SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
cute. wat vind je van de mijnequote:Op woensdag 24 december 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jfm wat vind je van mn whatsappfoto
Picturesquote:Op woensdag 24 december 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
Ik heb een surprise feestje voor mijn neefje geplanned met een ninja turtle taart en cadeautjes heb hem wijsgemaakt dat hij niets kreeg voor zijn verjaardag dus hij was echt sad deze afgelope dagen. Zit nu met hem boven en ben hem af aan het leiden met spelletjes op mijn telefoon zodat ze beneden de slingers enzo kunnen ophangen.
Weet ik weet ikquote:Op woensdag 24 december 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Grapje
Ook very cute jij daarop
lievvvquote:Op woensdag 24 december 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
Ik heb een surprise feestje voor mijn neefje geplanned met een ninja turtle taart en cadeautjes heb hem wijsgemaakt dat hij niets kreeg voor zijn verjaardag dus hij was echt sad deze afgelope dagen. Zit nu met hem boven en ben hem af aan het leiden met spelletjes op mijn telefoon zodat ze beneden de slingers enzo kunnen ophangen.
Zal foto's maken waar ik kan. ^_^quote:
Wah, waarom duw je der niet weg bij afrekenen?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel me gierig. Wat gaan eten met vriendin en weer heeft zij betaald. Al de 4de x op een rij.
Voel me een profiteur.
En crip: lief.
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
Zij duwt harder.. heb haar laten zweren dat ik volgende keer betaal.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wah, waarom duw je der niet weg bij afrekenen?
Ik zou der vloeren.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij duwt harder.. heb haar laten zweren dat ik volgende keer betaal.
Derde keer trouwens. Ik tel verkeerd.
wat gegeten?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
Ow heb vandaag zo gezondigd qua kcal.
En heb net zo vies gegeten
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
Hamburger. Wtf man, che maakt lekkerder.quote:
Een Hollandse.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:11 schreef Peunage het volgende:
Wtf voor hamburger is dat dan, dat je je zo druk maakt?
Ik weet niet hoor. Ik heb nu zo'n basis peak smartwatch. Die houdt 24/7 je hartslag en andere gegevens bij. En hoeveel je loopt, rent, fietst en hoe je slaapt. Daar komt een redelijke inschatting uit van hoeveel je verbrandt op een dag. Op een beetje actieve dag zit ik gauw op 2700-3000 kcal. Zo'n hamburger zal wel rond de 600 a 700 zitten? Dat valt best wel mee.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een Hollandse.
En daar dan 15 eur voor vragen. Dat ergerde mij.
Werkt die smartwatch goed? Nooit van gehoord. Maar met die prijs heb ik liever de Moto360quote:Op woensdag 24 december 2014 21:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Ik heb nu zo'n basis peak smartwatch. Die houdt 24/7 je hartslag en andere gegevens bij. En hoeveel je loopt, rent, fietst en hoe je slaapt. Daar komt een redelijke inschatting uit van hoeveel je verbrandt op een dag. Op een beetje actieve dag zit ik gauw op 2700-3000 kcal. Zo'n hamburger zal wel rond de 600 a 700 zitten? Dat valt best wel mee.
Ik heb verleden week bij Saffraan ook een hamburger gegeten voor 13 euro. was wel echt een MEGA burgerquote:Op woensdag 24 december 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hamburger. Wtf man, che maakt lekkerder.
Kon ook geen toetje nemen, want wil 2 weken geen zoetigheden nemen.
Voor mij werkt hij goed. Moto360 is ook een mooi ding, maar het is eigenlijk niet vergelijkbaar. Deze zit bomvol sensoren voor health based dingen. De meeste smartwatches zijn heel afhankelijk een smartphone.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Werkt die smartwatch goed? Nooit van gehoord. Maar met die prijs heb ik liever de Moto360
Ben zelf geen horlogeman, anders had ik er wel 1 gehaald.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Voor mij werkt hij goed. Moto360 is ook een mooi ding, maar het is eigenlijk niet vergelijkbaar. Deze zit bomvol sensoren voor health based dingen. De meeste smartwatches zijn heel afhankelijk een smartphone.
Ik mag 1700 kcal eten a sahbiquote:Op woensdag 24 december 2014 21:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Ik heb nu zo'n basis peak smartwatch. Die houdt 24/7 je hartslag en andere gegevens bij. En hoeveel je loopt, rent, fietst en hoe je slaapt. Daar komt een redelijke inschatting uit van hoeveel je verbrandt op een dag. Op een beetje actieve dag zit ik gauw op 2700-3000 kcal. Zo'n hamburger zal wel rond de 600 a 700 zitten? Dat valt best wel mee.
Welke stad?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Zijn (kleding)winkels open morgen?
Is dima jouw kloon? Of heb je over iets anders?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:56 schreef Landysh het volgende:
So aan jullie randstadmensen heb ik ook niks he.
Welke? En is die hartslagmeter accuraat?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vroeg een paar uur terug welke kant en klare humus de beste was.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dima jouw kloon? Of heb je over iets anders?
Bby get a grip.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De keuzes die ik maak in het leven.
Zelfgemaakte door madre die je opwarmtquote:Op woensdag 24 december 2014 22:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vroeg een paar uur terug welke kant en klare humus de beste was.Lang voor Dima.
quote:Op woensdag 24 december 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Grip op de wijnfles.
Nee grapje ik drink niet, maar frustrerend is het wel.
What happend? Uit je groep gezet?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb nog wel een fles champagne liggen ergens. Kom dan.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Grip op de wijnfles.
Nee grapje ik drink niet, maar frustrerend is het wel.
quote:
Ik zal iets uit jou zetten straksquote:Op woensdag 24 december 2014 23:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
What happend? Uit je groep gezet?
Jip en Janneke champagnebubbels?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb nog wel een fles champagne liggen ergens. Kom dan.
En ik vind maza ook de beste tot nu toe. Sabra is wel oke.
Ik moet gewoon inhouden om maar die grap niet te maken.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal iets uit jou zetten straks
SPOILER: Mijn hoofd nuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 24 december 2014 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moet gewoon inhouden om maar die grap niet te maken.erg charmantSPOILER: Mijn hoofd nuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zeg me dat het niet zo issssquote:Op woensdag 24 december 2014 23:31 schreef Landysh het volgende:
Jip en Janneke champagne.
Ditiswaaromjealtijdindeshitzitkb, thisiswhyyy
Is een nieuwe meme. Ik ga steeds stukquote:
HET IS ZO.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zeg me dat het niet zo issss
zeg me dat het niet waar is
Ze zegt dat al 3 wekenmaanden. Gaat er niets van woorden.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
HET IS ZO.
Mjah gelukkig heelt cheesecake ALLES. Overmorgen voel je je vast beter.
Gewoon nooit thuis zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zegt dat al 3 wekenmaanden. Gaat er niets van woorden.
Heb medelijden met haar toekomstige man.
Deze man heeft ook eens een keer een cheesecake gebakken in zn leven, meteen praatjesquote:Op woensdag 24 december 2014 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zegt dat al 3 wekenmaanden. Gaat er niets van woorden.
Heb medelijden met haar toekomstige man.
Ik heb niet alleen een Cheesecake gemaakt.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Deze man heeft ook eens een keer een cheesecake gebakken in zn leven, meteen praatjes
Fotoverslag.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:40 schreef JanPiraat het volgende:
Ik wil er ook een gaan maken deze vakantie :$$
Basis Peak, zo heet hijquote:Op woensdag 24 december 2014 22:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke? En is die hartslagmeter accuraat?
Ik wil ook eentje halen
Je maakt ook amok ja, schobbejakquote:Op woensdag 24 december 2014 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen een Cheesecake gemaakt.
Hummuskeuzes?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon meenemen naar huis en thuis eten.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:46 schreef Crip het volgende:
Is het zielig als ik alleen sushi ga eten?
Ja, ik zou er ook wat bij drinken.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:46 schreef Crip het volgende:
Ik wil best bijschuiven.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:46 schreef Crip het volgende:
Nee k ben dan in Rdam. Alleen.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon meenemen naar huis en thuis eten.
Oh dan zou ik het gewoon doen.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee k ben dan in Rdam. Alleen.
Hhhhhhhhhhh loner for life
Ik ben wel één sloeber. Kraanwater krijg je.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wil best bijschuiven.
Peunage zorgt voor drinken
Gewoon doen tochquote:Op woensdag 24 december 2014 23:46 schreef Crip het volgende:
Hihi gezellug.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wil best bijschuiven.
Peunage zorgt voor drinken
Gwn gele Fernandes halen toch en mee naar binnen smokkelenquote:Op woensdag 24 december 2014 23:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben wel één sloeber. Kraanwater krijg je. [ afbeelding ]
Truee anders krijg ik spijtquote:
WISE WORDS.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gewoon doen tochzielig zijn mensen die oordelen en zichzelf beter voelen dan jou omdat ze je alleen zien eten
Ga je all you can eat doen ? :$quote:Op woensdag 24 december 2014 23:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Truee anders krijg ik spijt
[..]
WISE WORDS.
drink jij gele fernandes?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gwn gele Fernandes halen toch en mee naar binnen smokkelen
Duuuuuh.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga je all you can eat doen ? :$
Ooit een slokje gehad van een bepaalde kleur Fernandez en toen besloten dat ik voor de rest van m'n leven niet meer in de buurt kom van die rotzooiquote:Op woensdag 24 december 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
drink jij gele fernandes?
Fernandes, ik probeer nu iets te bedenken wat nog walgelijker is...quote:Op woensdag 24 december 2014 23:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gwn gele Fernandes halen toch en mee naar binnen smokkelen
Thanks. Ff checkenquote:Op woensdag 24 december 2014 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Basis Peak, zo heet hij![]()
Over het algemeen is hij wel accuraat ja, maar hij is niet bedoeld om echt zwaar mee te sporten of zo. Het is meer voor een algemeen beeld van je gezondheid, hij doet 24/7 metingen.
bierquote:Op woensdag 24 december 2014 23:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Fernandes, ik probeer nu iets te bedenken wat nog walgelijker is...
Ben je zelf dan ook aanwezig?quote:
Is pas over 6 maanden. Ben dan wel over mijn privéfear heen. Heb gisteren de eerste stap gezet.quote:
Oh?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is pas over 6 maanden. Ben dan wel over mijn privéfear heen. Heb gisteren de eerste stap gezet.
vertel wat je eerste stap wasquote:Op woensdag 24 december 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is pas over 6 maanden. Ben dan wel over mijn privéfear heen. Heb gisteren de eerste stap gezet.
O arm kind. Je hebt toch niet geprobeerd om geel schimmelwater te drinken...quote:
Als ie dat zegt dan is hij weer terug bij af en heeft stap 1 gefaald ;cquote:Op woensdag 24 december 2014 23:59 schreef Landysh het volgende:
Kom niet aan mijn prive zegt die dan.
quote:
GC / Turken op FOK! #1265 - Kusjekroel.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vertel wat je eerste stap was
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
GC / Turken op FOK! #1265 - Kusjekroel.
Voel me naakt nu
nee, duh.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O arm kind. Je hebt toch niet geprobeerd om geel schimmelwater te drinken...
Hij zei iets anders maar niet minder faal!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als ie dat zegt dan is hij weer terug bij af en heeft stap 1 gefaald ;c
Haterquote:
godverquote:Op donderdag 25 december 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
GC / Turken op FOK! #1265 - Kusjekroel.
Voel me naakt nu
Shandy ? Radler ?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:02 schreef Landysh het volgende:
Er is een biersoort die niet echt naar bier smaakt. Veel lichter. Vond ik goed te drinken.
Iemand enig idee welke ik bedoel?
Radler?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:02 schreef Landysh het volgende:
Er is een biersoort die niet echt naar bier smaakt. Veel lichter. Vond ik goed te drinken.
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
godver
Ik wilde al een mes tussen je ribben steken.
Energy drink komt in de buurt, maar toch is dat op z'n tijd wel te drinken.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Fernandes, ik probeer nu iets te bedenken wat nog walgelijker is...
TAKE THAT BACK.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Energy drink komt in de buurt, maar toch is dat op z'n tijd wel te drinken.
Echt kafir ditquote:Op donderdag 25 december 2014 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
It's official, iedereen gefeliciteerd met een vrolijke kerst
[ afbeelding ]
Fijn kerstfeest, Jan!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
Mayo? Ketchup oké, maar mayo?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:09 schreef Landysh het volgende:
Gewoon met acili ketchup en beetje mayo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:12 schreef Crip het volgende:
Voor de peeps die foto's wilden zien van bdaytje van mn neefje. Kon maar een paar uploaden de rest stonden wij allemaal op.![]()
Gwn klein en gezelli.zelfde mondje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ahhh wat leuk allemaal! Behalve de kaarsjes, mn OCD wat doe je me aan!?
Voor de peeps die foto's wilden zien van bdaytje van mn neefje. Kon maar een paar uploaden de rest stonden wij allemaal op.![]()
Gwn klein en gezelli.BaasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Gwn klein en gezelli.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gwn klein en gezelli.Awhhh Ninja Turtles ook <3 die knul weetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:13 schreef Landysh het volgende:
DIE TAART.![]()
Ik wil ook een foto van een aangesneden stuk.
Hhh ja he!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zelfde mondje!
En ahhh wat leuk allemaal! Behalve de kaarsjes, mn OCD wat doe je me aan!?
I raised him good, jwz.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Awhhh Ninja Turtles ook <3 die knul weets
Beetje bloed.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet echt. Wat is er aan de hand?
You won't be dissapointedquote:Op donderdag 25 december 2014 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb toch maar Popcorn Time gedownload. F*ck the police!
You can do it !quote:Op donderdag 25 december 2014 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dag drie overleefd. #durftemelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sushi komt di waarschijnlijk pas.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoe staat het met het sushi eten dan ? wacht je al op de 1e ronde ?
Hang on sisquote:Op donderdag 25 december 2014 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dag drie overleefd. #durftemelden
Net begonnen.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij oik. Hoe lang nog/al?
Beslamaquote:Op donderdag 25 december 2014 00:46 schreef Crip het volgende:
Ik ga pittennnn, toodles. Assalamu alaykomm.
Gelukkig zijn er maar ook 3 soorten bier ofzoquote:Op donderdag 25 december 2014 00:02 schreef Landysh het volgende:
Why. İsraf. Haram!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:44 schreef Che_ het volgende:
Vandaag bijna kilo khiyar moeten weggooien. Net wanneer ik wilde tjappen
Had haar gewoon teruggestuurd.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:46 schreef JanPiraat het volgende:
Vandaag gedwongen om bestelling te plaatsen toen de serveerster aan m'n tafel stond en ik nog geen idee had, in alle angst en vrees gekozen voor het broodje gerookte zalm, it was a good choice
Hasta bu cocuk ya. Yemin ederim. Munzurluk yapmazsa geberecek.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er maar ook 3 soorten bier ofzo
Ooowwnee die serveerster had het niet moeten flikken, anders had ik beleefd gedaan tegen haar en daarna een anonieme klacht tegen haar ingediend achter haar rug omquote:
Ik hou ook van jouquote:Op donderdag 25 december 2014 00:48 schreef Landysh het volgende:
Hasta bu cocuk ya. Yemin ederim. Munzurluk yapmazsa geberecek.
Maar ze heeft je gedwongen om een keus te maken terwijl je niet klaar was?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooowwnee die serveerster had het niet moeten flikken, anders had ik beleefd gedaan tegen haar en daarna een anonieme klacht tegen haar ingediend achter haar rug om![]()
En dat moet me afschrikken, hoe?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:52 schreef Landysh het volgende:
Dikkat et. Ik bloed over je heen bak.
ik dwong hem jaquote:Op donderdag 25 december 2014 00:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar ze heeft je gedwongen om een keus te maken terwijl je niet klaar was?
Dit bloed komt uit een ongeschonden geslachtsdeel. Van een moslim.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
En dat moet me afschrikken, hoe?
Grow up mens, schaam je je niet voor dit soort kinderachtige berichten.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dikkat et. Ik bloed over je heen bak.
Oh je verwacht dat ik helemaal ga flippen omdat moslim?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:55 schreef Landysh het volgende:
Dit bloed komt uit een ongeschonden geslachtsdeel. Van een moslim.
Ga beloftes maken en niet nakomen, yuzsuz puşt herif.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Grow up mens, schaam je je niet voor dit soort kinderachtige berichten.
Dat doe je elke dag hier dus echt wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh je verwacht dat ik helemaal ga flippen omdat moslim?
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ga beloftes maken en niet nakomen, yuzsuz puşt herif.
Gebeurd me nooit normaal. Eet het vaakquote:Op donderdag 25 december 2014 00:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Why. İsraf. Haram!
[..]
Had haar gewoon teruggestuurd.
Kasinma bak, rahat dur istequote:Op donderdag 25 december 2014 00:59 schreef Landysh het volgende:
Dat doe je elke dag hier dus echt wel.
Ik praat liever kinderachtig dan dat ik mensen ga voorliegen zoals jij. Beetje uit de hoogte doen maar als het puntje bij paaltje komt doen alsof je een bloedneus hebt en vervolgens ook nog eens doodleuk proberen om te gaan met diezelfde mensen waar je zo breed tegen deed. Dat jij uberhaupt anderen durft aan te spreken op wat ze hier posten. Pust.quote:
Heb wel zin in een catfight eigenlijk. Xaban is een pust dus dat stelt niks voor. Dus hadi.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kasinma bak, rahat dur istesesimizi cikarmiyoruz
keyfim yerinde
Kizim bak gitquote:Op donderdag 25 december 2014 01:05 schreef Landysh het volgende:
Heb wel zin in een catfight eigenlijk. Xaban is een pust dus dat stelt niks voor. Dus hadi.
Het zit je diep hequote:Op donderdag 25 december 2014 01:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik praat liever kinderachtig dan dat ik mensen ga voorliegen zoals jij. Beetje uit de hoogte doen maar als het puntje bij paaltje komt doen alsof je een bloedneus hebt en vervolgens ook nog eens doodleuk proberen om te gaan met diezelfde mensen waar je zo breed tegen deed. Dat jij uberhaupt anderen durft aan te spreken op wat ze hier posten. Pust.
quote:To put it in evolutionary terms, as bipedalism evolved, natural selection favoured the behaviour of seeking assistance during birth. It is not likely, however, that this was a conscious decision on the part of labouring hominid females. It is more likely that seeking companionship was driven by fear, anxiety, pain or desire to conform to behavioural norms. However, in the long run, seeking another person as an assistant during labour led to reduced mortality, and hence, would have been favoured by natural selection. We argue that the evolutionary process has resulted in heightened emotional needs during labour, which lead women to seek companionship at this time. This suggests that the desire for supportive, familiar people at birth is deeply rooted in human evolutionary history.
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik praat liever kinderachtig dan dat ik mensen ga voorliegen zoals jij. Beetje uit de hoogte doen maar als het puntje bij paaltje komt doen alsof je een bloedneus hebt en vervolgens ook nog eens doodleuk proberen om te gaan met diezelfde mensen waar je zo breed tegen deed. Dat jij uberhaupt anderen durft aan te spreken op wat ze hier posten. Pust.
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het zit je diep he
Serieus denken dat ik de meeting van een stel fokkers ga betalen
Proberen om te gaan? Fuck me maar volgens mij is dit internet, geen real live, wat omgaanjij verteld in je omgeving dat fokkers zeker je vrienden zijn
Ik ben een pust ja, prop jij je maar vol met eten.
Diep? Jij bent degene die met quote van mij in je signature ronddwaalt, al bijna twee jaar lang.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het zit je diep he
Serieus denken dat ik de meeting van een stel fokkers ga betalen
Proberen om te gaan? Fuck me maar volgens mij is dit internet, geen real live, wat omgaanjij verteld in je omgeving dat fokkers zeker je vrienden zijn
Ik ben een pust ja, prop jij je maar vol met eten.
Ik bookmark je post even. Lees hem wel later terug.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Vroeg me laatst af waarom de vrouwen bij de menselijk soort zo veel pijn lijden bij de geboorte van een kind en waarom het lichaam zich daar evolutionair gezien niet op heeft aangepast, wat je zou verwachten. Twee interessante artikelen die hierover gaan, voor de geïnteresseerden...
http://onlinelibrary.wile(...)28.2002.00010.x/full
http://www.americanscient(...)hildbirth-so-painful
[..]
[ afbeelding ]
zwart = grootte van de schedel
witte ruimte = bekken (pelvis)
Hey TM zal aan mn reet roesten wat hier gebeurt met de users..ik ben pleitozz, ik kom hier enkel om te lachen.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Ging je bitch (fight) sensor af, Montelly?
Je had zijn foto eens moeten zien. Ik pas alleen al in zijn buik. Dat zo'n iemand over eten durft te beginnen, dat is pas lachwekkend.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey TM zal aan mn reet roesten wat hier gebeurt met de users..ik ben pleitozz, ik kom hier enkel om te lachen.
haha jatog nou laterssssquote:Op donderdag 25 december 2014 01:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey TM zal aan mn reet roesten wat hier gebeurt met de users..ik ben pleitozz, ik kom hier enkel om te lachen.
interesseert me niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je had zijn foto eens moeten zien. Ik pas alleen al in zijn buik. Dat zo'n iemand over eten durft te beginnen, dat is pas lachwekkend.
Heb je de serie Cosmos: A SpaceTime Odyssey gezien? Echt een aanrader. Als je Netflix hebt kun je het op de US-versie kijken.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik bookmark je post even. Lees hem wel later terug.
Zag het laatst langskomen toen ik bij iemand thuis TV aan het kijken wasquote:Op donderdag 25 december 2014 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je de serie Cosmos: A SpaceTime Odyssey gezien? Echt een aanrader. Als je Netflix hebt kun je het op de US-versie kijken.
oh gouden tip, bedankt.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:24 schreef Peunage het volgende:
Marco Polo staat op Popcorn-time btw
Binnenkort maar eens mee beginnen.
Heb het laten inzinken en Gone Girl was best tofquote:
Heu Peu, wat is het voor een programma?quote:Op donderdag 25 december 2014 01:24 schreef Peunage het volgende:
Marco Polo staat op Popcorn-time btw
Binnenkort maar eens mee beginnen.
Shit man, ik dacht er nog aan om het hier te melden, maar toen dacht ik dat de mannen hier wel al voorzien zullen zijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:31 schreef Peunage het volgende:
FUUUUUUU HELEMAAL VERGETEN
Er was een ibood aanbieding met een cheapass scheermachine.
Weet je wat torrents zijn? Het is eigenlijk een torrent videospeler. In plaats van een film of serie compleet te downloaden, stream je het eigenlijk direct en kun je het meteen kijken.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heu Peu, wat is het voor een programma?
Ja, ik heb net even ingelezenquote:Op donderdag 25 december 2014 01:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet je wat torrents zijn? Het is eigenlijk een torrent videospeler. In plaats van een film of serie compleet te downloaden, stream je het eigenlijk direct en kun je het meteen kijken.
Gone Girl heb ik full HD kunnen zien erop, was nog geen 3 minuten laden en daarna zonder haperingen 2,5 uur lang kunnen zien, dat was het moment dat ik om wasquote:Op donderdag 25 december 2014 01:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja, ik heb net even ingelezenHeb je geen last van "haperingen" tijdens streamen?
Wat een kut film was dat hequote:Op donderdag 25 december 2014 01:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gone Girl heb ik full HD kunnen zien erop, was nog geen 3 minuten laden en daarna zonder haperingen 2,5 uur lang kunnen zien, dat was het moment dat ik om was
Ik vond het einde wel teleurstellend, maar I don't know what I expected.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb het laten inzinken en Gone Girl was best tof
#teamnosleep
Ik ga dat vrijdag kijken. Of morgen avond.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vond het einde wel teleurstellend, maar I don't know what I expected.
Ga nu maar Dallas Buyers Club kijken. Niemand volgt mijn filmtips op.
Ik denk eerder een van de laatstequote:Op donderdag 25 december 2014 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga dat vrijdag kijken. Of morgen avond.
Ik zal wel de eerste zijn
Ik twijfelde of ik hem wilde hebben, maar er zat boven de goedkope iboodprijs nog een cashback actie op... dus ik dacht als ik hem niks vind geef ik hem aan m'n pa.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shit man, ik dacht er nog aan om het hier te melden, maar toen dacht ik dat de mannen hier wel al voorzien zullen zijn.
Over het algemeen niet. Maar dat ligt vooral aan je internetverbinding en hoe oud het materiaal is wat je kijkt. Nieuwere dingen kun je zonder problemen kijken (veel mensen die het torrenten/delen). Oudere films of series kunnen er misschien iets langer over te doen om te laden.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja, ik heb net even ingelezenHeb je geen last van "haperingen" tijdens streamen?
Werkte perfect ja. Maar ik moest op 3/4 wel overstappen op Engelse subs omdat de Nederlandse niet meer synchroon liepen. Dit had je ook wel eens met zelf downloaden, maar toen kon je zelf andere subs zoeken tenminste. Nu ben je gebonden aan één versie van de subs van een taal.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gone Girl heb ik full HD kunnen zien erop, was nog geen 3 minuten laden en daarna zonder haperingen 2,5 uur lang kunnen zien, dat was het moment dat ik om was
Alleen KB en jij, volgens mij.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk eerder een van de laatste
Ik heb zelf een ouder model van BaByliss en ben er zeer tevreden mee. Het is wel alleen om te trimmen; je kunt er niet je baardlijn mee afwerken ofzo. Maar als ik me niet vergis had dat model op iBood wel zo'n functie.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik hem wilde hebben, maar er zat boven de goedkope iboodprijs nog een cashback actie op... dus ik dacht als ik hem niks vind geef ik hem aan m'n pa.
[..]
Ik doe het alleen, zodat ik mijn concentratie houquote:Op donderdag 25 december 2014 01:54 schreef Landysh het volgende:
Doen jullie altijd met of zonder subs kijken? Soms denk ik, ik zet subs uit, is beter voor mijn ontwikkeling (), maar ik heb dan het gevoel dat ik steeds mijn hoofd erbij moet houden. Ik ben sowieso half doof en versta mensen altijd moeilijk, maar met films is het nog erger. Dus daarom doe ik soms Engelse subs ipv helemaal geen subs of Nederlandse subs.
Hebben deze chicks nooit van een push-up bh gehoord?quote:Op donderdag 25 december 2014 01:55 schreef mrstylo het volgende:
http://www.wtf.nl/bizar/2(...)-en-help-elkaar.html
Als de meiden hier hulp nodig hebben... ik sta klaar.
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:55 schreef mrstylo het volgende:
http://www.wtf.nl/bizar/2(...)-en-help-elkaar.html
Als de meiden hier hulp nodig hebben... ik sta klaar.
[..]
Ik doe het alleen, zodat ik mijn concentratie hou
En van die zachte subway koekjes?quote:Op donderdag 25 december 2014 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peunage trouw met mij en ik geef je alles wat je hartje begeert. Ook die ene keukenmachine.
Ik doe wel altijd minstens Engelse subs. Soms is het onverstaanbaar wat ze zeggen en dan hoef je niet te gissen naar wat ze zeiden.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:54 schreef Landysh het volgende:
Doen jullie altijd met of zonder subs kijken? Soms denk ik, ik zet subs uit, is beter voor mijn ontwikkeling (), maar ik heb dan het gevoel dat ik steeds mijn hoofd erbij moet houden. Ik ben sowieso half doof en versta mensen altijd moeilijk, maar met films is het nog erger. Dus daarom doe ik soms Engelse subs ipv helemaal geen subs of Nederlandse subs.
Alleen als je daar gelukkig van wordt.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
En van die zachte subway koekjes?
Sugar mama gespot.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peunage trouw met mij en ik geef je alles wat je hartje begeert. Ook die ene keukenmachine.
Ik hoop dat je aan mijn hoge eisen kunt voldoen. De kaas op de broodjes moet wel netjes interlaced zijn en niet overlappen. Gewoon maximum cheese coverage (MCC), maar de verhouding kaas - brood - groente moet ook juist zijn!quote:Op donderdag 25 december 2014 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen als je daar gelukkig van wordt.
Jeweetzelf.quote:
Eens. Hatelijk als je zo'n dikke plak kaas hebt.quote:Op donderdag 25 december 2014 02:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan mijn hoge eisen kunt voldoen. De kaas op de broodjes moet wel netjes interlaced zijn en niet overlappen. Gewoon maximum cheese coverage (MCC), maar de verhouding kaas - brood - groente moet ook juist zijn!
Alleen je quote gelezen, wat mooiquote:Op donderdag 25 december 2014 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Vroeg me laatst af waarom de vrouwen bij de menselijk soort zo veel pijn lijden bij de geboorte van een kind en waarom het lichaam zich daar evolutionair gezien niet op heeft aangepast, wat je zou verwachten. Twee interessante artikelen die hierover gaan, voor de geïnteresseerden...
http://onlinelibrary.wile(...)28.2002.00010.x/full
http://www.americanscient(...)hildbirth-so-painful
[..]
[ afbeelding ]
zwart = grootte van de schedel
witte ruimte = bekken (pelvis)
Nee. Sommigen doen niet aan FB.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:29 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie dit ook, ja?
Je wewt wel direct dat het van FB komt, merkwaardig.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Sommigen doen niet aan FB.
Ja, want KB postte er gisteren iets over.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Je wewt wel direct dat het van FB komt, merkwaardig.
Dat ken ik toch niet weten.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, want KB postte er gisteren iets over.
Volgens mij heet het een staalborstel en ja, zou je niet misstaanquote:Op donderdag 25 december 2014 11:45 schreef Stimorol- het volgende:
Crip en co, ben je bekend met een gezichtsborstel? En is t wat?
Is dit de kaaskoppen manier om stoer te reageren?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Volgens mij heet het een staalborstel en ja, zou je niet misstaan
Zal vast wel goed zijn maar te veel moeite imo. Als ik het op i-net tegenkom hoor ik er goede verhalen over.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is dit de kaaskoppen manier om stoer te reageren?
Wrm meteen afkomst erbij betrekken, racist muchquote:Op donderdag 25 december 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is dit de kaaskoppen manier om stoer te reageren?
Ja gewoon gebruiken. Is te doenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zal vast wel goed zijn maar te veel moeite imo. Als ik het op i-net tegenkom hoor ik er goede verhalen over.
Btw, iemand hier weleens die Turkse ripoff slagroom creme santi ofzo geprobeerd? Ik ben de fcking slagroom vergeten maar we hebben ergens wel zo'n zakje liggen volgens mij. Is het te doen? Ah sanki ik heb een keus ik ga het gewoon gebruiken.
Het is geen slagroom, maar is te doen. Maar als je geduld hebt, kun je slagroom maken met melk en ongezouten, ongezuurde roomboter (hoog geconcentreerd room).quote:Op donderdag 25 december 2014 14:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zal vast wel goed zijn maar te veel moeite imo. Als ik het op i-net tegenkom hoor ik er goede verhalen over.
Btw, iemand hier weleens die Turkse ripoff slagroom creme santi ofzo geprobeerd? Ik ben de fcking slagroom vergeten maar we hebben ergens wel zo'n zakje liggen volgens mij. Is het te doen? Ah sanki ik heb een keus ik ga het gewoon gebruiken.
Persoonlijk denk ik dat evolutie verenigbaar is met de islamitische geloofsleer, maar ik weet alleen niet precies hoe we specifiek de creatie/het ontstaan van de mens moeten zien in het licht van evolutie en wat geloof erover zegt. Dus, is de mens los van alle andere soorten en hun evolutionaire lijn gecreëerd, of is het tot stand gekomen via een gemeenschappelijke voorouder met andere primatensoorten, zoals de wetenschap nu vertelt, en heeft het een bewustzijn gekregen (van God), waarvan Adam en Eva de eersten waren?quote:Op donderdag 25 december 2014 06:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alleen je quote gelezen, wat mooi![]()
Hoe vind jij evolutie matchen met godsdienst?
Duidelijk, dank jequote:Op donderdag 25 december 2014 15:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat evolutie verenigbaar is met de islamitische geloofsleer, maar ik weet alleen niet precies hoe we specifiek de creatie/het ontstaan van de mens moeten zien in het licht van evolutie en wat geloof erover zegt. Dus, is de mens los van alle andere soorten en hun evolutionaire lijn gecreëerd, of is het tot stand gekomen via een gemeenschappelijke voorouder met andere primatensoorten, zoals de wetenschap nu vertelt, en heeft het een bewustzijn gekregen (van God), waarvan Adam en Eva de eersten waren?
Zelf zou ik er niets op tegen hebben dat we een gemeenschappelijke voorouder delen met andere primatensoorten, want tenslotte zijn dat ook creaties van Allah en hebben wij als menselijke soort ons sowieso verheven boven hen of andere diersoorten door het bewustzijn dat we hebben gekregen en het vermogen om orde, ethiek en wetten te creëren. Maar de meeste islamitische geleerden die evolutie accepteren, gaan uit van het eerste geval, dus dat de mens los van alle andere soorten is gecreëerd, want tegen evolutie binnen andere soorten (of macro-evolutie waarbij andere soorten ontstaan uit al bestaande soorten) is er islamitisch gezien niets op tegen.
Moslimgeleerden die zich daadwerkelijk in het onderwerp verdiept hebben, zeggen over het algemeen dat er islamitisch gezien niets op tegen is om in evolutie te geloven, maar zoals ik zei houden de meesten de menselijke soort wel apart van andere soorten.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Duidelijk, dank jeIk was in de veronderstelling dat alle islamieten dat verwerpten, dus de evolutietheorie.
Ik weet niet zo goed wat ik moet vinden van het idee dat wij allen afstammen van Adam en Eva: ik bedoel, hoe is het daarna gegaan?
Jij weet wat een man echt wil.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
Hhhhhhhhhhhhh, ja. Skkltje.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:46 schreef Crip het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:35 schreef JanPiraat het volgende:
Zijn we hier al wel gewend inmiddels denk ik, omdat jullie dames ook de vrijheid nemen om elke keer te melden wanneer het weer zover is![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:14 schreef Landysh het volgende:
Oh en vooral niet over eten beginnen, papzak. Ik herinner mij die foto die je van jezelf hier postte. Ik pas twee keer in jou. Dag dag.
Die zijn echt zo lekker hè.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
En van die zachte subway koekjes?
Turken, ik moet met deze schande levenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aaah ok.
Al die Turken die op Insta merry Christmas roepen.
Meer dan de helft van de mannen uit mijn familie zijn gesneuveld als soldaat in de loop naar WO1 en in de oorlog daarna om Turkije onafhankelijk, islamitisch en Turks te houden.quote:
Waar is de 'wat weet jij Irakees ?' gebleven die er eerst bijstond ?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de mannen uit mijn familie zijn gesneuveld als soldaat in de loop naar WO1 en in de oorlog daarna om Turkije onafhankelijk, islamitisch en Turks te houden.![]()
Senin ve tum islam aleminin Noel Bayramini kutlar, hayirlara vesile olmasini temenni ederiz.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:31 schreef xminator het volgende:
Bu arada noeliniz kutlu olsun panpalar
Nee. Cheesecake is niet luchtig.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:38 schreef Peunage het volgende:
Hoe moet de cheesecakemix van Borte worden? Luchtig?
wowowow stond dat er eerst?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waar is de 'wat weet jij Irakees ?' gebleven die er eerst bijstond ?
WO1 lamlul alsof jij er zelf bij waspls
Nee, niet te veel mixen. Zolang alles met elkaar gemengd is, is het goed. Gewoon het recept opvolgen.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:38 schreef Peunage het volgende:
Hoe moet de cheesecakemix van Borte worden? Luchtig?
Ja Borte, recept versene..quote:Op donderdag 25 december 2014 20:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, niet te veel mixen. Zolang alles met elkaar gemengd is, is het goed. Gewoon het recept opvolgen.
Ik heb het slagroom probleem opgelost door iets anders te maken. Chocolade fondant cake. Altijd goed. Gaan zo de oven in.
Dat heeft echt helemaal niks te maken met kerst, maar ik bemoei niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de mannen uit mijn familie zijn gesneuveld als soldaat in de loop naar WO1 en in de oorlog daarna om Turkije onafhankelijk, islamitisch en Turks te houden.![]()
El opmek bij familie tijdens Noel bayram?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:36 schreef xminator het volgende:
Ik vier kerstmis op het vliegveld met 5 uur vertraging. Thanks santa! 400 euro verdiend.
.
Nee het is ook niet luchtig geworden gelukkig. Ik haal hem zo uit de oven.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, niet te veel mixen. Zolang alles met elkaar gemengd is, is het goed. Gewoon het recept opvolgen.
Ik heb het slagroom probleem opgelost door iets anders te maken. Chocolade fondant cake. Altijd goed. Gaan zo de oven in.
Graag gedaan hoor. Dat ik moeite neem te antwoorden.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee het is ook niet luchtig geworden gelukkig. Ik haal hem zo uit de oven.
Zoals het hoort bij een Turksche familie. Atam izindeyiz.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
El opmek bij familie tijdens Noel bayram?
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. Dat ik moeite neem te antwoorden.
Hij heb even tijd nodig in het begin..quote:Op donderdag 25 december 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
Popcorntime hapertttt bij mij.
Zo kan ik Boyhood nooot afkijken he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |