21, dus 95% van de lijst heeft zich niet in mijn jeugd afgespeeldquote:Op donderdag 25 december 2014 12:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of je bent heel jong of je had een hele niet-commerciele muzieksmaak in je jeugd.
Je lijkt wel een wijfquote:Op donderdag 25 december 2014 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik dus niet zo heel boeiend.
Deze vind ik precies weer lekker.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik dus niet zo heel boeiend.
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:34 schreef laxus13 het volgende:
Weer zo'n nummer dat eigenlijk niet mag verdwijnen in de top
Ik doe even rustig aan. Erg druk geweest en heb m'n vakantie hard nodig. Heb ook al bijna 3 weken last van een luchtweginfectie, dus een extra reden om uit te rusten zoals de huisarts me al adviseerdequote:
Dat valt wel mee hoor. Laatste jaren zijn er veel Zeroes platen bij gekomen, en zelfs een hele zwik van dit decenniumquote:Op donderdag 25 december 2014 12:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
21, dus 95% van de lijst heeft zich niet in mijn jeugd afgespeeld
Ja, komt omdat ik je tieten-UI mis. Daar kon mijn mannelijkheid zich nog even op uitleven.quote:
Dan heb je alle tijd om de Top2000 te luisterenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik doe even rustig aan. Erg druk geweest en heb m'n vakantie hard nodig. Heb ook al bijna 3 weken last van een luchtweginfectie, dus een extra reden om uit te rusten zoals de huisarts me al adviseerde
Wel blijven posten hier he, je bent bijna onmisbaar!quote:Op donderdag 25 december 2014 12:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik doe even rustig aan. Erg druk geweest en heb m'n vakantie hard nodig. Heb ook al bijna 3 weken last van een luchtweginfectie, dus een extra reden om uit te rusten zoals de huisarts me al adviseerde
Welkom bij een week muziekeducatiequote:Op donderdag 25 december 2014 12:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
21, dus 95% van de lijst heeft zich niet in mijn jeugd afgespeeld
* glittertje39 sleurt frits meteen mee naar de dansvloerquote:Op donderdag 25 december 2014 12:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
ah, je lurkt wel mee.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |