Niks mis met 1Dquote:
moet meer boyzone in de top 2000quote:Op donderdag 25 december 2014 17:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Liever dan wat meer van The Backstreet Boys of Take That.
Dit sowiesoquote:Op donderdag 25 december 2014 17:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moet meer boyzone in de top 2000
300 plaatsen eraf naar 1896 inderdaad. Dat gaat hem volgend jaar niet worden met die snelheid.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Only The Lonely staat inderdaad ook gevaarlijk laag.
Leuk he, goede muziek ontdekken?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:47 schreef Slobeend het volgende:
Dit ken ik niet, zeker niet onaardig.
Kies dan een goed nummer dat er is uitgevallenquote:Op donderdag 25 december 2014 17:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit sowiesovolgend jaar Love me for reason erin stemmen!
Ken eigenlijk alleen No Matter What.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moet meer boyzone in de top 2000
Ik vind het wel gewoon leuke vrolijke deuntjes. Voor mij hoeft het niet altijd diepzinnig te zijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, niet als je een 12-jarige bakvis bent..
Nee, die is lekker fout, vooral die clip, helaas zie je die dan weer niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kies dan een goed nummer dat er is uitgevallen
En ome Phil hier nog slechts als drummer en achtergrondzanger.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh nu krijgen we Peter Gabriel.
Vanmorgen was de docu over So op tvquote:Op donderdag 25 december 2014 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh nu krijgen we Peter Gabriel.
ik zou stemmen op a different beatquote:Op donderdag 25 december 2014 17:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ken eigenlijk alleen No Matter What.
Tussen vrolijke deuntjes en goede muziek zit nog een heleboelquote:Op donderdag 25 december 2014 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het wel gewoon leuke vrolijke deuntjes. Voor mij hoeft het niet altijd diepzinnig te zijn.
Vergeleken bij Supper's Ready zeker.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
Goed verhaal dit nummer.
Lekker kort.
hoe lang duurt dit liedje? O.oquote:Op donderdag 25 december 2014 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
Goed verhaal dit nummer.
Lekker kort.
Kleine tien minuten.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoe lang duurt dit liedje? O.o
Volgend jaar Driftin' Back erin:quote:Op donderdag 25 december 2014 17:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vergeleken bij Supper's Ready zeker.
Dit vind ik lekkerder, ik werd een beetje onrustig van King Crimson.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind King Crimson toch fijner,
quote:Op donderdag 25 december 2014 17:56 schreef Stickertje het volgende:
denk je dat het bijna is afgelopen, komt er nog een couplet
Was het maar zoquote:Op donderdag 25 december 2014 17:56 schreef Doedezemaar het volgende:
De charme van de Top2000, voor alles is een plekje
Ik luister regelmatig nummer van 10 tot 15 minuten, heerlijkquote:Op donderdag 25 december 2014 17:56 schreef Stickertje het volgende:
denk je dat het bijna is afgelopen, komt er nog een couplet
ik ook, alleen niet van genesisquote:Op donderdag 25 december 2014 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister regelmatig nummer van 10 tot 15 minuten, heerlijk
quote:Op donderdag 25 december 2014 17:57 schreef Uccie het volgende:
Ik snap nu waarom Genesis fans van het eerste uur wat moeite hebben met No som of mine
Mag ik dan bij jou van Claudia de Breijquote:Op donderdag 25 december 2014 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit nou weer man.
[ afbeelding ]
Sowieso met de muziek van het post-Gabriel-tijdperk.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:57 schreef Uccie het volgende:
Ik snap nu waarom Genesis fans van het eerste uur wat moeite hebben met No son of mine
Ja, ben ik ook niet zo'n fan van...quote:Op donderdag 25 december 2014 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit nou weer man.
[ afbeelding ]
Meest belachelijke notering dit jaar.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit nou weer man.
[ afbeelding ]
Ik kan het allebei wel waarderen, ik ga me eens in de historie van Genesis verdiepenquote:
De ochtend is erger.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je alles gehad, krijg je Bert Haandrikman
vergeet happy niet, nummer 25quote:Op donderdag 25 december 2014 18:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Meest belachelijke notering dit jaar.
Roodgod is niets mis mee.quote:
Daarvoor, Sander de Heerquote:Op donderdag 25 december 2014 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roodgod is niets mis mee.
Dat snapte ik bij SR ook al nietquote:Op donderdag 25 december 2014 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit nou weer man.
[ afbeelding ]
Dat vind ik inderdaad erger, ergens kan ik de keuze voor Claudia wel begrijpen.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
vergeet happy niet, nummer 25
Nee, dat is Jan Willem Roodbeen.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kan niet op hem haten omdat hij heeft meegedaan aan widm
Hij deed 10 jaar geleden ook mee ofzo.quote:
Oh serieus! Gelukkig heb ik dat verdrongen.quote:
Sander de Heer ook. In Australië en Bali. Toen zat hij goed, totdat hij ineens dacht dat de mol een hulpmol was. Wel een leuk seizoen om terug te kijken, vooral die schreeuwopdracht op het strandquote:
Was de leukste kandidaat in die seriequote:Op donderdag 25 december 2014 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh serieus! Gelukkig heb ik dat verdrongen.
wel een goede in ieder geval, nam het heel serieusquote:Op donderdag 25 december 2014 18:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was de leukste kandidaat in die serie
En Hans Schiffers. Die kwam alleen niet verder dan Ierland.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sander de Heer ook. In Australië en Bali. Toen zat hij goed, totdat hij ineens dacht dat de mol een hulpmol was. Wel een leuk seizoen om terug te kijken, vooral die schreeuwopdracht op het strand
Bizar, dat seizoen heb ik gewoon gezien, ik kan die hele kerel niet meer herinneren.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sander de Heer ook. In Australië en Bali. Toen zat hij goed, totdat hij ineens dacht dat de mol een hulpmol was. Wel een leuk seizoen om terug te kijken, vooral die schreeuwopdracht op het strand
Ik denk dat er geen 'bn-er' is die t serieuzer heeft genomen dan hijquote:Op donderdag 25 december 2014 18:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wel een goede in ieder geval, nam het heel serieus
Die heb ik wel gezien, en deed nogal stom in WIDM.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En Hans Schiffers. Die kwam alleen niet verder dan Ierland.
ik vind het wel een leuk liedje, mijn moeder zit irriteert te luisterenquote:Op donderdag 25 december 2014 18:06 schreef Grutsk het volgende:
Mijn moeder staat mee te schreeuwen in de keuken.
Ik vind dit zelf maar niks... wellicht is het de leeftijd.
Ditquote:Op donderdag 25 december 2014 18:06 schreef Grutsk het volgende:
Je heb wsl geen kinderen?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:06 schreef Grutsk het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2014 18:07 schreef MadMaster het volgende:
De glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft...
Wacht maar tot ze hun bek open doen en gaan krijsen of janken, dan pas besef je dat je liever dood had willen zijn...
Dat is Willy ook al een tijdje...quote:Op donderdag 25 december 2014 18:07 schreef MadMaster het volgende:
De glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft...
Wacht maar tot ze hun bek open doen en gaan krijsen of janken, dan pas besef je dat je liever dood had willen zijn...
Oh! Hoi in dat gevalquote:Op donderdag 25 december 2014 18:08 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zeg. Ben nog maar 20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |