quote:Een 11-jarig meisje heeft vandaag zware brandwonden opgelopen door een aanval met waarschijnlijk een molotovcocktail op de Westelijke Jordaanoever.
Dat meldde het Israëlische leger.
De auto waarin zij zat werd bij de Joodse nederzetting Ma'ale Shomron aangevallen, vermoedelijk door Palestijnen. De vader van het meisje raakte lichtgewond, bericht Jerusalem Post.
Een woordvoerder van het leger kon niet zeggen of de slachtoffers kolonisten zijn. Die worden door de Palestijnen diep gehaat omdat ze in hun ogen hun land innemen.
http://www.powned.tv/nieu(...)oor_aanval_west.html
Hoe moet Israël dat doen, wat zouden ze beter kunnen doen?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:33 schreef penny-wise het volgende:
Gelukkig houdt Israël wel rekening met de Palestijnse kinderen bij raketaanvallen....
Geen idee, er vallen gewoon teveel onschuldige slachtoffers.......quote:Op donderdag 25 december 2014 20:35 schreef waxxx het volgende:
[..]
Hoe moet Israël dat doen, wat zouden ze beter kunnen doen?
Geen gebouwen ( VN-scholen o.a.) beschieten waarvan je wéét dat er kinderen en andere onschuldigen zitten. Dat is een oorlogsmisdaad..quote:Op donderdag 25 december 2014 20:35 schreef waxxx het volgende:
[..]
Hoe moet Israël dat doen, wat zouden ze beter kunnen doen?
Elk onschuldig slachtoffers is er één te veelquote:Op donderdag 25 december 2014 20:37 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Geen idee, er vallen gewoon teveel onschuldige slachtoffers.......
Ook niet als er meerdere malen is aangetoond dat daar ook raketten zitten? Leuk dan, je mag je vijand niet beschieten omdat hij zich laf verschuilt achter kinderen en dat terijl hij geen rekening houdt met de kinderen aan de kant van jou.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Geen gebouwen ( VN-scholen o.a.) beschieten waarvan je wéét dat er kinderen en andere onschuldigen zitten. Dat is een oorlogsmisdaad..
Kinderen/onschuldigen als menselijk schild inzetten is ook een oorlogsmisdaad. Dat geeft je nog geen vrijbrief om er zelf dan ook nog 1 te plegen.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:40 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ook niet als er meerdere malen is aangetoond dat daar ook raketten zitten? Leuk dan, je mag je vijand niet beschieten omdat hij zich laf verschuilt achter kinderen en dat terijl hij geen rekening houdt met de kinderen aan de kant van jou.
Je was me net voor.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef YazooW het volgende:
De Israel-Palestina discussie... Blijft interessant om te zien dat velen nog steeds een kant kiezen in deze discussie terwijl het gewoon vast staat dat beide partijen een stel ongelofelijke idioten zijn.
VN-scholen is niet doelbewust gebeurt als het al zo is, een fout is nou eenmaal menselijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Geen gebouwen ( VN-scholen o.a.) beschieten waarvan je wéét dat er kinderen en andere onschuldigen zitten. Dat is een oorlogsmisdaad..
Ehh als er onschuldige burgerdoden vielen die te voorkomen waren dan ja? Wat is dit voor nonvraag.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:44 schreef waxxx het volgende:
Bij de acties van de geallieerden in WO2 was er ook veel collateral damage, vindt je ook dat die toen fout zaten?
Als men bewust onschuldigen als menselijk schild gebruikt is dat fout.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:44 schreef waxxx het volgende:
[..]
VN-scholen is niet doelbewust gebeurt als het al zo is, een fout is nou eenmaal menselijk.Zoals ik al eerder aan jou heb bewezen verbergt Hamas wapens in scholen, ziekenhuizen enzovoort en gebruiken ze menselijke schilden.
Bij de acties van de geallieerden in WO2 was er ook veel collateral damage, vindt je ook dat die toen fout zaten?
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef YazooW het volgende:
De Israel-Palestina discussie... Blijft interessant om te zien dat velen nog steeds een kant kiezen in deze discussie terwijl het gewoon vast staat dat beide partijen een stel ongelofelijke idioten zijn.
Ik bedoel natuurlijk burgerdoden die niet te voorkomen zijn zonder niks vrijwel niks te doen tegen de vijand, net als bij Israël en Hamas. De geallieerden wisten ook dat er bij hun aanvallen vele onschuldige burgerdoden zouden vallen.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:46 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Ehh als er onschuldige burgerdoden vielen die te voorkomen waren dan ja? Wat is dit voor nonvraag.
Kan me echt niet voorstellen dat het platbombarderen van Dresden zo'n noodzaak was dat het niet voorkomen kon worden maar goed.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:50 schreef waxxx het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk burgerdoden die niet te voorkomen zijn zonder niks vrijwel niks te doen tegen de vijand, net als bij Israël en Hamas. De geallieerden wisten ook dat er bij hun aanval vele onschuldige burgerdoden zouden vallen.
Ik doel ook op andere aanvallen dan Dresden.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:52 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat het platbombarderen van Dresden zo'n noodzaak was dat het niet te voorkomen was maar goed.
Aanvallen waarvan je weet dat er kinderen bij zullen sterven zijn simpelweg gewoon verboden ongeacht wat je er verder van denkt.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:52 schreef waxxx het volgende:
[..]
Ik doel ook op andere aanvallen dan Dresden.
Dus je vindt de NAVO ook crimineel tuig van het laagste van het laagste vanwege de aanvallen op IS waarbij ook kinderen sterven?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:58 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Aanvallen waarvan je weet dat er kinderen bij zullen sterven zijn simpelweg gewoon verboden ongeacht wat je er verder van denkt.
Wat dat betreft zijn ze daar bij Hamas en het Israëlische leger/de regering gewoon criminele tuig van het laagste van het laagste.
Als er bewust gebombardeerd wordt op kinderen wel ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:58 schreef waxxx het volgende:
[..]
Dus je vindt de NAVO ook crimineel tuig van het laagste van het laagste vanwege de aanvallen op IS waarbij ook kinderen sterven?
Dit.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Als er bewust gebombardeerd wordt op kinderen wel ja.
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Als er bewust gebombardeerd wordt op kinderen wel ja.
Vreemd dat ik dan jullie nergens zie roepen dat de NAVO crimineel tuig van het laagste van het laagste is gezien er vele burgerdoden (waaronder kinderen) vallen bij de luchtaanvallen op IS.quote:
Bewust? Waar kun jij bewijzen dat de NAVO bewust een gebouw met kinderen heeft gebombardeerd?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:03 schreef waxxx het volgende:
[..]
[..]
Vreemd dat ik dan jullie nergens zie roepen dat de NAVO crimineel tuig van het laagste van het laagste is gezien er vele burgerdoden (waaronder kinderen) vallen bij de luchtaanvallen op IS.
Dat klopt, maar de ene kant is ten opzichte van de ander veel machtiger en heeft het veel comfortabeler en veiliger.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef YazooW het volgende:
Dat komt omdat ze niet bewust specifieke doelen bombarderen waar kinderen verblijven zoals scholen.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:03 schreef waxxx het volgende:
[..]
[..]
Vreemd dat ik dan jullie nergens zie roepen dat de NAVO crimineel tuig van het laagste van het laagste is gezien er vele burgerdoden (waaronder kinderen) vallen bij de luchtaanvallen op IS.
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Bewust? Waar kun jij bewijzen dat de NAVO bewust een gebouw met kinderen heeft gebombardeerd?
Je denkt dat ze echt niet weten dat er mogelijk burgerdoden vallen bij hun luchtaanvallen?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:04 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze niet bewust specifieke doelen bombarderen waar kinderen verblijven zoals scholen.
Not sure if trolling of gewoon dat typische verwrongen wereldbeeld dat een bepaald deel van de Nederlandse bevolking helaas heeft.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:03 schreef waxxx het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |