Begrijpelijkquote:Op donderdag 25 december 2014 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, komt omdat ik je tieten-UI mis. Daar kon mijn mannelijkheid zich nog even op uitleven.
Veel nieuwe noteringen uit de jaren negentig vind ik dan toch wel aanwinsten.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Laatste jaren zijn er veel Zeroes platen bij gekomen, en zelfs een hele zwik van dit decennium
quote:
Voorruitquote:Op donderdag 25 december 2014 12:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Laatste jaren zijn er veel Zeroes platen bij gekomen, en zelfs een hele zwik van dit decennium
Ik zie ook nu pas dat je het bentquote:
heb jij een tieten UI???quote:Op donderdag 25 december 2014 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, komt omdat ik je tieten-UI mis. Daar kon mijn mannelijkheid zich nog even op uitleven.
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Welkom bij een week muziekeducatie
Uitrusten met de Top 2000quote:Op donderdag 25 december 2014 12:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik doe even rustig aan. Erg druk geweest en heb m'n vakantie hard nodig. Heb ook al bijna 3 weken last van een luchtweginfectie, dus een extra reden om uit te rusten zoals de huisarts me al adviseerde
5ive.quote:
Met een muts op. Wel wat vetjes op de wangen ja.quote:
Daarvan staat bijna niets in het 1e uur. Leuk, lekker nieuwe muziek ontdekken!quote:Op donderdag 25 december 2014 12:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |