quote:Op woensdag 24 december 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, zoals je het nu zegt vind ik het wel grappig klinken.
ik mocht om 12.30 uur naar huis ipv 18 uurquote:Op woensdag 24 december 2014 14:27 schreef Renesite het volgende:
Hebben jullie vrij van het werk? Ik zit hier nog minimaal een uurtje dood te gaan![]()
Boredom rules the day. Ik zit zelfs slowchats te lezen...quote:
Dan is het idd echt een slow dayquote:Op woensdag 24 december 2014 14:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Boredom rules the day. Ik zit zelfs slowchats te lezen...
Nog 4 minuten en het is lang weekend!
De rest mag 1 uur en 15 minuten eerder weg vandaag. Aangezien ik normaal tot 16:00 ipv 16:30 werk vind ik dat ik om 14:45 weg mag.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het idd echt een slow day.
1:15 nog.......
Enjoyquote:Op woensdag 24 december 2014 14:42 schreef Knut het volgende:
[..]
De rest mag 1 uur en 15 minuten eerder weg vandaag. Aangezien ik normaal tot 16:00 ipv 16:30 werk vind ik dat ik om 14:45 weg mag.
Nog 2 minuten.
Nooitquote:Op woensdag 24 december 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is bijna Kerst GodtjeGedraag je!
No such thing, slechte seks is als koude pizza, nog best prima te doen, beter dan nietsquote:
Die opmerking ken ik uit Threesome en gebruik ik ook regelmatigquote:Op woensdag 24 december 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No such thing, slechte seks is als koude pizza, nog best prima te doen, beter dan niets.
Is idd ook gejat, en oudquote:Op woensdag 24 december 2014 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die opmerking ken ik uit Threesome en gebruik ik ook regelmatig
Mwa... Ik weet niet hoor. Saaie seks is wel echt heel kutquote:Op woensdag 24 december 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No such thing, slechte seks is als koude pizza, nog best prima te doen, beter dan niets.
Maar nog steeds beter dan geen seks, toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa... Ik weet niet hoor. Saaie seks is wel echt heel kut.
Voor een vrouw wellichtquote:Op woensdag 24 december 2014 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa... Ik weet niet hoor. Saaie seks is wel echt heel kut.
Een vrouw kan tijdens saaie seks gewoon toch ff verder in d'r romannetje lezen? #Truestoryvanschoonoudersquote:Op woensdag 24 december 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor een vrouw wellicht.
Ik heb toch liever een "saai" uurtje met een naakte chick ook al is het allemaal niet ruig en wild dan geen seks.
Ik weet het niet, hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar nog steeds beter dan geen seks, toch?
Het is echt niet leuk wanneer je je best aan 't doen bent en hij er als een zoutzak bij ligtquote:Op woensdag 24 december 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor een vrouw wellicht.
Ik heb toch liever een "saai" uurtje met een naakte chick ook al is het allemaal niet ruig en wild dan geen seks.
Eens hoor, maar dan nog doe ik dan liever dan bijv een boek lezenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is echt niet leuk wanneer je je best aan 't doen bent en hij er als een zoutzak bij ligt.
Was dan ook meteen eens en nooit weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |