Ben jij niet gewoon het probleemquote:Op woensdag 24 december 2014 18:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarom krijg ik altijd de schuld van alles
hitler heeft hetzelfde probleemquote:Op woensdag 24 december 2014 18:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarom krijg ik altijd de schuld van alles
Nou ja, heb mijn familie al een paar maanden niet gezienquote:Op woensdag 24 december 2014 18:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
En hoezo geen kerstmis dan, vind je dat daadwerkelijk jammer? Zou zo met je ruilen.
De fuck is dat voor een vergelijking?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hitler heeft hetzelfde probleem
Houd op!quote:Op woensdag 24 december 2014 18:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb ook echt helemaal niks met dat geforceerde gedoe. Ik ben al de hele week ziek, dus misschien kan ik wat verplichtingen ontlopen en inderdaad lekker voetbal kijken
Zegt mevrouw ik betaal niet met ideal omdat ik dan 1 euro extra moet betalenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:01 schreef Maraca het volgende:
Oh en ik heb geen Wii U omdat Stu gierig is
geen idee, verveel me de tyfusquote:Op woensdag 24 december 2014 19:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
De fuck is dat voor een vergelijking?
Ik geen Ferrari omdat Stu gierig isquote:Op woensdag 24 december 2014 19:01 schreef Maraca het volgende:
Oh en ik heb geen Wii U omdat Stu gierig is
Ohwquote:Op woensdag 24 december 2014 19:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, heb mijn familie al een paar maanden niet gezien
Maraca heeft gelijk moeilijk doen over 1 euroquote:Op woensdag 24 december 2014 19:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zegt mevrouw ik betaal niet met ideal omdat ik dan 1 euro extra moet betalen
Kijk dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik geen Ferrari omdat Stu gierig is
dartsenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Houd op!
Ik ga al later daarheen om Che-WHU te zien, maar de rest van de wedstrijden is allemaal lekker smiddags/savonds dus die mis ik
Oh en dartsen ook pas weer de 27e
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zegt mevrouw ik betaal niet met ideal omdat ik dan 1 euro extra moet betalen
doe jij ook?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maraca heeft gelijk moeilijk doen over 1 euro
dat is zo 1960quote:Op woensdag 24 december 2014 19:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maargoed, ouders zijn nu naar de kerk (___! ) dus ik kan nog even lekker rustig bier drinken
Waarom ga je geen bier in de kerk drinken kan je gezellie meequote:Op woensdag 24 december 2014 19:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maargoed, ouders zijn nu naar de kerk (___! ) dus ik kan nog even lekker rustig bier drinken
schandalig dat jij niet in de kerk bentquote:Op woensdag 24 december 2014 19:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hersenen worden op dit moment teveel belast, kan wel eens wat onzin uitkomenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar je bent het eens met Maraca? Want die betaald niet met ideal omdat die ene euro?
Dit.quote:
Die drinken alleen wijn, en dat is niet gezellie.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Waarom ga je geen bier in de kerk drinken kan je gezellie mee
Och biblebeltgekkie, je bent er zelf ook neit.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
schandalig dat jij niet in de kerk bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |