En gaat 'ie mij ook veel potjes doen winnen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:20 schreef Noppie2000 het volgende:
Nat pagle is awesomewas mijn eerste legendary en heeft me heel wat potjes doen winnen
Dat dacht ik idd alquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef Noppie2000 het volgende:
Denk het niet, heb hem ondertussen ook al vervangenmech mage, dus een harde voorkeur voor jeeves
Hij is wel generfd sinds het begin... eerst werkte hij aan het einde van je beurt en kreeg je altijd een kaartje, nu pas aan het begin van je beurt en heb je maar 50% kans. (Dus de tegenstander heeft 1 beurt de tijd om hem weg te halen voordat je uberhaupt een kaart trekt.)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
En gaat 'ie mij ook veel potjes doen winnen?
Jeeves is inderdaad wel lichtelijk OP.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef Noppie2000 het volgende:
Denk het niet, heb hem ondertussen ook al vervangenmech mage, dus een harde voorkeur voor jeeves
Hoe wil je die 2 pakjes uitdelen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
binnenkort maar een FOK! tournament houden met een inzet van 2 packs
Maakt ie geld over naar je rekening denk ik , dan kan je ze zelf kopenquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe wil je die 2 pakjes uitdelen?
gewoon iedereen zet waarde van 2 packs in en de winnaar krijgt alles en de 2e krijgt ook iets leuksquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe wil je die 2 pakjes uitdelen?
Nice, ik ben sinds het begin van GvG een beetje aan het klooien met een Pala deck en die kaarten, maar heb 'm nog steeds niet gekregen zoals ik me voor had gesteld. Succes, je moet vrij veel proberen en geduld hebben om tegen de sterke huidige meta/ranked play structureel goede weerstand te bieden met Pala. Mijn ervaring in ieder geval. Ik ben trouwens alweer terug gevallen op m'n oude vertrouwde Druid, nieuw deck weliswaarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:18 schreef Omentuva het volgende:
Deze week twee legendaries uit packs. Eerst Dr. Boom - die ik verdomme al gecraft had.
En vandaag een golden Bolvar.Ik heb misschien twee Quartermasters, een Lay on Hands en een Piloted Sky Golem gecraft om 'm in een midrange Paladin te gooien.
Gaat vaak wel samen. Veel wins --> meer gespeeld --> meer gold/dust --> beschikking tot betere kaarten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:21 schreef muhahaha het volgende:
Golden wil ook niet alles zeggen behalve dat diegene 500 potjes op ranked heeft gewonnen. Kan ook tussen rank 25/15 zijn geweest.
Ik zit op de 100 wins met warlock meen ik, ben niet echt supergoed(speel gem. om de 2 a 3 dagen en dan een paar potten voor de quests)
Vaak wel, het is echter geen garantiequote:Op donderdag 15 januari 2015 13:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Gaat vaak wel samen. Veel wins --> meer gespeeld --> meer gold/dust --> beschikking tot betere kaarten.
Dat is dan weer het mooie van kaartspelletjesquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vaak wel, het is echter geen garantie.
Sowieso verliezen van een level 3 rogue die net begint... moet ie wel veel pech hebben...
Kan het me nauwelijks voorstellenquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:26 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is dan weer het mooie van kaartspelletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |