abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 december 2014 @ 23:09:43 #26
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_147962020
quote:
14s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:53 schreef bondage het volgende:

[..]

Komt goed, zullen er sowieso meerdere worden :9
Ik help dan ook wel mee. :D

Zodra ik mn eigen stekkie heb gaat er ook elke maand geld opzij!
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 25 december 2014 @ 23:59:59 #27
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_147964132
quote:
14s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:08 schreef bondage het volgende:

[..]

Ik ook. Ik ga voor deze actie maandelijks wat geld opzij zetten, eens zien wat voor bedrag dat op gaat leveren.
wat een goed plan! Ik ga kijken of ik dat ook kan!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_147964286
Als mensen het leuk vinden... kan ik wel weer een aantal mutsen in gewenste kleuren breien!

Weet alleen niet of het gewaardeerd word om een muts te krijgen. Lijkt me eerder dat je zelf liever een muts wilt uitzoeken :@
pi_147965208
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef Amnistia het volgende:
Als mensen het leuk vinden... kan ik wel weer een aantal mutsen in gewenste kleuren breien!

Weet alleen niet of het gewaardeerd word om een muts te krijgen. Lijkt me eerder dat je zelf liever een muts wilt uitzoeken :@
Ik zou een goed warme muts(die mogelijk langer is bij de oren) wel kunnen waarderen voor om half 4 snachts kranten mee te bezorgen.
Mijn schoonzus al vaker gevraagd maar nog steeds niets(ook niet de handschoenen met 1 duim en verder geen vingers)
  vrijdag 26 december 2014 @ 12:53:52 #30
319308 Tink89
To live is to dance
pi_147972098
Volgend jaar stel ik ook een pakket samen. Als het allemaal goed lukt, kan ik het dan wel missen en zit ik een stuk minder in zak en as dan.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_147972178
He he na drukke dagen eindelijk tijd om onze dankbaarheid en blijheid kenbaar te maken!
Wat een heerlijk pakket lieve gevers!
Ik heb al heerlijk gedouched met de heerlijke dove, de engelse drop zit al in buik van zoon hahahaha
Dochter loopt er tip top verzorgt bij met 15 lagen make up op :))
De handdoekenwas is gedraaid met jawel de zwitsal wasverzachter.
Zo leuk en zo enorm lief!
Een boekenbon, een filmbon, een lekkere geurkaars enzovoorts enzovoorts, jongens het was way to much!!!

Dikke pakkerd van ons!
pi_147977204
Nog een berichtje van een Anonieme ontvanger O+.

Hoi!

Ik heb vandeweek te horen gekregen wie de gever van ons pakket was, maar op een of andere manier kan ik het niet terugvinden (Het was geen PM) maar het was iemands moeder....

Uiteraard kwam ik er pas achter dat de foto's echt niet goed waren, toen alles al uitgepakt was en ingeruimd in mijn keukenkastje.



In het blauwe blikje zit nagellak en remover en nagelstickers. (Meteen al ingepikt door m'n stiefdochter, net als het sjaaltje...) Mijn zoon ging meteen spelen met de dobbelstenen en mijn man geniet van de douchegel....... Kaarsjes ruiken heerlijk!

Beste gever!
Dank je wel voor het prachtige pakket, je hebt een gezin heel erg blij gemaakt deze kerstdagen, en we hebben er heerlijk van gesmuld! BEDANKT!
pi_147978566
Zo lief weer O+

Ik ga ook een spaarpotje maken voor volgend jaar. Ik ben hard aan het werk om dan buiten de FHF doelgroep te vallen :+ En het gevoel wat mijn gever mij heeft gegeven met z'n enorme pakket, dat gun ik een ander ook. :Y
pi_147979628
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 december 2014 16:22 schreef Anne het volgende:
Nog een berichtje van een Anonieme ontvanger O+.

Hoi!

Ik heb vandeweek te horen gekregen wie de gever van ons pakket was, maar op een of andere manier kan ik het niet terugvinden (Het was geen PM) maar het was iemands moeder....

Uiteraard kwam ik er pas achter dat de foto's echt niet goed waren, toen alles al uitgepakt was en ingeruimd in mijn keukenkastje.

[ afbeelding ]

In het blauwe blikje zit nagellak en remover en nagelstickers. (Meteen al ingepikt door m'n stiefdochter, net als het sjaaltje...) Mijn zoon ging meteen spelen met de dobbelstenen en mijn man geniet van de douchegel....... Kaarsjes ruiken heerlijk!

Beste gever!
Dank je wel voor het prachtige pakket, je hebt een gezin heel erg blij gemaakt deze kerstdagen, en we hebben er heerlijk van gesmuld! BEDANKT!
Het was mijn moeder :)
Heb d'r de post laten lezen en ze is heel erg blij dat het bevalt! O+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  vrijdag 26 december 2014 @ 19:37:10 #35
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_147981759
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:53 schreef Tink89 het volgende:
zit ik een stuk minder in zak en as dan.
dat is wel te hopen! Ik gun je een heel goed jaar namelijk!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  vrijdag 26 december 2014 @ 19:56:38 #36
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_147982275
Hallo, ik ben het andere account van Selestha :) (Selestha is weer vervangen door deze :) )

Ik heb momenteel een flinke griep te pakken, dus ik ben een beetje afgeleid geweest en heb dus nog niet eerder gepost.

Maar ik wil PureEvil nog even bedanken voor de inhoud van mijn cadeautjes *O*

Echt een superfijne voorraad wierrook en geurtjes! Daar kan ik bijna het hele jaar mee door, erg lief! :D
pi_147988780
ook ik ga mn gever toch maar bedanken
Frederik je bent een kanjer
we hebben genoten van deze kerst
samenzijn eten drinken
wat heerlijk om het zo te vieren
je hebt ons heel erg blij gemaakt

dank je wel je bent een kanjer :@
  zaterdag 27 december 2014 @ 01:46:22 #38
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147994946
Net al even gemeld bij de gever en Anne via PB. ( de verkorte versie )

Aldus zwager "echt onwijs toffe actie! Wist even niet waar het pakket vandaan kwam, maar dat besef kwam al snel. Wil je de gever onwijs bedanken, hij/zij heeft mijn kerst toch nog een beetje opgevrolijkt. Tof dat jullie dit voor me geregeld hebben"

Na wat lastige jaren financieel en op persoonlijk vlak zou het voor hem eindelijk weer eens een echt gelukkige kerst kunnen worden.
Hij mocht deze maand beginnen met werken bij een baas en kan zich nu dus langzaam aan weer een beetje financieel onafhankelijk maken.
Helaas kreeg hij een week voor de kerst te horen dat zijn ex vriendin, zijn zoontje de komende 3 weken meeneemt naar het buitenland. Zonder overleg etc.
Dat was voor hem zo'n domper, dat hij nu even flink in zak en as thuis zit en gewoon even niets wil.
Maar deze actie, liet hem toch even glimlachen.

Ondanks dat ik al subtiel wat had laten doorschemeren, kwam het toch totaal als verrassing :+
Heeft waarschijnlijk iets te maken met zijn korte termijn geheugen in combi met het feit dat het buiten dat ook nog eens een familiekwaal is welke alleen aan de mannelijke kant voorkomt :P

Anyhow! Hij was blij :)
pi_147994965
quote:
14s.gif Op donderdag 25 december 2014 09:23 schreef -gt- het volgende:
gezien maryen waarschijnlijk niet doorhad dat ze het topic sloot.
bij deze.

Heerlijk om te zien weer :) :)
Oeps sorry :@
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_147995160
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 00:30 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ik zou een goed warme muts(die mogelijk langer is bij de oren) wel kunnen waarderen voor om half 4 snachts kranten mee te bezorgen.
Mijn schoonzus al vaker gevraagd maar nog steeds niets(ook niet de handschoenen met 1 duim en verder geen vingers)
gridjuh ik ben voor mijn dochter een hoodie aan het haken (google maar eens op hoodie) en ik heb hier nog 2 dikke bollen zwart garen liggen. Ik wil met alle plezier een hoodie voor je haken! Een hoodie is helemaal om je hoofd en nek. Kan er ook een koordje door doen. PM je adres maar komt het wel goed. Ten minste als je het leuk vind
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:15:54 #41
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147995724
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 01:54 schreef maryen65 het volgende:

[..]

gridjuh ik ben voor mijn dochter een hoodie aan het haken (google maar eens op hoodie) en ik heb hier nog 2 dikke bollen zwart garen liggen. Ik wil met alle plezier een hoodie voor je haken! Een hoodie is helemaal om je hoofd en nek. Kan er ook een koordje door doen. PM je adres maar komt het wel goed. Ten minste als je het leuk vind
Ik als leek was heel enthousiast begonnen met haken en hebt daar allerlei aparte garen voor gehaald.
Nu heb ik drie bollen liggen waar ik eigenlijk niets mee kan. Twee bollen met textielgaren in een beetje taupe/zand kleur en een flinke bol met heel apart textielgaren. Zwart/grijs met rafels.

Voorbeeld:
Deze maar dan andere kleur


Deze ongeveer, zwart/grijs met rafels net als bij een afgeknipte spijkerbroek.



Ik heb het geprobeerd, maar ben gewoon te onervaren om er iets mee te maken dat niet op een bij elkaar geknoopte bal spaghetti lijk.

Dus, heb jij er iets aan en zou je het van mij willen overnemen?
Ofwel, gratischz en voor niks willen ontvangen :)
pi_147995840


[ Bericht 50% gewijzigd door maryen65 op 27-12-2014 02:29:25 ]
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_147996035
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:20 schreef maryen65 het volgende:
Heel lief aangeboden bepklep, Ik heb dat textielgaren wel eens in de winkel zien liggen bepklep maar ik heb er nog nooit mee gehaakt.

Misschien wil iemand anders het wel hebben. Ik weet niet wat ik er mee kan haken :@
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:28:35 #44
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147996039
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:20 schreef maryen65 het volgende:
Ik heb dat textielgaren wel eens in de winkel zien liggen bepklep maar ik heb er nog nooit mee gehaakt.

Misschien wil iemand anders het wel hebben. Ik weet niet wat ik er mee kan haken :@
o.a tassen, poefjes, badmatten, sjaals zoals hierboven, bloempotjes, mutsen etc etc :)







Mocht iemand anders interesse hebben stuur dan even een pb.
Je kunt het zo van me krijgen. De dikke bijbehorende haaknaald krijg je er dan ook bij.
Geloof dat ie 12mm is.
pi_147996065
Welke nummer van haaknaald gebruik je hierbij bepklep?
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_147996082
Das wel heel mooi op die foto's :P
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:30:37 #47
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147996084
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef maryen65 het volgende:
Welke nummer van haaknaald gebruik je hierbij bepklep?
12 of 10.. twijfel nu ff.
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:31:21 #48
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147996106
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef maryen65 het volgende:
Das wel heel mooi op die foto's :P
En het is heel stevig. Blijft zo staan, stort niet in.
Dus als je van gedachte veranderd :)
De naald krijg je erbij :)
pi_147996131
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:31 schreef bepklep82 het volgende:

[..]

En het is heel stevig. Blijft zo staan, stort niet in.
Dus als je van gedachte veranderd :)
De naald krijg je erbij :)
Ik ben van gedachten verandert :@ ik kan er een mooie kattenmandje mee haken . Dus ik neem het graag van je over
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_147996146
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef bepklep82 het volgende:

[..]

12 of 10.. twijfel nu ff.
Haaknaald 10 heb ikzelf
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')