Mooi zoquote:Op zondag 28 december 2014 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar is op zich niks bijzonders mee.
Eentje wordt wat later en de andere kan als het goed is al een kerstboompje worden, maar daar wacht ik een bevestiging nog even van af.
Secret rare cardquote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Haha just my thoughts![]()
Vertel, waarom is deze zo bijzonder?
Zeg, nerdquote:Op maandag 29 december 2014 17:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Secret rare card
Meestal de betere kaarten in een playdeck.
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item566c8fe52b
Haha, nee hoor, ik heb nooit pokemon gespeeld. Maar in plaats van me af te vragen wat iets is, zoek ik het altijd even opquote:Op maandag 29 december 2014 17:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zeg, nerd![]()
Mooie vangst dan Lt.Surge!
Aah logischquote:Op maandag 29 december 2014 17:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, ik heb nooit pokemon gespeeld. Maar in plaats van me af te vragen wat iets is, zoek ik het altijd even op
(Magic the Gathering heb ik wel een tijdje gespeeld trouwens)
Maar je mag me een nerd noemen, is tegenwoordig geen scheldwoord meerquote:
Hippie volstaat ook welquote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar je mag me een nerd noemen, is tegenwoordig geen scheldwoord meer
Is ook bekend waarom die doosjes nog rood zijn?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:31 schreef Mark het volgende:
Nog 2 rode doosjes in de OP, wellicht hebben we het nog niet helemaal gehad
Tweede kerstdag was het al opquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:18 schreef hottentot het volgende:
Iedereen de buikjes nog steeds rond, of is alles al opgegeten?
Als het maar lekker was.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Tweede kerstdag was het al op![]()
Sorry
Het meeste welquote:
Komen we binnenkort op terugquote:Op maandag 5 januari 2015 14:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is ook bekend waarom die doosjes nog rood zijn?
I.v.m. vakantie of iets dergelijks?
Speel je niet stiekem zelf ook met de vrachtwaggelquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het meeste wel
Poes heeft het fleecekleedje ingepikt, die ligt nu mooi in de vensterbank. Billy is nog steeds enorm blij met z'n grote vrachtwaggel en ik geniet ook enorm van m'n cadeautjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |