Goedenavondquote:
ja hierquote:Op donderdag 25 december 2014 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
Iemand nog wat sushi?
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op donderdag 25 december 2014 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
Iemand nog wat sushi?
[ afbeelding ]
Whehe, ik wilde dit jaar eens een keertje niet gourmetten.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoewel ik 2 uur terug nog helemaal vol zat van het gourmetten.
Eens.quote:
davidquote:
Oláquote:
quote:
Dagoooooquote:
d4v1d en ik hebben ons misdragen.quote:
Niet zo heel bijzonder, maar wel lekker gegeten en film gekeken.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
d4v1d en ik hebben ons misdragen.
For fuck sakequote:Op donderdag 25 december 2014 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics
Prima zit in tjechiëquote:Op donderdag 25 december 2014 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet zo heel bijzonder, maar wel lekker gegeten en film gekeken.
Die van jou?
Oehhh tofquote:Op donderdag 25 december 2014 22:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Prima zit in tjechië![]()
Gister heerlijk gegeten in een klein restaurantjewas echt heerlijk vlees.
dat zijn er 3 te veelquote:Op donderdag 25 december 2014 22:52 schreef d4v1d het volgende:
Hey hey hey. Ik heb maar twee topic gemaakt
wp nigguhquote:Op donderdag 25 december 2014 22:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zijn er 3 te veel
if you know what i mean![]()
![]()
Hoe is het?quote:
Uiteten geweest en thuis film gekeken. Et toi?quote:
beetje gegamed hele dag met broertjequote:Op donderdag 25 december 2014 22:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uiteten geweest en thuis film gekeken. Et toi?
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje gegamed hele dag met broertje
gourmet
jointje gerookt in de schuur met broertje en nu beetje chillen morgen weer vroeg op
Je muttiquote:
Ja hoor, die van jou?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:06 schreef richolio het volgende:
Jullie [ afbeelding ]
'allo 'allo skatjes. Leuke kerst?
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sitting in a tree.
Em Oh Es Es Ee El
ahahahquote:Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sitting in a tree.
Em Oh Es Es Ee El
Ja hoor, vooral het eten is een goede zaakquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef richolio het volgende:
[..]
ahahah![]()
[..]
Ja hoor, vooral het eten is een goede zaak
Ik zag vandaag een filmpje over mossels en nu weet ik niet meer wat ik moet denken.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]!
Heb je een mosselfetish?
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een filmpje over mossels en nu weet ik niet meer wat ik moet denken.
kun je niet zonder je call of dutyquote:Op donderdag 25 december 2014 23:16 schreef richolio het volgende:
Fuck man, PSN is al heel de tijd down. Vet irritant. Xbox Live en PSN zijn volgens mij weer aangevallen.
neequote:Op donderdag 25 december 2014 23:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je niet zonder je call of duty
maar toen waren ze echt een halve maand down ofzoquote:Op donderdag 25 december 2014 23:17 schreef richolio het volgende:
[..]
neezit heel de tijd aan te melden, tevergeefs.
Vorige keer toen Sony gehacked was kreeg ik wel twee spellen gratis.
nee ik vier dat niet doeiquote:Op donderdag 25 december 2014 23:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoi
heb je ook kerst gevierd? of vier je dat niet?
groetjes pvvparkiet
Wijnquote:
De truc is dan ook om goed bier te drinken en niet de massapils.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:28 schreef Crip het volgende:
Heb vroeger eens bier gehad, heb nog nooit zo dichtbij puken gezeten door drinken/eten.
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god yes. Anesthetize, Way Out of Here, Blackest Eyes, Trains.
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig hebben we de printscreens nog.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig hebben we de printscreens nog.
[ afbeelding ]
Nee, maar ik luister momenteel Jonathan Wilsonquote:Op donderdag 25 december 2014 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben je bekend met het solowerk van Steven Wilson?
Luister dat nummer wat ik net linkte straks even. Het is supermooi, de clip is ook best mooi gedaan.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar ik luister momenteel Jonathan Wilson
Nee, maar klinkt zeer lekker/mooiquote:Op donderdag 25 december 2014 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben je bekend met het solowerk van Steven Wilson?
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaa Jonathan Wilsonquote:Op donderdag 25 december 2014 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Naja te laat ik drink niet meer.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De truc is dan ook om goed bier te drinken en niet de massapils.
Luister deze, doet me goed denken aan Muse. Maar dat refrein ..quote:
Dat laatste album van hem, met dezelfde titel als dat nummer dat ik postte, is echt een meesterwerkje. Drie soloalbums, naast al zijn zijprojecten. En dit is het beste. Alhoewel Insurgentes als album bij mij ook wel een favoriet is.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, maar klinkt zeer lekker/mooi
Prima toch. Ik ben wel de laatste die iemand tegen zijn wil aan het drinken probeert te krijgen.quote:
quote:
Je verhaal begon goed, maar het einde kon de verwachtingen die geschept werden in deel 1 niet waarmaken.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Onee wacht, heb nog een album gedownload.
Ik luister zoveel muziek, ik kan toch niet alles op plaat gaan kopen.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Je verhaal begon goed, maar het einde kon de verwachtingen die geschept werden in deel 1 niet waarmaken.
welquote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister zoveel muziek, ik kan toch niet alles op plaat gaan kopen.
Dan hou ik geen geld over.quote:
truequote:
Hm lekker hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat laatste album van hem, met dezelfde titel als dat nummer dat ik postte, is echt een meesterwerkje. Drie soloalbums, naast al zijn zijprojecten. En dit is het beste. Alhoewel Insurgentes als album bij mij ook wel een favoriet is.
True, als ik alle media die ik consumeer zou moeten betalen zou ik heel snel failliet gaan.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister zoveel muziek, ik kan toch niet alles op plaat gaan kopen.
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prima toch. Ik ben wel de laatste die iemand tegen zijn wil aan het drinken probeert te krijgen.
Trechter? Welke trechter?
Ik heb een nieuw album van Steven Wilson gepre-ordered. 65 euro. Komt uit in maart.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:47 schreef richolio het volgende:
Ik gun heel veel artiesten het van harte en ik wil ze ook echt graag steunen, maar dat kan ik echt niet bij allemaal gaan doenMaar goed, betaal een tientje per maand aan Spotify, dat zou soortvan helpen
Nou dan. Als ik nooit iets had gedownload was ik nooit naar 90% van de concerten waar ik heen ben geweest gegaan. Omdat ik dan nooit van die artiesten had gehoord. 308 bands heb ik momenteel gezien.quote:
AM van AM?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb onlangs AM op LP aangeschaft![]()
![]()
Nice, ik Arcade Fire - Reflektor.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb onlangs AM op LP aangeschaft![]()
![]()
Yesssssquote:
Als je het echt mooi vindt enzo is het het geld wel inderdaad waardquote:Op donderdag 25 december 2014 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw album van Steven Wilson gepre-ordered. 65 euro. Komt uit in maart.
...
Jup.![]()
Maar dat is dan wel een van de mooiste CD verpakkingen die ik ooit heb gezien. Zit in een hardcover ingebonden boek iets kleiner dan een LP met een berg artwork en de audio ook op blu-ray en dergelijke.
Maar t kan welquote:Op donderdag 25 december 2014 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou dan. Als ik nooit iets had gedownload was ik nooit naar 90% van de concerten waar ik heen ben geweest gegaan. Omdat ik dan nooit van die artiesten had gehoord. 308 bands heb ik momenteel gezien.
Ik heb toentertijd Suck It And See op vinyl aangeschaft. Alleen al omdat ik het artwork zo droog vond. Gewoon een witte hoes met SUCK IT AND SEE er op.quote:
Ik heb Whatever People Say I Am, That's What I'm Not op LP.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb toentertijd Suck It And See op vinyl aangeschaft. Alleen al omdat ik het artwork zo droog vond. Gewoon een witte hoes met SUCK IT AND SEE er op.
Ik heb de twee voorgaande albums ook in die versie. Alleen de eerste helaas niet. Maar die dingen zijn dus allemaal wel meer waard geworden in de tussentijd.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Als je het echt mooi vindt enzo is het het geld wel inderdaad waard65 eu is wel veel, maar als je er van kan genieten. Lekkah doen.
2 pre orderen en dan 1 verkopenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb de twee voorgaande albums ook in die versie. Alleen de eerste helaas niet. Maar die dingen zijn dus allemaal wel meer waard geworden in de tussentijd.
Niet dat ik ze ooit zou verkopen.
De CD daarvan heb ik toen ook bijna gekocht.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prachtig toch.
[ afbeelding ]
Odessaquote:
Whehe. Ik heb een absolute schurfthekel aan muziekdragers opkopen als investering. Het verpest de markt. In eerste instantie geinige ideeën zoals Record Store Day zijn verpest door dat soort dingen.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
2 pre orderen en dan 1 verkopen
wow andere PIquote:Op donderdag 25 december 2014 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb een absolute schurfthekel aan muziekdragers opkopen als investering. Het verpest de markt. In eerste instantie geinige ideeën zoals Record Store Day zijn verpest door dat soort dingen.
Ik heb wel deze gekocht met RSD2013 als witte 10"quote:Op donderdag 25 december 2014 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb een absolute schurfthekel aan muziekdragers opkopen als investering. Het verpest de markt. In eerste instantie geinige ideeën zoals Record Store Day zijn verpest door dat soort dingen.
Mijn drinkenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ging bijna dood toen ik dacht m'n tonijn en zalm uit de koelkast te trekken en er mosselen in de doos zaten.
Iemand heeft mosselen voor m'n vader gekocht, maar geen idee. In ieder geval bij dezelfde viswinkel als ik m'n vis.
wat dan?quote:
Waarom?quote:
Ik ga even verkassen richting m'n moeder. Zal zo even klikken.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb wel deze gekocht met RSD2013 als witte 10"
Sporadisch vind ik nummers van Editors wel leuk. Sugar is nice van dat album.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef richolio het volgende:
Zou deze wel willen hebben
[ afbeelding ]
Het artwork is ook zo mooi. Reflektor vind ik ook een mooi album.
Wat heb je in de koelkast staan dan?quote:
Ik plaag Nick al tijden met mossels omdat Zeeland. Plotseling guerilla mossels in m'n koelkast.quote:
Mijn vader heeft 2 LP's van Sweet Smoke. Briljante artwork:quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef richolio het volgende:
Zou deze wel willen hebben
[ afbeelding ]
Het artwork is ook zo mooi. Reflektor vind ik ook een mooi album.
Jij hebt toen gelijk je bieren in zijn koelkast gezet he? DAT ZAL HEM LEREN!!!!!11!!!quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik plaag Nick al tijden met mossels omdat Zeeland. Plotseling guerilla mossels in m'n koelkast.
Thee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je in de koelkast staan dan?
Wacht watquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt toen gelijk je bieren in zijn koelkast gezet he? DAT ZAL HEM LEREN!!!!!11!!!
ohquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Thee.
In de koelkast staat Guinness, Jip en Janneke Bubbelsap, multivitamine, ijsthee, en wat andere dingen.
Karnivool heb ik wel eens geluisterd. Maar een paar keer omdat er zo veel andere muziek isquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga even verkassen richting m'n moeder. Zal zo even klikken.
Intussen denk ik dat je dit wel leuk vindt.
Als je denkt, dat duurt me te lang, gooi hem even voor een halve minuut vanaf 1:50
In the court of the Crimson Kiiiiiiiiiiingggggggquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader heeft 2 LP's van Sweet Smoke. Briljante artwork:
[ afbeelding ]
prroooossstttquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wacht wat
Zijn bier
in mijn koelkast
profit?????
Vele albums van YES staan hier ook, met artwork van Roger Dean, allemaal van deze covers:quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In the court of the Crimson Kiiiiiiiiiiinggggggg
[ afbeelding ]
Ken je Ozric Tentacles?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vele albums van YES staan hier ook, met artwork van Roger Dean, allemaal van deze covers:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nope.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ken je Ozric Tentacles?
[ afbeelding ]
Ziet er tof uit ook.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:13 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Vind deze zo tof. Het brengt echt een heel fijn gevoel bij me omhoog
proostquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even een HJ aan het drinken voor het slapen gaan.
Danke.quote:
Cheersquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even een HJ aan het drinken voor het slapen gaan.
vertelquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:31 schreef richolio het volgende:
Ik zat laatst een weekje met haan en ringbewoner ed in een whatsapp groepsgesprek. Nou, man man man
ik ook tochquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:31 schreef richolio het volgende:
Ik zat laatst een weekje met haan en ringbewoner ed in een whatsapp groepsgesprek. Nou, man man man
Zelfde met serious requestquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een ramp ook hè, die topics van top 2000 enzo. Altijd dat gezeik op de helft van de nummers. Luister dan niet
Niveau was gewoon zo laag. Soms was het wel grappig.quote:
Ja maar jij zei nooit watquote:
Ja. Sinds vanmiddag.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Zelfde met serious requestIs dat trouwens alweer bezig? Top 2000?
eensquote:
drukquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Niveau was gewoon zo laag. Soms was het wel grappig.
[..]
Ja maar jij zei nooit watWel begrijpelijk, hoe vond jij het?
Ik vind het wel leuk om met anderen muziek te luisteren en erover te praten. Dit topic is helaas ook niet zo'n succes.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon je eigen muziek luisteren
Geinigquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om met anderen muziek te luisteren en erover te praten. Dit topic is helaas ook niet zo'n succes.
MUZ / [MUZ luistersessie #10] neil young - road rock vol 1
Wouter Klootwijk is tof. Moet de recentste afleveringen nog kijken though.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
Kijken er hier meer mensen naar De Wilde Keuken?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon je eigen muziek luisteren
Dat nummer wat ik net postte komt uit de laatste aflevering. Die beelden zijn altijd geweldig, en dan perfecte muziek erbijquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wouter Klootwijk is tof. Moet de recentste afleveringen nog kijken though.
Doet mij altijd denken aan Battersea Power Station.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:38 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mis ik deze dingenBeste zomeravonden van mijn leven gehad
Ok.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doet mij altijd denken aan Battersea Power Station.
Dat zeg ik ook niet, en ik ga er ook vanuit dat iedereen het wel kent. Ik wilde gewoon wat leven in het topic houden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet dat het lowlands is, ik ben geen debiel.
Niet echt geluktquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, en ik ga er ook vanuit dat iedereen het wel kent. Ik wilde gewoon wat leven in het topic houden.
Helaasch. En mijn bier is ook op.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, en ik ga er ook vanuit dat iedereen het wel kent. Ik wilde gewoon wat leven in het topic houden.
Zie je! Het werkt, ik reager!quote:
Van mij ook inmiddelsquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helaasch. En mijn bier is ook op.
Voortaan geen LWL subforum meerquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet dat het lowlands is, ik ben geen debiel.
Tijd om te gaan slapen dan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helaasch. En mijn bier is ook op.
Goed idee.quote:
Goedemiddagquote:
Ja?quote:
quote:
Dat is brunchen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is nog licht, ik zie het probleem niet.
quote:
quote:
Loop je leeg?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:10 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zou wel de film The interview samen met kim jong un kijken.
Daarna zou ik hem wel willen interviewen wat hij van de film vond.
Mischien heet die film wel daarom zo.
Er komt ooit een interview met kim jong un over wat hij ervan vindt.
Ik vind het wel eng om zijn naam eigenlijk te posten, straks googled hij zijn naam en komt hij uit op dit forum.
Naja, dan is wel mijn post gelezen door een wereld leider.
abo*quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En jij neemt dan ook nog een abbo
ohquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet hoe je eruit ziet.
picsquote:
Jappenvoerquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaaaaa
Ik ga volgende weer vis eten (sushi)
een babylijkje met drugsquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gestolen walnoten van eekhoorns
Het nichtje van die necrofiele opgraver + dr kut vol met eeltquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De necrofiele opgraver van dit babylijkje.
De pedofiele rukker met micropenis die zich aftrekt op het sexfilmpje van de necrofiel en het nichtje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het nichtje van die necrofiele opgraver + dr kut vol met eelt
Vader van die pedofiele rukker die laatst nog 56 hoofden van IS-strijders zat te etenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De pedofiele rukker met micropenis die zich aftrekt op het sexfilmpje van de necrofiel en het nichtje.
De verrotte aids bacterie in de anus van het babylijkje met drugs.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vader van die pedofiele rukker die laatst nog 56 hoofden van IS-strijders zat te eten
Als toetje ebolalijkjes met puszuur van een paar doodgeboren Chinezenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De verrotte aids bacterie in de anus van het babylijkje met drugs.
Lapoquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als toetje ebolalijkjes met puszuur van een paar doodgeboren Chinezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |