Heroes van 79 naar 34 dit jaar, wie weet..quote:Op donderdag 25 december 2014 13:53 schreef PippenScottie het volgende:
Bowie! Eindbaas!
Jammer dat hij geen hit heeft die er echt bovenuit steekt, Bowie hoort gewoon in de top 10!

Er is niet één David Bowie. Die gast heeft zich zo vaak opnieuw uitgevonden en zoveel verschillende muziekstijlen geprobeerd, er zit voor iedereen vast wel iets bij.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:53 schreef Uccie het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met David Bowie.

Wat artiesten als The Beatles en Bowie doen, is veel knapper dan zo'n Pink Floyd, die op een paar hits teert. De keuze bij Bowie, Beatles, etc. is zo ruim dat het automatisch ten koste gaat van andere nummers van dezelfde artiest.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:53 schreef PippenScottie het volgende:
Bowie! Eindbaas!
Jammer dat hij geen hit heeft die er echt bovenuit steekt, Bowie hoort gewoon in de top 10!

Genoeg Pink Floyd-nummers in de lijst hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat artiesten als The Beatles en Bowie doen, is veel knapper dan zo'n Pink Floyd, die op een paar hits teert. De keuze bij Bowie, Beatles, etc. is zo ruim dat het automatisch ten koste gaat van andere nummers van dezelfde artiest.

Jup sinds 2003 er niet meer in.quote:

Beetje kortzichtig. Pink Floyd is nooit een singles-band geweest.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat artiesten als The Beatles en Bowie doen, is veel knapper dan zo'n Pink Floyd, die op een paar hits teert. De keuze bij Bowie, Beatles, etc. is zo ruim dat het automatisch ten koste gaat van andere nummers van dezelfde artiest.

Uit de hemelquote:Op donderdag 25 december 2014 13:56 schreef Chiappucci het volgende:
Waar komt die hele King Crimson-hype opeens vandaag eigenlijk?

Wel een extreem overgewaardeerde band.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig. Pink Floyd is nooit een singles-band geweest.

Welke hype?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:56 schreef Chiappucci het volgende:

Die is hier al jaren aan de gang. En ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:56 schreef Chiappucci het volgende:

True, maar Pink Floyd heeft toch ook wel genoeg platen buiten de top 10?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]

This is not America vind ik wel een mooi nummer en Labyrinth was mijn favo film als kind...maar verderquote:Op donderdag 25 december 2014 13:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is niet één David Bowie. Die gast heeft zich zo vaak opnieuw uitgevonden en zoveel verschillende muziekstijlen geprobeerd, er zit voor iedereen vast wel iets bij.

Dat mag je vinden.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel een extreem overgewaardeerde band.

Technisch moeilijk. Net als Sonic Youth.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die is hier al jaren aan de gang. En ik snap 'm niet.

Komt die ook nog? Wat een geweldige dag!quote:Op donderdag 25 december 2014 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Btw peepz, hoe laat komt Firth of Fifth vandaag?

Het nummer dat je straks gaat horen.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ken King Crimson serieus niet. Waar te beginnen als je ze wil ontdekken?

Hun eerste album In The Court Of The Crimson King uit 1969quote:Op donderdag 25 december 2014 13:58 schreef SonicVolcano het volgende:

21st Century Schizoid Manquote:Op donderdag 25 december 2014 13:58 schreef SonicVolcano het volgende:

Yup, daar wil ik nog wel even voor gaan zitten. Selling England.. vroeger best vaak gedraaid, terechte binnenkomer.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:58 schreef Knip het volgende:
[..]
Komt die ook nog? Wat een geweldige dag!

Ik heb er ook nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:58 schreef SonicVolcano het volgende:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Emerson, Lake and Palmer is wel wat radiovriendelijker jaquote:Op donderdag 25 december 2014 13:58 schreef PippenScottie het volgende:
King Crimson is ook niet echt een band waar je makkelijk tegenaan loopt. Niet radiovriendelijk en zelfs bij classic rock zenders worden ze zelden gedraaid.
Ik weet niet eens of ik dit nummer straks wel ken.

,  staat Rush eigenlijk vaak in de lijst?
,  staat Rush eigenlijk vaak in de lijst?

Niet, gelukkigquote:Op donderdag 25 december 2014 13:59 schreef Fretwork het volgende:
Robert Fripp, staat Rush eigenlijk vaak in de lijst?

Dat nummer is zo moeilijk in Guitar Hero (op drums)quote:Op donderdag 25 december 2014 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
21st Century Schizoid Man

quote:Op donderdag 25 december 2014 13:59 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hun eerste album In The Court Of The Crimson King uit 1969
Thanks.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
21st Century Schizoid Man

Rush moet er veeeeeel vaker inquote:Op donderdag 25 december 2014 13:59 schreef Fretwork het volgende:
Robert Fripp, staat Rush eigenlijk vaak in de lijst?

Gaat je kitschelaar zometeen af?quote:

quote:Op donderdag 25 december 2014 13:59 schreef Kingstown het volgende:
Reclamevulling:Nummer 55, moet minder fokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger

Bij KC? Nee daar niet hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat je kitschelaar zometeen af?

Zegt deze pic je niets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Orthodoxe kerk telt anders.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:01 schreef Sked het volgende:
In Moskou hebben ze wel een witte ker--
wat, begin januari?

Eerder Emerson, Lake & Palmer dan. En Van der Graaf generator.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:01 schreef PippenScottie het volgende:
King Crimson past wat een beetje in het hokje Yes/Genesis met Peter Gabriel toch?
Heb alle rockstromingen van de afgelopen 40 jaar geprobeerd, maar symphonische rock en ik zijn nooit vriendjes geworden.

Hèhè, kan je nagaan op een echt drumstel. Geldt trouwens ook voor Rushquote:Op donderdag 25 december 2014 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat nummer is zo moeilijk in Guitar Hero (op drums)

quote:Op donderdag 25 december 2014 14:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zegt deze pic je niets?Ja dat komt me wel bekend voor, maar echt plaatsen kan ik het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb deze week ook mijn leermomenten nodig.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!

Hou je hart dan maar vast voor Firth Of Fifth van Genesisquote:

Vlak voor zessenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar hoe laat komt Firth of Fifth nu
Geen zin om de krant erbij te pakken.

Tegen zessen.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

Laatste nummer van 17:00 t/m 18:00quote:Op donderdag 25 december 2014 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

Da's niet zo irritant prog, da's gewoon mooi.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hou je hart dan maar vast voor Firth Of Fifth van Genesis

Dat is dan ook niet zo raar met 1 van de beste drummers ooit.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hèhè, kan je nagaan op een echt drumstel. Geldt trouwens ook voor Rush

Ik ben er nu fan vanquote:Op donderdag 25 december 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vroeger was ik fan van Dream Theater. Vrij diehard.

Tot ziens, fijne feestdagenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ben er zo vandoor mensen, veel luisterplezier en tot later!

Daaagquote:Op donderdag 25 december 2014 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

quote:Op donderdag 25 december 2014 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

Klopt, ik vind dat Pearl drumstellen hun naam moet veranderen naar Peart, om hem te eren.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo raar met 1 van de beste drummers ooit.

Beetje Motorpsycho-achtige dingen.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Symphonische rock vind ik vaak nog prima te doen, maar echte prog, nee danku.

Jaquote:Op donderdag 25 december 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tony Levin zat toch ook in Liquid Tension Expiriment? Acid Rain vond ik wel een lekkere instrumental.

Dat vind ik wel lekker. Noisequote:Op donderdag 25 december 2014 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beetje Motorpsycho-achtige dingen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |