mijn kantquote:Op woensdag 24 december 2014 18:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jouw kant van de familie of schoonfamilie?
Nou goed, ik heb hem niet kerstaids genoemd.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:47 schreef donald_dick het volgende:
Zij sturen mijn pure kanker met die JibJab
Pure kanker is goed verkoopbaar op de zwarte marktquote:Op woensdag 24 december 2014 18:47 schreef donald_dick het volgende:
Zij sturen mijn pure kanker met die JibJab
ik haat die leuke generieke filmpjes waar je alleen je foto inplakt. Nu met twerkende elfjesquote:Op woensdag 24 december 2014 18:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pure kanker is goed verkoopbaar op de zwarte markt
Ik heb mijn familie goed afgericht na jaren semi-inspirational powerpoints vol met cliches te hebben ontvangenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik haat die leuke generieke filmpjes waar je alleen je foto inplakt. Nu met twerkende elfjes___!
Ohgodquote:Op woensdag 24 december 2014 18:51 schreef donald_dick het volgende:
en dan iedereen in de CC zetten, dus letterlijk 120 mensen____!
Oh myquote:Op woensdag 24 december 2014 18:51 schreef donald_dick het volgende:
en dan iedereen in de CC zetten, dus letterlijk 120 mensen____!
Reply all dusquote:
Eerste keer dat ik geen kerst ga vierenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog daadwerkelijk leuke plannen met kerst?
Gamen, vreten en batsen. en de caviabak verschonenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik geen kerst ga vieren
Hé Banaan! 25,26 en 27 van die verplichte zogenaamd gezellige dingen met familiequote:Op woensdag 24 december 2014 18:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ahwquote:Op woensdag 24 december 2014 18:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik geen kerst ga vieren
Caafjesquote:Op woensdag 24 december 2014 18:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gamen, vreten en batsen. en de caviabak verschonen
quote:
Jaquote:
Ik lekker de 27e uiteten met vrienden iddquote:Op woensdag 24 december 2014 18:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hé Banaan! 25,26 en 27 van die verplichte zogenaamd gezellige dingen met familie![]()
En 28 met vrienden etenEn ik ga denk tweede kerstdag gewoon een deel van de hysterie ontlopen door te gaan fietsen
![]()
![]()
Jij? Asperges met zuurvlees?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
JaEn heb ook geen Wii U dankzij Stu
(ha, dat rijmt)
Ik heb ook echt helemaal niks met dat geforceerde gedoe. Ik ben al de hele week ziek, dus misschien kan ik wat verplichtingen ontlopen en inderdaad lekker voetbal kijkenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik lekker de 27e uiteten met vrienden idd![]()
En verplichte familie kots. No offense, maar ik zie die mensen vaak genoeg en nu ineens de hele dag verplichtingen
Verdomme mn oom en tante hebben nieteens Fox dus ik mis de hele fucking Boxing Day![]()
En nee, konijn eten we. Meh.
Waarom krijg ik altijd de schuld van allesquote:Op woensdag 24 december 2014 18:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
JaEn heb ook geen Wii U dankzij Stu
(ha, dat rijmt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |