel het volgende:
Mag allebei, happy Christmas wordt vooral gebruikt in de UK, merry in de VS.
gelukkig maarquote:Op donderdag 25 december 2014 21:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
Ik vin helemaal mooi
[ afbeelding ]
nou proost dan maar he!quote:Op donderdag 25 december 2014 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[kriz]Maes is wel te drinken hoor.
[ afbeelding ]
ben je gekquote:
Er heeft op dit moment maar één turk gereageerd in dit topic.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ojee, wat doe ik hier, ik ben geen Turk.
Ben je eenzaam.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Kom jij onze topic nou vervuilen, vieze domoezquote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, iets met saaie kerst.quote:
Nee.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:35 schreef xminator het volgende:
Laten we alle eensame fokkers verzamelen op een grote krizmast tinychat.
Straks ben je ook nog alleen op die tinychat, dubbele klapquote:Op donderdag 25 december 2014 21:35 schreef xminator het volgende:
Laten we alle eensame fokkers verzamelen op een grote krizmast tinychat.
Dat bier is Belgisch, drink het nooit verderquote:Op donderdag 25 december 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nou proost dan maar he!
[..]
Er heeft op dit moment maar één turk gereageerd in dit topic.
Popcornquote:Op donderdag 25 december 2014 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat?
ik heb geen kracht voor tc
oh op de een of andere manier dacht ik dat dat xminiator wasquote:
It is so lonely this Christmas..quote:Op donderdag 25 december 2014 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Straks ben je ook nog alleen op die tinychat, dubbele klap
Jai kommen hier prate tegen mai?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh op de een of andere manier dacht ik dat dat xminiator was
ik had best vaak dat hij haperde ja, even op pauze zetten en wachten helpt wel..
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Jai kommen hier prate tegen mai?
eigenlijk was ik er al en kwam jij. hier praten tegen maiquote:Op donderdag 25 december 2014 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Jai kommen hier prate tegen mai?
Beter had je jan gevraagd iets leuks te typen. Dit is em niet geworden kabe.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eigenlijk was ik er al en kwam jij. hier praten tegen mai
ik post niet om jou te pleasen thoquote:Op donderdag 25 december 2014 21:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Beter had je jan gevraagd iets leuks te typen. Dit is em niet geworden kabe.
Dat doe je liever anders hequote:Op donderdag 25 december 2014 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik post niet om jou te pleasen tho
Dit is natuurlijk een leugen van de hoogste orde, ik zou haar radio2 luistersessies niet durven te verstoren komende dagen met Youtubenummersquote:Op donderdag 25 december 2014 22:00 schreef Peunage het volgende:
Deze moest ik voor KB posten, van Jan.
Zo emotioneel en diepquote:Op donderdag 25 december 2014 22:00 schreef Peunage het volgende:
Deze moest ik voor KB posten, van Jan.
Ok het was een leugen.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een leugen van de hoogste orde, ik zou haar radio2 luistersessies niet durven te verstoren komende dagen met Youtubenummers
1 van ons 2 is niet goed met hints, en ik ben het nietquote:Op donderdag 25 december 2014 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben helemaal niet alleen deze kerst.
Kom niet aan mijn privé.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat luister jij voor muziek dan ?
Ik zal wat Franse wijn meenemenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben helemaal niet alleen deze kerst.
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
Mathemaat op die Kbhosseltoer door Nederlands meezingers te posten.
AWW babe kom mn hand vragen danquote:Op donderdag 25 december 2014 22:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
1 van ons 2 is niet goed met hints, en ik ben het niet [ afbeelding ]
jammer voor hem dat dit dan niet mijn genre is 😠quote:Op donderdag 25 december 2014 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
Mathemaat op die Kbhosseltoer door Nederlandse meezingers te posten.
Jij bent deze week echt geobsedeerd met trouwen. Je wilt iedere man in dit topic in jouw privé hebben, lijkt het.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
AWW babe kom mn hand vragen dan
nietwaar. Alleen peunage.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij bent deze week echt geobsedeerd met trouwen. Je wilt iedere man in dit topic in jouw privé hebben, lijkt het.
Ik zou een cheesecake met vijl bakken voor je, inclusief fotoreportage voor Borte okok vooruitquote:
Het heeft eigenlijk een verborgen betekenis, dat ik niemand kan vinden.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou een cheesecake met vijl bakken voor je, inclusief fotoreportage voor Borte okok vooruit
Maak je geen zorgen Peunage. Ik zal een Nederlandse vriendin voor je vinden... Die voor jullie dates zal betalenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het heeft eigenlijk een verborgen betekenis, dat ik niemand kan vinden.
Alleen jou moest ze niet toch.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:14 schreef Mathemaat het volgende:
KB moet alleen nog trouwen met peunage, dan heeft ze elke man hier gehad
Ga je daarna lesbisch KB?
doe je zelfquote:Op donderdag 25 december 2014 22:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het heeft eigenlijk een verborgen betekenis, dat ik niemand kan vinden.
Ja die gaat zelf broodjes pindakaas meenemen en zoquote:Op donderdag 25 december 2014 22:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Peunage. Ik zal een Nederlandse vriendin voor je vinden... Die voor jullie dates zal betalen
Das waarquote:Op donderdag 25 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alleen jou moest ze niet toch.
Wowowow. Wat een steek. Doet best pijn...quote:Op donderdag 25 december 2014 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nietwaar. Alleen peunage.
Nee, niemandquote:
Manager adviseerde mij pas in februari te beginnen ivm mijn prive omstandigheden.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, niemand.
Maar ik heb het ook niet nodig.
Hoe gaat het met je scriptie trouwens?
Ga je dan alleen aan je scriptie werken? Je moet namelijk in een flow komen en dan tot de einde doorgaan. Eruit en erin komen is lastiger, dan het klinkt.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Manager adviseerde mij pas in februari te beginnen ivm mijn prive omstandigheden.
En en, hoe is het gelukt?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee het is ook niet luchtig geworden gelukkig. Ik haal hem zo uit de oven.
quote:
waarom buk je.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
Wow mn broek scheurde toen ik bukte vandaag.
Heb je foto(verslag) gemaakt?quote:
Nee, ik werk 40 uur per week en doe daarnaast de scriptie in mijn avonduren.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ga je dan alleen aan je scriptie werken? Je moet namelijk in een flow komen en dan tot de einde doorgaan. Eruit en erin komen is lastiger, dan het klinkt.
quote:
wasmetjouquote:Op donderdag 25 december 2014 23:42 schreef Peunage het volgende:
Gone girl, meh. Ik heb de eerste 10 minuten gekeken, daarna geskipt naar de laatste 20 minuten of zo, waar de vragen werden beantwoord zeg maar
Hoi Crip.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |