Volgens LinkedIn van een advocatenkantoorquote:
Spareribs waarvan het vlees van de botten valtquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Spareribs waarvan het vlees van de botten valt
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 24 december 2014 17:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik hou mezelf in, maar ik hou niet van botten afkluiven
Oh jaquote:Op woensdag 24 december 2014 18:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee ik ook nietDaarom is het fijn als het vlees er gewoon af valt.. hoef je niet te kluiven
ditquote:Op woensdag 24 december 2014 18:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee ik ook nietDaarom is het fijn als het vlees er gewoon af valt.. hoef je niet te kluiven
Jij ook al. Ik ook, met vietnamese loempias en Pho bo!quote:
Ik heb wel eens een date met een chick gehad die spareribs zat te kluiven. Ik wist niet waar ik het zoeken moest en de tafel kwam omhoog....quote:Op woensdag 24 december 2014 18:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jij ook al. Ik ook, met vietnamese loempias en Pho bo!
Weet je zeker dat het een chick was?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een date met een chick gehad die spareribs zat te kluiven. Ik wist niet waar ik het zoeken moest en de tafel kwam omhoog....
Ja, ze was 1,60, had memmen zo groot als galiameloenen en daarna een behoorlijke natte gleuf.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een chick was?
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, ze was 1,60, had memmen zo groot als galiameloenen en daarna een behoorlijke natte gleuf.
Maar man of niet. doesn't matther, had sex
nee, ze was emotioneel zo instabiel als een jenga toren. Ik was wel bij haar trouwerij, gniffelend dat ik die kogel was ontsprongen...quote:
Ga jij naar trouwerijen van je dates?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, ze was emotioneel zo instabiel als een jenga toren. Ik was wel bij haar trouwerij, gniffelend dat ik die kogel was ontsprongen...
ik ben wel vrienden gebleven,. Is dat zo gek dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga jij naar trouwerijen van je dates?
Niet als je vrienden bent geblevenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ben wel vrienden gebleven,. Is dat zo gek dan?
Nu wat minder nu ze kinderen heeft, maar ik vind het wel prima zoquote:Op woensdag 24 december 2014 18:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet als je vrienden bent gebleven
Heb jij eigenlijk kinderen?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nu wat minder nu ze kinderen heeft, maar ik vind het wel prima zo
hell no, voorlopig nietquote:
Hij is lid van de facebook groep, maar ik bemoei nietquote:
ik denk dat mijn kinderen best blij met mij zouden zijn jaquote:Op woensdag 24 december 2014 18:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dus dit is niet huize D_D?
[ afbeelding ]
Ik denk dat je vrouw vreemd is gegaanquote:Op woensdag 24 december 2014 18:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat plaats je foto's van mijn familie
jij bent toch die rechter?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat plaats je foto's van mijn familie
De hoerquote:Op woensdag 24 december 2014 18:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk dat je vrouw vreemd is gegaan
tocht hierquote:
Jouw kant van de familie of schoonfamilie?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:45 schreef donald_dick het volgende:
Kan ik het maken om een een plaatje van Love The One Who Loves You als kerstaids.jpg mee te sturen in een mailketting naar familie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |