Woensdag 31 december, tussen 20:30 en 22:00 uur bij RTL 4.quote:
Het aftellen is begonnen, over zeven dagen, zeggen we 2014 vaarwel en luiden we vrolijk 2015 in. Cabaretier Guido Weijers sluit deze laatste dag van het jaar vol energie en humor af bij RTL 4 met zijn nieuwste show ‘De Oudejaarsconference 2014’. Voor de familiezender is dit de eerste Oudejaarsconference sinds de start 25 jaar geleden.
Weijers trekt kritisch en scherp het jaar binnenstebuiten en relativeert met eigenwijze blik het afgelopen jaar. Guido improviseert, filosofeert en schudt in zijn 90 minuten durende show, in sneltreinvaart een heel jaar uit zijn mouw. Hij geeft 2014 een naam, schiet het af en knalt het uit. Dat wordt een avond verbaal vuurwerk, niet geschikt voor korte lontjes!
Vanaf 2006 maakt Guido oudejaarsconferences. Deze shows, waarmee hij de laatste maanden van het jaar door heel Nederland toert, zijn altijd binnen mum van tijd compleet uitverkocht.
Ga ook kijken. Ik heb niks met Youp van het Hek.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga ook kijken. Ik heb niks met Youp van het Hek.
Toch wel, hij is ook voor Ajax. Zo zie je maar weer. En dat is pas één overeenkomst.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga ook kijken. Ik heb niks met Youp van het Hek.
Zal morgen eens kijken. Eerst Goedemondt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:37 schreef Max23 het volgende:
2006 was leuk, toen de Lucille grap nog niet uitgekauwd was![]()
![]()
Vanaf 1:10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karper diem, vis van de dag
quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:35 schreef dl3b het volgende:
Nou dan komt hier vast de beste grap uit zijn conference van 2014 over die zoon van Roelvink.
Hou je vast:Hoe jij weet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Boeiend?quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:03 schreef Kwaliteit het volgende:
Goh is die nu weer overgestapt van de KRO naar RTL ?
Wat een overloper...
No way dat ik zijn shows incl. reclame ga bekijken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Boeiend?
Ooit gehoord van transfers?
Och och och wat erg.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:05 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
No way dat ik zijn shows incl. reclame ga bekijken.
Dolf Jansen komt trouwens ook met een show, maar deze is alleen op het internet te zien vanaf de 30e had ik begrepen.
Ook toen vond ik dat vervelend...quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Och och och wat erg.
Bij SBS waren er toch ook reclames?
Jij kijkt zeker alleen naar de publieke omroep?quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ook toen vond ik dat vervelend...
En jij leest kranten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen naar de publieke omroep?
Nee hoor, meer naar gedownload materiaal. Ik heb een schijthekel aan die logo ellende bij de NPO.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen naar de publieke omroep?
Ik lees geen kranten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:12 schreef dl3b het volgende:
[..]
En jij leest kranten?
Dan was je die quote van Weijers tegengekomen.
Niet zo janken. Tijdens de reclame kan je ff lekker pissen of ff je mobiel checken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 04:12 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nee hoor, meer naar gedownload materiaal. Ik heb een schijthekel aan die logo ellende bij de NPO.
Een beetje reclame is echt niet erg, maar tegenwoordig moet het allemaal zo overdreven...
Leuk. Ben benieuwd naar je verslag.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Vanavond naar de oudejaarsconference in Breda toe, de opnames voor wat morgenavond op TV komt(hoewel er gisteren natuurlijk ook opgenomen is zodat ze bij fouten nog wat kunnen monteren).
Zin in!
Woon jij toevallig in nimmaquote:Op donderdag 1 januari 2015 03:22 schreef ThePower024 het volgende:
Top! Lekker zonder reclame want opnemen
Dat weet je van tevoren. Die man is eigenlijk nooit echt leuk geweest.quote:Op donderdag 1 januari 2015 09:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Wij vonden Guido echt hard tegenvallen, heeft veel betere shows gehad.
Vond zijn show V waar hij nu mee toert stukken beter. Normaal haalt hij wel een redelijk niveau, maar dit jaar vond ik het te makkelijke grappen en teveel gespeelde diepgang. Dat hoeft van mij niet in een oudejaars. Volgens Guido zijn er maar 2 mensen dood bijvoorbeeld, Els Borst en Wubbo?quote:Op donderdag 1 januari 2015 09:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat weet je van tevoren. Die man is eigenlijk nooit echt leuk geweest.
Oh ja dat Is waar ook, goed nieuwjaar geviert in het mooiste plekje van Nederland?quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee man maar ik zag 024 ik woon ook in nimma
Zeker. Mooi siervuurwerk hadden de mensen op het pleintje zoals elk jaar hier in Zwanenveld.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:00 schreef ThePower024 het volgende:
[..]
Oh ja dat Is waar ook, goed nieuwjaar geviert in het mooiste plekje van Nederland?
Nu in herhaling op RTL4.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:57 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Moet gewoon betalen om Guido terug te willen kijken...
Gelukkig niet,laten we dat vooral zo houden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga Guido nog kijken hoor, maar is er geen topic over Youp?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga Guido nog kijken hoor, maar is er geen topic over Youp?
FEE / Oudejaarsconference : Wat is de vraag ?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 05:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelukkig niet,laten we dat vooral zo houden.
Bedanktquote:Op vrijdag 2 januari 2015 08:19 schreef fespo het volgende:
FEE / Oudejaarsconference : Wat is de vraag ?
Youp van 't Hekquote:Op vrijdag 2 januari 2015 05:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelukkig niet,laten we dat vooral zo houden.
Waarvoor? Heb de show niet gezien (slechts 3 minuten, toen wist ik weer waarom ik me verre hou van Guido Weijersquote:
Omdat hij het pijpfilmpje van Melissa liet zien.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarvoor? Heb de show niet gezien (slechts 3 minuten, toen wist ik weer waarom ik me verre hou van Guido Weijers).
quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:57 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Moet gewoon betalen om Guido terug te willen kijken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |