Gelukkig is dit maar van vandaagquote:
Dat betekend hier dus code oranjequote:Op donderdag 25 december 2014 20:44 schreef Dven het volgende:
Meteoalarm voor morgen heel Belgie en Duitsland code geel wegens gladheid. Belgisch Limburg zelfs oranje. In Nederland alles groen
Hou jij niet van sneeuw dan?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al die verzuurde sneeuwliefhebbers
omdatquote:
quote:
Als het sneeuwt moet het goed sneeuwen, anders gewoon 10 graden minstens.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hou jij niet van sneeuw dan?
Dat is in Nederland in de winter best een utopiequote:Op donderdag 25 december 2014 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het sneeuwt moet het goed sneeuwen, anders gewoon 10 graden minstens.
2 dagen geleden nogquote:Op donderdag 25 december 2014 21:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is in Nederland in de winter best een utopie
Wat is de hoogste temperatuur ooit vanaf half december tot en met eind februari?
dec17.8quote:Op donderdag 25 december 2014 21:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is in Nederland in de winter best een utopie
Wat is de hoogste temperatuur ooit vanaf half december tot en met eind februari?
Ja het kan hard gaan regenen of heel erg hard. Koers van het laag is erg zuidelijk en dat lijkt alleen maar zuidelijker te worden. In 2015 nieuwe kansen.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wonen jullie allemaal in Groningen ofzo?
Kan nog alle kanten op
Februari snap ik nog wel, zo op het einde. Verbaast me eigenlijk meer dat december en januari betrekkelijk weinig schelenquote:
Ben er ook bang voor. Hoopte op 30quote:Op donderdag 25 december 2014 21:09 schreef MaLo het volgende:
Nog maar 3 mm sneeuw volgens de weatherpro app in Twente zaterdag
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:09 schreef MaLo het volgende:
Nog maar 3 mm sneeuw volgens de weatherpro app in Twente zaterdag
Ik heb totaal geen zin in kou en winter dus nee, ik vind het niet erg.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Hoopte op 30![]()
Naja jij vindt het niet erg volgens mij.
In de nacht van vrijdag op zaterdag trekt de eerste neerslag al het land binnen, eerst in de vorm van regen, later sneeuw. (in de vroege morgen)quote:Op donderdag 25 december 2014 21:21 schreef sonnyspek het volgende:
Ik woon op 50 meter van het strand in Zuid-Holland. Nu maar bidden dat het zaterdag koud genoeg is om het sneeuw te laten zijn.![]()
Stel het valt, hoelaat is dat dan ongeveer? Middag/avond?
Dus dat wordt zaterdagochtend vroeg de wekker.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:29 schreef Fred0w het volgende:
[..]
In de nacht van vrijdag op zaterdag trekt de eerste neerslag al het land binnen, eerst in de vorm van regen, later sneeuw. (in de vroege morgen)
Nou.... warmste ooit in maart (voor de bilt dan) is een bescheiden 23.9 en voor april 28.9quote:Op donderdag 25 december 2014 21:14 schreef Dven het volgende:
Ook opvallend dat maart niet veel warmer wordt. 29.2 en april ook maar 32.4. Volgens mij verschilt dat niet heel veel met Nederland.
Ik zou er niet op rekenen...quote:Op donderdag 25 december 2014 21:30 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dus dat wordt zaterdagochtend vroeg de wekker.
dat was echt hel: in mei verdomme nog steeds stilquote:Op donderdag 25 december 2014 21:06 schreef terrastegel het volgende:
Ik hoop nog eens op een winter zoals in 2010 toen heeft het van half november gesneeuwd tot begin maart. Dat waren pas winters
Dat was volgens mij 2013 waar jullie t over hebben hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat was echt hel: in mei verdomme nog steeds stil
Ze zijn daar iets optimistischer dan ik benquote:Op donderdag 25 december 2014 21:53 schreef Pino112 het volgende:
Gifje van Europees model op http://www.meteo-service.(...)g92319.html#msg92319
Lol, ja. Hebben het over 25cm voor zuid NLquote:Op donderdag 25 december 2014 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn daar iets optimistischer dan ik ben
Kom maar op! Zuid-Holland! Drop it!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:11 schreef Coelho het volgende:
[..]
Lol, ja. Hebben het over 25cm voor zuid NL
Ik denk meer aan een paar millimeter in Twente, en verder natte sneeuw in de rest van Nederland dat niet noordelijker ligt...quote:Op donderdag 25 december 2014 22:11 schreef Coelho het volgende:
[..]
Lol, ja. Hebben het over 25cm voor zuid NL
Twentequote:Op donderdag 25 december 2014 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk meer aan een paar millimeter in Twente, en verder natte sneeuw in de rest van Nederland dat niet noordelijker ligt...
Zo weinig?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou.... warmste ooit in maart (voor de bilt dan) is een bescheiden 23.9 en voor april 28.9
Dus wel redelijk verschil vind ik.
Hoezo denk je dat dan? Weerman geworden?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk meer aan een paar millimeter in Twente, en verder natte sneeuw in de rest van Nederland dat niet noordelijker ligt...
Nee, hater op over-optimistische sneeuwfappers die denken dat er sneeuw komtquote:Op donderdag 25 december 2014 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat dan? Weerman geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |