abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148238071
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:35 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Wat geniaal dat dit kan haha. Krijgt de top 3 ook een medaille? :p
Iedereen die hier komt om te luisteren en gehoord te worden, verdient een medaille :)
pi_148238079
psychiatrisch verpleegkundige is hier geweest en ze wil dat ik weer beoordeeld wordt door een psychiater voor een opname... Daar heeft ze vanmiddag een afspraak voor geregeld. Ik verdorie zo mijn best en dan dit :(
pi_148238102
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
psychiatrisch verpleegkundige is hier geweest en ze wil dat ik weer beoordeeld wordt door een psychiater voor een opname... Daar heeft ze vanmiddag een afspraak voor geregeld. Ik verdorie zo mijn best en dan dit :(
Als het idd tot een opname komt, zullen ze je wel uitleggen -waarom- ze denken dat het in jouw geval nodig is. Heeft niks met je inzet te maken, denk dat daaraan niet getwijfeld wordt :)
pi_148238106
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even iets anders, net zoals vorig jaar hierbij de top 20 posters van dit topic van afgelopen jaar (in een spoiler voor wie het kan boeien :P )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks dat dit een heel gezellig topic is, is het toch jammer dat mensen het nodig hebben hier zoveel te posten. Dus eerder een :* dan een goudenplak ;)
pi_148238140
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als het idd tot een opname komt, zullen ze je wel uitleggen -waarom- ze denken dat het in jouw geval nodig is. Heeft niks met je inzet te maken, denk dat daaraan niet getwijfeld wordt :)
Nee klopt, heb weer meerdere nachten heel slecht geslapen omdat ik zo pieker en herbeleef, waardoor ik eigenlijk van crisis naar crisis leeft. Dat vindt zij onverantwoord. Alleen een beetje jammer, ben nog geen week thuis
pi_148238143
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ondanks dat dit een heel gezellig topic is, is het toch jammer dat mensen het nodig hebben hier zoveel te posten. Dus eerder een :* dan een goudenplak ;)
Gewoon een group-hug :D :@ :P
pi_148238197
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:45 schreef TvhN het volgende:

[..]

Interessant.
quote:
'Stop fighting your symptoms, tensing against how you feel, trying to push your symptoms away. Don't spend everyday going round in circles trying to figure it all out.'
Zo herkenbaar. Wat dit onderdeel betreft kan ik me nog veel verbeteren.
pi_148238201
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee klopt, heb weer meerdere nachten heel slecht geslapen omdat ik zo pieker en herbeleef, waardoor ik eigenlijk van crisis naar crisis leeft. Dat vindt zij onverantwoord. Alleen een beetje jammer, ben nog geen week thuis
Ik vind het eigenlijk wel knap/beter dat ze zo doordenkt. Ik werd nadat ikzelf uit de opname kwam, eigenlijk min of meer aan mijn lot overgelaten (en het liep superraar voor mij toen)
pi_148238260
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:37 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Ik lees nu het boek 'At last a life' van Paul David. Is een Brit die zelf ook jarenlang last heeft gehad van angstklachten, de boel heeft onderzocht en uitlegt hoe hij denkt dat je er het beste vanaf kan komen. Heel nuttig! :)

Kijk maar eens op www.anxietynomore.co.uk
Dankje, ik ga me er eens in verdiepen later. :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Meh, ik hoop dat het niet nodig is.. Maar zo wel; dan zal het ook wel nodig zijn, toch? :@
In ieder geval sterkte!
pi_148238293
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Sterkte gewenst!
pi_148240503
Bedankt mensen...
Het is inderdaad fijn dat ik zulke goede hulp krijg. Veel mensen zijn ontevreden met hoe de zorg is, maar ik kan eigenlijk niet klagen.
Al voelt dit enorm als falen, maar goed, om drie uur komt ze en dan zal ik het wel horen
pi_148240551
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt mensen...
Het is inderdaad fijn dat ik zulke goede hulp krijg. Veel mensen zijn ontevreden met hoe de zorg is, maar ik kan eigenlijk niet klagen.
Al voelt dit enorm als falen, maar goed, om drie uur komt ze en dan zal ik het wel horen
Falen?
Uit je update bericht van een paar dagen terug kan ik opmaken dat je juist enorm hard aan het werk bent! Niet alleen voor jezelf, maar ook alle studies/werk etc.
Je doet het super! ^O^
pi_148241398
Nou ik heb weer wat hoor :'). Tegenwoordig als ik ochtends opsta heb ik ongeveer de eerste 5 minuten dat ik wat "rare" geluiden hoor.

Werd wakker, ging even buiten roken en kon toch zweren dat ik heeeel zachtjes een spoorweg overgang hoorde (die "geluiden dat je moet stoppen"). Terwijl er hier in de omtrek dus echt geen spoorweg overgang is.

Het valt me op dat ik s'ochtends hier vaker last van heb. Gisteren dacht ik dat mijn moeder mij riep(1x dus ik ging naar beneden om te vragen wat er was) terwijl die niet thuis was. Na max 5 minuten is het wel weg.. maar irritant is het wel. (heb ook echt het gevoel dat ik dan nog niet wakker ben.. en dat ik na max 5 minuten wel "wakker" word).
pi_148241853
Uit eten geweest tsja ik kom 5 keer per jaar naar buiten ofzo dus het is al best wat.
Vond er niet zo veel aan deze keer, ze hadden het over jongere familieleden die geen zin hadden om te komen en hoe ze dat wel begrepen omdat die liever omgingen met mensen van hun leeftijd.

Als ik me dan bedenk dat ik al 4 jaar thuis zit en in die tijd niet eens een gesprek met iemand van mijn leeftijd heb gehad, of überhaubt niet weet hoe iemand van mijn leeftijd eruit ziet dan voel ik me toch al snel kut.

Verder heb ik nog wat medische klachten haaruitval en erg veel last van mijn oog.

Soms huil ik toch als ik me bedenk hoe anderen vrienden hebben en iets leuks doen en zich niet de hele dag zorgen maken.

Van de andere kant ben ik bang voor mensen daarom zoek ik vrijwel nooit hulp, huisarts en psych vinden maar dat ik me aanstel daarom kom ik ook niet meer bij de psych.
Laatste afspraak met mijn psych heb ik een half uur gewacht, en toen zei ze oh je bent toch gekomen had eigenlijk verwacht dat je toch maar thuis zou blijven dus ik heb je gesprek niet ingepland (ben nooit te laat geweest of afgezegd).
Ze zei ook dat ze andere patienten had die echte problemen hadden, en dat ik me niet zo moest aanstellen.

Hetzelfde met andere hulp niemand interesseert zich echt voor je, of ze doen er lacherig over zoals mijn familie.
Die trekt zich toch de hele dag maar thuis af, zo'n soort opmerkingen krijg ik wel vaker ook als we ergens uit gaan eten dan lacht de bediening me ook uit.

Weer een kut jaar naar de klote echt veel vertrouwen heb ik niet dat het in 2015 beter word al hoop ik toch van wel.
Afgelopen jaar heb ik veel last van mijn oog gehad dat ik daardoor vrijwel niks gedaan heb gekregen.

[ Bericht 7% gewijzigd door hmmmmmmm op 02-01-2015 14:01:20 ]
  vrijdag 2 januari 2015 @ 14:10:45 #190
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_148242536
Sorry ik lees soms mee.
Maar Poesopstokje, weet je wel zeker dat je de situatie met die psychiater zo wil houden? Je schrijft dat je toch niks met hem hoeft. Maar is dat wel zo? Want als het er echt toe doet dan is hij echt nog degene die wat te zeggen heet en zal hij dingen kunnen weigeren enzo, als hij vindt dat iets wel of niet nodig is. Dat kan natuurlijk problemen veroorzaken.
pi_148242842
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:44 schreef hmmmmmmm het volgende:
Uit eten geweest tsja ik kom 5 keer per jaar naar buiten ofzo dus het is al best wat.
Vond er niet zo veel aan deze keer, ze hadden het over jongere familieleden die geen zin hadden om te komen en hoe ze dat wel begrepen omdat die liever omgingen met mensen van hun leeftijd.

Als ik me dan bedenk dat ik al 4 jaar thuis zit en in die tijd niet eens een gesprek met iemand van mijn leeftijd heb gehad, of überhaubt niet weet hoe iemand van mijn leeftijd eruit ziet dan voel ik me toch al snel kut.

Verder heb ik nog wat medische klachten haaruitval en erg veel last van mijn oog.

Soms huil ik toch als ik me bedenk hoe anderen vrienden hebben en iets leuks doen en zich niet de hele dag zorgen maken.

Van de andere kant ben ik bang voor mensen daarom zoek ik vrijwel nooit hulp, huisarts en psych vinden maar dat ik me aanstel daarom kom ik ook niet meer bij de psych.
Laatste afspraak met mijn psych heb ik een half uur gewacht, en toen zei ze oh je bent toch gekomen had eigenlijk verwacht dat je toch maar thuis zou blijven dus ik heb je gesprek niet ingepland (ben nooit te laat geweest of afgezegd).
Ze zei ook dat ze andere patienten had die echte problemen hadden, en dat ik me niet zo moest aanstellen.

Hetzelfde met andere hulp niemand interesseert zich echt voor je, of ze doen er lacherig over zoals mijn familie.
Die trekt zich toch de hele dag maar thuis af, zo'n soort opmerkingen krijg ik wel vaker ook als we ergens uit gaan eten dan lacht de bediening me ook uit.

Weer een kut jaar naar de klote echt veel vertrouwen heb ik niet dat het in 2015 beter word al hoop ik toch van wel.
Afgelopen jaar heb ik veel last van mijn oog gehad dat ik daardoor vrijwel niks gedaan heb gekregen.
Wat ontzettend vervelend dat je je zo niet gehoord voelt (en wat onbeschofd van je psych). Kun je misschien niet een keer in je brief weergeven aan hen hoe jij je voelt? Misschien komt het dan wat beter over?

En hoop doet leven... blijf proberen, voor iedereen zijn er opties en mogelijkheden. Zet hem op :*
pi_148242878
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:25 schreef RBWO het volgende:
Nou ik heb weer wat hoor :'). Tegenwoordig als ik ochtends opsta heb ik ongeveer de eerste 5 minuten dat ik wat "rare" geluiden hoor.

Werd wakker, ging even buiten roken en kon toch zweren dat ik heeeel zachtjes een spoorweg overgang hoorde (die "geluiden dat je moet stoppen"). Terwijl er hier in de omtrek dus echt geen spoorweg overgang is.

Het valt me op dat ik s'ochtends hier vaker last van heb. Gisteren dacht ik dat mijn moeder mij riep(1x dus ik ging naar beneden om te vragen wat er was) terwijl die niet thuis was. Na max 5 minuten is het wel weg.. maar irritant is het wel. (heb ook echt het gevoel dat ik dan nog niet wakker ben.. en dat ik na max 5 minuten wel "wakker" word).
Dat klinkt niet chill... heb je slaapmedicatie of zo?
Misschien handig om met een behandelaar te bespreken (even vanuitgaande dat je die hebt). Helemaal gezond klinkt het niet...
pi_148242904
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Falen?
Uit je update bericht van een paar dagen terug kan ik opmaken dat je juist enorm hard aan het werk bent! Niet alleen voor jezelf, maar ook alle studies/werk etc.
Je doet het super! ^O^
Dank je wel :) ik doe mijn best en ben gewoon een beetje perfectionistisch ;)
Ik ben in behandeling, doe ik moet direct weer normaal functioneren en suprise; dat werkt niet zo ;)
Thnx :)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 14:27:47 #194
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_148242983
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben in behandeling, doe ik moet direct weer normaal functioneren en suprise; dat werkt niet zo ;)
Je moet ook de tijd nemen om weer in je normale ritme te komen he, en niet meteen zoveel druk op jezelf leggen.
pi_148243040
quote:
Wat voor een debiel van een psych heb je? Zoek een ander, direct. En geef haar een dikke vinger.
pi_148243768
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:10 schreef Luchtbel het volgende:
Sorry ik lees soms mee.
Maar Poesopstokje, weet je wel zeker dat je de situatie met die psychiater zo wil houden? Je schrijft dat je toch niks met hem hoeft. Maar is dat wel zo? Want als het er echt toe doet dan is hij echt nog degene die wat te zeggen heet en zal hij dingen kunnen weigeren enzo, als hij vindt dat iets wel of niet nodig is. Dat kan natuurlijk problemen veroorzaken.
Mijn twee psychologen zijn mijn behandelaren, zij bepalen wat er wel of niet gebeurd. Psych is alleen eindverantwoordelijk. Maar ik ga er vanuit dat de psychologen wel weten wat goed voor me is en wat niet.
Ik wil die twee écht niet kwijt!
pi_148244109
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat klinkt niet chill... heb je slaapmedicatie of zo?
Misschien handig om met een behandelaar te bespreken (even vanuitgaande dat je die hebt). Helemaal gezond klinkt het niet...
Net even met de huisarts gebeld (ik krijg daar mijn antidepressiva en bij de psycholoog therapie). Ze geeft aan dat ik het toch nog even moet aanzien dit weekend. Mocht het aanhouden of erger worden kan ik aankomende maandag langskomen.

Antidepressiva doet opzich al wel redelijk zijn werk, maar raar Is het wel die auditieve hallucinaties in de ochtend. (ook echt pas na 18 dagen AD) (hoor geen stemmen en heb ook geen visuele hallucinaties, hoorde alleen vanochtend iets (heel ver weg!) wat er gewoon niet kon zijn (treinstation).
pi_148244566
quote:

Tijd voor een andere HA en psych, wat een idioten... ze moeten t juist wel serieus nemen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

succes/sterkte....
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_148245856
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:30 schreef artelligence het volgende:

[..]

Wat voor een debiel van een psych heb je? Zoek een ander, direct. En geef haar een dikke vinger.
Ik zou eigenlijk zeggen: dien een klacht in. Wat zij heeft gedaan kan echt niet. Krijgt ze geheid problemen mee en terecht.
pi_148246368
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 15:14 schreef RBWO het volgende:

[..]

Net even met de huisarts gebeld (ik krijg daar mijn antidepressiva en bij de psycholoog therapie). Ze geeft aan dat ik het toch nog even moet aanzien dit weekend. Mocht het aanhouden of erger worden kan ik aankomende maandag langskomen.

Antidepressiva doet opzich al wel redelijk zijn werk, maar raar Is het wel die auditieve hallucinaties in de ochtend. (ook echt pas na 18 dagen AD) (hoor geen stemmen en heb ook geen visuele hallucinaties, hoorde alleen vanochtend iets (heel ver weg!) wat er gewoon niet kon zijn (treinstation).
Verstandig dat je gebeld hebt! Sterkte dit weekend ermee :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')