Die gasten die de jacht op walvissen belemmeren kan ik dus niet uitstaan. Ik vind dat je je daar niet mee moet bemoeien. Ik zou het ook mateloos irritant vinden als een stel Chinezen hier allerlei acties uitvoeren tegen de kippen- en koeienindustrie. Dan denk je toch ook "waar bemoeien ze zich mee"?quote:Op donderdag 25 december 2014 03:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees en ik vraag NOOIT bij kennissen of familie als ik aan tafel zit of het scharrel
of Biologisch vlees is.
Maar de grens die je trekt is vrij willekeurig. Zelfs als je eieren eet dan ben je ook verantwoordelijk voor de kuikentjes in de gehaktmolen.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat is er nou zo moeilijk aan?
In Januari hebben we een familiedag met een etentje voor de hele familie,
daar zitten gerechten bij mét en zonder vlees, dus dan eet ik toch gewoon iets zonder vlees...
Ik snap het probleem niet en er wordt ook helemaal geen probleem van gemaakt.
Er zit ook iemand bij met een notenallergie en ze kan niet tegen garnalen, nah, eet ze geen garnalen.
Hmmm ga ik morgen eens over nadenken, walvis jacht is zoiets als Bio Industiequote:Op donderdag 25 december 2014 03:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die gasten die de jacht op walvissen belemmeren kan ik dus niet uitstaan. Ik vind dat je je daar niet mee moet bemoeien. Ik zou het ook mateloos irritant vinden als een stel Chinezen hier allerlei acties uitvoeren tegen de kippen- en koeienindustrie. Dan denk je toch ook "waar bemoeien ze zich mee"?
Ja, dat weet ik, maar ik moet iets eten en veganist is mij te drastisch..quote:Op donderdag 25 december 2014 03:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar de grens die je trekt is vrij willekeurig. Zelfs als je eieren eet dan ben je ook verantwoordelijk voor de kuikentjes in de gehaktmolen.
quote:Op donderdag 25 december 2014 03:20 schreef chufi het volgende:
Maar de stier heeft nog een kans en soms wordt hem die gegeven..
Is goed schatjequote:Op donderdag 25 december 2014 03:22 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Welterusten Chuf ik ben nu te moe![]()
Het is natuurlijk een vaag gebied waar bijna niemand consequent in kan zijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik moet iets eten en veganist is mij te drastisch..
Volgens mij zijn wij het redelijk eens Ondanks het ritueel Stierenvechten ... Eigenlijk ook vreemd want men betaald om in een slachthuis op de tribune te zitten .. Maar dan met wat meer spektakelquote:Op donderdag 25 december 2014 03:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een vaag gebied waar bijna niemand consequent in kan zijn.
Ik kom uit een slagersfamilie. Mijn vader, opa en overgrootvader waren allemaal slagers. Dan kijk je toch anders tegen dit soort dingen aan.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij het redelijk eens Ondanks het ritueel Stierenvechten ... Eigenlijk ook vreemd want men betaald om in een slachthuis op de tribune te zitten .. Maar dan met wat meer spektakel
Ja verstand op Nulquote:Op donderdag 25 december 2014 03:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kom uit een slagersfamilie. Mijn vader, opa en overgrootvader waren allemaal slagers. Dan kijk je toch anders tegen dit soort dingen aan.
Beetje tamquote:Op donderdag 25 december 2014 03:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben je het wolvenverblijf zat?
Hank Williams said it bestquote:Op donderdag 25 december 2014 03:37 schreef chufi het volgende:
Ik vind die hele discussie altijd iets van met 2 maten meten .. Kijk eerst eens naar je eigen gedrag
Nice , maar Hank is deadquote:Op donderdag 25 december 2014 03:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hank Williams said it best
He said it long time ago
Unless you have made no mistakes in your life
Be careful of stones that you throw
Klinkt wel relaxed..quote:Op donderdag 25 december 2014 03:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Henk Williams zijn repertoire ken ik niet maar Guy Clark is een van mijn favorieten.
Ik weet het niet. Ik hou wel van country maar heb me er niet helemaal in verdiept. Dat doe ik eigenlijk met geen een zanger of stroming. Bruce Springsteen heb ik vanaf de jaren 80 gevolgd en is altijd mijn no1 geweest maar zelfs van hem heb ik de cd's van de laatste jaren niet gehoord.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt wel relaxed..
Nee Hank Williams wel een bekende naam uit het verleden en dan was het meestal over de zoon van senior en die is nog niet dood.. volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |