quote:Op donderdag 25 december 2014 20:25 schreef Koen66 het volgende:
Lang verhaal Sammie, maar de gezelligheid was hier ver te zoeken vandaag
Dat dus. But damn, it was worth itquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:25 schreef Koen66 het volgende:
Second that.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus. But damn, it was worth it
En datquote:Op donderdag 25 december 2014 20:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus. But damn, it was worth it
Hmmm... Da's kutquote:Op donderdag 25 december 2014 20:25 schreef Koen66 het volgende:
Tsja, het wentquote:
Broek zit strak nu.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mot je nou johMet je schaal 2
Tuurlijk, ieder voordeel heeft z'n nadeel.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, het wentIk weet dat het voor een hoop hier de ultieme wens is (een relatie) maar nadelen zat ook
Johan, ben jij het?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, ieder voordeel heeft z'n nadeel.
Ik weet niks van voetbal en de bijbehorende uitspraken.quote:
dan was het toevalquote:Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niks van voetbal en de bijbehorende uitspraken.
Wij precies andersomquote:Op donderdag 25 december 2014 20:47 schreef Koen66 het volgende:
Vandaag feitelijk normaal gegeten (varkenshaas, snijboontjes en gebakken aardappels), morgen uitgebreid met de family gourmetten
Ik zit nog in de trein. Ik verveel me de teringquote:Op donderdag 25 december 2014 20:45 schreef Royco1 het volgende:
Nu uitbuiken op de bank met een biertje
we zouden vanavond naar Utrecht gaan, China Light festival ofzo, maar dat ging dus de mist inquote:Op donderdag 25 december 2014 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij precies andersom
Morgen sperzieboontjes, vlees aardappelkroketjes
al in NL of nog in BE?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit nog in de trein. Ik verveel me de tering.
daarom heb je ons Sammiequote:Op donderdag 25 december 2014 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit nog in de trein. Ik verveel me de tering.
Al in NL, gelukkig. Anders zou ik geen FOK! hebben.quote:
ahja, roaming is nog steeds duurquote:Op donderdag 25 december 2014 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al in NL, gelukkig. Anders zou ik geen FOK! hebben.
Dat zal het ook wel blijven, denk ik... Het internet in de trein is best ruk. Maar beter dan niksquote:Op donderdag 25 december 2014 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja, roaming is nog steeds duur
Goed zo.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat willen we niet hebben Sammie.
Ik wil alleen een pak aan voor leuke dingen.
Zou zonde zijn. Kan ik m'n jurken niet meer aan.quote:
Eentje als laatste maal nog..quote:Op donderdag 25 december 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. Kan ik m'n jurken niet meer aan.
En we moeten eerst nog naar the hobbit.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. Kan ik m'n jurken niet meer aan.
Ook dat nog, ja. Helemaal geen tijd om dood te gaan.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En we moeten eerst nog naar the hobbit.
Daarom.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dat nog, ja. Helemaal geen tijd om dood te gaan.
I second thatquote:
Dat is kut. Had het beter voor kerst uit kunnen zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Medelijden met broertje. Zit nu bij schoonfamilie terwijl zijn relatie aan een zijden draadje hangt.
Dan kan je wel beter single zijn met kerst.
De ns blijft je verbazen he.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
Toch knap. Op eerste kerstdag dikke vertraging oplopen. De NS kan het
.
Ik sta in Amersfoortquote:Op donderdag 25 december 2014 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De ns blijft je verbazen he.
Als je nu in de buurt van nijmegen niet meer verder kunt dan moet je maar bellen.
Single zijn met kerst is ook geen dikke pret hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Medelijden met broertje. Zit nu bij schoonfamilie terwijl zijn relatie aan een zijden draadje hangt.
Volgens de NS is er maar 1 vertraging bij Amsterdam - Haarlem.quote:
Smoothquote:Op donderdag 25 december 2014 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je nu in de buurt van nijmegen niet meer verder kunt dan moet je maar bellen.
Een ex van mijn zus maakte het uit op oudjaarsavond.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is kut. Had het beter voor kerst uit kunnen zijn.
#smoothlikeyatsquote:Op donderdag 25 december 2014 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik al 22 jaar, geen probleem mee.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Single zijn met kerst is ook geen dikke pret hoor
Oh Wow, dan heb je een kutavond inderdaad. Vol twijfel.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Jij bent al 22 jaar single? Geloof er niks van.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ben ik al 22 jaar, geen probleem mee.
Ik al 31. Op een gegeven moment is het wel leuk geweest hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, ik heb zelf niks met oud en nieuw, dus dst zou voor mij om het even zijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een ex van mijn zus maakte het uit op oudjaarsavond.
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta in Amersfoort. Dat is jouw schuld
.
Ik kijk boos in het algemeen. Ik ben echt heel chagrijnigquote:Op donderdag 25 december 2014 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar je keek zo boos naar me.
Gewoon om haar dan op te halen zodat ze niet tussen de zwervers op het station hoeft te slapen hoor.quote:
Ik heb nog maar 2 x een niet vrijgezelle kerst meegemaaktquote:Op donderdag 25 december 2014 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tis meer dat het niet fijn is om te doen alsof alles goed gaat terwijl je de laatste dagen alleen maar ruzie hebt.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh Wow, dan heb je een kutavond inderdaad. Vol twijfel.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent al 22 jaar single? Geloof er niks van.
Oh dan weet ik dat het niet door mij komt.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk boos in het algemeen. Ik ben echt heel chagrijnig.
Je keek toch wel voor zeker een halve seconde heel lief toen je hoi terug zeiquote:Op donderdag 25 december 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk boos in het algemeen. Ik ben echt heel chagrijnig.
Omdat ik dat gewoon niet geloof.quote:
Nou, het was meer omdat hij het echt op het moment uitmaakte dat ze ergens heen zouden gaan. Wat al van te voren gepland was. Weet niet precies wat maar kut was het op zijn zachts gezegd zeker.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb zelf niks met oud en nieuw, dus dst zou voor mij om het even zijn.
Nou even voor kerst is ook kut hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is kut. Had het beter voor kerst uit kunnen zijn.
Al was je 10 keer lelijker dan nu, dan was je nog steeds knapquote:Op donderdag 25 december 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tell that to 18 year old me.
Hi 18 year old you. You're worth something, you're worth everything.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms... heel soms kan je best schattig uit de hoek komen.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al was je 10 keer lelijker dan nu, dan was je nog steeds knap
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms... heel soms kan je best schattig uit de hoek komen.
true thatquote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Ook bij jou snap ik het trouwens niet. Maar goed ik ken jullie levens ook niet.quote:
Wat.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent al 22 jaar single? Geloof er niks van.
Het heeft allemaal wat....quote:Op donderdag 25 december 2014 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik geen schoonfamilie meer hebquote:Op donderdag 25 december 2014 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het heeft allemaal wat....
Je hoeft niet verplicht dag 1 naar schoonfam en dan dag 2 naar eigen fam of kiezen waar heen etc etc....
die had blijkbaar een goede voornemenquote:Op donderdag 25 december 2014 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een ex van mijn zus maakte het uit op oudjaarsavond.
Ik snap nog steeds niet wat ik daar dan aan lieg?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ze 22 jaar single is
Laat maarquote:Op donderdag 25 december 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat ik daar dan aan lieg?
Juist dit ja!quote:Op donderdag 25 december 2014 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hoeft niet verplicht dag 1 naar schoonfam en dan dag 2 naar eigen fam of kiezen waar heen etc etc....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel vandaagquote:Op donderdag 25 december 2014 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je keek toch wel voor zeker een halve seconde heel lief toen je hoi terug zei
Doen wij hier ook nietquote:Op donderdag 25 december 2014 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bad engelquote:Op donderdag 25 december 2014 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die had blijkbaar een goede voornemen
foei engel
Je zou ook duidelijk kunnen zijn.quote:
Het is een mysteriequote:Op donderdag 25 december 2014 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook bij jou snap ik het trouwens niet. Maar goed ik ken jullie levens ook niet.
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel vandaag. Maar ik heb over het algemeen wel een chagrijnige rotkop. Dat klopt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Juist dit ja!FEEEESTEN Yvie! hophop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah,het is leuker om met kerst samen te zijn met iemand waar je van houd,maar het is ook geen ramp.Dat geldt immers ook voor 'normale dagen'.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee,dan zou hij aangeboden hebben haar in Amersfoort op te halenquote:
If you only knew what you know nowquote:Op donderdag 25 december 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heb ik bij meer mensen,waaronder jou.Niet bij mezelf overigens.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook bij jou snap ik het trouwens niet. Maar goed ik ken jullie levens ook niet.
Viel reuze mee toen in utrecht hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel vandaag. Maar ik heb over het algemeen wel een chagrijnige rotkop. Dat klopt.
Het is altijd kut. Maar niet zo kut als de schijn ophouden bij familie.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou even voor kerst is ook kut hoor![]()
Dat kan ookquote:Op donderdag 25 december 2014 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doen wij hier ook niet
Ik doe waar ik zin in heb
Tevens verjaardag van Cryo voor kerst en van mijn pa kort op oud en nieuw dan zie je de hele reutemeteut toch genoeg tussendoor.
Nou 1,5 jaar valt in het niets bij 31 en 22 jaar.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik bij meer mensen,waaronder jou.Niet bij mezelf overigens.
#single4lifequote:Op donderdag 25 december 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
We zitten niet voor niets op fok!, mensen.
We kunnen ook gaan pokeren, of is dat net zo erg?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
De tijd vliegt voorbij voordat je het weet.Maar dat bedoelde ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou 1,5 jaar valt in het niets bij 31 en 22 jaar.
Schijn ophoudenquote:Op donderdag 25 december 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is altijd kut. Maar niet zo kut als de schijn ophouden bij familie.
Hoe dan? Ik ga niet m'n gezicht verbouwenquote:Op donderdag 25 december 2014 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat valt af te leren weet jeAls je je er aan ergert
Zo erg zijn we niet hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
Dan kan ik net zo goed gelijk mijn geld weggevenquote:Op donderdag 25 december 2014 21:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan pokeren, of is dat net zo erg?
Poker is niet ergquote:Op donderdag 25 december 2014 21:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan pokeren, of is dat net zo erg?
Wat dan?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
De tijd vliegt voorbij voordat je het weet.Maar dat bedoelde ik niet eigenlijk.
I'll teach youquote:Op donderdag 25 december 2014 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed gelijk mijn geld weggeven
#nopokerface
Mag in natura.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed gelijk mijn geld weggeven
#nopokerface
Dat zeg ik ook nietquote:
Ben jij bi ja?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag in natura.
[..]
Dat zeg ik ook niet
Dan is het goedquote:Op donderdag 25 december 2014 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag in natura.
[..]
Dat zeg ik ook niet
Ik ga niet winnen (tenminste, vooralsnog is dat niet gelukt), dus aan mij hoeft ze het niet te betalen.quote:
Dit ja!quote:Op donderdag 25 december 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
Faxie is een leuke jongen. Ooit is er een meisje dat daar achter komt.
Wil je?quote:
Was ook een grapjequote:Op donderdag 25 december 2014 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo erg zijn we niet hoor.
Ik heb hier echt toffe mensen ontmoet.
Tijdens het praten en lachen valt het inderdaad mee. Maar over het algemeen... Mwaquote:Op donderdag 25 december 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Viel reuze mee toen in utrecht hoor.
Ja, ik wilquote:Op donderdag 25 december 2014 21:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga niet winnen (tenminste, vooralsnog is dat niet gelukt), dus aan mij hoeft ze het niet te betalen.
[..]
Dit ja!
[..]
Wil je?
Je verveelt je of niet?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga niet winnen (tenminste, vooralsnog is dat niet gelukt), dus aan mij hoeft ze het niet te betalen.
[..]
Dit ja!
[..]
Wil je?
Jezelf er van bewust blijven. Oogleden wat wijder zetten, wenkbrauwen wat optillen.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik ga niet m'n gezicht verbouwen.
Ja, was op tijd naar bed gegaan, maar half uur wakker liggen had helaas niet het gewenste resultaatquote:
Blijkbaar niet op tijd, anders sliep je nu wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, was op tijd naar bed gegaan, maar half uur wakker liggen had helaas niet het gewenste resultaat
Zelfde codes etc als gisteren?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
Ik zit gelukkig in pak, dus dan ben ik niet zo snel naakt.
Je kan m'n bloed soms drinken andersquote:Op donderdag 25 december 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
Faxie is een leuke jongen. Ooit is er een meisje dat daar achter komt.
Wel warm nu?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, was op tijd naar bed gegaan, maar half uur wakker liggen had helaas niet het gewenste resultaat
Dat kan ik altijd proberen.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jezelf er van bewust blijven. Oogleden wat wijder zetten, wenkbrauwen wat optillen.
Hier hielp het.
Dat ik bij veel mensen hier niet begrijp dat het zoveel moeite kost om iemand te vinden.quote:
Neemt niet weg dat je knap bent om te zienquote:Op donderdag 25 december 2014 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan m'n bloed soms drinken anders![]()
Jij bent ook lief
Achquote:Op donderdag 25 december 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik bij veel mensen hier niet begrijp dat het zoveel moeite kost om iemand te vinden.
Ik heb mezelf zo veel dingen weten aan te leren.quote:
Ja ik vind Faxie ook niet lelijkquote:Op donderdag 25 december 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je knap bent om te zien. En je bent niet altijd zwaar irritant.
Iemand kun je altijd wel vinden, de ballen moeten allemaal goed liggen. ik denk ook dat een forum a la fok niet bevorderend is omdat er heel veel impliciet wordt geflirt en als je dan een serieuze move wil maken dan valt het al snel dood neer.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik bij veel mensen hier niet begrijp dat het zoveel moeite kost om iemand te vinden.
Niet altijd, gelukkig maarquote:Op donderdag 25 december 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je knap bent om te zien. En je bent niet altijd zwaar irritant.
+1 en in het echt is het echt zo'n lieverdquote:Op donderdag 25 december 2014 22:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ik vind Faxie ook niet lelijk
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Toch ontstaan er veel relaties op Fok!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Iemand kun je altijd wel vinden, de ballen moeten allemaal goed liggen. ik denk ook dat een forum a la fok niet bevorderend is omdat er heel veel impliciet wordt geflirt en als je dan een serieuze move wil maken dan valt het al snel dood neer.
Nee... Weet ik zo nietquote:Op donderdag 25 december 2014 22:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf zo veel dingen weten aan te leren.
Ik neem aan dat je die ene pasfoto in m'n fotoboek (leeg nu overigens) eens had gezien? Ik keek neutraal op die foto
Ja en nee.Het hangt er heel er vanaf wat je zoekt.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Achhet moet ook maar net klikken met iemand
Fax is ook niet lelijk,verre van.Ik zou zo ruilenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat geldt niet alleen voor fokquote:Op donderdag 25 december 2014 22:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Iemand kun je altijd wel vinden, de ballen moeten allemaal goed liggen. ik denk ook dat een forum a la fok niet bevorderend is omdat er heel veel impliciet wordt geflirt en als je dan een serieuze move wil maken dan valt het al snel dood neer.
Nee, hoor. Hosselen via FOK! werkt als een tiet.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik direct maar het een sluit het ander niet uit denk ik dan.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch ontstaan er veel relaties op Fok!
Klik is het belangrijkste. Anders pieker ik niet eens over een relatie.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ja en nee.Het hangt er heel er vanaf wat je zoekt.
[..]
Fax is ook niet lelijk,verre van
[..]
Dat geldt niet alleen voor fok
Sinds wanneer heb ik je die indruk gegeven? Lolquote:Op donderdag 25 december 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk gewoon zichzelf.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik je die indruk gegeven? Lol
Valt best tegenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hosselen via FOK! werkt als een tiet.
Nouja, exact mijn punt eigenlijk of wellicht ben ik heel ouderwetsch. Ik vind hosselen net iets anders dan het starten van een relatie. Als je geil bent, of zin hebt in een date moet je lekker hosselen. Als je echt een klik met iemand hebt dan is dat via een forum al snel lastiger om je te onderscheiden. Maarja, ik ben bepaald geen expert he, 2 centen enzo.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hosselen via FOK! werkt als een tiet.
Jij bent ook niet lelijk hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ja en nee.Het hangt er heel er vanaf wat je zoekt.
[..]
Fax is ook niet lelijk,verre van.Ik zou zo ruilen
[..]
Dat geldt niet alleen voor fok
Laten we daar maar van uitgaan.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk gewoon zichzelf.
Ik durf te stellen dat de vrouwen hier worden gehosseld en de mannen hosselen; heteroseksueel perspectief. Dus dat Sammie zegt dat hosselen makkelijk is, is vanuit haar standpunt ook heel begrijpelijk. Als man zul je veel moeite moeten doen om je te onderscheiden.quote:
Je moet toch ook eerst daten voor je een relatie kunt starten?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nouja, exact mijn punt eigenlijk of wellicht ben ik heel ouderwetsch. Ik vind hosselen net iets anders dan het starten van een relatie. Als je geil bent, of zin hebt in een date moet je lekker hosselen. Als je echt een klik met iemand hebt dan is dat via een forum al snel lastiger om je te onderscheiden. Maarja, ik ben bepaald geen expert he, 2 centen enzo.
Onderscheiden is ook in het echte leven lastig toch? Pas bij een ontmoeting (en meerdere ontmoetingen) kun je en moet je jezelf laten zien.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nouja, exact mijn punt eigenlijk of wellicht ben ik heel ouderwetsch. Ik vind hosselen net iets anders dan het starten van een relatie. Als je geil bent, of zin hebt in een date moet je lekker hosselen. Als je echt een klik met iemand hebt dan is dat via een forum al snel lastiger om je te onderscheiden. Maarja, ik ben bepaald geen expert he, 2 centen enzo.
Weinig keus. Kan moeilijk een potje gaan seksen in de trein.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We zitten hier toch weer allemaal alleen te Fok!en nu ipv hete stomende kerstseks te hebben.
Wat is kerstseks? Met kerstkransjes op leuke plaatsen of gewoon eenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We zitten hier toch weer allemaal alleen te Fok!en nu ipv hete stomende kerstseks te hebben.
Ik ben 3 keer gehosseldquote:Op donderdag 25 december 2014 22:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat de vrouwen hier worden gehosseld en de mannen hosselen; heteroseksueel perspectief. Dus dat Sammie zegt dat hosselen makkelijk is, is vanuit haar standpunt ook heel begrijpelijk. Als man zul je veel moeite moeten doen om je te onderscheiden.
Ik stuur mijn hosselDM's tegenwoordig met filmpjes er bij.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat de vrouwen hier worden gehosseld en de mannen hosselen; heteroseksueel perspectief. Dus dat Sammie zegt dat hosselen makkelijk is, is vanuit haar standpunt ook heel begrijpelijk. Als man zul je veel moeite moeten doen om je te onderscheiden.
Nee gewoon seks tijdens de kerst.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat is kerstseks? Met kerstkransjes op leuke plaatsen of gewoon eenop
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat is kerstseks? Met kerstkransjes op leuke plaatsen of gewoon eenop
Oh, wel weer een tegenvaller dit.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee gewoon seks tijdens de kerst.
Daar begint het mee,al verschilt het wat er onder klik verstaan word.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klik is het belangrijkste. Anders pieker ik niet eens over een relatie.
Zo komt het soms overquote:Op donderdag 25 december 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik je die indruk gegeven? Lol
Nope,bij mij weet ik wel waar t aan ligt.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk gewoon zichzelf.
Thxs, al zou ik mezelf niet als knap omschrijvenquote:
Maar natuurlijk art.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij mag een kerstmuts opzetten en jezelf bedekken met kerstkransjes hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 22:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, wel weer een tegenvaller dit.
Vind ik niet, ik heb in mijn leven 3 relaties gehad en daar is geen date bij aan te pas gekomen. Ik heb daarnaast een keer of 7 gedate en los van seks zo nu en dan heeft dat niks opgeleverd. Dat je via een medium als fok eerst zult gaan daten ben ik helemaal met je eens. Maar heo maak je dan tussen het geweld hier duidelijk dat j op zoek bent naar een date'plus' en niet naar een date'natte vinger'. Lijkt me moeilijkquote:Op donderdag 25 december 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet toch ook eerst daten voor je een relatie kunt starten?
Smooth like artquote:
Oh dat kan, maar dat ging meer over het tegenkomen van iemand om uberhaupt een date mee te hebben. Maar goed als je dat overboord gooit is er weinig meer om over te 'zeuren'.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ook jij treft binnenkort wel een keer iemand,daar heb ik alle vertrouwen inquote:Op donderdag 25 december 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dat kan, maar dat ging meer over het tegenkomen van iemand om uberhaupt een date mee te hebben. Maar goed als je dat overboord gooit is er weinig meer om over te 'zeuren'.
Jij liep gewoon naar de vrouwen toe en zei 'Zo. Nu hebben we een relatie'?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik heb in mijn leven 3 relaties gehad en daar is geen date bij aan te pas gekomen. Ik heb daarnaast een keer of 7 gedate en los van seks zo nu en dan heeft dat niks opgeleverd. Dat je via een medium als fok eerst zult gaan daten ben ik helemaal met je eens. Maar heo maak je dan tussen het geweld hier duidelijk dat j op zoek bent naar een date'plus' en niet naar een date'natte vinger'. Lijkt me moeilijk
Nou ja, laat ik het zo zeggen: ik DM nauwelijks. In ieder geval niet zo snel uit mezelf. Contact is dus niet als eerste door mij gelegdquote:
Ook jij treft binnenkort een keer iemand,daar heb ik alle vertrouwen inquote:
Zal best maar kan me weinig boeien op dit moment.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ook jij treft binnenkort wel een keer iemand,daar heb ik alle vertrouwen in
Dat was waarschijnlijk gewoon een hele onschuldige dm waar jij als een echte player op reageerde. Zo probeer je ook in mijn broekje te komen.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen: ik DM nauwelijks. In ieder geval niet zo snel uit mezelf. Contact is dus niet als eerste door mij gelegd
Tuurlijk, met sommigen hier kan ik beter overweg dan met anderen maar dat is geen enkele garantie voor een seks in het echte leven, al zal het wel iets zeggen inderdaad. Ik heb eigenlijk nog nooit een fokker ontmoet bedenk ik me nu...quote:Op donderdag 25 december 2014 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Het is maar net met wie je een klik hebt hoor...
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 25 december 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen: ik DM nauwelijks. In ieder geval niet zo snel uit mezelf. Contact is dus niet als eerste door mij gelegd
Arme jij, ik zou bijna medelijden met je krijgen.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks? Heb niet veel meer. Ben al zo zielig na gisteren.
Fuckquote:Op donderdag 25 december 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal best maar kan me weinig boeien op dit moment.
[..]
Dat was waarschijnlijk gewoon een hele onschuldige dm waar jij als een echte player op reageerde. Zo probeer je ook in mijn broekje te komen.
Ik ben nog geen 3 maanden single johquote:Op donderdag 25 december 2014 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ook jij treft binnenkort een keer iemand,daar heb ik alle vertrouwen in
Nee, in 2 gevallen waren we al vrienden vanuit school of werk en gingen we samen uit en dan komt van het een het ander. Kun je dates noemen maar er waren vaak andere mensen bij dus ik zie dat anders. Mijn vrouw heb ik ontmoet omdat we in Nijmegen in hetzelfde studentenhuis woonden en daardoor ook heel veel tijd samen spendeerden. Dan ga je samen lunchen op de uni etc etc. Ik ben iemand die zich heel snel en sterk aan mensen hecht dus voor mij was dat ook geen enkel probleem om die wens uit te spreken.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij liep gewoon naar de vrouwen toe en zei 'Zo. Nu hebben we een relatie'?
Ik ook niet, het is meestal zo extreem doorzichtig dat je vaak als creep wordt gezienquote:Op donderdag 25 december 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
leugensquote:Op donderdag 25 december 2014 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik krijg nooit DM's
inb4 niet allemaal tegelijk nu
Als er iets is dat ik geleerd heb is het dat tijd niets zegt.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 3 maanden single joh
Je bent dus wel gewoon gaan daten. Hetzij in iets andere vorm dan je tegenwoordig meer ziet.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee, in 2 gevallen waren we al vrienden vanuit school of werk en gingen we samen uit en dan komt van het een het ander. Kun je dates noemen maar er waren vaak andere mensen bij dus ik zie dat anders. Mijn vrouw heb ik ontmoet omdat we in Nijmegen in hetzelfde studentenhuis woonden en daardoor ook heel veel tijd samen spendeerden. Dan ga je samen lunchen op de uni etc etc. Ik ben iemand die zich heel snel en sterk aan mensen hecht dus voor mij was dat ook geen enkel probleem om die wens uit te spreken.
Gevraagd voor date of ook geneukt? Ben twee keer gevraagd waarbij de intentie duidelijk seks was.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar is gehosseld worden ook alleen gevraagd zijn of ook echt dingen hebben gedaan? Vraag ik n.a.v. Art zijn antwoord.
Mij maak je de zeik niet lauw, als jij het daten wil noemen dan noemen we het datenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent dus wel gewoon gaan daten. Hetzij in iets andere vorm dan je tegenwoordig meer ziet.
Hoi neuken? !quote:Op donderdag 25 december 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gevraagd voor date of ook geneukt? Ben twee keer gevraagd waarbij de intentie duidelijk seks was.
#smoothlikelolaquote:Op donderdag 25 december 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi neuken? !
kut dat moest in dm
Ik ben altijd benieuwd hoe dat soort DM's eruit zien. Als ik DM ontvang is het nooit met dat soort teksten.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gevraagd voor date of ook geneukt? Ben twee keer gevraagd waarbij de intentie duidelijk seks was.
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi neuken? !
kut dat moest in dm
Boks ouwe.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal best maar kan me weinig boeien op dit moment.
Ja is goed.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi neuken? !
kut dat moest in dm
Hey Yats, neuken/daten?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd hoe dat soort DM's eruit zien. Als ik DM ontvang is het nooit met dat soort teksten.
Dat. Maar ik wil er ook niet mee geassocieerd worden en het is niet wie en hoe ik benquote:Op donderdag 25 december 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is meestal zo extreem doorzichtig dat je vaak als creep wordt gezien
Daarom 2e account aanmakenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hosselberichtjes KRIJGEN. Dat zou iets nieuws zijn voor me
Eerder #DirectIsBestquote:
Ik doe dat ook niet, maar ik word er wel mee geassocieerdquote:Op donderdag 25 december 2014 22:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat. Maar ik wil er ook niet mee geassocieerd worden en het is niet wie en hoe ik ben.
Maar ik sta al bekend als een charmante jongenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:21 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Daarom 2e account aanmaken
Die krijg ik ook niet. Volgens mij zijn die berichten gewoon een hoax.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hosselberichtjes KRIJGEN. Dat zou iets nieuws zijn voor me
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey Yats, neuken/daten?
Doorhalen wat niet van toepassing is
Ik verbaas me er soms sowieso over wat mensen dm'en. Ik zou dat niet kunnen,zo direct en overduidelijk dm'en.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat. Maar ik wil er ook niet mee geassocieerd worden en het is niet wie en hoe ik ben.
Eerste bericht is niet: hoi, neuken? Meer wederzijdse interesses uit topics en die via DM bevraagd/besproken wordenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd hoe dat soort DM's eruit zien. Als ik DM ontvang is het nooit met dat soort teksten.
leugensquote:Op donderdag 25 december 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die krijg ik ook niet. Volgens mij zijn die berichten gewoon een hoax.
Als ik ze stuur welquote:Op donderdag 25 december 2014 22:23 schreef yats het volgende:
[..]Ik heb nooit zo'n bericht gehad,zou het echt zo direct zijn?
[..]
Ik verbaas me er soms sowieso over wat mensen dm'en. Ik zou dat niet kunnen,zo direct en overduidelijk dm'en.
Yvonne?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Al heb ik wel eens een DM gehad van iemand die echt op zoek was naar een seksdate.
Ok,redelijk vergelijkbaar met DM'en waar een date uit voort komt dus?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eerste bericht is niet: hoi, neuken? Meer wederzijdse interesses uit topics en die via DM bevraagd/besproken wordenAl heb ik wel eens een DM gehad van iemand die echt op zoek was naar een seksdate.
Waarom benadruk je dit altijd?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoax, leugens. Hoe je ze wilt noemen is me om het even.quote:
Ik weet van wiequote:Op donderdag 25 december 2014 22:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eerste bericht is niet: hoi, neuken? Meer wederzijdse interesses uit topics en die via DM bevraagd/besproken wordenAl heb ik wel eens een DM gehad van iemand die echt op zoek was naar een seksdate.
Ik heb je toch proberen te hosselen via DMquote:Op donderdag 25 december 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoax, leugens. Hoe je ze wilt noemen is me om het even.
Is voor een man toch vleiend, plus we hebben het er over.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom benadruk je dit altijd?
Fok status jeweetquote:Op donderdag 25 december 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:26 schreef bamibij het volgende:
Ik zit te huilen om NL 2 nu samen met mn ma
Is dat zo? Zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op donderdag 25 december 2014 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb je toch proberen te hosselen via DM
Ow ik zou niet weten wat dat isquote:Op donderdag 25 december 2014 22:28 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat programma met die grote kerstboom. Zulke mooie/verdrietige verhalen
Ik geloof het niet. Anders zou ik dat wel weten, toch?quote:
Oh, ik dacht dat ik misschien een memo gemist had.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Anders zou ik dat wel weten, toch?
Als jullie dat nu wel gaan doen dan kan ik ook eens zeggen dat ik succesvol heb gekoppeld.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik misschien een memo gemist had.
Verdomme, nu wil ik aardappelkroketjesquote:Op donderdag 25 december 2014 22:32 schreef Sturmic het volgende:
Waarom zijn aardappelkroketjes eigenlijk nog niet heilig verklaard?
Santo subito!
Hij wint al met poker, meer dan genoeg.quote:
24/7 aan de FOK!-dm-hossel?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien moest ik er even bij vermelden dat ik nooit TV kijk
In natura jaquote:Op donderdag 25 december 2014 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag in natura.
[..]
Dat zeg ik ook niet
Serieus... die dingen zijn in mijn psyche zo nauw verbonden met de kerstviering dat ik er verdikkeme wel haakjes aan kan maken en ze in de boom kan hangen. The Highest of Nomsquote:Op donderdag 25 december 2014 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Verdomme, nu wil ik aardappelkroketjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |