0 nummers van het album In Rainbows, tsja.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik zou zelf ook een hoop wegstrepen uit de lijst en kan ook niet begrijpen dat mensen zo juichend doen over het binnenkomen van bepaalde bands met tig nummers.
Als Radiohead fan hoeven er van mij toch echt niet 20 nummers van Radiohead in de lijst. Dit jaar zijn het er geloof ik 7, maar van mij mag er gerust 1 weg en dan Summertime weer terug in de lijst.
sommige blijven niet te vreten...quote:Op woensdag 24 december 2014 15:33 schreef D. het volgende:
[..]
Zet ze maar in de lijst zodra ze eetbaar zijn
Staat de Banana Boat Song er in?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:33 schreef D. het volgende:
[..]
Zet ze maar in de lijst zodra ze eetbaar zijn
Is ook maar een matig albumquote:Op woensdag 24 december 2014 15:33 schreef Nober het volgende:
[..]
0 nummers van het album In Rainbows, tsja.
dat vind ik een superalbum, maar ik lig er echt niet wakker van dat dat album ontbreekt.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:33 schreef Nober het volgende:
[..]
0 nummers van het album In Rainbows, tsja.
Daar zouden we dan nooit last van hebbenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
sommige blijven niet te vreten...
Die snapt zelf dat ze geen echte zangeres is natuurlijk. Het is niet een slecht liedje, ze kan alleen niet echt zingen natuurlijk.quote:
dat klinkt te mooi om waar te zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:35 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zouden we dan nooit last van hebben
Precies, gelukkig hebben we 14x Anouk die maakt alleen maar goede albums en 15x Marco Borsato die Italiaanse nummers naar onze taal vertaald.quote:
vergeet coldplay en blof niet...quote:Op woensdag 24 december 2014 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Precies, gelukkig hebben we 14x Anouk die maakt alleen maar goede albums en 15x Marco Borsato die Italiaanse nummers naar onze taal vertaald.
Maar het kan welquote:Op woensdag 24 december 2014 15:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat klinkt te mooi om waar te zijn.
ik geloof al heel lang niet meer in radio 2quote:Op woensdag 24 december 2014 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Maar het kan welEcht!
Zolang we er maar met z'n allen in blijven geloven
Tijd voor een FokTop2000, in een glazen huis op een houten zolderquote:Op donderdag 24 december 2015 15:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik geloof al heel lang niet meer in radio 2
Daar zou je een stukje over moeten schrijvenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik geloof al heel lang niet meer in radio 2
als ik die samen mag stellen wordt het een hele mooie lijstquote:Op woensdag 24 december 2014 15:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tijd voor een FokTop2000, in een glazen huis op een houten zolder
Dries Roelvink en Zanger Rinus op 1 en 2.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tijd voor een FokTop2000, in een glazen huis op een houten zolder
vrees dat dat weinig uithaalt.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:42 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zou je een stukje over moeten schrijven
Zolang je Innuendo op 1 zet, heb je mijn toestemmingquote:Op donderdag 24 december 2015 15:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ik die samen mag stellen wordt het een hele mooie lijst
niet op 1, maar die staat er vast wel in.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zolang je Innuendo op 1 zet, heb je mijn toestemming
Ik mis de tetten van niggah Bron.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind dat deze in de lijst moet
Je hebt er toch 2 flink gevulde goodiebags voor teruggekregen.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis de tetten van niggah Bron.
De nummers van Guns 'N Roses en AC/DC staan ook allemaal hoog volgens mij. Weet zeker dat die zo 5 extra nummers in de lijst kunnen krijgen.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:00 schreef Fretwork het volgende:
Overigens staat het laagst geplaatste nummer van Muse op 363... Ze mogen weleens een grotere keuzelijst maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |