Eerlijk? Bij mijn ouders heb ik dat wel ja maar dat zijn ook echt de enige 2 personen waar ik dat bij heb en met goede redenen.quote:
Suikerspin-achtig iets?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die roze kwab in het midden, wat?
Niet haten op dequote:Op woensdag 24 december 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die roze kwab in het midden, wat?
Zegt ze de hele tijd dat ze wil afvallen en zit ze toch de hele tijd te vreten?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik erger me zo.Mijn moeder trekt haar derde pak koekjes open in een paar uur tijd.
Haal. het. dan. niet.
Wij hebben ook een lot. Volgens mij is elke maand van het jaar gunstiger dan december om mee te doen, maar goed. De kans is hoe dan ook bijna 0.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:53 schreef artelligence het volgende:
Meer heb ik niet nodig. Ja een zak met geldMisschien maar wat krasloten kopen...
Ga je dan met mij mee naar Rock Werchter?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij hebben ook een lot. Volgens mij is elke maand van het jaar gunstiger dan december om mee te doen, maar goed. De kans is hoe dan ook bijna 0.
Als we 40 miljoen winnen krijg je wel een zakje geld van me.
Nee, het is erger. Ik denk dat ze heeft opgegeven.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zegt ze de hele tijd dat ze wil afvallen en zit ze toch de hele tijd te vreten?
Zo erg om te zien dat.
Eergisteren kapsalon op met extra vlees.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfoe, ik zit weer vies vol. Even uitbuiken.
Als jij nou een baantje hebt, kun je mijn sugermommy wordenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij hebben ook een lot. Volgens mij is elke maand van het jaar gunstiger dan december om mee te doen, maar goed. De kans is hoe dan ook bijna 0.
Als we 40 miljoen winnen krijg je wel een zakje geld van me.
Doet me denken aan mijn moeder die wil stoppen met roken en dan bij andere mensen een peuk vraagt.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zegt ze de hele tijd dat ze wil afvallen en zit ze toch de hele tijd te vreten?
Zo erg om te zien dat.
Dan kan ik het betalen.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga je dan met mij mee naar Rock Werchter?
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, het is erger. Ik denk dat ze heeft opgegeven.
quote:
Ah, dat kan wel.quote:
Fattieleef een na best leefquote:Op woensdag 24 december 2014 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eergisteren kapsalon op met extra vlees.
Mijn moeder schommelt tussen 110-120. Hartproblemen in de familie. Heel fijn allemaal.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo'n tante heb ik ook. Inmiddels zit ze wel aan de 120 kilo denk ik.
die zorgen heb ik altijd bij m'n pa gehadquote:Op woensdag 24 december 2014 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn moeder schommelt tussen 110-120. Hartproblemen in de familie. Heel fijn allemaal.
Oh mijn vader leeft ook niet gezond. Ze kunnen allebei elk moment dood neervallen heb ik het idee.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
die zorgen heb ik altijd bij m'n pa gehad
Neem mijne maar,ik heb het nog steeds niet geprobeerd en hou dat voorlopig zo.quote:
Ik hoop voor je dat dat nog lang op zich laat wachtenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh mijn vader leeft ook niet gezond. Ze kunnen allebei elk moment dood neervallen heb ik het idee.
De mijne zijn nazi's geworden op het gebied van eten na een paar dikkiejarenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik dit zo hoor, leeft mijn familie nog best gezond.
Niet supergezond, zijn ook allemaal wel aardig aan de stevige kant, maar zulke zorgen hebben ze nooit gehad.
Stiekem hoop ik dat echt nooit te hoeven eten, instant noodlesquote:Op woensdag 24 december 2014 17:04 schreef artelligence het volgende:
Maag zegt: rustig aan.
[ afbeelding ]
Ik wil al jaren, maar het komt er alleen nooit vanquote:Op woensdag 24 december 2014 14:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou dat viel tot nu toe wel tegen, ken niet veel mensen met dezelfde muzieksmaak, en ik zit in een soort Lowlands groepje, maar die gaan waarschijnlijk weer daarheen, en dan (natuurlijk) niet naar allebei.
Maar anders ga ik gewoon alleen en verkoop ik het 2e kaartje als het niet lukt om iemand mee te vinden. Geen probleem, ik vermaak mij toch wel
Yumyum is juist goed te doenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat echt nooit te hoeven eten, instant noodles
Maar is een vooroordeel.
Hoop 't ook. Maar dan weet je dat je moeder geen 50 is geworden en dan nog let je zelf niet wat beter op. Dat kan ik niet begrijpen. Suikerjunkie...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat nog lang op zich laat wachten
Ja ik ook, dus nu eindelijk gezorgd dat het er wel van gaat komenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil al jaren, maar het komt er alleen nooit van
Zelfde met Rock am Ring..
Te ver doorgeslagen.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne zijn nazi's geworden op het gebied van eten na een paar dikkiejaren
Net ex-rokers.
Ja hoiquote:Op woensdag 24 december 2014 17:08 schreef NiceHat het volgende:
Is er een verzameltopic voor mensen die alleen thuis zijn met kerstavond?
Je bent hier welkom hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 17:08 schreef NiceHat het volgende:
Is er een verzameltopic voor mensen die alleen thuis zijn met kerstavond?
Bahquote:
Voor mij juist extra reden op mijn eetpatroon te letten.Alhoewel mijn moeder niet dik was of rookte maar gewoon pech had qua bloedvaten.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoop 't ook. Maar dan weet je dat je moeder geen 50 is geworden en dan nog let je zelf niet wat beter op. Dat kan ik niet begrijpen. Suikerjunkie...
Dat is toch juist de bedoeling van kerstavond. Dat is dé avond om kerst te vieren, volgens de christelijke leer tenminste.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is kerstavond ook al een ding waar je dingen moet doen met mensen dan?
Gewoon bedenken dat voor elk argument die zij hebben dat iets ongezond is, er ook mensen zijn die het tegendeel beweren. Genoeg die bijvoorbeeld alleen volvette producten eten omdat dat beter zou zijn. Minder bewerkt, vetten heb je nodig etc.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu voel ik me schuldig als ik een toetje eet dat niet 0% vet is, ben aardig geindoctrineerd
Ja weet ik veelquote:Op woensdag 24 december 2014 17:09 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat is toch juist de bedoeling van kerstavond. Dat is dé avond om kerst te vieren, volgens de christelijke leer tenminste.
Ik weet het wel hoor, maar het is een beetje vergelijkbaar met het schuldgevoel dat ik nog steeds heb omdat ik niet op zondag naar de kerk gaquote:Op woensdag 24 december 2014 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon bedenken dat voor elk argument die zij hebben dat iets ongezond is, er ook mensen zijn die het tegendeel beweren. Genoeg die bijvoorbeeld alleen volvette producten eten omdat dat beter zou zijn. Minder bewerkt, vetten heb je nodig etc.
Zijn lekkerquote:Op woensdag 24 december 2014 17:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat echt nooit te hoeven eten, instant noodles
Maar is een vooroordeel.
Ja, precies. Ik heb graag een gezond en lang leven en ik weet waar de genetische mankementen liggen (hart- en vaatziekten). Zorgen dat ik een gezond gewicht behoud, niet rook, relatief gezond eet (vezelrijk) en in de zomer blijf hardlopen dus. Misschien sportschool als ik weer geld heb en op mezelf woon.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:09 schreef yats het volgende:
[..]
Voor mij juist extra reden op mijn eetpatroon te letten.Alhoewel mijn moeder niet dik was of rookte maar gewoon pech had qua bloedvaten.
Wij zijn hier allemaal nogal recalcitrant.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:09 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat is toch juist de bedoeling van kerstavond. Dat is dé avond om kerst te vieren, volgens de christelijke leer tenminste.
Ja, dat zit dan toch diep... terwijl je rationeel best weet dat het nergens op slaat.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor, maar het is een beetje vergelijkbaar met het schuldgevoel dat ik nog steeds heb omdat ik niet op zondag naar de kerk ga
Dat is heel Fok! geloof ik.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zijn hier allemaal nogal recalcitrant.
Bij mijn vader in de familie zitten ook veel hart- en vaatzoekten.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik heb graag en gezond en lang leven en ik weet waar de genetische mankementen liggen (hart- en vaatziekten). Zorgen dat ik een gezond gewicht behoud, niet rook, relatief gezond eet (vezelrijk) en in de zomer blijf hardlopen dus. Misschien sportschool als ik weer geld heb en op mezelf woon.
Maar het is voor mij nog makkelijker patronen doorbreken dan voor haar, dat snap ik wel. Als je eenmaal zo lang te dik bent dan wordt het je nieuwe 'normaal'.
Ok doei.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat moest ik even kwijt![]()
![]()
fijne kerst nog
Mijn familie is ook traditioneel christelijk, en zij vinden juist dat kerstmis zo sober mogelijk moet en alles.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:16 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat is heel Fok! geloof ik.
Ik ontdekte deze christelijke traditie ook pas toen ik een vriendin kreeg met redelijk principieel christelijke schoonouders. Daarvoor associeerde ik kerst ook met vreten en cadeaus. Hoe barbaars...
Lekker aan het modden?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gvd, wat een gekloot zeg om een prog te vinden dat 16bit raw greyscale kan omzetten naar bmp en niet photoshop heet
Vast wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:19 schreef artelligence het volgende:
Zou het tijdens Kerst oom druk zijn bij sekslijnen?
Ja, het kan zo ineens gedaan zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mijn vader in de familie zitten ook veel hart- en vaatzoekten.
Opa en ooms hebben hartaanvallen gehad, dus ze gaan elk jaar even op controle.
Degene die altijd juist het beste uit de testen kwam is laatst op het nippertje gered na een aanval.
Verraderlijke dingen
Nog nooit gebeld, wil ik eigenlijk wel eens doen voor de grapquote:Op woensdag 24 december 2014 17:19 schreef artelligence het volgende:
Die ben ik wel in google tegengekomen, naast nog een aantal andere progjes die ik wel uitgeprobeerd heb en allemaal (op de laatste na danquote:Op woensdag 24 december 2014 17:18 schreef NiceHat het volgende:
[..]
En imagemagick kun je niets mee?
Ben je bang dat er straks 23 bellers voor je zijn?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:19 schreef artelligence het volgende:
Jaquote:
Zo verslavend is dat hequote:Op woensdag 24 december 2014 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja
Als sinds gistermiddag bezig 1 probleem te tackelen
Naja, nadat het dan uiteindelijk gelukt is, krijg ik wel weer mn YEAH!-gevoel terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |