quote:Op donderdag 25 december 2014 20:25 schreef Koen66 het volgende:
Lang verhaal Sammie, maar de gezelligheid was hier ver te zoeken vandaag
Dat dus. But damn, it was worth itquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:25 schreef Koen66 het volgende:
Second that.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus. But damn, it was worth it
En datquote:Op donderdag 25 december 2014 20:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus. But damn, it was worth it
Hmmm... Da's kutquote:Op donderdag 25 december 2014 20:25 schreef Koen66 het volgende:
Tsja, het wentquote:
Broek zit strak nu.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mot je nou johMet je schaal 2
Tuurlijk, ieder voordeel heeft z'n nadeel.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, het wentIk weet dat het voor een hoop hier de ultieme wens is (een relatie) maar nadelen zat ook
Johan, ben jij het?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, ieder voordeel heeft z'n nadeel.
Ik weet niks van voetbal en de bijbehorende uitspraken.quote:
dan was het toevalquote:Op donderdag 25 december 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niks van voetbal en de bijbehorende uitspraken.
Wij precies andersomquote:Op donderdag 25 december 2014 20:47 schreef Koen66 het volgende:
Vandaag feitelijk normaal gegeten (varkenshaas, snijboontjes en gebakken aardappels), morgen uitgebreid met de family gourmetten
Ik zit nog in de trein. Ik verveel me de teringquote:Op donderdag 25 december 2014 20:45 schreef Royco1 het volgende:
Nu uitbuiken op de bank met een biertje
we zouden vanavond naar Utrecht gaan, China Light festival ofzo, maar dat ging dus de mist inquote:Op donderdag 25 december 2014 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij precies andersom
Morgen sperzieboontjes, vlees aardappelkroketjes
al in NL of nog in BE?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit nog in de trein. Ik verveel me de tering.
daarom heb je ons Sammiequote:Op donderdag 25 december 2014 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit nog in de trein. Ik verveel me de tering.
Al in NL, gelukkig. Anders zou ik geen FOK! hebben.quote:
ahja, roaming is nog steeds duurquote:Op donderdag 25 december 2014 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al in NL, gelukkig. Anders zou ik geen FOK! hebben.
Dat zal het ook wel blijven, denk ik... Het internet in de trein is best ruk. Maar beter dan niksquote:Op donderdag 25 december 2014 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja, roaming is nog steeds duur
Goed zo.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat willen we niet hebben Sammie.
Ik wil alleen een pak aan voor leuke dingen.
Zou zonde zijn. Kan ik m'n jurken niet meer aan.quote:
Eentje als laatste maal nog..quote:Op donderdag 25 december 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. Kan ik m'n jurken niet meer aan.
En we moeten eerst nog naar the hobbit.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. Kan ik m'n jurken niet meer aan.
Ook dat nog, ja. Helemaal geen tijd om dood te gaan.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En we moeten eerst nog naar the hobbit.
Daarom.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dat nog, ja. Helemaal geen tijd om dood te gaan.
I second thatquote:
Dat is kut. Had het beter voor kerst uit kunnen zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Medelijden met broertje. Zit nu bij schoonfamilie terwijl zijn relatie aan een zijden draadje hangt.
Dan kan je wel beter single zijn met kerst.
De ns blijft je verbazen he.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
Toch knap. Op eerste kerstdag dikke vertraging oplopen. De NS kan het
.
Ik sta in Amersfoortquote:Op donderdag 25 december 2014 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De ns blijft je verbazen he.
Als je nu in de buurt van nijmegen niet meer verder kunt dan moet je maar bellen.
Single zijn met kerst is ook geen dikke pret hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Medelijden met broertje. Zit nu bij schoonfamilie terwijl zijn relatie aan een zijden draadje hangt.
Volgens de NS is er maar 1 vertraging bij Amsterdam - Haarlem.quote:
Smoothquote:Op donderdag 25 december 2014 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je nu in de buurt van nijmegen niet meer verder kunt dan moet je maar bellen.
Een ex van mijn zus maakte het uit op oudjaarsavond.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is kut. Had het beter voor kerst uit kunnen zijn.
#smoothlikeyatsquote:Op donderdag 25 december 2014 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik al 22 jaar, geen probleem mee.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Single zijn met kerst is ook geen dikke pret hoor
Oh Wow, dan heb je een kutavond inderdaad. Vol twijfel.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Jij bent al 22 jaar single? Geloof er niks van.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ben ik al 22 jaar, geen probleem mee.
Ik al 31. Op een gegeven moment is het wel leuk geweest hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, ik heb zelf niks met oud en nieuw, dus dst zou voor mij om het even zijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een ex van mijn zus maakte het uit op oudjaarsavond.
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta in Amersfoort. Dat is jouw schuld
.
Ik kijk boos in het algemeen. Ik ben echt heel chagrijnigquote:Op donderdag 25 december 2014 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar je keek zo boos naar me.
Gewoon om haar dan op te halen zodat ze niet tussen de zwervers op het station hoeft te slapen hoor.quote:
Ik heb nog maar 2 x een niet vrijgezelle kerst meegemaaktquote:Op donderdag 25 december 2014 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |