SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
cute. wat vind je van de mijnequote:Op woensdag 24 december 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jfm wat vind je van mn whatsappfoto
Picturesquote:Op woensdag 24 december 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
Ik heb een surprise feestje voor mijn neefje geplanned met een ninja turtle taart en cadeautjes heb hem wijsgemaakt dat hij niets kreeg voor zijn verjaardag dus hij was echt sad deze afgelope dagen. Zit nu met hem boven en ben hem af aan het leiden met spelletjes op mijn telefoon zodat ze beneden de slingers enzo kunnen ophangen.
Weet ik weet ikquote:Op woensdag 24 december 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Grapje
Ook very cute jij daarop
lievvvquote:Op woensdag 24 december 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
Ik heb een surprise feestje voor mijn neefje geplanned met een ninja turtle taart en cadeautjes heb hem wijsgemaakt dat hij niets kreeg voor zijn verjaardag dus hij was echt sad deze afgelope dagen. Zit nu met hem boven en ben hem af aan het leiden met spelletjes op mijn telefoon zodat ze beneden de slingers enzo kunnen ophangen.
Zal foto's maken waar ik kan. ^_^quote:
Wah, waarom duw je der niet weg bij afrekenen?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel me gierig. Wat gaan eten met vriendin en weer heeft zij betaald. Al de 4de x op een rij.
Voel me een profiteur.
En crip: lief.
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
Zij duwt harder.. heb haar laten zweren dat ik volgende keer betaal.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wah, waarom duw je der niet weg bij afrekenen?
Ik zou der vloeren.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij duwt harder.. heb haar laten zweren dat ik volgende keer betaal.
Derde keer trouwens. Ik tel verkeerd.
wat gegeten?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
Ow heb vandaag zo gezondigd qua kcal.
En heb net zo vies gegeten
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
Hamburger. Wtf man, che maakt lekkerder.quote:
Een Hollandse.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:11 schreef Peunage het volgende:
Wtf voor hamburger is dat dan, dat je je zo druk maakt?
Ik weet niet hoor. Ik heb nu zo'n basis peak smartwatch. Die houdt 24/7 je hartslag en andere gegevens bij. En hoeveel je loopt, rent, fietst en hoe je slaapt. Daar komt een redelijke inschatting uit van hoeveel je verbrandt op een dag. Op een beetje actieve dag zit ik gauw op 2700-3000 kcal. Zo'n hamburger zal wel rond de 600 a 700 zitten? Dat valt best wel mee.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een Hollandse.
En daar dan 15 eur voor vragen. Dat ergerde mij.
Werkt die smartwatch goed? Nooit van gehoord. Maar met die prijs heb ik liever de Moto360quote:Op woensdag 24 december 2014 21:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Ik heb nu zo'n basis peak smartwatch. Die houdt 24/7 je hartslag en andere gegevens bij. En hoeveel je loopt, rent, fietst en hoe je slaapt. Daar komt een redelijke inschatting uit van hoeveel je verbrandt op een dag. Op een beetje actieve dag zit ik gauw op 2700-3000 kcal. Zo'n hamburger zal wel rond de 600 a 700 zitten? Dat valt best wel mee.
Ik heb verleden week bij Saffraan ook een hamburger gegeten voor 13 euro. was wel echt een MEGA burgerquote:Op woensdag 24 december 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hamburger. Wtf man, che maakt lekkerder.
Kon ook geen toetje nemen, want wil 2 weken geen zoetigheden nemen.
Voor mij werkt hij goed. Moto360 is ook een mooi ding, maar het is eigenlijk niet vergelijkbaar. Deze zit bomvol sensoren voor health based dingen. De meeste smartwatches zijn heel afhankelijk een smartphone.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Werkt die smartwatch goed? Nooit van gehoord. Maar met die prijs heb ik liever de Moto360
Ben zelf geen horlogeman, anders had ik er wel 1 gehaald.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Voor mij werkt hij goed. Moto360 is ook een mooi ding, maar het is eigenlijk niet vergelijkbaar. Deze zit bomvol sensoren voor health based dingen. De meeste smartwatches zijn heel afhankelijk een smartphone.
Ik mag 1700 kcal eten a sahbiquote:Op woensdag 24 december 2014 21:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Ik heb nu zo'n basis peak smartwatch. Die houdt 24/7 je hartslag en andere gegevens bij. En hoeveel je loopt, rent, fietst en hoe je slaapt. Daar komt een redelijke inschatting uit van hoeveel je verbrandt op een dag. Op een beetje actieve dag zit ik gauw op 2700-3000 kcal. Zo'n hamburger zal wel rond de 600 a 700 zitten? Dat valt best wel mee.
Welke stad?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Zijn (kleding)winkels open morgen?
Is dima jouw kloon? Of heb je over iets anders?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:56 schreef Landysh het volgende:
So aan jullie randstadmensen heb ik ook niks he.
Welke? En is die hartslagmeter accuraat?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vroeg een paar uur terug welke kant en klare humus de beste was.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dima jouw kloon? Of heb je over iets anders?
Bby get a grip.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De keuzes die ik maak in het leven.
Zelfgemaakte door madre die je opwarmtquote:Op woensdag 24 december 2014 22:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vroeg een paar uur terug welke kant en klare humus de beste was.Lang voor Dima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |