Dat is het nu alquote:Op woensdag 24 december 2014 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
Volgend jaar Heerlen. Dat kan alleen maar een fiasco worden
Ook jij een fijne kerst.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:20 schreef Fylax het volgende:
Abed, waarom hier posten en nieuwe delen maken als je het toch niks vindt?
Nee frank heeft mooi haarquote:Op woensdag 24 december 2014 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
Frank heeft vies haar. Frank is een vieze alternatieve boer.
TR aangemaaktquote:Op woensdag 24 december 2014 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
Frank heeft vies haar. Frank is een vieze alternatieve boer.
Nee man, hij staat zijn frikandellen toch niet afquote:Op woensdag 24 december 2014 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
MICHAEL SMITH doneert drie frikandellen voor SR
dat gold ook voor Inso, in wiens anus jij vuistdiep zat te graaien.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:20 schreef Fylax het volgende:
Abed, waarom hier posten en nieuwe delen maken als je het toch niks vindt?
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je PI spreekt je tegen. Ik geloof je daarom niet.
twitter:0547ilsex twitterde op woensdag 24-12-2014 om 14:24:50@SeriousRequest willen jullie zorgen dat @reinduif en @OwenPlayfair me gaan volgen, misschien geef k wel geld #SR14 #SeriousRequest #3FM 15 reageer retweet
Toch wel een goeie plaatquote:
Doe normaal.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:24 schreef Abed het volgende:
Wie was die holocausthipster net dan weer.
Ineens heeft iedereen meteen kippenvelquote:Op woensdag 24 december 2014 14:25 schreef Abed het volgende:
Trijna✿ @Trijna
14:24
Birdy. Meteen kippenvel. #sr14 #3fm
Nah inso wilde graag een topnummer horenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat gold ook voor Inso, in wiens anus jij vuistdiep zat te graaien.
Maar goed, het is wel irritant ja.
ditquote:Op woensdag 24 december 2014 14:28 schreef richolio het volgende:
als ik laater grot ben wil ik ook bij drie efem werken in het glasen huis haha
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok, er bestaan dus ziekere geesten dan mezelf.
Voor de irritante users die hier alleen zijn om te haten, daar hebben we een ander topic voor.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok, er bestaan dus ziekere geesten dan mezelf.
Sorry, maar ik haat niet als je op mij doelt. Ik heb net zoveel rechten om te kijken en posten als jij.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor de irritante users die hier alleen zijn om te haten, daar hebben we een ander topic voor.
Niet zo mad joh, alles is met een knipoog en een lach. Waarom zo haatdragend deze tijd van het jaar, we doen het samen jatog!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor de irritante users die hier alleen zijn om te haten, daar hebben we een ander topic voor.
Hij doelt op Abedquote:Op woensdag 24 december 2014 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, maar ik haat niet als je op mij doelt. Ik heb net zoveel rechten om te kijken en posten als jij.
Doe niet zo irritant.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:30 schreef Abed het volgende:
[..]
Niet zo mad joh, alles is met een knipoog en een lach. Waarom zo haatdragend deze tijd van het jaar, we doen het samen jatog!
GADVERDAMME!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
Domien wil kinderen mee naar huis nemen?
Kunnen ze in opleiding bij z'n schoonmaaksterquote:
Z'n Duitse helm poetsen zekerquote:Op woensdag 24 december 2014 14:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kunnen ze in opleiding bij z'n schoonmaakster
Ik weet niet hoe ik dat exact moet opvatten, maar ik ga maar uit van het smerigstequote:Op woensdag 24 december 2014 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Z'n Duitse helm poetsen zeker?
Altijd het smerigste als het posts van mij zijnquote:Op woensdag 24 december 2014 14:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat exact moet opvatten, maar ik ga maar uit van het smerigste![]()
ik quote bart arens:quote:Op woensdag 24 december 2014 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Het liedje is best oké, maar die Pittbull he
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Het liedje is best oké, maar die Pittbull he
Of 100,00.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:49 schreef Pino112 het volgende:
Vier nullen en iets ervoor?
Dus minimaal 10.000 euro.
Neeeeeeeequote:
QFT...quote:
Accuzuurquote:Op woensdag 24 december 2014 14:53 schreef Strani het volgende:
Zitten jullie weer augurken te vreten? De zuurgraad is weer hoog hier
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Sam Smith z'n toonhoogte in een grafiek:
[ afbeelding ]
Je hebt nummers die je niet heel geweldig vindt, maar ik kan me er niet aan storen.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:55 schreef Strani het volgende:
Maar serieus: Kijkt het niet veel lekkerder als je niet alles direct kut vindt? Het is toch sowieso slechts achtergrond-TV/radio?
Dit inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2014 14:55 schreef Strani het volgende:
Maar serieus: Kijkt het niet veel lekkerder als je niet alles direct kut vindt? Het is toch sowieso slechts achtergrond-TV/radio?
http://www.radiofreak.nl/(...)rst-en-Oud-en-Nieuw/quote:Nog een paar uur en dan mogen Gerard Ekdom, Domien Verschuuren en Coen Swijnenberg het Glazen Huis in Haarlem verlaten. 3FM maakt dan bekend hoeveel geld er is opgehaald voor het Rode Kruis ten behoeve van vrouwen die slachtoffer zijn van seksueel geweld in conflictgebieden. Op 3FM worden vervolgens de meest aangevraagde platen van de afgelopen week uitgezonden in de 'Top Serious Request', maar dit jaar wordt voor het eerst ook heel de actieweek zelf herhaalt.
101.TV zendt vanaf Eerste Kerstdag op 16:00 uur 's middags de hele actie nogmaals uit. Dat is precies een week na de start van de actie, waardoor het slot op oudjaarsavond te zien zal zijn.
Ondanks dat je er nog een week van kunt genieten, is de actie zelf al wel afgelopen, benadrukt 101.TV. "Tijdens de herhaling van Serious Request is het niet meer mogelijk nummers aan te vragen, wel kan meegepraat worden over Serious Request op Twitter met #SR14."
Wat een lol om er nog naar te kijken terwijl het al afgelopen isquote:Op woensdag 24 december 2014 14:58 schreef MarijeH het volgende:
101.TV zendt vanaf Eerste Kerstdag op 16:00 uur 's middags de hele actie nogmaals uit. Dat is precies een week na de start van de actie, waardoor het slot op oudjaarsavond te zien zal zijn.
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 24 december 2014 15:01 schreef PG18 het volgende:
[..]
Wat een lol om er nog naar te kijken terwijl het al afgelopen is![]()
Is er niet iets anders om uit te zenden op 101TV?
Ze nemen gewoon een weekje vrij bij 101TV. Half Nederland switcht straks toch naar Cultura.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:01 schreef PG18 het volgende:
[..]
Wat een lol om er nog naar te kijken terwijl het al afgelopen is![]()
Is er niet iets anders om uit te zenden op 101TV?
Inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2014 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze nemen gewoon een weekje vrij bij 101TV. Half Nederland switcht straks toch naar Cultura.
Er kijkt normaal ook niemandquote:Op woensdag 24 december 2014 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Je moet wat als niemand kijkt
Dat bedoel ik dus. Nu kijken er misschien nog 3 serious request-fans.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:05 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Er kijkt normaal ook niemand
De man heeft nog steeds m'n sympathie dankzij de vele legendarische radiomomenten.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:06 schreef Sked het volgende:
Staat Sjek van Gelder er nou nog steeds? Pleur eens op man
quote:
Jouw UI, onderschrift en quotequote:Op woensdag 24 december 2014 15:07 schreef Szura het volgende:
Crouton wil de strijdende partijen in Syrië en Irak wel even gaan vertellen dat seksueel geweld niet de manier is om de strijd te winnen. Pannenkoek.
Vandaar dat ze zo goed kan zwemmenquote:
Juich niet te vroeg, dadelijk gaat die #viesdikke malloot naar SBSquote:
Ik hoop dat hij live commentaar doet wanneer de deur vanavond open gaat.quote:
man.. Doe normaal dank u welquote:Op woensdag 24 december 2014 15:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg, dadelijk gaat die #viesdikke malloot naar SBS
Is dat hele 'vies dik' ding niet heel erg uitgemelkt? En van welke malloot kwam dat ook al weer?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg, dadelijk gaat die #viesdikke malloot naar SBS
Onbeperkt Sushi etenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
Sushi
Ik hoop dat die hype snel over is
Eerst hadden we de tapas-hype (wat wel te vreten is)
nu de sushi-hype
KnutDeIJsbeer.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
Sushi
Ik hoop dat die hype snel over is
Eerst hadden we de tapas-hype (wat wel te vreten is)
nu de sushi-hype
Echte mannen eten onbeperkt spareribsquote:
dat is dan weer nep. Matige sushi dan altijd. Helemaal geen verse vis.quote:
Jammer dat al die grote tenten sushi net zo goed bereiden als de mcdonalds een broodje kroket.quote:
Ook goed, of onbeperkt wokkenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echte mannen eten onbeperkt spareribs
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Jammer dat al die grote tenten sushi net zo goed bereiden als de mcdonalds een broodje kroket.
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is dan weer nep. Matige sushi dan altijd. Helemaal geen verse vis.
jaquote:Op woensdag 24 december 2014 15:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daar kom ik net van terug *burp*
wat heb ik gemist sinds 12 uur? is living doll al geweest?
Sushiquote:
sushi is niet chinees, debiel.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sushi
Fucking hipster vreten. Ooit eens een keer gehad omdat 'men' vond dat ik dat ook eens moest hebben gehad. Kom je zo'n vieze donkere tent in waar niks chinees aan is, vol met studentenobers en klandizie met Jack&Jones truien aan.Wat kreeg ik voor 30 euro; oranje en groene rijst met mini stukjes tonijn en zalm. Drinken moest ik nog bijbetalen. Denk dat als het qua ingrediënten 5 euro had gekost het veel was. Man man man, wat een teleurstelling. Heb me 's avonds nog drie frikandellen in het vet moeten gooien.
Hij heeft het nog niet gedaan hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 15:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ah, dat heb ik dan gelukkig gemist
hoe tenenkrommend was t deze keer?
chinees verwachten in een sushi restaurantquote:Op woensdag 24 december 2014 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sushi
Fucking hipster vreten. Ooit eens een keer gehad omdat 'men' vond dat ik dat ook eens moest hebben gehad. Kom je zo'n vieze donkere tent in waar niks chinees aan is, vol met studentenobers en klandizie met Jack&Jones truien aan.Wat kreeg ik voor 30 euro; oranje en groene rijst met mini stukjes tonijn en zalm. Drinken moest ik nog bijbetalen. Denk dat als het qua ingrediënten 5 euro had gekost het veel was. Man man man, wat een teleurstelling. Heb me 's avonds nog drie frikandellen in het vet moeten gooien.
Is hetzelfde als bij een 5 sterren restaurant eten... je krijgt een doperwtje en een blaadje sla en voila... hoofdgerecht.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sushi
Waar zeg ik dat ik chinees verwacht? Ik heb het over de inrichting, kut.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
chinees verwachten in een sushi restaurant
kutzooi, dus t gevaar loert nog steedsquote:Op woensdag 24 december 2014 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft het nog niet gedaan hoor
Een Chinese inrichting verwachtenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik chinees verwacht? Ik heb het over de inrichting, kut.
Sjek van Gelderquote:Op woensdag 24 december 2014 15:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kutzooi, dus t gevaar loert nog steeds
iemand boeiend nog langs geweest?
Chequequote:Op woensdag 24 december 2014 15:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kutzooi, dus t gevaar loert nog steeds
iemand boeiend nog langs geweest?
ja en je verwacht een chinees interieur in een japans restaurantquote:Op woensdag 24 december 2014 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik chinees verwacht? Ik heb het over de inrichting, kut.
Nee, Japanse vlaggenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja wat verwacht jij dan als je een sushi-bar binnenloopt, Italiaanse vlaggen?
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja wat verwacht jij dan als je een sushi-bar binnenloopt, Italiaanse vlaggen?
dus je likt ook geen ....?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hou niet van vis, dus vele sushi valt voor mij al af
Dat dan weer wel, ik heb er ook nog nooit een meegemaakt die naar vis smaakte danwel rook....quote:
Je had geen hint kunnen geven naar zeep ofzo?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ik heb er ook nog nooit een meegemaakt die naar vis smaakte danwel rook....
Ik sta hier bekend als de onbaatzuchtige beffer, even dat je het weet
Beffen
Nog nooit gehad waarvan je dacht: Waarom lik ik hier aan?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ik heb er ook nog nooit een meegemaakt die naar vis smaakte danwel rook....
Beffen
Je UI is het eensquote:Op woensdag 24 december 2014 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
Eindelijk niveau in het topic, beffen
Even lezenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:35 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Je had geen hint kunnen geven naar zeep ofzo?
Pasta is voor Italianenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Chinees, Japans, allemaal van hetzelfde. Rijst is spleetogen voer en daarmee pasta.
Dus omdat je geen zak van sushi begrijpt ga je maar discrimineren?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Chinees, Japans, allemaal van hetzelfde. Rijst is spleetogen voer en daarmee basta.
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nog nooit gehad waarvan je dacht: Waarom lik ik hier aan?
herman?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beffen
Ik heb me wel eens bedacht ja, de geur beviel me niet zo. Dan ruik ik nog liever die autoverfrissersquote:
ja dat snap ik wel ja, maar stinken deed't niet, gewoon niet mijn geur, niet mijn ding zeg maarquote:Op woensdag 24 december 2014 15:37 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens bedacht ja, de geur beviel me niet zo. Dan ruik ik nog liever die autoverfrissers
quote:
Ik vind'm ook wel leukquote:
hoe kap je zoiets af dan als je al in de aanslag staat?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:37 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens bedacht ja, de geur beviel me niet zo. Dan ruik ik nog liever die autoverfrissers
Gewoon doorgaan tot het bittere eind en daarna nooit meer terugbellenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe kap je zoiets af dan als je al in de aanslag staat?![]()
als vrienden uit elkaar gegaan?
Diepe zucht en likken maar. Daarna snel naar boven en dan wat SC zegtquote:Op woensdag 24 december 2014 15:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe kap je zoiets af dan als je al in de aanslag staat?![]()
als vrienden uit elkaar gegaan?
ah ja, die komt ook uit onze regioquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:39 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Diepe zucht en likken maar. Daarna snel naar boven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Denk het ,wij zijn wel wat (venus)heuvels gewend natuurlijk met de duinenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ah ja, die komt ook uit onze regio
zitten de beste beffers van nederland allemaal in haaglanden?
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
dit ken ik ook wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan tot het bittere eind en daarna nooit meer terugbellen
never nooit dat ik een niet fris ruikende/uitziende zwans in mn mond neemquote:Op woensdag 24 december 2014 15:39 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Diepe zucht en likken maar. Daarna snel naar boven en dan wat SC zegt
Nee? nog nooit eentje gehad met piemelbrie achter de randjes?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
never nooit dat ik een niet fris ruikende/uitziende zwans in mn mond neem
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Denk het ,wij zijn wel wat (venus)heuvels gewend natuurlijk met de duinen
Wat duingras erop, netjes bijgehouden uiteraardquote:
bah, neen!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee? nog nooit eentje gehad met piemelbrie achter de randjes?
Nooit seks in het donker gehad? Of inspecteer je hem eerst voordat het slagwerk naar binnen gaatquote:
Zaklampje erbijquote:Op woensdag 24 december 2014 15:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nooit seks in het donker gehad? Of inspecteer je hem eerst voordat het slagwerk naar binnen gaat
sowieso een snelle inspectiequote:Op woensdag 24 december 2014 15:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nooit seks in het donker gehad? Of inspecteer je hem eerst voordat het slagwerk naar binnen gaat
Sorry, maar wat valt er over sushi te begrijpen?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus omdat je geen zak van sushi begrijpt ga je maar discrimineren?
Dan zat je gewoon in een kutrestaurantquote:Op woensdag 24 december 2014 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, maar wat valt er over sushi te begrijpen?
Wat rijst met een oranje korrel erop geplakt en daarvoor 30 euro betalen. WOW ONBEPERKT JONGENS, NASSSSEN !!!
En je keurt ze ook nog af soms?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
sowieso een snelle inspectie
en in t donker eigenlijk altijd goed bekend gereedschap
oh een een vermiste voorhuis wil ook wel helpen
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2181604/10/25#147921
383]woensdag 24 december 2014 15:46[/url] schreef Fylax het volgende:
haha iedereen doet mee
Valt wel mee, stuk goedkoper dan restaurant en met een beetje oefening kan je je voor een paar euro helemaal volvreten.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sushi is niet chinees, debiel.
Daarnaast is sushi best duur om zelf te maken.
goede verse vis is duur.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt wel mee, stuk goedkoper dan restaurant en met een beetje oefening kan je je voor een paar euro helemaal volvreten.
Geen ideequote:Op woensdag 24 december 2014 15:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
typisch dat hoitjes wel meedoet eigenlijk
die is toch ook van powned?
100 gram prima verse zalm bij de boer, 3,5 euro, genoeg voor twee. Oké dus geen paar euro maar nog steeds goedkoper. Maar ga altijd toch liever naar een restaurant.quote:
Niet meer volgens mijquote:Op woensdag 24 december 2014 15:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Ja, nu nog wel. Vanaf januari volgend jaar maakt hij volgens mij een programma voor de BNNquote:Op woensdag 24 december 2014 15:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ditquote:Op woensdag 24 december 2014 15:52 schreef Cee het volgende:
Wat doet Domienie het trouwens prima.Kudos voor dat joch.
quote:
wat dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:53 schreef heloef het volgende:
Het anthem mysterie van vorig jaar is ook opgelost.
Wat deed ie?quote:
'We gaan nu naar het anthem van vorig jaar' ESSRquote:
Ga eens inpakken jijquote:Op woensdag 24 december 2014 15:50 schreef Pino112 het volgende:
Op de begin- en einddag komen alle anthems langs
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:55 schreef heloef het volgende:
[..]
'We gaan nu naar het anthem van vorig jaar' ESSR
Stond klaar met een "confettiekanon", probeerde het op op juiste moment te openen maar faalde er hard in en sloeg het dan maar kapotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |