Dat was ook het eerste wat mij opviel toen ik hem zag. Heb hem ook in gewoon enkele kleur gezien, maar vond dit zo apart, zie je niet veelquote:Op donderdag 25 december 2014 14:25 schreef RingBewoner het volgende:
Laten we voorop stellen dat ik de kleurstelling gewaagd vind.
Vorige eigenaar had er 2 zilver gemaakt wegens krassen, de andere 2 moeten nog, maar kan ook zijn dat ik er gewoon 4 andere velgen onder zet. Bang dat de zilveren lak er op den duur af zal gaan.quote:
Is ook een idee. Mijn oom is autospuiter geweest, die maar ff vragen of die ze mooi kan spuiten. Aan de ene kant lijkt het me mooier om ze dan goud te spuiten in dezelfde tint als de bovenkant van de auto.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:33 schreef Fer het volgende:
Als hij een vorige maand een spuitbusje van de aktion heeft gepakt, ja dan is het na een paar x wasser af. Ik vind ze er wel bij passen, misschien laten stralen en spuiten met echte lak bij een spuiter.
Omdat ik zoals het er nu naar uit ziet over een tijd mijn baan kwijt ben. Werk bij Philips in Emmen en ze zijn van plan de fabriek te sluitenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als je minimaal 112 km per dag rijdt, waarom koop je dan geen klein dieseltje?
Rijdende doodskisten idd.quote:
Then again wat verwacht je van een auto van ongeveer 700kg. Dat is amper zwaarder dan de originele mini...quote:
Heb al doorgegeven aan RDW dat die goud/wit is, wordt kosteloos aangepast. Maar volgens een kennis die ook een goudkleurige auto heeft staat er vaak standaard geel bij de info. Op de RDW site kon ik de kleur goud ook niet aanvinken, stond er niet tussen. Dus heb het vermeld in het vakje waar ik overige informatie kon toevoegen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Oh, en volgens de RDW is het een gele auto.
https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=88drzv
Kan een leuke boete opleveren. En hij is ook niet verzekerd. Kleinigheidje. Die boetes kun jij makkelijk betalen.
Hebben hem op de brug gehad en is volledig gecontroleerd.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:55 schreef monsterd. het volgende:
Je vader is toch automonteur. Hoe heeft hij dit pareltje met deze historie aan eigenaren goed kunnen keuren
Desalniettemin, succes ermee.
Auto is helemaal nagekeken. Vrij nieuwe achteras, nieuwe schokdempers, nieuwe handremkabels, nieuwe distributieriem en nieuwe aandrijfassen. Motor loopt ook prima, geen vieze olie, is ook niet met de motor "geknoeid", gewoon alles origineel.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:20 schreef Pap89 het volgende:
Sowieso een tuning auto kopen
9/10x scheelt er wat aan, omdat een hoop van die tuners (of het nou optisch of motorisch is) een stel beunhazen zijn.
Die Cuore was volgens jou ook in een goede staat. 3 maanden later is de hele motor in de soep gelopen.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:42 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Auto is helemaal nagekeken. Vrij nieuwe achteras, nieuwe schokdempers, nieuwe handremkabels, nieuwe distributieriem en nieuwe aandrijfassen. Motor loopt ook prima, geen vieze olie, is ook niet met de motor "geknoeid", gewoon alles origineel.
Die hebben het oplichten uitgevonden.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Autootje bij Jet Cars halen, blijkt achteraf gezien dus niet zo'n goed idee te zijn geweest.
De bovenste kleur oranje/geel is de originele kleur, alleen het wit is achteraf gespoten.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Oh, en volgens de RDW is het een gele auto.
https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=88drzv
Kan een leuke boete opleveren. En hij is ook niet verzekerd. Kleinigheidje. Die boetes kun jij makkelijk betalen.
Nu je het zo zegt: het lijkt alsof de motorkap niet helemaal goed zit vanwege voorschade? Nieuwe witte bumper erop gezet en daarom de rest ook maar wit geschilderd.quote:Bij zulke auto's moet je jezelf afvragen waarom hij zo gespoten is, vaak is de reden schade en heeft men er iets "leuks" van willen maken.
Bij een auto met dit soort opgeplakte sideskirts wil ik altijd weten wat erachter zit. Een deur is makkelijk te vervangen, maar hoe los je makkelijk schade aan een dorpel op????quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:48 schreef Deskjet het volgende:
Mr. Ping:
[..]
Nu je het zo zegt: het lijkt alsof de motorkap niet helemaal goed zit vanwege voorschade? Nieuwe witte bumper erop gezet en daarom de rest ook maar wit geschilderd.
fiat ragbakquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:00 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Bij een auto met dit soort opgeplakte sideskirts wil ik er altijd weten wat erachter zit. Een deur is makkelijk te vervangen, maar hoe los je makkelijk schade aan een dorpel op????
Maar misschien was de vorige eigenaar een autoliefhebber en is deze creatie ontstaan uit pure passie voor de Fiat.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:14 schreef Deskjet het volgende:
Vergelijk de motorkap aan de passagierszijde/ linker koplamp maar eens met dit exemplaar:
[ afbeelding ]
Dit is nog eerder bruin dan geel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:16 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
De bovenste kleur oranje/geel is de originele kleur, alleen het wit is achteraf gespoten.
Niet nodig dus om bij de RDW het te melden.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 04:12 schreef DieselTank het volgende:
[..]bij de auto van ts klopt het niet helemaal
quote:Op donderdag 25 december 2014 19:42 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Auto is helemaal nagekeken. Vrij nieuwe achteras, nieuwe schokdempers, nieuwe handremkabels, nieuwe distributieriem en nieuwe aandrijfassen. Motor loopt ook prima, geen vieze olie, is ook niet met de motor "geknoeid", gewoon alles origineel.
Volgens mij gewoon zo;n knutsel motorkap met booskijkers, was toen heel popi op golfjes en kadettjes. Niet altijd even mooi gedaan. Kan een kleine voorschade zijn geweest, maar who cares.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:14 schreef Deskjet het volgende:
Vergelijk de motorkap aan de passagierszijde/ linker koplamp maar eens met dit exemplaar:
[ afbeelding ]
En als het 3 jaar is ipv. 3 maanden, kost het juist lekker weinig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:14 schreef Leandra het volgende:
Als je iedere 3 maanden een ander gebakje van ¤ 650 moet halen dan loopt dat qua autokosten nog redelijk in de papieren.
Heb er 500 voor betaald. 750 vond ik zelf teveel omdat er toch best wat krassen op zitten en het interieur niet mooi is. Bekleding is verkleurd en niet schoon, maar had nog nieuwe hoezen liggen dus niks van te zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef monsterd. het volgende:
Ik zie dat hij op marktplaats heeft gestaan voor ¤750
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |