Dat was ook het eerste wat mij opviel toen ik hem zag. Heb hem ook in gewoon enkele kleur gezien, maar vond dit zo apart, zie je niet veelquote:Op donderdag 25 december 2014 14:25 schreef RingBewoner het volgende:
Laten we voorop stellen dat ik de kleurstelling gewaagd vind.
Vorige eigenaar had er 2 zilver gemaakt wegens krassen, de andere 2 moeten nog, maar kan ook zijn dat ik er gewoon 4 andere velgen onder zet. Bang dat de zilveren lak er op den duur af zal gaan.quote:
Is ook een idee. Mijn oom is autospuiter geweest, die maar ff vragen of die ze mooi kan spuiten. Aan de ene kant lijkt het me mooier om ze dan goud te spuiten in dezelfde tint als de bovenkant van de auto.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:33 schreef Fer het volgende:
Als hij een vorige maand een spuitbusje van de aktion heeft gepakt, ja dan is het na een paar x wasser af. Ik vind ze er wel bij passen, misschien laten stralen en spuiten met echte lak bij een spuiter.
Omdat ik zoals het er nu naar uit ziet over een tijd mijn baan kwijt ben. Werk bij Philips in Emmen en ze zijn van plan de fabriek te sluitenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als je minimaal 112 km per dag rijdt, waarom koop je dan geen klein dieseltje?
Rijdende doodskisten idd.quote:
Then again wat verwacht je van een auto van ongeveer 700kg. Dat is amper zwaarder dan de originele mini...quote:
Heb al doorgegeven aan RDW dat die goud/wit is, wordt kosteloos aangepast. Maar volgens een kennis die ook een goudkleurige auto heeft staat er vaak standaard geel bij de info. Op de RDW site kon ik de kleur goud ook niet aanvinken, stond er niet tussen. Dus heb het vermeld in het vakje waar ik overige informatie kon toevoegen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Oh, en volgens de RDW is het een gele auto.
https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=88drzv
Kan een leuke boete opleveren. En hij is ook niet verzekerd. Kleinigheidje. Die boetes kun jij makkelijk betalen.
Hebben hem op de brug gehad en is volledig gecontroleerd.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:55 schreef monsterd. het volgende:
Je vader is toch automonteur. Hoe heeft hij dit pareltje met deze historie aan eigenaren goed kunnen keuren
Desalniettemin, succes ermee.
Auto is helemaal nagekeken. Vrij nieuwe achteras, nieuwe schokdempers, nieuwe handremkabels, nieuwe distributieriem en nieuwe aandrijfassen. Motor loopt ook prima, geen vieze olie, is ook niet met de motor "geknoeid", gewoon alles origineel.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:20 schreef Pap89 het volgende:
Sowieso een tuning auto kopen
9/10x scheelt er wat aan, omdat een hoop van die tuners (of het nou optisch of motorisch is) een stel beunhazen zijn.
Die Cuore was volgens jou ook in een goede staat. 3 maanden later is de hele motor in de soep gelopen.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:42 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Auto is helemaal nagekeken. Vrij nieuwe achteras, nieuwe schokdempers, nieuwe handremkabels, nieuwe distributieriem en nieuwe aandrijfassen. Motor loopt ook prima, geen vieze olie, is ook niet met de motor "geknoeid", gewoon alles origineel.
Die hebben het oplichten uitgevonden.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Autootje bij Jet Cars halen, blijkt achteraf gezien dus niet zo'n goed idee te zijn geweest.
De bovenste kleur oranje/geel is de originele kleur, alleen het wit is achteraf gespoten.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Oh, en volgens de RDW is het een gele auto.
https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=88drzv
Kan een leuke boete opleveren. En hij is ook niet verzekerd. Kleinigheidje. Die boetes kun jij makkelijk betalen.
Nu je het zo zegt: het lijkt alsof de motorkap niet helemaal goed zit vanwege voorschade? Nieuwe witte bumper erop gezet en daarom de rest ook maar wit geschilderd.quote:Bij zulke auto's moet je jezelf afvragen waarom hij zo gespoten is, vaak is de reden schade en heeft men er iets "leuks" van willen maken.
Bij een auto met dit soort opgeplakte sideskirts wil ik altijd weten wat erachter zit. Een deur is makkelijk te vervangen, maar hoe los je makkelijk schade aan een dorpel op????quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:48 schreef Deskjet het volgende:
Mr. Ping:
[..]
Nu je het zo zegt: het lijkt alsof de motorkap niet helemaal goed zit vanwege voorschade? Nieuwe witte bumper erop gezet en daarom de rest ook maar wit geschilderd.
fiat ragbakquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:00 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Bij een auto met dit soort opgeplakte sideskirts wil ik er altijd weten wat erachter zit. Een deur is makkelijk te vervangen, maar hoe los je makkelijk schade aan een dorpel op????
Maar misschien was de vorige eigenaar een autoliefhebber en is deze creatie ontstaan uit pure passie voor de Fiat.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:14 schreef Deskjet het volgende:
Vergelijk de motorkap aan de passagierszijde/ linker koplamp maar eens met dit exemplaar:
[ afbeelding ]
Dit is nog eerder bruin dan geel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:16 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
De bovenste kleur oranje/geel is de originele kleur, alleen het wit is achteraf gespoten.
Niet nodig dus om bij de RDW het te melden.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 04:12 schreef DieselTank het volgende:
[..]bij de auto van ts klopt het niet helemaal
quote:Op donderdag 25 december 2014 19:42 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Auto is helemaal nagekeken. Vrij nieuwe achteras, nieuwe schokdempers, nieuwe handremkabels, nieuwe distributieriem en nieuwe aandrijfassen. Motor loopt ook prima, geen vieze olie, is ook niet met de motor "geknoeid", gewoon alles origineel.
Volgens mij gewoon zo;n knutsel motorkap met booskijkers, was toen heel popi op golfjes en kadettjes. Niet altijd even mooi gedaan. Kan een kleine voorschade zijn geweest, maar who cares.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:14 schreef Deskjet het volgende:
Vergelijk de motorkap aan de passagierszijde/ linker koplamp maar eens met dit exemplaar:
[ afbeelding ]
En als het 3 jaar is ipv. 3 maanden, kost het juist lekker weinig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:14 schreef Leandra het volgende:
Als je iedere 3 maanden een ander gebakje van ¤ 650 moet halen dan loopt dat qua autokosten nog redelijk in de papieren.
Heb er 500 voor betaald. 750 vond ik zelf teveel omdat er toch best wat krassen op zitten en het interieur niet mooi is. Bekleding is verkleurd en niet schoon, maar had nog nieuwe hoezen liggen dus niks van te zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef monsterd. het volgende:
Ik zie dat hij op marktplaats heeft gestaan voor ¤750
Heb nog nooit een auto daar gehaald. Mijn vader wel, rijdt hij alweer bijna 4 jaar in. Maar had er ook niet veel voor betaald daar, mankeerde ook wel wat aan. Maar dat is juist waar hij altijd naar zoekt omdat hij alles zelf wel kan repareren. Als je zelf bijna alles kunt repareren/vervangen kun je goedkoop aan een goede auto kopen, maar als je alles bij een garage moet laten doen kun je beter naar wat duurder zoeken.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Autootje bij Jet Cars halen, blijkt achteraf gezien dus niet zo'n goed idee te zijn geweest.
In elk geval veiliger dan een Daihatsu Cuore.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:45 schreef SuperFood het volgende:
hij is wel niet zo veilig. voorzichtig aan ts
durf dat wel in twijfel te trekkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:59 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
In elk geval veiliger dan een Daihatsu Cuore.
Merk het al als ik erin rij. Met de Cuore had ik als er een vrachtwagen voorbij reed het gevoel dat die bijna van de weg waaide, Seicento is veel stabieler. Wappert in elk geval niet alle kanten op.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:59 schreef SuperFood het volgende:
[..]
durf dat wel in twijfel te trekken
de cuore waarschuwt je beleefd dat je rijstijl niet veilig is tenminstequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:01 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Merk het al als ik erin rij. Met de Cuore had ik als er een vrachtwagen voorbij reed het gevoel dat die bijna van de weg waaide, Seicento is veel stabieler. Wappert in elk geval niet alle kanten op.
http://nl.euroncap.com/nl/tests/fiat_seicento_2000/73.aspxquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:01 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Merk het al als ik erin rij. Met de Cuore had ik als er een vrachtwagen voorbij reed het gevoel dat die bijna van de weg waaide, Seicento is veel stabieler. Wappert in elk geval niet alle kanten op.
Ik heb een jaar lang in een Alto gereden van ongeveer zelfde leeftijd als de Cuore en de Seicento, maar qua communicatie met de weg stukken beter geregeld. Mijn ervaring met de Seicento is niet uit de lucht gegrepen. De Seicento was van de ouders van die vriendin destijds met haar Subaru. Haar ouders wilde de Seicento 'cadeau' doen aan haar omdat deze beter voor haar zou zijn geweest, hier bedankte zij echter voor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
http://nl.euroncap.com/nl/tests/fiat_seicento_2000/73.aspx
Cuore uit die tijd staat niet op die site, maar kan me niet voorstellen dat die nog minder veilig is.
Het probleem met oude diesels is het kankerverwekkende fijnstof. Niet de co2 die wij ook uitademenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
en dan zeggen ze dat diesels veel co2 uitstoten..
Zo'n 1.1 liter fiat benzine werkt er meer co2 uit dan mn 1.9 liter diesel...
Het is schokkend Hoe onveilig die auto's zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
http://nl.euroncap.com/nl/tests/fiat_seicento_2000/73.aspx
Cuore uit die tijd staat niet op die site, maar kan me niet voorstellen dat die nog minder veilig is.
Je denkt niet na. Als de Fiat al fataal is wanner je tegen andere auto van 700kg dun staal knalt is dat geen goed teken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:01 schreef Hyperdude het volgende:
Gejank hier over veiligheid en hoe dat ding er uit ziet.
TS had eerst een Cuore; dan maakt dit weinig verschil qua overlevingskansen botsing met een Q7![]()
Afh. van de aanschafprijs heb je een goedkoop autootje om van A naar B te crossen. Als ie 2016 haalt zonder dure defecten zit je goed.
Valt wel mee, ze kunnen de 1:20 wel halen. Heb met dit blok 2 jaar rondgereden. De fiat 1.2 benzine die ik nu heb is zelfs zuinigerquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
en dan zeggen ze dat diesels veel co2 uitstoten..
Zo'n 1.1 liter fiat benzine werkt er meer co2 uit dan mn 1.9 liter diesel...
Onveilig, ja. Maar je ziet ze nog steeds veel rijden en de meeste mensen boeit het waarschijnlijk ook niet. Ik heb er ook een jaartje in gereden, veiligheid dacht ik niet eens aan, dan moet je gewoon niet gaan rijden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 07:25 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Het is schokkend Hoe onveilig die auto's zijn.
Hier de test (ongeveer hetzelfde als onze oude ncap) van de Alto uit 2013 voor arme landen
http://www.latinncap.com/data/pdf/suzuki-alto-en.pdf
0 sterren
Het is idd zoals motorrijden. Je kan ervoor kiezen een groot risico te nemen. Of voor een alternatief gaan en een klein risico nemen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 07:48 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Onveilig, ja. Maar je ziet ze nog steeds veel rijden en de meeste mensen boeit het waarschijnlijk ook niet. Ik heb er ook een jaartje in gereden, veiligheid dacht ik niet eens aan, dan moet je gewoon niet gaan rijden.
boeiend doe mij maar 1:22quote:Op zaterdag 27 december 2014 07:42 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze kunnen de 1:20 wel halen. Heb met dit blok 2 jaar rondgereden. De fiat 1.2 benzine die ik nu heb is zelfs zuiniger
Wel een originele manier om van je werknemers af te komen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:14 schreef Meike26 het volgende:
Op mijn werk hebben ze een klein pendel-wagentje, een Daewoo Matiz, één van de eerste, ik vind het echt schandalig dat ze dat ding inzetten voor het gependel en niet een wat volwassenere auto. Dat ding rijd mogelijk nog slechter dan een Seicento.
Dat haal ik ook als ik mijn best doe. En een liter diesel levert ook meer energie dan een liter benzine.quote:
maar is wel goedkoperquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat haal ik ook als ik mijn best doe. En een liter diesel levert ook meer energie dan een liter benzine.
Leuk karretje.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:24 schreef Wildervankstertje het volgende:
Lange afstanden heb ik nog niet gereden. Wie heeft er wel ervaring met lange afstanden rijden met een Fiat Seicento? En zijn ze echt zo zuinig als dat er beweerd wordt? Vanwege mijn werk rij ik minimaal 112km per dag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, en 1:26.. ik ben blij met t 15 jaar oude hok welke 1:22 haalt met zn SDI blokquote:Op maandag 29 december 2014 00:44 schreef Stratman het volgende:
Polo Bluemotion waar ik in les, volgens het boekje, 1 op 26, praktijk verbruik? 1 op 15. Om maar een voorbeeld te noemen.
Meen je dit?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:59 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
In elk geval veiliger dan een Daihatsu Cuore.
Ik zou zeggen haal een 205 diesel, die schijnen 1 : 24 te lopen zonder problemen op de snelweg, wegen net 800 kilo dus wegenbelasting is geen drol, verzekering ook niet, en Diesel kost nu, 1,15 de liter?quote:
Beschrijving zegt dat de frontimpact 64 kilometer per uur is, dus zeg maar de snelheid op een B-weg.quote:Op maandag 29 december 2014 01:10 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Met welke snelheid rijdt deze Fiat tegen het blok aan?
Ok! een 45 km sticker achterop, en niet harder rijden dan maar.quote:Op maandag 29 december 2014 01:12 schreef Stratman het volgende:
[..]
Beschrijving zegt dat de frontimpact 64 kilometer per uur is, dus zeg maar de snelheid op een B-weg.
Het klinkt heel raar dit, maar tot een kilometer of 80 voelt het autootje veilig aan, althans.. vanaf de passagierskant, heb er zelf niet harder dan 40 in gereden en dat ging ook nog welquote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ok! een 45 km sticker achterop, en niet harder rijden dan maar.
[ afbeelding ]
Voel me niet snel onveilig in een auto, in een Seicento ook niet. Vaak genoeg zo'n hok als leenauto meegehad en dan rij ik er ook gewoon 120 mee. Je moet je alleen niet gaan bedenken wat er gebeurd als je ergens op klapt..quote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef Stratman het volgende:
[..]
Het klinkt heel raar dit, maar tot een kilometer of 80 voelt het autootje veilig aan, althans.. vanaf de passagierskant, heb er zelf niet harder dan 40 in gereden en dat ging ook nog wel
De veiligste kleine auto is en blijft de smart met z`n tridion rolkooi
quote:Op maandag 29 december 2014 03:15 schreef NoComment het volgende:
[..]
Voel me niet snel onveilig in een auto, in een Seicento ook niet. Vaak genoeg zo'n hok als leenauto meegehad en dan rij ik er ook gewoon 120 mee. Je moet je alleen niet gaan bedenken wat er gebeurd als je ergens op klapt..
Wat een grotere reden voor mij zou zijn om geen Seicento te kopen is omdat zo'n ding gewoon kut rijdt. Wegligging, vermogen, afwerking echt alles is gewoon prut aan zo'n ding. Als ik dan toch een kleine auto zou moeten nemen zou ik voor een oude Lancia Ypsilon gaan. Wel stukje zwaarder dan zo'n supermini, maar dat rijdt tenminste nog als een volwassen auto en met de 1.2 16v kun je nog best tempo maken. Ziet er in de juiste uitvoering nog best leuk uit ook nog
Vermogen is inderdaad echt heel erg slecht, wegligging vond ik overigens nog wel meevallen, de afwerking is wel echt belabberd en je moet niet in de auto zitten als je langer dan 1,80 bent of achter in gaan zitten als je langer bent dan 1,60quote:Op maandag 29 december 2014 03:15 schreef NoComment het volgende:
[..]
Voel me niet snel onveilig in een auto, in een Seicento ook niet. Vaak genoeg zo'n hok als leenauto meegehad en dan rij ik er ook gewoon 120 mee. Je moet je alleen niet gaan bedenken wat er gebeurd als je ergens op klapt..
Wat een grotere reden voor mij zou zijn om geen Seicento te kopen is omdat zo'n ding gewoon kut rijdt. Wegligging, vermogen, afwerking echt alles is gewoon prut aan zo'n ding. Als ik dan toch een kleine auto zou moeten nemen zou ik voor een oude Lancia Ypsilon gaan. Wel stukje zwaarder dan zo'n supermini, maar dat rijdt tenminste nog als een volwassen auto en met de 1.2 16v kun je nog best tempo maken. Ziet er in de juiste uitvoering nog best leuk uit ook nog
Hoi Braddie.quote:Op maandag 29 december 2014 00:44 schreef Stratman het volgende:
[..]
Leuk karretje.
Wij zijn er van de zomer mee naar friesland gereden, kleine 180 kilometer (Omweg via Almere) En dat was echt prima uit te houden, comfort was meer dan voldoende, stoelen zitten ook echt primaQua geluid in de auto valt het ook heel erg mee, als je boven de 120 komt hoor je wel windgeruis en hij is wat zijwind gevoelig maar verder is het niet veel erger dan bijvoorbeeld de Polo waar ik nu in rij.
Het verbruik... Sja.. de tank is 38 liter, we hebben ongeveer 425 kilometer gereden bij elkaar (Stad/Snelweg/Dorpjes) en toen we terug kwamen was er iets van 80% uit de tank, dus verbruik komt uit op... Ongeveer 1 op 9 > 1 op 12.
Toegegeven, dit was met op de snelweg constant 130-140 (Ding werd op de snelweg constant op z`n staart getrapt, want het is absoluut geen snelheidsmonster, en bij het inhalen moest er terug geschakeld worden) En we hadden 4 koffers bij ons.
Als mijn moeder hier gewoon mee rijd in ons dorp dan tankt ze voor 2 weken 10 euro, dus zeg maar een liter of 7 en dan rijd ze er ongeveer een kleine 80 tot 120 kilometer mee, het is geen heel onzuinige auto, maar het verbruik word wel flink door een roze bril bekeken, en zeker in die autotest bladen moet je dat met een korrel zout nemen.
Ooh, enne... Roesten doen ze! Die van mijn ma is uit `99 en heeft al aan beide wielkasten flinke stukken laswerk zitten, laatste APK is hij afgekeurd op roest aan beide dorpels, versnellingsbak heeft er ook al z`n beste tijd op zitten (Bij 128,000 kilometers) hij gaat héél moeilijk in z`n achteruit, zijn 1 jankt, zijn 5 ratelt de ketting, oh enne.. de koppeling staat niet ver meer af van slippen..
1 op 24??quote:Op maandag 29 december 2014 00:55 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen haal een 205 diesel, die schijnen 1 : 24 te lopen zonder problemen op de snelweg, wegen net 800 kilo dus wegenbelasting is geen drol, verzekering ook niet, en Diesel kost nu, 1,15 de liter?
smart en veilig in een zin?quote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef Stratman het volgende:
[..]
Het klinkt heel raar dit, maar tot een kilometer of 80 voelt het autootje veilig aan, althans.. vanaf de passagierskant, heb er zelf niet harder dan 40 in gereden en dat ging ook nog wel
De veiligste kleine auto is en blijft de smart met z`n tridion rolkooi
Smart is inderdaad veilig, wordt meestal door gebrek aan kreukelzone weggekaatst bij een botsing, maar de passagierskooi is inderdaad zeer sterk.quote:
Nou ja dan ben je nog steeds dood. Wel een open lijkkist.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Smart is inderdaad veilig, wordt meestal door gebrek aan kreukelzone weggekaatst bij een botsing, maar de passagierskooi is inderdaad zeer sterk.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Smart is inderdaad veilig, wordt meestal door gebrek aan kreukelzone weggekaatst bij een botsing, maar de passagierskooi is inderdaad zeer sterk.
Als ik kijk naar wat er allemaal aan nieuwe onderdelen is geplaatst is 500 niet duur. Als ik een auto voor 350 had gekocht en zelf nog nieuwe onderdelen (onder andere aandrijfassen, uitlaat, accu, distributieriem) had moeten kopen was ik duurder uit geweest.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 07:20 schreef pvdplanet het volgende:
500 is net te veel, 350 euro was beter geweest. Maar wel erg hip voor een Seicento
Maar wat vind je nu van de veiligheid?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:52 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Als ik kijk naar wat er allemaal aan nieuwe onderdelen is geplaatst is 500 niet duur. Als ik een auto voor 350 had gekocht en zelf nog nieuwe onderdelen (onder andere aandrijfassen, uitlaat, accu, distributieriem) had moeten kopen was ik duurder uit geweest.
Ik voel me hier veiliger in dan in mijn vorige auto. Ligt stabieler op de weg en als er een vrachtwagen voorbij rijdt op de autoweg heb ik niet meer het gevoel dat ik van de weg geblazen wordt. Dit bevalt me veel beter dan een Daihatsu Cuore, rijdt erg fijn, stuurt soepel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:39 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Maar wat vind je nu van de veiligheid?
Verschil is toch heel duidelijk te merken, vangt veel minder wind.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:06 schreef Sounddragon het volgende:
Van het ene kleine autootje naar het andere, en je dan ineens veiliger voelenIk kan me daar zó weinig bij voorstellen he
![]()
Ik heb ooit wel eens in een Cuore gereden, dus ik snap wel dat je dat een verblikte krantentas vindt en je dan ook niet echt prettig voelt op de snelweg naast een vrachtwagen, maar een Seicento valt bij mij wel ongeveer in diezelfde categorie
Die zijn zwaarder. Ik moet geen auto hebben die zwaarder is dan ik nu heb i.v.m. belasting. Heb nu nog een redelijk inkomen maar kans is groot dat ik in 2016 mijn baan kwijtraak omdat Phliips van plan is de fabriek te sluitenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:27 schreef reeybehn het volgende:
beter wat meer sparen en voor een recenter golfje of polotje gaan. of een up/mii/citigo. en evt een aygo/c1/201
Je barrel is nog steeds niet verzekerd, Suus.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:40 schreef Wildervankstertje het volgende:
Verzekerd is die trouwens wel, meteen geregeld bij de verzekeraar. Kan ff duren tot het bij de RDW op de site te zien is i.v.m. de feestdagen. Heb toen ik hem kocht meteen naar mijn verzekeraar gebeld en is gewoon per de 24e verzekerd, bevestiging netjes per email gekregen.
Ik ben geen suus maar mijn auto is wel verzekerd, al op de dag dat ik hem kocht. Na de ingangsdatum heeft de verzekeraar maximaal 28 dagen de tijd om het te melden bij de RDW.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Je barrel is nog steeds niet verzekerd, Suus.
Blijkbaar is je glazen bol kapot, Eppo.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Je barrel is nog steeds niet verzekerd, Suus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |