IK HOU VAN JE HEATWAVE!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 december 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook, sjap.
En Christenen, getuige de TR's van het vorige topicquote:
Jaaaah, ik trapte er ook in. Hij bedoelde t sarcastisch.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, zelfde als je doet wanneer je een vrouw niet ziet zitten?
Logisch, ik ookquote:Op woensdag 24 december 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK HOU VAN JE HEATWAVE!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Tenzij ze ook nog dik zijn. Dikke mensen zijn altijd gezellig en grappig.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:01 schreef Godtje het volgende:
Liever een gay friend dan een lelijk wijf.
Die gay friends hebben meestal nog humor. Een lelijk wijf meestal niet
Een knap wijf zonder humor lijkt me ook wel kut.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:01 schreef Godtje het volgende:
Hoe is't met ze? En de AMA's?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:01 schreef Godtje het volgende:
Geen contact meer met AMA organisatie.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe is't met ze? En de AMA's?
Was dat nou gecancelt of gaat t wel door in 2015?
Dat is t dan ook gewoon in dat geval, een wandelende kut.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een knap wijf zonder humor lijkt me ook wel kut.
wijf, humor, kut, allemaal zo van plek te wisselenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een knap wijf zonder humor lijkt me ook wel kut.
Maar zijn ze ook inwisselbaar?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
wijf, humor, kut, allemaal zo van plek te wisselen.
Ik zit ook op t werk.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:27 schreef Renesite het volgende:
Hebben jullie vrij van het werk? Ik zit hier nog minimaal een uurtje dood te gaan![]()
Da's iets gecompliceerder denk ikquote:
Opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:27 schreef Renesite het volgende:
Hebben jullie vrij van het werk? Ik zit hier nog minimaal een uurtje dood te gaan![]()
Een knap wijf zonder kut vindt je ook wel humor ?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
wijf, humor, kut, allemaal zo van plek te wisselen.
Een soort Barbie.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:32 schreef Knut het volgende:
[..]
Een knap wijf zonder kut vindt je ook wel humor ?
Het is bijna Kerst Godtjequote:
Nou, zoals je het nu zegt vind ik het wel grappig klinkenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:32 schreef Knut het volgende:
[..]
Een knap wijf zonder kut vindt je ook wel humor ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |