Eerlijk? Bij mijn ouders heb ik dat wel ja maar dat zijn ook echt de enige 2 personen waar ik dat bij heb en met goede redenen.quote:
Suikerspin-achtig iets?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die roze kwab in het midden, wat?
Niet haten op dequote:Op woensdag 24 december 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die roze kwab in het midden, wat?
Zegt ze de hele tijd dat ze wil afvallen en zit ze toch de hele tijd te vreten?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik erger me zo.Mijn moeder trekt haar derde pak koekjes open in een paar uur tijd.
Haal. het. dan. niet.
Wij hebben ook een lot. Volgens mij is elke maand van het jaar gunstiger dan december om mee te doen, maar goed. De kans is hoe dan ook bijna 0.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:53 schreef artelligence het volgende:
Meer heb ik niet nodig. Ja een zak met geldMisschien maar wat krasloten kopen...
Ga je dan met mij mee naar Rock Werchter?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij hebben ook een lot. Volgens mij is elke maand van het jaar gunstiger dan december om mee te doen, maar goed. De kans is hoe dan ook bijna 0.
Als we 40 miljoen winnen krijg je wel een zakje geld van me.
Nee, het is erger. Ik denk dat ze heeft opgegeven.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zegt ze de hele tijd dat ze wil afvallen en zit ze toch de hele tijd te vreten?
Zo erg om te zien dat.
Eergisteren kapsalon op met extra vlees.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfoe, ik zit weer vies vol. Even uitbuiken.
Als jij nou een baantje hebt, kun je mijn sugermommy wordenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij hebben ook een lot. Volgens mij is elke maand van het jaar gunstiger dan december om mee te doen, maar goed. De kans is hoe dan ook bijna 0.
Als we 40 miljoen winnen krijg je wel een zakje geld van me.
Doet me denken aan mijn moeder die wil stoppen met roken en dan bij andere mensen een peuk vraagt.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zegt ze de hele tijd dat ze wil afvallen en zit ze toch de hele tijd te vreten?
Zo erg om te zien dat.
Dan kan ik het betalen.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga je dan met mij mee naar Rock Werchter?
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, het is erger. Ik denk dat ze heeft opgegeven.
quote:
Ah, dat kan wel.quote:
Fattieleef een na best leefquote:Op woensdag 24 december 2014 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eergisteren kapsalon op met extra vlees.
Mijn moeder schommelt tussen 110-120. Hartproblemen in de familie. Heel fijn allemaal.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo'n tante heb ik ook. Inmiddels zit ze wel aan de 120 kilo denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |