hoe weet jij dat ik nu niet in de kerk zit te fok!ken?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Die drinken alleen wijn, en dat is niet gezellie.
[..]
Och biblebeltgekkie, je bent er zelf ook neit.
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Och biblebeltgekkie, je bent er zelf ook neit.
Dat zou enigszins vreemd zijn aangezien je je daar tot God moet wenden.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ik nu niet in de kerk zit te fok!ken?
Goddomme da's geniaal, gewoon zeggen dat je de bijbel op je tablet hebtquote:Op woensdag 24 december 2014 19:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ik nu niet in de kerk zit te fok!ken?
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:07 schreef appelen het volgende:
[..]
Dat zou enigszins vreemd zijn aangezien je je daar tot God moet wenden.
1. Ik had het geld contant in huisquote:Op woensdag 24 december 2014 19:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar je bent het eens met Maraca? Want die betaald niet met ideal omdat die ene euro?
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
1. Ik had het geld contant in huis
2. Principekwestie
If you say so...quote:Op woensdag 24 december 2014 19:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
2. Principekwestie
Nederlanders be likequote:Op woensdag 24 december 2014 19:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
2. Principekwestie
Ik zie het je zo doenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:11 schreef Maraca het volgende:
't is niet dat ik er speciaal voor ben gaan pinnen
Top 2000 morgenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:11 schreef Studiotje het volgende:
Oh ja! Serious Request is afgelopen na vanavond
ik had verwacht dat er hier wel naar SR werd gekekenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:11 schreef Studiotje het volgende:
Oh ja! Serious Request is afgelopen na vanavond
Hebben we voor jou niet het goedkoopste artikel op bol.com gezocht zodat je geen verzendkosten hoefde te betalen?quote:
Ik had behoefte aan zeepquote:Op woensdag 24 december 2014 19:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hebben we voor jou niet het goedkoopste artikel op bol.com gezocht zodat je geen verzendkosten hoefde te betalen?
Nee sorry, laat ze maar eens een probleem dichter bij huis aankaarten, misschien dat ik dan ga kijken.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik had verwacht dat er hier wel naar SR werd gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |