Nee, maar wel mooi en ook een beetje fout... Met het stierenvechten in je achterhoofd ..quote:Op donderdag 25 december 2014 02:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kwam deze reclame tegen... had je die al gezien?
Ja dat wel...quote:Op donderdag 25 december 2014 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar wel mooi en ook een beetje fout... Met het stierenvechten in je achterhoofd ..
Ik lul me nu zelf weer even recht.. Maar ik heb ook met die stieren lopen spelen en dat praat je niet goed.. Ik heb mn neus gebroken, mn lens bijna verloren een dubbele salto in de arena mogen maken op het eind van een waardeloze middag ..quote:
Ja ja, Chuf, dat heb je al vaak verteld, zal wel een jeugdzonde zijn geweest ....quote:Op donderdag 25 december 2014 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lul me nu zelf weer even recht.. Maar ik heb ook met die stieren lopen spelen en dat praat je niet goed.. Ik heb mn neus gebroken, mn lens bijna verloren een dubbele salto in de arena mogen maken op het eind van een waardeloze middag ..
terecht.... als ze niet gedrogeerd zijn maken ze je afquote:Op donderdag 25 december 2014 02:21 schreef chufi het volgende:
Maar als ik nu ergens ben in Spanje en ik weet dat er stieren op straat zijn tril ik op mn benen
Ik zie het niet als een zonde ..quote:Op donderdag 25 december 2014 02:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ja, Chuf, dat heb je al vaak verteld, zal wel een jeugdzonde zijn geweest ....
tenzij je het nu weer zou doen, als je nog durfde, dan ben je een lul
Maar wat heb je ervan geleerd dan? Dat het verkeerd is of gewoon dat je ze niet aankan?quote:Op donderdag 25 december 2014 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een zonde ..
Het is gebeurt en ik heb er van geleerd
Niet overdrijven.. Die beesten worden gefokt op ranches zo groot al Texas bij wijze van spreken... Die hebben een mooi leven ... Tot ie laatste weken Maar Wat doet de stier hier in Nederland... Kan die vrij rondlopen.. Wordt die niet voortijdig afgeslacht als ie geen goed zaad heeft .. Daar horen we nooit iets over..quote:Op donderdag 25 december 2014 02:21 schreef FANN het volgende:
[..]
terecht.... als ze niet gedrogeerd zijn maken ze je af
Ongeduldig trut ben je soms ookquote:Op donderdag 25 december 2014 02:25 schreef FANN het volgende:
Ik ga geen uur wachten op je antwoord hoor... daar is het te laat voor
Je hebt er dus niks van geleerdquote:Op donderdag 25 december 2014 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet overdrijven.. Die beesten worden gefokt op ranches zo groot al Texas bij wijze van spreken... Die hebben een mooi leven ... Tot ie laatste weken Maar Wat doet de stier hier in Nederland... Kan die vrij rondlopen.. Wordt die niet voortijdig afgeslacht als ie geen goed zaad heeft .. Daar horen we nooit iets over..
Ik denk dat hij op zijn minst de derde wet van Newton nou beter begrijpt.quote:Op donderdag 25 december 2014 02:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt er dus niks van geleerd![]()
ik ga het niet uitleggen ook...
Moet ik nu gaan slapen?quote:Op donderdag 25 december 2014 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaap lekker Fann.. Maar jij bent ook al niet van bio-vlees
moet ik gaan googelen op dit uur?quote:Op donderdag 25 december 2014 02:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op zijn minst de derde wet van Newton nou beter begrijpt.
Wanneer een lichaam A een kracht uitoefent op een lichaam B, dan zal het lichaam B eenzelfde, tegengestelde kracht uitoefenen op lichaam A.quote:
ah... oké...quote:Op donderdag 25 december 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wanneer een lichaam A een kracht uitoefent op een lichaam B, dan zal het lichaam B eenzelfde, tegengestelde kracht uitoefenen op lichaam A.
Ik vind het ook niet plezierig om te zien maar het is een traditie daar. Ik vind dat je je er niet teveel moet bemoeien als jezelf ook niet helemaal zonder "zonde" bent. (je= je in het algemeen)quote:Op donderdag 25 december 2014 02:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké...
wat vindt jij van stierenvechten?
Ja daar komt het op neer idd... He tegenwoordig wordt het vlees gedoneerd aan een goed doel.of vaak een ouderen tehuis ... Tegenwoordig komt het niet eens de commerciele markt op .. Daar is het te duur voor.. Ik heb het geluk gehad dat ik ik het ooit wel heb mogen proeven en dat was een genot.. Met jou nu is dubbele discussie omdat je ook nog veggie bent .. <aar wat weten wij over al die stieren hier in Nederland? Melkkoeien zijn er genoeg.. mannetjes zouden er dus net zo veel moeten zijn .... Iemand die daar iets over zegt ?quote:Op donderdag 25 december 2014 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan slapen?ik ga helemaal nog niet slapen..
ik luister altijd effe naar muziek voordat ik ga slapen..
enne...
Ik ben van scharrelvlees![]()
Ik vind trouwens dat je in elk geval wél eerlijk bent, maar we zijn het gewoon niet eens
over stierenvechten, het zij zo...
Er zijn wel meer tradities die zijn verboden, omdat het traditie is is het nog niet goedquote:Op donderdag 25 december 2014 02:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet plezierig om te zien maar het is een traditie daar. Ik vind dat je je er niet teveel moet bemoeien als jezelf ook niet helemaal zonder "zonde" bent. (je= je in het algemeen)
Oke, jij bent dus een vegetariër. Dan mag je er meer van zeggen. Ik ben een vleeseter en ben dus ook verantwoordelijk voor hoe de dieren behandeld worden. Daarom kan ik er niets over zeggen.quote:Op donderdag 25 december 2014 02:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zijn wel meer tradities die zijn verboden, omdat het traditie is is het nog niet goed![]()
Het is dierenmishandeling en ik heb nog nooit een dier mishandeld, zonder zonde ben ik vast niet
maar dieren mishandelen doe ik in elk geval nooit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |