Gourmettenquote:
Je spreekt uit ervaring?quote:
Ik kom bij jou etenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, de garnalencocktail, salade, tomatensoep, empanada's, wraps met tonijn en pestokip zijn klaar
Met de hele familie om een pan staan is ook weer zo wat. Tenzij het fondue is natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
GourmettenPleur het gewoon in een pan, veel makkelijker!
Eenmalig dan.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:54 schreef Snowballed het volgende:
Ik weet nog wel een veilingitem dat goed zal lopen trouwens:
Ekstra weekend terug op de radio...
Nee, was in het nieuws. Komkommertijd.quote:
Je stort het op één rekening. Dan kan het niet dubbel natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoe tellen ze eigenlijk dat geld, bedoel alleen wat echt binnen komt op de rekening of ook van die cheques en hoe zorg je er dan voor dat je niets dubbel telt
Iedereen is nou ook weg om snel achter de schermen een "het gaat niet om het record maar om de goede hulp en dat is ook prachtig"-speech te schrijven.quote:
En je hele huis staat blauw van de rook.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de hele familie om een pan staan is ook weer zo wat. Tenzij het fondue is natuurlijk.
Mensen bbqen ook regelmatig in huis...quote:Op woensdag 24 december 2014 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, was in het nieuws. Komkommertijd.
Alles in de frituurquote:Op woensdag 24 december 2014 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En je hele huis staat blauw van de rook.
Daar is geloof ik juist het gourmetten voor uitgevonden.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Mensen bbqen ook regelmatig in huis...![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)arbecue-in-huis.html
WTF, om het huis te verwarmenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Mensen bbqen ook regelmatig in huis...![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)arbecue-in-huis.html
je moet ook een raampje open doenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En je hele huis staat blauw van de rook.
Ja maar dat geeft niet zo'n lekkere rooksmaak...quote:Op woensdag 24 december 2014 16:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daar is geloof ik juist het gourmetten voor uitgevonden.
Ja, de Stichting Nederlandse Publieke Omroep Radio 2 Top 2000 gaat weer een fest der herkenning worden!quote:
kom maar op met Darudequote:Op woensdag 24 december 2014 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, de Stichting Nederlandse Publieke Omroep Radio 2 Top 2000 gaat weer een fest der herkenning worden!
Ja, niemand doet meer watquote:Op woensdag 24 december 2014 17:05 schreef PG18 het volgende:
'Ondertussen in het land'-filmpjes zijn ook al sinds vrijdag op.
Maar als je nu 700 ton stort staat het er niet over 5 minuten opquote:Op woensdag 24 december 2014 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je stort het op één rekening. Dan kan het niet dubbel natuurlijk.
quote:
Ik ben heel erg Giel.quote:
Gewoon een kwestie van goede boekhouding.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Maar als je nu 700 ton stort staat het er niet over 5 minuten opdus dan tellen ze de cheques soms wel en soms niet, ofzo :S
quote:
Eindstand klopt toch niets van, de rest van de week zal er nog steeds geld binnenkomen.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Maar als je nu 700 ton stort staat het er niet over 5 minuten opdus dan tellen ze de cheques soms wel en soms niet, ofzo :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |