Oh ja dat Is waar ook, goed nieuwjaar geviert in het mooiste plekje van Nederland?quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee man maar ik zag 024 ik woon ook in nimma
Zeker. Mooi siervuurwerk hadden de mensen op het pleintje zoals elk jaar hier in Zwanenveld.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:00 schreef ThePower024 het volgende:
[..]
Oh ja dat Is waar ook, goed nieuwjaar geviert in het mooiste plekje van Nederland?
Nu in herhaling op RTL4.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:57 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Moet gewoon betalen om Guido terug te willen kijken...
Gelukkig niet,laten we dat vooral zo houden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga Guido nog kijken hoor, maar is er geen topic over Youp?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga Guido nog kijken hoor, maar is er geen topic over Youp?
FEE / Oudejaarsconference : Wat is de vraag ?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 05:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelukkig niet,laten we dat vooral zo houden.
Bedanktquote:Op vrijdag 2 januari 2015 08:19 schreef fespo het volgende:
FEE / Oudejaarsconference : Wat is de vraag ?
Youp van 't Hekquote:Op vrijdag 2 januari 2015 05:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelukkig niet,laten we dat vooral zo houden.
Waarvoor? Heb de show niet gezien (slechts 3 minuten, toen wist ik weer waarom ik me verre hou van Guido Weijersquote:
Omdat hij het pijpfilmpje van Melissa liet zien.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarvoor? Heb de show niet gezien (slechts 3 minuten, toen wist ik weer waarom ik me verre hou van Guido Weijers).
quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:57 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Moet gewoon betalen om Guido terug te willen kijken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |