Standaard moeder/kind dingen. Is het nou echt zo erg allemaal? probeer eens te praten met elkaar.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:09 schreef DaaneLynn het volgende:
Anthony: Ja, met huisgenoten zou kunnen, maar ik ben eigenlijk bang dat het opeens een te grote overgang is. Veel meer eigen verantwoordelijkheid enzo.
John: alles wat ik doe word afgekeurd. Bijvoorbeeld, ik moet meer zelf regelen, doe ik dat, word ze (mijm pleegmoeder) boos dat ik niets aan haar heb gevraagd. Ik heb het net zo druk als de rest hier in huis, maar ik moet wel alle klusjes doen, en de rest niet. Als ik daar dan netjes iets over wil zeggen, moet ik niet zo'n grote mond hebben.
Kun je dit inderdaad niet met iemand van Jeugdzorg bespreken? Precies zoals je het nu doet, overwogen en zo objectief mogelijk. Kijken of je er samen uit kunt komen!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:09 schreef DaaneLynn het volgende:
Anthony: Ja, met huisgenoten zou kunnen, maar ik ben eigenlijk bang dat het opeens een te grote overgang is. Veel meer eigen verantwoordelijkheid enzo.
John: alles wat ik doe word afgekeurd. Bijvoorbeeld, ik moet meer zelf regelen, doe ik dat, word ze (mijm pleegmoeder) boos dat ik niets aan haar heb gevraagd. Ik heb het net zo druk als de rest hier in huis, maar ik moet wel alle klusjes doen, en de rest niet. Als ik daar dan netjes iets over wil zeggen, moet ik niet zo'n grote mond hebben.
Zie het een van de positieve kant, ze willen misschien dat je hetzelf doet en naar dat je het voor jezelf hebt overlegt dat je het bespreekt met ze.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:09 schreef DaaneLynn het volgende:
Je bent 18. Ga op jezelf wonen.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:46 schreef DaaneLynn het volgende:
Hoi, ik ben 18 jaar en woon in een pleeggezin. Hier gaat het al een tijdje niet zo goed. Dit wordt steeds slechter, dus wil ik graag ergens anders naar toe. Ik durf het nog niet om alleen op kamers te gaan wonen, dus wie heeft er een ander idee?
Dit dus dan weet je in iedergeval dat er niemand anders is die je misschien een klusje uit handen zou kunnen nemen.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Je bent 18. Ga op jezelf wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |