abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147956808
quote:
Een 11-jarig meisje heeft vandaag zware brandwonden opgelopen door een aanval met waarschijnlijk een molotovcocktail op de Westelijke Jordaanoever.

Dat meldde het Israëlische leger.

De auto waarin zij zat werd bij de Joodse nederzetting Ma'ale Shomron aangevallen, vermoedelijk door Palestijnen. De vader van het meisje raakte lichtgewond, bericht Jerusalem Post.

Een woordvoerder van het leger kon niet zeggen of de slachtoffers kolonisten zijn. Die worden door de Palestijnen diep gehaat omdat ze in hun ogen hun land innemen.
http://www.powned.tv/nieu(...)oor_aanval_west.html

Echt om te walgen dat ze zo'n jong onschuldig meisje aanvallen, wat een zieke mensen. :r

Ik vrees dat de Palestijnen deze actie zullen steunen, gezien 80% het doden van onschuldige Joden steunt. :{
pi_147956834
Moet je maar niet in een gelovig land gaan wonen, stelletje huilies.
  donderdag 25 december 2014 @ 20:33:29 #3
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_147956981
Gelukkig houdt Israël wel rekening met de Palestijnse kinderen bij raketaanvallen....

Desalniettemin blijft dit triest....
pi_147957024
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:33 schreef penny-wise het volgende:
Gelukkig houdt Israël wel rekening met de Palestijnse kinderen bij raketaanvallen....
Hoe moet Israël dat doen, wat zouden ze beter kunnen doen?
  donderdag 25 december 2014 @ 20:37:12 #5
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_147957082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:35 schreef waxxx het volgende:

[..]

Geen idee, er vallen gewoon teveel onschuldige slachtoffers.......

:{
pi_147957121
quote:

[..]

Geen gebouwen ( VN-scholen o.a.) beschieten waarvan je wéét dat er kinderen en andere onschuldigen zitten. Dat is een oorlogsmisdaad..
dag
pi_147957150
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:37 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Geen idee, er vallen gewoon teveel onschuldige slachtoffers.......

:{
Elk onschuldig slachtoffers is er één te veel :{ maar dat geldt net zo goed voor de Tweede Wereldoorlog, dat er toen veel slachtoffers vielen betekend niet gelijk dat de geallieerden slecht zijn.
pi_147957180
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:38 schreef Peter het volgende:

[..]

Geen gebouwen ( VN-scholen o.a.) beschieten waarvan je wéét dat er kinderen en andere onschuldigen zitten. Dat is een oorlogsmisdaad..
Ook niet als er meerdere malen is aangetoond dat daar ook raketten zitten? Leuk dan, je mag je vijand niet beschieten omdat hij zich laf verschuilt achter kinderen en dat terijl hij geen rekening houdt met de kinderen aan de kant van jou.
  donderdag 25 december 2014 @ 20:43:03 #9
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_147957249
De Israel-Palestina discussie... Blijft interessant om te zien dat velen nog steeds een kant kiezen in deze discussie terwijl het gewoon vast staat dat beide partijen een stel ongelofelijke idioten zijn.
pi_147957252
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:40 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ook niet als er meerdere malen is aangetoond dat daar ook raketten zitten? Leuk dan, je mag je vijand niet beschieten omdat hij zich laf verschuilt achter kinderen en dat terijl hij geen rekening houdt met de kinderen aan de kant van jou.
Kinderen/onschuldigen als menselijk schild inzetten is ook een oorlogsmisdaad. Dat geeft je nog geen vrijbrief om er zelf dan ook nog 1 te plegen.

Maar hey, als je de VN-afspraken toch al jaren aan je laars lapt, dan hoef je je ook niet aan de Geneefse Conventies te houden.. Het is niet alsof jouw volk in een eerdere oorlog iets vreselijks is aangedaan en je daarom beter zou moeten weten... ow wacht...
dag
pi_147957257
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef YazooW het volgende:
De Israel-Palestina discussie... Blijft interessant om te zien dat velen nog steeds een kant kiezen in deze discussie terwijl het gewoon vast staat dat beide partijen een stel ongelofelijke idioten zijn.
Je was me net voor.
Extremistisch gematigd.
pi_147957278
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:38 schreef Peter het volgende:

[..]

VN-scholen is niet doelbewust gebeurt als het al zo is, een fout is nou eenmaal menselijk. :{ Zoals ik al eerder aan jou heb bewezen verbergt Hamas wapens in scholen, ziekenhuizen enzovoort en gebruiken ze menselijke schilden.
Bij de acties van de geallieerden in WO2 was er ook veel collateral damage, vindt je ook dat die toen fout zaten?
pi_147957334
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:44 schreef waxxx het volgende:
Bij de acties van de geallieerden in WO2 was er ook veel collateral damage, vindt je ook dat die toen fout zaten?
Ehh als er onschuldige burgerdoden vielen die te voorkomen waren dan ja? Wat is dit voor nonvraag.
NEE!
pi_147957349
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:44 schreef waxxx het volgende:

[..]

VN-scholen is niet doelbewust gebeurt als het al zo is, een fout is nou eenmaal menselijk. :{ Zoals ik al eerder aan jou heb bewezen verbergt Hamas wapens in scholen, ziekenhuizen enzovoort en gebruiken ze menselijke schilden.
Als men bewust onschuldigen als menselijk schild gebruikt is dat fout.
Als men bewust onschuldigen vermoord als 'collateral damage' is dat ook fout.
Als je weet dat ergens 100% zeker raketten liggen, dan weet je ook wel welke mensen in dat gebouw aanwezig zijn. Anders is er iets mis met je intelligence afdeling en mag je dat jezelf alsnog aanrekenen.

Niet dat ik per se de kant kies van de Palestijnen, want raketten afvuren op onschuldige burgers is ook fout.
dag
pi_147957434
quote:
Google is your friend, abuse your friends
pi_147957455
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:46 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Ehh als er onschuldige burgerdoden vielen die te voorkomen waren dan ja? Wat is dit voor nonvraag.
Ik bedoel natuurlijk burgerdoden die niet te voorkomen zijn zonder niks vrijwel niks te doen tegen de vijand, net als bij Israël en Hamas. De geallieerden wisten ook dat er bij hun aanvallen vele onschuldige burgerdoden zouden vallen.
pi_147957487
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:50 schreef waxxx het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk burgerdoden die niet te voorkomen zijn zonder niks vrijwel niks te doen tegen de vijand, net als bij Israël en Hamas. De geallieerden wisten ook dat er bij hun aanval vele onschuldige burgerdoden zouden vallen.
Kan me echt niet voorstellen dat het platbombarderen van Dresden zo'n noodzaak was dat het niet voorkomen kon worden maar goed.
NEE!
pi_147957496
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:52 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Kan me echt niet voorstellen dat het platbombarderen van Dresden zo'n noodzaak was dat het niet te voorkomen was maar goed.
Ik doel ook op andere aanvallen dan Dresden.
pi_147957631
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:52 schreef waxxx het volgende:

[..]

Ik doel ook op andere aanvallen dan Dresden.
Aanvallen waarvan je weet dat er kinderen bij zullen sterven zijn simpelweg gewoon verboden ongeacht wat je er verder van denkt.
Wat dat betreft zijn ze daar bij Hamas en het Israëlische leger/de regering gewoon criminele tuig van het laagste van het laagste.
NEE!
pi_147957648
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:58 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Aanvallen waarvan je weet dat er kinderen bij zullen sterven zijn simpelweg gewoon verboden ongeacht wat je er verder van denkt.
Wat dat betreft zijn ze daar bij Hamas en het Israëlische leger/de regering gewoon criminele tuig van het laagste van het laagste.
Dus je vindt de NAVO ook crimineel tuig van het laagste van het laagste vanwege de aanvallen op IS waarbij ook kinderen sterven?
pi_147957681
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:58 schreef waxxx het volgende:

[..]

Dus je vindt de NAVO ook crimineel tuig van het laagste van het laagste vanwege de aanvallen op IS waarbij ook kinderen sterven?
Als er bewust gebombardeerd wordt op kinderen wel ja.
dag
pi_147957701
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:00 schreef Peter het volgende:

[..]

Dit.
NEE!
pi_147957733
Kijk colleratal damage zul je nou eenmaal in een oorlog blijven houden.
Maar dat betekent niet dat je er perse op moet aansturen. Als zoiets voorkomen kan worden hoort het ook voorkomen te worden en op z'n minst in ieder geval niet doelbewust gedaan worden.
NEE!
pi_147957739
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:00 schreef Peter het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:01 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Dit.
Vreemd dat ik dan jullie nergens zie roepen dat de NAVO crimineel tuig van het laagste van het laagste is gezien er vele burgerdoden (waaronder kinderen) vallen bij de luchtaanvallen op IS.
pi_147957759
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:03 schreef waxxx het volgende:

[..]

[..]

Vreemd dat ik dan jullie nergens zie roepen dat de NAVO crimineel tuig van het laagste van het laagste is gezien er vele burgerdoden (waaronder kinderen) vallen bij de luchtaanvallen op IS.
Bewust? Waar kun jij bewijzen dat de NAVO bewust een gebouw met kinderen heeft gebombardeerd?
dag
pi_147957764
quote:
Dat klopt, maar de ene kant is ten opzichte van de ander veel machtiger en heeft het veel comfortabeler en veiliger.
pi_147957766
quote:

[..]

[..]

Dat komt omdat ze niet bewust specifieke doelen bombarderen waar kinderen verblijven zoals scholen.
NEE!
pi_147957837
Trieste nieuws, maar laten we vooral niet vergeten hoeveel onschuldige Palestijnse kinderen gedood werden door het Israelische leger.

En als je zoveel jaren in onderdrukking leeft dan is het vanzelfsprekend om diegenen die je onderdrukken, te haten. Echt, leven in de Gazastrook zal wel een hel zijn voor die arme Palestijnen.
pi_147957872
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:04 schreef Peter het volgende:

[..]

Bewust? Waar kun jij bewijzen dat de NAVO bewust een gebouw met kinderen heeft gebombardeerd?
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:04 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze niet bewust specifieke doelen bombarderen waar kinderen verblijven zoals scholen.
Je denkt dat ze echt niet weten dat er mogelijk burgerdoden vallen bij hun luchtaanvallen? _O-
Het IDF valt alleen doelbewust scholen aan waarbij de kinderen niet aanwezig zijn, heb je enig bewijs dat dat niet zo is?
pi_147957909
quote:

[..]

[..]

Not sure if trolling of gewoon dat typische verwrongen wereldbeeld dat een bepaald deel van de Nederlandse bevolking helaas heeft. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_147957926
quote:
10s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:09 schreef NotYou het volgende:

[..]

Not sure if trolling of gewoon dat typische verwrongen wereldbeeld dat een bepaald deel van de Nederlandse bevolking helaas heeft. :')
Jij bent natuurlijk veel slimmer. ^O^
pi_147958004
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:10 schreef waxxx het volgende:

[..]

Jij bent natuurlijk veel slimmer. ^O^
In dat geval las ik in ieder geval wel veel slechter. Had beter eerst de context waarin je die bizarre post plaatste kunnen checken. :D My bad.
Je suis Charlie Sheen
pi_147958062
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:08 schreef waxxx het volgende:

[..]

[..]

Je denkt dat ze echt niet weten dat er mogelijk burgerdoden vallen bij hun luchtaanvallen? _O-
Het IDF valt alleen doelbewust scholen aan waarbij de kinderen niet aanwezig zijn, heb je enig bewijs dat dat niet zo is?
Dit is een prima artikel over operatie Protective Edge van de afgelopen zomer.

http://imeu.org/article/5(...)tion-protective-edge

Doelbewuste vernietiging van infrastructuur dat alle Gazanen treft en zeker niet alleen Hamas.

quote:
Israeli attacks caused widespread damage to Gaza’s already frail and dilapidated electrical grid, run down and in disrepair after seven years of siege and blockade. Most notably, on July 29 Israel bombed Gaza’s only power plant, knocking it out of commission indefinitely, prompting Amnesty International to condemn the attack as an act of "collective punishment” against the entire population. (Israel previously bombed the plant during assaults in 2006 and 2008-09.) According to the UN, even following repairs to what remains of the electrical grid, most areas of Gaza continue to endure up to 18 hours of electrical outages a day.
quote:
Israel’s destruction of Gaza’s power plant caused the shutdown of water treatment plants, while Israeli tank fire put Gaza’s largest sewage treatment plant out of commission. Other Israeli attacks did extensive damage to Gaza’s water and sewage systems, also already in critical condition due to the siege and previous Israeli assaults, leading to the release of raw sewage into open pools, farmland, and the Mediterranean Sea, causing health concerns and affecting fishermen. On August 5, Oxfam warned that Israeli attacks damaging wells, pipelines, and reservoirs had caused the contamination of fresh water supplies, already heavily contaminated before the assault, and that 15,000 tons of solid waste had leaked into the streets of Gaza.
Dan het feit dat ze 22 scholen compleet vernietigd hebben en nog eens 118 beschadigd. Als je dat per ongeluk en niet doelbewust doet ben je gewoon een incompetente aap en hoor je zeker niet deel te nemen aan een oorlog.

quote:
According to the UN, 22 schools were destroyed and 118 damaged, and at least six teachers killed. As a result of the ongoing violence, schools being damaged and destroyed, and displaced people taking refuge in schools, nearly half a million children had the start of their school year delayed, from August 24 to September 14.
Over de rest ga ik niet eens beginnen, daar kan je het artikel voor gaan lezen.
NEE!
pi_147958115
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:15 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Dit is een prima artikel over operatie Protective Edge van de afgelopen zomer.

http://imeu.org/article/5(...)tion-protective-edge

Doelbewuste vernietiging van infrastructuur dat alle Gazanen treft en zeker niet alleen Hamas.

[..]

[..]

Dan het feit dat ze 22 scholen compleet vernietigd hebben en nog eens 118 beschadigd. Als je dat per ongeluk en niet doelbewust doet ben je gewoon een incompetente aap en hoor je zeker niet deel te nemen aan een oorlog.

[..]

Over de rest ga ik niet eens beginnen, daar kan je het artikel voor gaan lezen.
quote:
Institute for Middle East Understanding (IMEU) is a 501(c)(3) pro-Palestinian[1] non-profit organisation, not aligned to any political or government organisation.
http://en.wikipedia.org/w(...)e_East_Understanding
Ik ga ook geen pro-Israëlische bron gebruiken om mijn gelijk te bewijzen.
pi_147958302
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:17 schreef waxxx het volgende:

[..]

[..]

Ik ga ook geen pro-Israëlische bron gebruiken om mijn gelijk te bewijzen.
Verder negeer je voor het gemak al het gelink naar andere bronnen in het artikel.
Maar goed, hier heb je dan wat respectabelere bronnen:

Het vernietigen van de enige powerplant in Gaza
Het vernietigen van de waterzuiveringsinstallatie
Rioolafval dat in de straten loopt na bombardementen van bovengenoemde installatie
En dan heb je nog een document afkomstig van de VN

En dit zijn nog maar een klein aantal artikelen.
NEE!
pi_147958362
Als je nog steeds wil ontkennen dat Israel bewust infrastructuur en scholen loopt te vernietigen zou ik graag deze discussie willen beeindigen aangezien ik jou absoluut niet kan overtuigen van mijn standpunten. Waarschijnlijk zelfs niet wanneer er ooit mogelijke getuigenissen van de Israelische legertop naar buiten komen.
NEE!
pi_147958384
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:24 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Verder negeer je voor het gemak al het gelink naar andere bronnen in het artikel.
Maar goed, hier heb je dan wat respectabelere bronnen:

Het vernietigen van de enige powerplant in Gaza
Het vernietigen van de waterzuiveringsinstallatie
Rioolafval dat in de straten loopt na bombardementen van bovengenoemde installatie
En dan heb je nog een document afkomstig van de VN

En dit zijn nog maar een klein aantal artikelen.
En de NAVO heeft gasvelden gebombardeerd waardoor er heel wat Syriërs in de kou zullen zitten, lijkt me erger dan dat er rioolafval in de straten zou lopen. Wat is het verschil?
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:26 schreef HexHunter het volgende:
Als je nog steeds wil ontkennen dat Israel bewust infrastructuur en scholen loopt te vernietigen zou ik graag deze discussie willen beeindigen aangezien ik jou absoluut niet kan overtuigen van mijn standpunten. Waarschijnlijk zelfs niet wanneer er ooit mogelijke getuigenissen van de Israelische legertop naar buiten komen.
Ik ontken niet dat er infrastructuur wordt vernietigt, maar dat doet de NAVO net zo goed bij aanvallen tegen IS.
pi_147958460
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:27 schreef waxxx het volgende:

[..]

En de NAVO heeft gasvelden gebombardeerd waardoor er heel wat Syriërs in de kou zullen zitten, lijkt me erger dan dat er rioolafval in de straten zou lopen. Wat is het verschil?

[..]

Ik ontken niet dat er infrastructuur wordt vernietigt, maar dat de NAVO net zo goed bij aanvallen tegen IS.
Die olie- en gasvelden werden anders niet gebruikt om Syriërs van olie gas te veroorzaken maar om IS rijker te maken door verkoop aan het buitenland. Of het in dit geval wordt vernietigd of niet maakt helaas niets uit aan de rampzalige situatie waar veel Syriërs zich momenteel in bevinden.

Liever had ik wel gezien dat ze heel bleven natuurlijk voor toekomstige zaken zodra die baardapen daar zijn verdreven.
NEE!
pi_147958541
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:31 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Die olie- en gasvelden werden anders niet gebruikt om Syriërs van olie gas te veroorzaken maar om IS rijker te maken door verkoop aan het buitenland. Of het in dit geval wordt vernietigd of niet maakt helaas niets uit aan de rampzalige situatie waar veel Syriërs zich momenteel in bevinden.

Liever had ik wel gezien dat ze heel bleven natuurlijk voor toekomstige zaken zodra die baardapen daar zijn verdreven.
Fout, ze werden ook gebruikt om Syriërs van olie gas te voorzien.
http://www.al-monitor.com(...)liance-strikes.html#
http://carnegieendowment.org/syriaincrisis/?fa=56917
pi_147958802
quote:
Allebei wegbombarderen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_147958875
Terrorisme is een onderdeel van de islamitische cultuur dus opzich is dit daar een logisch onderdeel van.
  donderdag 25 december 2014 @ 21:51:31 #42
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_147959025
quote:

[..]

De bezetting opheffen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_147959031
Geen medelijden met zionistische fascisten in bezet gebied
Geen sig.
  donderdag 25 december 2014 @ 21:56:33 #44
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147959190
Het blijft een bloeddorstig volk waar gewoon niet mee te leven valt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147959276
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De bezetting opheffen.
Ja we hebben kunnen zien wat het gevolg was van de zuivering van Joden in Gaza. :{ Maar nee, als we ook nog een judenrein Judea en Samaria gaan creëren komt er echt vrede.
pi_147959756
Tja, ik blijf dit een lastig iets vinden, ze zijn wel in oorlog daar. Als het bombarderen van scholen e.d. gerechtvaardigd kan worden, waarom kan het aanvallen van burgers die allen moeten dienen in het leger wat je vijand is niet ook iets wat je kan rechtvaardigen vanuit hun oogpunt?
Zeker als het om kolonisten gaat zit daar wel het een en ander aan vast wat een vijandschap en dus zo'n botte aanval kan verklaren.

Vanaf hier achter mijn pc kan ik alleen maar zeggen dat het daar gewoon ronduit waanzin is. Ik vind niets van dat alles te rechtvaardigen uiteindelijk, maarja...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_147959969
Kind afpakken van de ouders. Die gaan expres met hun kinderen in een illegale nederzetting wonen, wetende dat ze op land wonen dat niet van hun is en waarvan de eigenaars het niet goed vinden.
pi_147967778
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:34 schreef waxxx het volgende:

[..]

Fout, ze werden ook gebruikt om Syriërs van olie gas te voorzien.
http://www.al-monitor.com(...)liance-strikes.html#
http://carnegieendowment.org/syriaincrisis/?fa=56917
Nou tja, dat is dan gewoon kut maar ik snap eigenlijk niet waarom deze discussie over de NAVO gaat in een topic over Israël en Palestina?
Kan ik geen kritiek op 1 van de 2 of beide hebben zonder dat ik tevens ook kritiek uit over andere landen of organisaties?
NEE!
  vrijdag 26 december 2014 @ 08:50:06 #49
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_147967816
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:07 schreef Reddead het volgende:
Trieste nieuws, maar laten we vooral niet vergeten hoeveel onschuldige Palestijnse kinderen gedood werden door het Israelische leger.

En als je zoveel jaren in onderdrukking leeft dan is het vanzelfsprekend om diegenen die je onderdrukken, te haten. Echt, leven in de Gazastrook zal wel een hel zijn voor die arme Palestijnen.
Die situatie is het gevolg van een oorlog die als Israël hem verloren had tot de onderdrukking en uitmoording van het Joodse volk had geleid. En daar zijn de Palestijnen het slachtoffer van. De grootste vijanden van de Palestijnen zijn schijnheilige Islamitische landen, niet Israël.
pi_147968070
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 08:39 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Nou tja, dat is dan gewoon kut maar ik snap eigenlijk niet waarom deze discussie over de NAVO gaat in een topic over Israël en Palestina?
Kan ik geen kritiek op 1 van de 2 of beide hebben zonder dat ik tevens ook kritiek uit over andere landen of organisaties?
Omdat het erg hypocriet is als je de luchtaanvallen door de NAVO op de IS steunt maar tegelijk klaagt over doden en het vernietigen van infrastructuur bij aanvallen door het IDF op Hamas, en het IDF zelfs criminele tuig van het laagste van het laagste noemt. Gezien de NAVO ook doelbewust infrastructuur vernietigt en weet dat er burgerdoden zullen vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')