Mensen zoals u zijn de reden waarom Erdogan aan de macht blijft.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja je moet de president van een land ook geen dief noemen, of corrupt. Al helemaal niet als hij nergens voor is veroordeeld.
Omdat ik niet loop te roeptoeteren dat Erdogan een moordenaar, corrupt of een dief is zonder bewijs?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:12 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Mensen zoals u zijn de reden waarom Erdogan aan de macht blijft.
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja je moet de president van een land ook geen dief noemen, of corrupt. Al helemaal niet als hij nergens voor is veroordeeld.
Veel succes met je volgende vakantie.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:46 schreef polderturk het volgende:
Het erge is nog dat Erdogan buitengewoon corrupt is.
Nee, omdat je 't goedpraat dat een president 16 jarige jongens oppakt omdat ze de president van iets beschuldigen.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat ik niet loop te roeptoeteren dat Erdogan een moordenaar, corrupt of een dief is zonder bewijs?
De president pakt niemand op. Je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:16 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nee, omdat je 't goedpraat dat een president 16 jarige jongens oppakt omdat ze de president van iets beschuldigen.
Erdogan is een corrupte extremist die in een veel te groot paleis woont van waaruit hij ISIS financiert. Het maakt geen bal uit of dit klopt of niet (al denk ik dat het voor 100% klopt), ik moet het kunnen zeggen over een politicus.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je weet net zo goed als ik dat Erdogan een grote hand in de rechtsspraak heeft.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De president pakt niemand op. Je ziet dingen die er niet zijn.
Op basis waarvan doe je deze uitspraak dan? Je duim?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:20 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat Erdogan een grote hand in de rechtsspraak heeft.
Als jij denkt dat je op tv kan roepen dat Rutte een dief, moordenaar en corrupt is wens ik je veel succes met je tvdebuutquote:Op donderdag 25 december 2014 17:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Erdogan is een corrupte extremist die in een veel te groot paleis woont van waaruit hij ISIS financiert. Het maakt geen bal uit of dit klopt of niet (al denk ik dat het voor 100% klopt), ik moet het kunnen zeggen over een politicus.
Haha, Rutte wordt constant een corrupte zakkenvuller genoemd door allerlei tokkies. Kijk een paar afleveringen Powned terug en je ziet wat ik bedoel. Een moordenaar is trouwens iets anders, daar beschuldig ik Erdogan ook niet van. Hij heeft wel bloed aan zijn handen, indirect door het ondersteunen van ISIS.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je op tv kan roepen dat Rutte een dief, moordenaar en corrupt is wens ik je veel succes met je tvdebuut
Geen bewijs dat hij corrupt is? En die geluidsopnamen dan die naar buiten zijn gekomen? Waarom zijn de kinderen van die ministers dan vrijgelaten? Waarom is Reza Zarrab vrijgelaten? Hoe heeft zijn zoon die gigantische olietankers en vrachtschepen met een totale waarde van $200 miljoen kunnen kopen? Jij weet net zo goed als ik dat Erdogan corrupt is.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat ik niet loop te roeptoeteren dat Erdogan een moordenaar, corrupt of een dief is zonder bewijs?
Waarom denk jij dat de geluidsopnamen 100% echt zijn? Dat weet je niet en veel mensen trekken de echtheid in twijfel.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Geen bewijs dat hij corrupt is? En die geluidsopnamen dan die naar buiten zijn gekomen? Waarom zijn de kinderen van die ministers dan vrijgelaten? Waarom is Reza Zarrab vrijgelaten? Hoe heeft zijn zoon die gigantische olietankers en vrachtschepen met een totale waarde van $200 miljoen kunnen kopen? Jij weet net zo goed als ik dat Erdogan corrupt is.
Het wordt tijd dat we Turkije uit de NAVO knikkeren. Hij biedt geen enkele ondersteuning in de strijd tegen ISIS, maar als Assad een knalerwtje over de grens gooit, eist hij luchtafweergeschut van de NAVO.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat de geluidsopnamen 100% echt zijn? Dat weet je niet en veel mensen trekken de echtheid in twijfel.
Maar goed, heel veel mensen roepen maar wat, van corruptie tot de leider van ISIS, Erdogan is overal bij betrokken maar nooit voor de rechtbank geslepen. Erdogan, de grote man die Obama en Putin in z'n zak heeft en van Turkije het nieuwe Iran maakt.
Bewijs? Dat hebben we niet, we roepen maar wat.
De enige reden dat hij niet veroordeeld is, is omdat hij enorm veel macht heeft in het land.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet jij wat de profeet over liegen en mensen beschuldigen zonder bewijs heeft gezegd? Wie probeer jij hier de les te lezen?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:31 schreef polderturk het volgende:
[..]
De enige reden dat hij niet veroordeeld is, is omdat hij enorm veel macht heeft in het land.
Waarom verdedig jij hem? Weet jij wat de profeet heeft gezegd over corruptie? "Moge Allah die genen vervloeken die steekpenningen aannemen, die steekpenningen geven en die steekpenningen faciliteren."
Door Erdogan te stemmen en te steunen faciliteer je corruptie. Dank zij jouw stem kan hij dus steekpenningen aannemen. De profeet vervloekt dus ook degenen die Erdogan stemmen. Denk daar maar eens over na.
Ja knikker Turkije maar uit de Navo, dan houden de Europeanen en Amerikanen weinig vrienden over. Rusland, Azië etc. moet al vrij weinig van Europa en Amerika hebbenquote:Op donderdag 25 december 2014 17:30 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we Turkije uit de NAVO knikkeren. Hij biedt geen enkele ondersteuning in de strijd tegen ISIS, maar als Assad een knalerwtje over de grens gooit, eist hij luchtafweergeschut van de NAVO.
Wij hebben niks aan vrienden die in moeilijke tijden ons de rug toekeren. Die 800 miljoen Europeanen en Amerikanen hebben samen meer bereikt dan 6 miljard derdewereldburgers.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja knikker Turkije maar uit de Navo, dan houden de Europeanen en Amerikanen weinig vrienden over. Rusland, Azië etc. moet al vrij weinig van Europa en Amerika hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |